Těžba a tavení rud

Kvalitně zpracované návody, které Vám odpoví na otázky ohledně vývoje postavy.
Nejužitečnější: Vedení, Lovecké mise, Vše o koních a jezdeckých zvířatech
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fionina
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 29. zář 2010 9:55:28
Dostal poděkování: 4 poděkování

Vše o těžbě rud a jejich využití

Příspěvek od Fionina » úte 21. pro 2010 18:45:28

Těžbapopis1.jpg
Na obrázku najdete vše co k těžbě patří.
Obrázek

dříve Afron - nyní Fionina
ninja - říše Shinsoo
RytiřiNebes
____________________________
www.rytiri-nebes.cz

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 956 poděkování

Těžba a tavení rud

Příspěvek od Electrix » sob 14. črc 2012 22:31:49

Obrázek
Každý z vás se jistě za dobu svého hraní setkal s tajemnými a nezodpovězenými otázkami kolem těžby. Co mi přidá krumpáč? Co schopnost těžba? Na čem závisí kolik vytěžím a na čem jak rychle to vytěžím? Kolik mi může padnout rudy? Touto příručkou bych rád odpověděl právě na ně a jako bonus přidal ještě několik užitečných mapek rozložení žil po jednotlivých lokacích.
Obrázek K čemu mi těžba bude?
Jistě nejzákladnější otázka, kterou si každý začátečník klade. Hlavním účelem těžby je získat surovou rudu, ze které u cechovního alchymisty vyrobíte taveninu (na 1 kus taveniny ja potřeba 100 kusů rudy). Taveninami lze pak osadit všechny šperky (náramky, náušnice, náhrdelníky) s tím, že do každého šperku lze dát až tři taveniny současně. Tím se podstatně zlepší základní vlastnosti předmětu.

Úspěšnost tavení
Šance na přetavení se liší podle toho, jestli tavíte u specialisty na danou rudu, nebo u alchymisty jiného zaměření, stejně tak se liší i ceny. Co je ale vždy stejné, je potřebný materiál. Více už v následující tabulce.
ObrázekSpecializovaný alchymistaAlchymista jiného druhu rudy
VlastníCizíJiná říšeVlastníCizíJiná říše
Cena90k100k300k90k100k300k
Šance na
přetavení
75%30%
Potřebné předměty100 kusů dané rudy,
Libovolný kámen ducha +0 až +2
Lze nějak úspěšnost zvýšit?
Ano, například když má hráč aktivní VIP premium, zvyšuje se mu šance u všech pecí o 5 %. Dalším faktorem, který úspěšnost ovlivňuje, jsou PvM Hodnosti (hraničář, dobrodruh, bojovník, dobyvatel). U alchymisty dostanete za každý stupeň hodnosti navíc 1% do procentuální úspěšnosti. Například, pokud budete vojevůdce, budete tavit se 79%, respektive 34% šancí (dle typu pece).

Kde mám ale všechny ty pece najít?
:arrow: Seznam cechovních alchymistů (nemusí být aktuální)

Obrázek Úchytky (sloty)
Než však do šperků taveniny vložíme, je nutné v nich vytvořit tzv. úchytky (angl. slots) - to jsou volné pozice pro vložení tavenin. Toho dosáhnete pomocí Obrázekdiamantu. Ten získáte přetavení 100 kusů diamantového kamene - cena je dvojnásobná, než u běžných tavenin (dle tabulky), na druhou stranu pro tavení není potřeba kámen ducha. Diamant pak jednoduše přesunete na předmět a budete-li mít štěstí, vytvoří se ihned jedna úchytka - šance na její úspěšné vytvoření je 50%. Do takto vytvořených úchytek pak lze vkládat jednotlivé taveniny. I zde se musíte spolehnout na své štěstí (šanci na vložení taveniny do předmětu najdete v tabulce). Pokud selžete, lze samozřejmě jakýkoli postup opakovat, ale musíte si sehnat nové předměty (diamant, tavenina), protože ty použitím zmizí.

