"Opravenie koňa"

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Anderson » úte 03. bře 2015 16:14:28

Dneska som dal len nejakých 550kk..ešte stále mi idete tvrdiť že sa nič nezmenilo?..najslabší drop pred novým jadrom bolo okolo 650kk..a teraz 2 dropy za sebou pod 600?..Úprimne na to nové jadro sa čakalo 100rokov a prinieslo viac pohromy jak úžitku..Gratulujem že sa opravili velmi závažné veci ako sú chyby v texte a tak..na to bolo určite treba velmi vela úsilia..Toto neberte ako nejaký team insult alebo čo..len si proste myslím že tie veci, ktoré potrebovali opravu sa neopravili a tie čo boli každému u zadku sa opravili..
ende

Musari
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 11
Registrován: ned 25. srp 2013 10:34:00
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Musari » úte 03. bře 2015 19:19:37

čau jestli sem si nesplet datum tak tu jsou všechny věci co se s novím jadrem opravily
Spoiler:
U kadeřnice jsou připraveny nové bonusy na účesy, celkem je jich tedy 14.
Emoce lze od nynějška aktivovat i bez nasazené masky emocí.
Všechny druhy knih lze nyní v inventáři číst "na hromádce", tj. bez nutnosti jejich rozdělování
Všechny šípy byly opatřeny zvýšeným bonusem proti monstrům (bude se projevovat pouze při boji s lukem).
Postavě ninji lukostřelce byl zrušen postih za vzdálenost při boji s příšerami.
Došlo ke kompletnímu přepracování schopnosti proměny:
Vznikly 3 nové typy kuliček proměny, které doplní dva typy stávající a budou mít přímý vliv na poškození v proměně
Doba trvání proměny je nyní mírně ovlivněna vlastnostmi příšery - některé jsou snáze ovladatelné, než jiné
Zvýrazněn byl vliv statusových bodů na celkové poškození v proměně
Bonusu "Spálit MB" byla výrazně zvýšena hodnota a byl přepracován na aktivaci při použití kouzla
Byl navýšen level posvátných ohňů v Kolonii Cidonia na 150
Yangbomby budou od nynějška automaticky sesbírány, pokud bude mít postava aktivní VIP premium
Při resetu schopností u stařenky se uloží základní kouzla postavy (např. herbaření, zručnost, ...) a po opětovné volbě zaměření se postavě navrátí
Pokud smažete přítele z messengeru, stejná akce se provede i u něj (projeví se po relogu)
Zprovozněn bonus "Odolnost proti ohni" (nyní "Odolnost proti zapálení"), který vaši postavu může ochránit před zapálením
U knih prodávaných NPC Soon byla vypnuta nutnost použití Pergamenu Exorcismu a Soustředěného čtení
Tlačítko "+" na přidání bodů schopností nyní nebude zobrazeno, pokud má již postava všechna kouzla vytrénována
Přidána možnost změnit CH bez úplného vypnutí klienta (v okně výběru postav)
Zrušen negativní dopad odměny za biol. úkol - Zelkovy větve (Lv. 70) na velikost obdržených průniků
Opraven antistun, nyní již není nutné jej znovu nasadit pro správnou aktivaci (pozor, úspěšnost je stále 90%!)
Opravena chyba způsobující nižší poškození při proměně na P, nežli při úrovni G10
Opraven pokles ZB při některých akcích (pádit, běžet), pokud měla postava natrénovanou schopnost Karmy
Příšery již nebudou útočit na cíle v bezpečné zóně, ani do ní nebudou hráče pronásledovat
Všechny druhy prstenů zkušeností nyní přidávají stejné množství BZK
Opravena chyba způsobující krádež MB moby i pouhým efektem reflektace (např. zrcadlit)
Opravena nefungující vitalita u jezdeckých zvířat, nyní již korektně přidá jak obranu, tak i Max. ZB
Opravena funkce elixíru vitality, nyní již správně přidá příslušné množství Max. ZB
Opravena funkce zlaté rybky a kapra hladkého, nyní již správně přidávají Max. ZB a Max. MB po použití
Opravena nemožnost vyvolávání mobů v některých částech dračí sluje
Opraven problém, který způsoboval zmizení barvy na vlasy po 30 dnech
Opravena chyba, která způsobovala, že divák ve válce mohl být zabit, pokud patřil k jednomu z válčících cechů
Opravena chyba, která způsobovala, že v proměně bylo možné použít elixíry a kouzla zvyšující hodnotu útoku
Opravena chyba, která způsobovala, že Elixír síly v proměně snižoval poškození
Opravena nemožnost stohovat pergameny, které postava vylovila z vody
Opravena nemožnost vložit do soukromého stánku Mramor požehnání a Magickou měděnou rudu
Opravena chyba způsobující, že kulička proměny šla použít na nižším levelu, než který byl na ní uveden
