Bonusy, část I. - Základní informace

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Bonusy, část I. - Základní informace

Příspěvek od Electrix » pon 03. říj 2011 11:45:12

Bonusy, část I. - Základní informace
Co jsou?
Každá postava ve hře Ekura má možnost oblékat 8 unikátních částí výbavy. Jedná se o zbraň, přilbu, brnění, štít, boty, náramek, náhrdelník a náušnice. Každý z těchto předmětů má vlastní velice specifické vrozené vlastnosti, které závisí na tom, jaký typ postava používá. Například u náramku od Lv. 54 jsou to "Rychlost útoku +10" a "Šance na kritický zásah +10%". Kromě těchto bonusů má hráč možnost vložit do předmětu dalších 7 bonusů.

Jaké jsou druhy bonusů?
Těchto 7 bonusů se dále dělí do 2 hlavních skupin. V první z nich bonusy, kterým budeme pro přehlednost říkat unikátní, nicméně mezi hráči se mluví jednoduše o "bonusech". Je to zpravidla prvních 5 bonusů v předmětu a vyznačují se tím, že mohou nabývat u stejných vlastností různých hodnot. Například bonus "Silný proti zvířatům" může nabývat hodnot 2, 4, 6, 10, nebo 20%. Zvláštností této skupiny je, že každý typ předmětu (náramek, náhrdelník, zbraň, ...) má přesně definované, jaké unikátní bonusy může obsahovat. Například bonus "Max. ZB" je snadné natočit do bot, ale do náušnic jej nikdy nedostanete. Podrobněji se o tom rozepíši později.
Druhou velkou skupinou jsou PVP bonusy. Jsou to zpravidla poslední 2 bonusy v předmětu a jejich hlavní výhodou je, že každý typ bonusu má pouze jednu možnou hodnotu. Celkově se jedná o 20 bonusů zaměřených jak na souboj hráče proti hráči, tak na jeho boj proti příšerám. Tyto bonusy jsou nezávislé na typu předmětu, ve všech osmi částech výbavy tedy mohou být stejné.
Pokud předmět obsahuje méně, než 7 bonusů, lze od sebe unikátní a PvP rozlišit podle barvy písma, ta je u PvP bonusů světlejší a zářivější.

Unikátní bonusy. Co je potřeba?
První 4 z těchto unikátních bonusů se přidávají předmětem Zesílit předmět. Poslední, pátý unikátní bonus vložíte předmětem Mramor požehnaní. Je pravděpodobné, že se Vám první vložené bonusy nebudou zamlouvat, proto je vhodné použít předmět Začarovat předmět, která vymění všech 5 bonusů v předmětu za jiné. Až na výjimky nemůže předmět obsahovat 2 a vícekrát stejný typ unikátního bonusu, ani bonus, který už má daný předmět mezi trvalými vlastnostmi.
Obrázek Zesílit předmět - „Přidá unikátní bonus na jeden z tvých předmětů.“
Slouží k přidání jednoho z prvních 4 unikátních bonusů. Šance na přidání se pohybuje okolo 75%, ne zřídkakdy Vám tedy nějaký může selhat. Vzácně může padnout z příšery a poměrně často ze všech meteorů. Jeho cena v Item Shopu je 20 ks za 10 SD.
:idea: Přidány jsou bonusy pouze v nízkých hodnotách:
  • 40% šance na první (nejnižší) hodnotu bonusu;
  • 50% šance na druhou hodnotu;
  • 10% šance na třetí hodnotu;
  • 0% šance na čtvrtou i pátou hodnotu.
Obrázek Mramor požehnání - „Legendární požehnaná koule. Když má předmět 4 unikátní bonusy, přidá k nim ještě pátý.“
Slouží k přidání posledního (pátého) unikátního bonusu. Šance na úspěch je zde velice nízká, okolo 30%, takže je potřeba počítat s vyšší spotřebou. Tento předmět lze vzácně získat ze všech příšer a také z meteorů v bažině (Swamp). Další možností je Item Shop, předmět zde lze pořídit za 5 ks za 10 SD. Platí zde při přidání nízké hodnoty, stejné jako u Zesílit předmět.
Obrázek Začarovat předmět - „Změní unikátní bonusy jednomu z tvých předmětů.“
Slouží ke změně bonusů, získaných pomocí dvou výše zmiňovaných předmětů. Funguje tak, že postupně náhodně změní každý jednotlivý bonus na předmětu, na který ho použijete (tomuto procesu se mezi hráči říká protočení). Nemusíte se tedy bát, že byste o nějaké bonusy přišli, jak by mohl naznačovat jeho popis. Změna bonusů nemůže selhat, kamenem úrazu je fakt, že ani po protočení bonusů nemusíte být s těmi novými spokojeni, proto je někdy potřeba mnoho těchto předmětů pro dosažení kýženého výsledku (šance se liší podle typu předmětu). Cena u skladníka je 1.000.000 Yangů a stejně jako ostatní předměty lze i tento poměrně vzácně získat dropem z nestvůr a také z meteorů ve Swampu (bažině). V Item Shopu za 20 ks zaplatíte 8 SD.
:idea: Při změně bonusu jsou následující šance:
  • 0% šance na první (nejnižší) hodnotu bonusu;
  • 10% šance na druhou hodnotu bonusu;
  • 40% šance na třetí hodnotu bonusu;
  • 35% šance na čtvrtou hodnotu bonusu;
  • 15% šance na pátou (nejvyšší) hodnotu.
:idea: Pokud použijete tento předmět na zbraň s vrozenými unikátními bonusy (např. Průměrná škoda a Poškození schopností), tyto se také změní spolu s ostatními na nové hodnoty. Dokonce se může stát, že jeden z těchto dvou bonusů ze zbraně zmizí, protože bude mít nulovou hodnotu.
:!: Unikátní bonusy vzhledů zbraní a převleků brnění nelze tímto předmětem změnit, jsou pevně dané.