Co taveniny zlepšují?
Každá takto přidaná tavenina zvýší všechny základní vlastnosti daného předmětu. Základními vlastnostmi se myslí ty, které má předmět vrozené, aniž by bylo potřeba mu přidávat nějaké bonusy. Například u Obrázek Náušnic z nebeských slz jsou to Inteligence a Šance na kritický zásah. Následující tabulka napoví, v jakých číslech se budou pohybovat hodnoty přidaných tavenin:
Pořadí
taveniny
Zlepšení základních
vlastností*
Doba
trvanlivosti
Šance na
osazení
1.+10%24 hod.90%
2.+10%12 hod.80%
3.+20%6 hod.70%
* Pozn.: Celkový bonus tavenin je dán součtem jejich "bonusů" zaokrouhleným dolů.

Na obrázcích níže se můžete po rozkliknutí podívat, jak takový šperk se sloty a taveninami vypadá. Konkrétně se jedná tři předměty:
  1. Náramek z nebeských slz se třemi otevřenými sloty bez tavenin,
  2. Perlový náhrdelník se třemi otevřenými sloty, z nichž ve dvou jsou už osazeny perly,
  3. Plně osazený Zdobený zlatý náhrdelník.
Obrázky:
ObrázekObrázekObrázek
Systém odpočtu času tavenin
Taveniny se do předmětu osazují postupně v daném pořadí, není tedy možné osadit jako první třetí taveninu a až poté zbylé dvě. S tím souvisí i systém odpočtu času, ten běží vždy pouze u taveniny s nejvyšším pořadovým číslem a dokud tato tavenina nevyprší, ty s nižším číslem se chovají jako "nekonečné". Po vypršení se na místě tavení opět objeví prázdný slot a je možné ihned vložit novou taveninu.
:idea: Tohoto poznatku lze v praxi využít k prodloužení trvanlivosti tavenin. Pokud totiž necháte např. druhou taveninu doběhnout až na konec životnosti, ale těsně před jejím vypršením do předmětu doplníte třetí, získáte tím nejen plných 6 hodin na třetí tavenině, ale i dalších 12 hodin na tavenině druhé. Hra si totiž nepamatuje, s jakým časem minulá tavenina skončila.
:!: Pozor! Při vypršení taveniny ve špercích dochází ke zrušení efektu štítu s ochranou proti bezvědomí. Je třeba jej znovu sundat a nasadit pro jeho opětovné zprovoznění.
Seznam tavenin:
ŽílaRudaTaveninaPoužití taveniny
Obrázek
Diamantová žíla
Obrázek
100x
Diamantový kámen
Obrázek
1x
Diamant
Tvorba úchytek ve špercích,
Ďáblova rokle (16.p.)
Obrázek
Jantarová žíla
Obrázek
100x
Jantarová ruda
Obrázek
1x
Jantar
Vylepšování šperků
(ruda i tavenina),
Ďáblova rokle (17.p.)
Obrázek
Fosilní dřevo
Obrázek
100x
Fosilní kmen
Obrázek
1x
Fosilní dřevo
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dřevěných šperků,
Ďáblova rokle (0.p.)
Obrázek
Měděná žíla
Obrázek
100x
Měděná ruda
Obrázek
1x
Měď
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení měděných šperků,
Ďáblova rokle (1.p.)
Obrázek
Stříbrná žíla
Obrázek
100x
Stříbrná ruda
Obrázek
1x
Stříbro
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení stříbrných šperků,
Ďáblova rokle (2.p.)
Obrázek
Zlatá žíla
Obrázek
100x
Zlatá ruda
Obrázek
1x
Zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zlatých šperků,
Ďáblova rokle (4.p.)
Obrázek
Nefritová žíla
Obrázek
100x
Nefritová ruda
Obrázek
1x
Nefrit
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nefritových šperků,
Ďáblova rokle (6.p.)
Obrázek
Naleziště ebenu
Obrázek
100x
Ebenová ruda
Obrázek
1x
Eben
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ebenových šperků,
Ďáblova rokle (7.p.)
Obrázek
Stoh mušlí