Opravena chyba začarované čepele, která posledních 30 sekund své funkce neabsorbovala žádné poškození do ZB
Opravena chyba, kvůli které nebylo možné plnit souběžně více úkolů (například lovecké a biologické úkoly)
Předměty sloužící k použití přetažením lze nyní stohovat na sebe, aniž by byl hráč nucen házet je na zem (např. pergamen, začarovat předmět, ...)
V soutěži OX již není možné vyvolávat bosse a rudné žíly
Příšery patřící k určité říši již nebudou na hráče své říše vůbec útočit
Opravena chyba silného těla, způsobující že povalení od příšer bylo považováno vždy za úspěšné
Opraveno natočení žalářníka v Pavoučím vězení
Opravena možnost zničit Sentinel před otevřením vstupu
Opravena chyba znemožňující přesun některých předmětů v inventáři při boji
Opravena chyba způsobující, že Druid hráči neudělil bonus za dokončení Karmy na úrovni M1 a G1
Předměty Pronikavý útok a Kritický útok lze nyní v inventáři libovolně rozdělovat a spojovat
Opraven chybný dosah ducha plamene, který způsoboval, že toto kouzlo někdy zasáhlo cíl, kterému neudělilo žádné poškození
Opravena chyba způsobující útočení ducha plamene z jezdeckého zvířete
Opravena bezpečná zóna v oblasti Yongan (přesah mimo dlážděné náměstí)
Opraveny mapy Jeskyně Vyhnanství I. a II., příšery se již nebudou objevovat za zdmi
Opravena chyba způsobující vložení "podivného" znaku při použití zkratky CTRL+V v chatu
Opravena chybná animace u postavy šamana (muž), která způsobovala "krok zpět" při zásahu šípem)
Opravena chyba způsobující prosekávání šamana a šamanky při boji z koně a rychlosti útoku přes 145
Opraven špatný popis u kouzla Zamaskování
Opraven chybný popis u speciálního efektu Dračího víru
U Bojového zuření přidána přesná hodnota snížení odolnosti
Opravena chybně uvedená hodnota snížení odolnosti u kouzla Strach
Opraveny chybně uvedené hodnoty u tavenin šperků. Nově jsou také taveniny zobrazeny horizontálně.
Při tréninku Karmy se nyní již ukazuje správný postup
U dýky Shard zobrazena správná hodnota útoku podle tabulky na serveru
Opravena chybně uvedená hodnota u černého elixíru (M) - 15% namísto 10%
Opraveny překlepy v názvech monster
Opraveny drobné chyby a překlepy v textech úkolů a na kovadlině
Šance na zlepšení předmětů se odvíjí od techniky vylepšování (např. u poznámek je nyní uvedeno 100%)
Ledový šíp má nastaven level použití
Po najetí myší na schopnost vedení se nyní ukáže možnosti, které je možno přerozdělit ve skupině
Třetí okno u teleportéra obsahuje překrývající se tlačítka.
Přibližná zbývající doba bonusů z účasu je možno zjistit u kadeřnice v prvním rozhovoru.
Vůdci, kteří mají cechovní pozemek mají možnost zničit objekty / budovy.
Opraveny jména některých monster.
Knihy některých schopností lze číst, i když nemá postava vybraný typ kouzel (ale jen neúspěšně).
Sentinel není možno zničit dokud není ohlášena jeho aktivace.
Opravena sluj, kdy nebylo možno v některých míste vyvolat Bosse.
Opravena chyba kdy mohl zmizet trvalý účes po 30 dnech.
Opraveno zobrazení aktuálního postupu tréninku u karmy.
Pří výpočtu attack ratingu se chybně na straně cíle bral v potaz level útočníka (namísto cíle).
Opravena diakritika u barevných bylinek.
Opraveno stohování předmětů, které byly vyloveny rybařením (pergameny).
Mramor požehnání a Magická měděnná ruda je možno vložit do stánku.
Absorbce u začarovaná čepele měla kratší dobu trvání než hodnotu útoku.
Lze stohovat předměty, které byly nutno vyhozovat pro stohování (pergameny, měniče bonusů).
Monstra mohou nyní patřit k více rasám.
Pokud obdržíte blokaci na chat, je Vám automaticky zakázáno stavění soukromého stánku.
Oprava získání bonusů u karmy při jeho novém získání (M1, G1)
Oprava věže, aby po dialogu u kovářů se v dalším patře nezdvojily meteory.
Předměty Pronikavý a Kritický útok jdou nyní rozdělit.
Odebrán 24 karátový prsten z dropu.
Duch plamene nebude útočit na koni (doteď pouze nezpůsoboval zranění).
Oprava velikosti save zony v prvním městě červených.
Oprava map jeskyní obě patra.
Hodnoty u tavenin ve špercích jsou nyní sjednoceny do jedné hodnoty.
Zapalení od mobů nezobrazovalo poškození.
Přidán do výpisu bonusů silný proti ještěrům.
Šaman se již nerozběhne pokud je pod útokem.
Oprava hodnot černého elixíru.

