Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly. Edit 16.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou Edit 23.8.2017: Přidány 2 položky do seznamu - přidané položky jsou zvýrazněny touto barvou
Edit 27.11.2021: Odškrtány implementované a opravené věci
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Rozdělování předmětů ve skladu - předměty jdou ve skladu skládat na sebe, rozdělit je už ve skladu ale nedokážete. Implementováno
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející. Implementováno, ale šlo by to vylepšit
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné. Opraveno
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Zadání auto. útoku - při použití schopnosti "Boj ze hřbetu koně" (MH skill) nebere hra v potaz zadání automatického útoku kliknutím levého myšítka (když na něm mám nastavený automatický útok). Postava se po dokonání schopnosti zkrátka zastaví, ať jsem na něco klikal nebo ne. Přišlo by mi fajn mít možnost útok nastavit i za jízdy. >>DEMONSTRAČNÍ VIDEO<<(rozlišení je děsný, já vím)
Postava
Vykliknutí buffu - V současné době nelze odstranit z postavy určité buffy (Požehnání, běžet, pomoc draka, atp.) Navrhoval bych možnost vykliknutí toho buffu pravým tlačítkem myši. Často se mi stává, že mě šaman na konci opičáku buffne a já pak musím čekat, než mi požehnání spadne, abych se mohl zabít. Případně musím běžet zpátky na začátek. A to není samozřejmě jediný případ, kdy bych tuhle funkci využil.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Opraveno Nápověda (vím, že v současnosti probíhá předělávka nápovědy, tohle jsou akorát tipy k ní)
Info o skupinách - Na můj vkus je ve hře málo informací ohledně skupin. Dnes jsem po hodinovém expení buffa zjistil, že mi hra dává "odměnu v podobě BZK bonusu za dobrou spolupráci" a ve skupině byl (namísto klasického 30% bonusu při rovnoměrném rozložení) 70% bonus.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Naopak, u jiných her jsou tyhle věci naprostou samozřejmostí. Všechny tyhle změny až na jedinou mi přijdou jako proveditelné (otázka ovšem je, jakou prioritu by měly u týmu). Co se týče bindů, tak to dřív Evil udělá krále, než se něco takového dostane do hry.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
Myslím, že to trochu přeháníš Můžu se sebrat a jít hrát další z milionu MMORPGček, jenže ekura je srdcovka. Ale kdrobné bugy, které hru "znepříjemňují", se na list důvodů "Proč hraju Ekuru" opravdu nezařadí . Tyhle věci se mi zdají jako samozřejmé a považuji je za běžnou funkčnost. Nepovažuji skutečnost, že itemy se stackují jen někdy, za úmyslnou Ta hra je prostě stará a tým měl příliš starostí s velkými chybami a tvorbou nového obsahu, takže na takové maličkosti není čas. Ale určitě by bodly.
A nechceš třeba ještě, aby počítač ovládal za tebe automaticky postavu?
To vôbec nie je náročnosť, ale skôr normálna vec ktorá funguje v hocijakých iných hrách.. Takže tvoj príspevok mi príde úplne zbytočne arogantný..
Ja osobne by som to uvítal, je to príjemnejšie (hlavne teda ten sklad, že by len človek nejakou napr shift+ lavé kliknutie, alebo čisto len pravé kliknutie a prenieslo by sa to na najbližšie voľné miesto v sklade, potom by si to už človek podla vlastného uváženia poskladal tak jak mu treba)
schvarz píše:Dobrý den vespolek!
Poslední dny, co jsem hru opět po pěti letech hrál, jsem se potýkal s nepohodlnostmi a byl bych rád, kdyby byly napraveny. Ve hře ale už jsou dlouhou dobu a tak nevím, zdali vůbec opraveny být mohou. Kvůli všem zakládat nový návrh mi přijde poněkud zbytečné.
Uvádím zde jejich seznam, který chci průběžně aktualizovat (svými i vašimi návrhy) a případně barevně odlišovat věci, které je příliš těžké, nemožné či nevhodné implementovat a také ty, které by implementovány být mohly.
Předměty a manipulace s nimi
Stohování předmětů po obchodování - po přijetí předmětů z obchodování se stohovatelné předměty automaticky nesloží dohromady/nepřidají do stacku. V případě, kdy v inventáři máte 20 kakikvětů, žádné volné místo a někdo vám bude dávat další kakikvěty, nebudete schopni je přijmout, ač na ně vlastně "máte místo".
Neexistující možnost rychlého přesouvání předmětů mezi skladem a inventářem - Občas chci jen přijít do skladu, pravým tlačítkem (či prostě nějakou zkratkou, kombinací klávesy + kliknutím) poklikat všech 10 koňskejch medajlí, propustek, bylinek, run, atp. a zkrátka je rychle přesunout do skladu. Přesouvání je zdlouhavý a ubíjející.
Stacky perg. návratu na místo - Občas se nechtějí pergameny se stejnými cílovými souřadnicemi stackovat. Měl jsem 19 pergamenů do yonganu na souřadnice xxx yyy, stackovalo se jich ale jen 15 a zbylé 4 se kamarádily pouze mezi sebou. Je možné, že jsem se při vytváření lehce pohnul, souřadnice ale byly stejné.
Ovládání
Nemožnost přebindování kláves - postačilo by mi vyměnit jen klávesy pro schopnosti, v lepším případě pak ale i pro okna hry, tedy inventář, status, schopnosti, atp. Tuším, že je to nejspíš "hardcoded" v jádru hry a nemám zdání, jak náročná by předělávka byla, avšak předělání by mě zbavilo křečí v levé ruce.
Seznam přátel
Přítele lze přidat jen, pokud jste na stejném channelu.
Nelze pozvat přítele do skupiny na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Nelze pozvat přítele do cechu na dálku (např. právě přes seznam přátel)
Cech
Nelze pozvat hráče do cechu pomocí zadání jména - lze jen osobně, když jsem na dosah hráče. Stačilo by implementovat možnost přes seznam přátel, přítele lze zadáním jména přidat.
Úkoly
Neustálé zobrazování úkolů - po každé načítací obrazovce dochází ke znovuzobrazení pergamenů s úkoly. Ty je nutno buď odklikat nebo skrýt klávesovou zkratkou Ctrl+Q (což je snad nejhorší klávesová zkratka na stisknutí ve hře). Navrhoval bych ukázání questů pouze po prvním načtení do hry, nikoliv po každé teleportaci.
Cílím především na zkušené, znalé hráče + ekura team, ale vyjádřit se může každý, vítám jakékoliv ohlasy, názory, kritiku, nařčení ze spamování atp.
Velmi chválím autora. Krásně a pečlivě sepsáno. Návrhy ač jde o drobnosti, tak by velmi ulehčili hru. Na druhou stranu, celá hra od počátku jak psalo spousta lidí je naprosto zprasená, tak že je otázkou, jak náročné by tyto úpravy byly a jaké jsou na to časové možnosti a priority.
Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Obchodnik799 píše:Podle mě bych sem zařadil i to, že například ve válce říší po někom hodíte Kámen, nebo i jiné kouzla, tak kouzlo se vykouzlí, ale nedá demage. To i platí u monster, pokud od vás utikaj, tak po nich hodite kámen, ale už nedá příslušný demage.
Jakože když potvora/hráč během cast time spellu uteče z dosahu, spell se vycastí ale nedá dmg?
@VOJTTANOOO, Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@TomasFoxxDobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
Mionix píše: @Suko201, "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D