Obrázek
100x
Kus perly
Obrázek
1x
Perla
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení perlových šperků,
Ďáblova rokle (8.p.)
Obrázek
Žíla bíleho zlata
Obrázek
100x
Ruda s bílým zlatem
Obrázek
1x
Bílé zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení bílozlatých šperků,
Ďáblova rokle (10.p.)
Obrázek
Křišťálová žíla
Obrázek
100x
Křišťálová ruda
Obrázek
1x
Křišťál
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení křišťálových šperků,
Ďáblova rokle (12.p.)
Obrázek
Žíla křemene
Obrázek
100x
Křemenová ruda
Obrázek
1x
Ametyst
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ametystových šperků,
Ďáblova rokle (13.p.)
Obrázek
Žíla nebeských slz
Obrázek
100x
Ruda nebeských slz
Obrázek
1x
Nebeské slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nebeských šperků,
Ďáblova rokle (15.p.)
Speciální
Obrázek
Krystal
Obrázek
Cidonijské krystaly
Kang-miu:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
10x Cidonijské krystaly
5x Cidonijský písek
1x Bílá perla
1-3x Modrá/červená perla
Obrázek Obrázek
Výroba spinelů
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek
1x Běžná tavenina
Obrázek
1x Zdobená tavenina
Všechny typy:
Obrázek Zdobené dřevo
Obrázek Zdobená měď
Obrázek Zdobené stříbro
Obrázek Zdobené zlato
Obrázek Zdobený nefrit
Obrázek Zdobené eben. dřevo
Obrázek Zdobené perly
Obrázek Zdobené bílé zlato
Obrázek Zdobený křišťál
Obrázek Zdobený ametyst
Obrázek Zdobené nebes. slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zdobených šperků
Všechny typy:
Obrázek Obrázek Obrázek Dřevěné
Obrázek Obrázek Obrázek Měděné
Obrázek Obrázek Obrázek Stříbrné
Obrázek Obrázek Obrázek Zlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Nefritové
Obrázek Obrázek Obrázek Ebenové
Obrázek Obrázek Obrázek Perlové
Obrázek Obrázek Obrázek Bílozlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Křišťálové
Obrázek Obrázek Obrázek Ametysové
Obrázek Obrázek Obrázek Slzové
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek + Obrázek
1x Ruda nebeských slz
1x Kámen ducha +3
Obrázek
1x Dračí slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dračích šperků
Co potřebuji k těžbě?
Těžba je standartní schopnost každé postavy ve hře Metin2 Ekura, podobně jako třeba schopnost jízdy na koni, nebo schopnost proměnit se v příšeru. A stejně jako ostatní schopnosti se trénuje knihami.
Obrázek Kniha těžby
V případě této schopnosti se používá stále jeden typ knihy pro trénování všech úrovní, ať už trénujete základní (1-20), pokročilou (M1-M10), nebo expertní (G1-P) těžbu. Platí také, že pro zlepšení o jednu úroveň vždy stačí přečíst jednu knihu těžby. S úrovní těžby se zvedá vaše šance na vytěžení rudy (viz následující tabulka). Schopnost jako takovou můžete trénovat na jakémkoli levelu.
Úr. těžby1-45-89-1213-1617-M1M2-M5M6-M9M10-G3G4-G7G8-G10P
Šance +1%2%3%4%5%6%7%8%9%10%11%
:idea: Úroveň těžby má vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
:idea: Úspěšnost přečtení této knihy je 50%, pokud použijete soustředěné čtení, dosahuje 75%.
Obrázek Krumpáč
Krumpáč vám hra dovolí poprvé nasadit až na levelu 30. Seženete ho v druhé vesnici poblíž náměstí, u postavy Deokbae (ObrázekJayang 582;561, ObrázekBokjung 466;321, ObrázekBakra 515;322).