myslím že tam jsou důležitější věci než nějaké slézaní z koně. 98% lidí se stým slézaní z koně naučily žít, a myslím že ti taky nic nezbyde než se stým smířit a jít dál

Uživatelský avatar
budaso20
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Dal poděkování: 95 poděkování
Dostal poděkování: 40 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od budaso20 » úte 03. bře 2015 21:34:03

Chyumgo píše:
budaso20 píše:co se koně týče, nějak nepociťuji žádné zásadní omezení.
Jediný co mi hlava nebere jsou ty výdělky 700-800kk :-D
mám 98% Yang 49% drop a víc jak 600kk nevynesu ani kdybych se rozkrájel :-D
Prémko na yang máš?
jojo, všechna prémka na celý rok z loterie :-)
netušim kde je chyba :-)

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Cepino » stř 04. bře 2015 7:44:13

Andersone, když už nic jak ty tvrdíš se neopravilo, tak jedna zásadní ano a tou bylo neustálé padání kanálů a to i několikrát denně, tak že nějaký kůň je opravdu banalita.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 329
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 100 poděkování
Dostal poděkování: 142 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: "Opravenie koňa"

Příspěvek od Akemos » stř 04. bře 2015 10:45:59

Mně zůstal výdělek stejný na šamanovi.Dřív jsem dával 500-600kk za swamp.
Ted dávám 500-600 za swamp stále,mám pouze VIP+yang premko a bonus na yangy mám 40%.(při bonusu z války 50%yang výdělek 600+ vždy)
lvl mám 115 a chodím pouze bažiny,s prodejem kamenů+6,magičáků a jiného bordelu se výdělek vyšplhá někam na 700kk.
Na koně jsem si zvykl.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ diver « úte 12:27 am »
Zdravím, když někdo začne v posledním týdnu, tak už snad není možné splnit všechny části dortu, navíc, když člověk zprvu nosil suroviny a třeba opomněl 1 surovinu dát 2x nebo 3x, tak těžko člověk přijde zpětně, která mu chybí a v jaké části dortu, škoda, že nemůže člověk stařence dát chybějící suroviny i když dělá jinou část dortu, aby stihl získat část amuletu.
@ Petronius « pon 11:00 pm »
palice bere o hodně víc ale :)
@ libast « pon 10:58 pm »
Asi je zbytečný dělat tu palici když se dá piňata rozmlátit i mečem
@ Hiearch « pon 10:43 pm »
@Tomori Tudíž každý den odevzdat něco dokud nezmizí hláška s pumou.
@ Grout « pon 10:38 pm »
Mě padla před hodinou :D
@ libast « pon 10:33 pm »
Hračky už nepadají 5 hodin sem dropoval a ani jedna mě nepadla
@ Tomori « pon 9:23 pm »
Jinak – stařenka dokáže být spokojená! Jen musíte pořádně číst, co vám píše. Rozhodně nemá Alzheimerovu chorobu :D , jak někteří hráči zmiňovali. Pamatuje si naprosto vše, co jí odevzdáte – tak na to nezapomeňte.
@ Tomori « pon 9:01 pm »
Dobrý den, dortík půjde péct do 21. 6. (nošení surovin nebude již možné 22. 6. to bude dort upečen).
@ Petronius « pon 8:56 pm »