Ač povoláním dřevorubec, tento zjevně zkušený horník je klíčovou postavou celého tréninkového procesu. Nejen, že Vám prodá Váš vůbec první krumpáč, ale kdykoli budete chtít krumpáč vylepšit, musíte opět zajít za ním. Vylepšením se Vám zvýší šance na spadnutí rudy při každém kopání. Samotný krumpáč má, stejně jako většina ostatních předmětů ve hře, deset stupňů kvality - od +0 až po +9. Čím vyšší stupeň krumpáče, tím větší šance na vypadnutí rudy. Na každém stupni začínáme od nuly a je předem určený počet bodů, kterých je nutno dosáhnout, aby bylo možné krumpáč vylepšit. Za každé kopání získáte jeden tento bod, ať už je úspěšné, nebo nikoli.
Úroveň krumpáče+0+1+2+3+4+5+6+7+8+9
Potřebných bodů
(na další úroveň)
6001.2002.4004.8009.60019.20038.40076.800153.600-
Šance na vylepšení100%
Šance vypadnutí +23%25%28%31%35%40%46%52%60%70%
Prodejní cena
u Deokbae
80k1kk5kk10kkNení v nabídce
Pro zlepšení krumpáče je tedy potřeba naplnit jeho ukazatel bodů na maximum a donést ho Deokbae.
:idea: Úroveň krumpáče má pravděpodobně vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
Kde najdu rudné žíly?
Tou nejlukrativnější lokací k těžbě je bezpochyby Kouzelný důl. Dostanete se do něj přes Rozcestí králů a najdete zde všechny typy rud, které se nacházejí na serveru Ekura. A aby jste se za nimi nemuseli nikam honit, jsou navíc seřazené postupně tak, jak jdou podle levelu šperků.
Obrázek Vyvolávače rudné žíly
Mimo níže vypsané oblasti lze žílu vyvolat kdykoli pomocí Vyvolávače rudné žíly. Tento předmět lze získat dropem ze všech příšer. Každý z nich je na jedno použití a umožňuje objevení jednoho typu žíly (poznáte dle názvu), přičemž lze dropem získat všechny druhy vyvolávačů, kromě jantarové žíly. Žíla po vyvolání vydrží 7 až 15 minut, poté zmizí.
:idea: Více stejných vyvolávačů lze stohovat v inventáři na sebe.
:idea: Výkupní cena těchto vyvolávačů u obchodnice je 100k.