mě to dalo marmeládu normálně z košíku a to tam bylo 10ks :D
@ Grout « pon 8:50 pm »
no, to chápu, ale můj dotaz byl spíš technickej :D To je jak ta marmeláda, z košíku to můžete sypat 10 let, ale až normální ovoce vám dá marmeládu, to taky není logický.. :D
@ Makarov « pon 8:27 pm »
Mionix píše: @Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
aleeeee :-)
@ Mionix « pon 8:19 pm »
@Grout,  Nezlobte se na mě. Ale my nemůžeme radit, jak a co funguje. Na to si vy hráči musí přijít samotní. :-)
@ Grout « pon 7:37 pm »
Aktivní, ale spíš plný dotazů bez odpovědí :D // (udělal jsem edit slov pro benedikta, můžete kouknout)
@ Makarov « pon 6:02 pm »
konečně aktivní forum :D
@ TomasFoxx « pon 4:59 pm »
Vyzradil by někdo z týmu, do kdy prosím pujde zdobit dort? (do kdy tedy pujde získat dílek z dortu)
@ diver « pon 4:37 pm »
zdravím, získal už někdo část talismanu pumy od stařenky?
@ Takashiro « pon 2:29 pm »
Nemôže sa robiť OX aj v Slovenčine? Včera som premýšľal prečo by mal byť oheň horký
@ Waldym « pon 12:13 pm »
Ahoj, nevíte kdy dostanu část amuletu z pečení dortu ? ten už mám splněný
@ Grout « ned 7:41 am »
Jak to je s tím dortem? je stařenka někdy spokojená?? Donesl jsem ji vše dokud neřekla, že toho má dost a mám se soustředit na další ingredience, ale pořád ji můžu nosit další a ona si je bere? .. neřekne něco jako "dneska máš splňeno"? jak to funguje prosím.
@ Grout « sob 11:22 pm »
anyone píše: hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
Protože už se nedávájí opilcovi, ale Benediktovi v Dongji.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?
@ Dsurman « pát 12:32 am »
Zdravím, ty stránky knih, skládadá se z nich něco ?
@ RoxBorn « čtv 7:51 pm »
Ahoj, drop písmenek je náhodný nebo padá nějak pravidelně?
@ Tomori « čtv 2:54 pm »
ChunjoKing píše: Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
Dobrý den, určitě se na to podíváme, probereme a případně poupravíme. Děkuji za námitku a přeji hezký den. :)
@ Hakan « čtv 2:49 pm »
Mělo tam být do konce eventu získat, ale pokud se to bude přidávat postupně pak ok
@ Tomori « čtv 2:48 pm »
Hakan píše: Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
Dobrý den, jak už bylo uvedeno v novince: „Amulet lze složit i po skončení oslav – čas vás tedy netlačí.“ Nemusíte se tedy obávat, že by to bylo nereálné. Navíc plánujeme jednotlivé části amuletu za soutěže na fóru předávat postupně – takže vše zvládnete v klidu a bez stresu. Přeji krásný den :lol:
@ Hakan « čtv 2:40 pm »
Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
@ ChunjoKing « čtv 11:31 am »
Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som si rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.

Who is chatting

offline Fogru 
offline Grout 
offline Kacii 
offline Lolotka 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline Tomori