Seznam lokací
Následující abecedně seřazený výčet zahrnuje všechny lokace, ve kterých lze na serveru Ekura nalézt rudné žíly. Barevnými čtverečky jsou na jednotlivých mapách vyznačeny jejich možné polohy, přičemž:
  • V každém z čtverečků se může objevit libovolná žíla ze seznamu k dané mapě.
  • Pokud se čtverečky překrývají, nebo jsou tmavší, znamená to, že v dané lokalitě se může nacházet více rudných žil.
  • Šance u daného typu žíly vyjadřuje, s jakou pravděpodobností se objeví právě tento typ (normováno na 100%).
  • Žíla se samozřejmě neobjeví ve vodě, ani uprostřed náměstí, toto si hra hlídá. Některé čtverečky je tak potřeba brát s rezervou a ty části zasahující např. do vody si odmyslet.
  • Políčko "respawn" vyjadřuje, po jaké době si server kontroluje, jestli jsou žíly stále na místě. Jinak se životnost žil pohybuje náhodně v rozmezí 7-15 minut od objevení, nezávisí tedy na vytěženém množství rudy. V některých ložiscích se tak může stát, že po většinu času žádná ruda dostupná nebude.
První města: :chunjo: Joan, :jinno: Pyungmoo :shinsoo: Yongan
V prvním městě každé říše je nejvyšší koncentrace následujících rudných žil: diamanty, fosilní dřevo a měď.
Joan - mapa:
Joan
Joan
Pyungmoo - mapa:
Pyungmoo
Pyungmoo
Yongan - mapa:
Yongan
Yongan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance15%30%25%17%13%
Respawn3555-3675 sekund
Druhá města: :chunjo: Bokjung, :jinno: Bakra a :shinsoo: Jayang
V druhých říšských vesnicích se na své přijdou především dobrodruzi vyhledávající ložiska stříbra.
Bokjung - mapa:
Bokjung
Bokjung
Bakra - mapa:
Bakra
Bakra
Jayang - mapa:
Jayang
Jayang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3555-3665 sekund
Cechovní oblasti: :chunjo: Waryong, :jinno: Imha a :shinsoo: Jungrang
Cechovní oblasti všech říší jistě zaujmou kopáče, toužící objevit stohy mušlí.
Waryong - mapa:
Waryong
Waryong
Imha - mapa:
Imha
Imha
Jungrang - mapa:
Jungrang
Jungrang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3600 sekund
Hora Sohan
Zalíbení v této zasněžené krajině najdou hlavně dobrodruzi, vyhledávající žíly křemenu, křišťálu a bílého zlata.
Mapa:
Hora Sohan
Hora Sohan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance8%11%11%16%22%27%5%
Respawn3575-3705 sekund
:fight: Kolonie Cidonia
Na této mapě, určené převážně k soubojům mezi hráči, lze nalézt speciální žílu zvanou Krystal, jejíž úlomky (tzv. Cidonijské krystaly) lze použít k výrobě Spinelů a následně osazení Raznice.
Mapa:
Kolonie Cidonia
Kolonie Cidonia
Typ žílyObrázek
Šance100%
Respawn240-300 sekund
:arrow: Kouzelný důl
Jak už bylo v úvodu kapitoly naznačeno, jedná se o lokaci určenou speciálně k těžbě rudy, ty jsou navíc v oblasti seřazeny tak, jak jdou za sebou podle levelu použití šperků. Ostatní lokace strčí do kapsy ve všech ohledech, takže těžbu zde nemohu doporučit pouze dobrodruhům, kterým z nějakého důvodu příliš snadné herní mechanismy nevyhovují.
Mapa:
Kouzelný důl
Kouzelný důl
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%
Respawn~120 sekund
Ohnivá země
Tato oblast je výjimečná svým hojným výskytem nebeských slz.
Mapa:
Ohnivá země
Ohnivá země
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%11%11%16%22%27%
Respawn3550-3610 sekund
Temný Chrám
Starodávný chrám jistě není svou rozlohou a vzdáleností ložisek vhodný pro dobrodruhy bez jezdeckého zvířete, najdete zde však všechny pokročilejší druhy rudných žil. Ty jsou navíc díky jednoduchému terénu snadno k nalezení.
Mapa:
Temný chrám
Temný chrám
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance10%10%10%15%20%20%15%
Respawn3575-3705 sekund
Údolí orků
V této oblasti se těžba vyplatí především těm, kteří hledají žíly nefritu a zlata. Žíly se zde hledají snadno, protože mají velice malý rozptyl respawnu.
Mapa:
Údolí orků
Údolí orků
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%26%22%17%13%9%
Respawn3550-3645 sekund
Velká poušť
Oblast, poskytující vynikající pravděpodobnost výskytu ebenu, perel a bílého zlata.
Mapa:
Velká poušť
Velká poušť
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3575-3655 sekund

Kolik toho vytěžím?
Máme tedy v ruce krumpáč, u nohou žílu a v očích pevné odhodlání, stačí jen kliknout a těžba sama započne. Během této doby není třeba hru nijak ovládat, až postava těžební cyklus dokončí, v chatu se Vám pouze objeví zpráva a o úspěchu, nebo neúspěchu. V tom prvním případě navíc na zem ve Vašem okolí spadne několik kousků rudy.

Šance na vykopání
Čas, který uběhne mezi kliknutím a dokončením těžby je čistě náhodný a hráč jej tedy nemůže nijak ovlivnit (10 až 30 sekund). Co však ovlivnit lze, je šance na vytěžení rudy. Ta se odvíjí od úrovně těžby a především kvality krumpáče, přičemž může dosahovat hodnot 23 až 81%. Přesné hodnoty najdete v tabulkách výše (kapitola Krumpáč a Kniha těžby).

Množství vytěžené rudy
Tím se dostáváme k množství vytěžené rudy a hned ze začátku musím některé z Vás zklamat, protože ani tento faktor nemůže hráč ovlivnit a řídí se pouze náhodou. Avšak ne jen tak ledajakou, celý rozsah možného vytěžitelného množství 1 až 90 kusů je totiž rozdělen na několik intervalů. Více už napoví následující tabulka.
Šance20%30%20%15%5%4%3%2%1%
Kusů rudy1-1011-2021-3031-4041-5051-6061-7071-8081-90
Kusů prům.25
Kolik přesně kusů vytěžíte v daném rozsahu pak vybere náhoda. Jednoduchou matematikou teď dojdeme k výsledku, že pokud je těžba úspěšná, vykopeme průměrně 25 kusů dané rudy.

Celkem za hodinu
Shrneme-li tedy poznatky z předchozích odstavců do jedné věty, pak lze říct, že každá postava s krumpáčem +3 vykope v Kouzleném dole průměrně asi 1522 kousků rudy za hodinu intenzivního kopání. Z nich pak průměrně přetaví 11 kusů taveniny.
Výpočet:
:arrow: Počet kopání za hodinu:
Hodina má 3600 sekund;
žíla vydrží průměrně 11 minut (660 sekund);
po zmizení žíly se průměrně čeká 60 sekund (respawn v dole je 120s), můžete ale změnit CH čímž pár sekund ušetříte;
kopání trvá v rozmezí 10-30 sekund (průměr 20s);
před zmizením žíly vyjde průměrně 10 sekund kopání naprázdno;
pauza mezi vykopáním a dalším spuštěním je počítána 2,5 sekundy.

{[3600 / (660+60+10)] * 660} / {20 + 2,5} ≈ 145

:arrow: Počet vykopaných kusů za hodinu:
Počet kopání za hodinu je dle minulého výpočtu 145;
šance na vykopání rudy je s krumpáčem +3 a těžbou P rovna 42%;
průměrný počet vykopaných kusů je 25;

145 * 0,42 * 25 ≈
1522 kusů
Protože samotný proces těžby by se dal označit za poměrně fádní, doporučuje se kopat rudu s více postavami současně, dosáhnete tak mnohem lepších výsledků za stejný čas. Ti zdatnější z Vás mohou v druhém okně třeba i dropovat, nebo provádět jiné komplikovanější činnosti, to je jen na Vás :).

Kapitolu těžby jsem tímto myslím vyčerpal, takže mi nezbývá, než se s Vámi rozloučit, poděkovat za trpělivost a popřát hodně štěstí v kopání a tavení rudy ;-).

Poděkování za pomoc s návodem patří těmto lidem: Santera, Johanides, Taznovejsi, qweqwe.
Seznam změn:
8.11.2014 Aktualizace návodu
19.5.2014 Doplnění úvahy o průměrném počtu vykopaných kusů, děkuji lambass147.
21.5.2013 Oprava receptů pro tvorbu zdob. tavenin.
20.5.2013 Doplnění návodu o zdobené taveniny, opravení těžby a přidána krystalová žíla.
Naposledy upravil(a) Electrix dne ned 22. črc 2012 20:35:52, celkem upraveno 43 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Hodnoty tavenin ve špercích

Příspěvek od Chyu » stř 03. pro 2014 15:12:59

Zdravím, z doby testování na VTS jsem našel mnou vytvořenou tabulku s hodnotami tavenin šperků, možná by to mohlo někoho zajímat, tak mě napadlo to dát sem do návodů. :)
Náhrdelníky:
[td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3%[/td][td]7%[/td][td]14%[/td]
Testování hodnot u tavenin náhrdelníků
Dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení1%2%4%
Měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku1%2%4%
Stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru1%2%4%
Zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům1%2%4%
Nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+3
Perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+3
Náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+3
Křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%4%8%
Zdobený dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení2%4%8%
Zdobený měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku2%4%8%
Zdobený stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru2%4%8%
Zdobený zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům2%4%8%
Zdobený nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Zdobený ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zdobený perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Zdobený náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Zdobený křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Zdobený ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Zdobený náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%5%10%
Náhrdelník z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%7%
Šance obnovit MB1%3%7%
Náramky:
[td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+4[/td][td]+8[/td]
Testování hodnot u tavenin náramků
Dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+50+100+200
Měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+18+36+72
Stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+120+240+480
Zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%2%4%
Nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%2%3%
Ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%2%3%
Perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+50+100+200
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+180+360+720
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%2%4%
Zdobený dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít MB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít ZB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+300+600+1200
Odolnost proti poškození schopností1%2%4%
Náušnice:
Testování hodnot u tavenin náušnic
Dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Max. MB+35+70+140
Ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Max. ZB+165+330+660
Perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Obnovení MB+2%+5%+11%
Náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Obnovení ZB+2%+5%+11%
Křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+5
Obrana+1+2+4
Ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Hodnota útoku124
Náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Šance na kritický zásah1%2%3%
Zdobené dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Max. MB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+2+4+8
Max. ZB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Obnovení MB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
inteligence+2+4+8
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Obrana+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Hodnota útoku2510
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+2+4+8
Šance na kritický zásah1%2%4%
Silný proti příšerám1%2%3%
Náušnice z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na bezvědomí1%2%4%
Hodnota útoku102040
Průměrná odolnost proti škodě1%2%4%

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
@ LittleNessa « čtv 10:18 am »
TomasFoxx píše:
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
Jako nad tímhle jsem se pousmála také, že jsem v neděli měla o 20 killu méně než někteří, ale CB jsem měla třeba o 200 víc to je pravda no .. :D že je zvláštní
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
@Aylia,  to nevadí, určitě ti to půjde
@ TomasFoxx « čtv 10:18 am »
LittleNessa píše:
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
já to spíš myslel tak, že bych musel naklikávat a pak klikat spelly myší :D
@ TomasFoxx « čtv 10:17 am »
LittleNessa píše: Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
právě že když se na to podíváš (otevřel jsem jednu test válku) tak na prvním místě je heaeler co má za tu půl hodinu 50cb z assistu. Kdyby za hodinu měl +-100 tak to je ještě tak nějak vpohodě :D
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
TomasFoxx píše: pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
Jakože nechci být toxic, ale 3/4 war jste stáli na spawnu tak na co klávesnici ;D
@ Aylia « čtv 10:15 am »
@TomasFoxx,  rip tak to už zůstanou jen moje leve ruce
@ LittleNessa « čtv 10:15 am »
Tak jasně .. protože jak říkáš bylo to 30 minut a za takovou dobu toho tolik nenasekáš.. ale muselo být přeci všem jasné, že ty CB budou díky tomu enormně vyšší, ne ? :D kor za hodinu války a ne 30 min ..
@ TomasFoxx « čtv 10:14 am »
pár cb z assistu, hezká odměna navíc prostě :D ale když to funguje nakonec v těch středních uplně jinak a to doslova tak, že ti odpřísáhnu, že kdybych toho healera hrál jen myší a nepoužíval klávesnici, tak těch 200cb dám, tak to je prostě extrém :D
@ TomasFoxx « čtv 10:12 am »
@Vydesenej, no však já chápu, ale když se podíváš na ty výsledky, tak v testovacích válkách to prostě nevypadalo špatně
@ Vydesenej « čtv 10:12 am »
TomasFoxx píše: ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
Neříkám že tohle nebylo na .... to plně souhlasím :D spíš mi jde o ten princip toho že se něco testuje dělaj se ankety a pak to zas dopadne takhle. Nevím asi už jsem starý na takové logicky nelogické věci atd :D
@ TomasFoxx « čtv 10:10 am »
ale chápu, že některým bezrukým blazinkum se libilo za healera házet dráp a pak jen koukat, jak se cbčka v chatu objevujou když se buffuje :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:09 am »
Tak tohle ve 35 min testovací válce, kde byla půlka lidí co chodí normálně moc neotestujete :D
@ LittleNessa « čtv 10:08 am »
Taky moc nechápu proč jsme tedy chodily na testovací války ( střední ) :-D jaký to mělo smysl? Tohle je tah jak nalákat lidi do té velké války? :-D Good job .. :)
@ Vydesenej « čtv 10:06 am »
Přiznejte se kdo zas brečel na ty asisty :D :D Uděláme anketu, přidáme to aby jsme to pak zas dali pryč. Ale je to funny ne že ne

Who is chatting

offline Fogru 
offline Mionix 
offline Russian 
offline Smacker23 
idle TomasFoxx 
offline Tomori 
offline Verrin 
offline Wzypt