Možné bonusy a jejich maximální hodnoty pro jednotlivé typy výbavy:
Obrázek Boty (celkem 18 typů unikátních bonusů):
  • ObrázekObranné:
    • Obrana +15 ( :!: kromě bot od Lv. 59 a 80);
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15% ( :!: kromě bot od Lv. 29 a 65);
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • ObrázekOstatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 15% šance vyhnout se šípům ( :!: kromě bot Lv. 51 a 70);
    • 20% šance na bonus BZK ( :!: kromě bot Lv. 43 a 80);
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000;
    • Rychlost pohybu +20 ( :!: pouze boty Lv. 145);
    • Rychlost útoku +8 ( :!: kromě bot Lv. 134);
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance na zpomalení 8%.
Obrázek Brnění (celkem 15 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Hodnota útoku +50.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti magii 15% ( :!: kromě brnění od Lv. 66-70*);
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15%;
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • Šance reflektovat tělesný útok 10%;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000 ( :!: kromě brnění od Lv. 105 a 145);
    • Rychlost kouzel +20;
    • Šance převzít MB 10%;
    • Šance převzít ZB 10%.
* Bonus Odolnost proti Magii do tohoto brnění nelze natočit, ale je možné ho získat rozbitím Vodního brnění +0 přes pergamen.

Obrázek Náhrdelníky (celkem 16 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15% ( :!: kromě zlatého náhrdelníku);
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 10% šance na pronikavý zásah ( :!: kromě nebeských náhrdelníků);
    • 20% šance na bonus BZK;
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Max. MB +2000;
    • Max. ZB +2000;
    • Obnovení MB +30% ( :!: kromě křišťálových náhrdelníků);
    • Obnovení ZB +30% ( :!: kromě ametystových náhrdelníků);
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance převzít MB 10%.
Obrázek Náramky (celkem 15 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti Magii 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% spálit MB;
    • 10% šance na pronikavý zásah;
    • 20% šance, nechat dvojnásobně spadnout předměty;
    • Max. MB +2000 ( :!: kromě náramků s tímto bonusem);
    • Max. ZB +2000 ( :!: kromě náramků s tímto bonusem);
    • Šance převzít ZB 10% ( :!: kromě zdobeného bílozlatého náramku).
Obrázek Náušnice (celkem 17 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Odolnost proti dýkám 15%;
    • Odolnost proti mečům 15%;
    • Odolnost proti obouručním 15%;
    • Odolnost proti šípům 15%;
    • Odolnost proti vějířům 15%;
    • Odolnost proti zvonům 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% spálit MB;
    • 20% šance, nechat dvojnásobně spadnout předměty;
    • Odolnost proti jedu 5%;
    • Rychlost pohybu +20.
Obrázek Přilby (celkem 18 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Obrana +15;
    • Odolnost proti Magii 15%;
    • Odolnost proti zapálení 15%.
  • Obrázek Ostatní:
    • 15% šance vyhnout se šípům;
    • Obnova MB +30%;
    • Obnova ZB +30%;
    • Rychlost útoku +8;
    • Šance na otrávení: 8%;
    • Šance převzít MB 10%.
Obrázek Štíty (celkem 17 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Ochrana proti bezvědomí;
    • Ochrana proti zpomalení;
    • Šance odvrátit tělesný útok +15% ( :!: kromě štítů Lv. 81 a 136).
  • Obrázek Ostatní:
    • Šance reflektovat tělesný útok 10% ( :!: kromě štítů Lv. 81 a 145);
    • 20% šance na bonus BZK;
    • 20% šance na dvojnásobek Yangů;
    • Inteligence +12;
    • Pohyblivost +12;
    • Síla +12;
    • Životní energie +12.
Obrázek Zbraně (celkem 21 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Poškození schopností ±30% ( :!: pouze u zbraní Lv. 30, 57, 75 a 100-108);
    • Průměrná škoda ±60% ( :!: pouze u zbraní Lv. 30, 57, 75 a 100-108);
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +10% ( :!: pouze zbraně, které nemají tento bonus vrozený*);
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
  • Obrázek Obranné:
    • Obrana +15.
  • Obrázek Ostatní:
    • 10% šance na kritický zásah;
    • 10% šance na pronikavý zásah;
    • Inteligence +12;
    • Pohyblivost +12;
    • Rychlost kouzel +20 ( :!: kromě vějíře Lv. 70);
    • Síla +12;
    • Šance na bezvědomí: 8%;
    • Šance na otrávení: 8%;
    • Šance na zpomalení 8%;
    • Životní energie +12.
* I do zbraní Lv. 80 a 90 s vrozeným bonusem Silný proti lidem lze tento bonus dostat, stačí jej natočit do zbraně Lv. 65 a poté tuto zbraň překovat.

Obrázek Vzhledy zbraní (celkem 7 typů unikátních bonusů):
  • Obrázek Útočné:
    • Silný proti ďáblu +20%;
    • Silný proti ezoterikům +20%;
    • Silný proti ještěrům +20%;
    • Silný proti lidem +5%;
    • Silný proti neusmrceným +20%;
    • Silný proti orkům +20%;
    • Silný proti zvířatům +20%.
Obrázek Převleky brnění (celkem 3 typy unikátních bonusů):
  • Obrázek Ostatní:
    • 6% šance na bonus BZK;
    • 6% šance na dvojnásobek Yangů;
    • 6% šance ukořistit předměty.
Speciální bonusy (alias PvP bonusy). Jak je získat?
Protože se jedná o jiné bonusy, nakládá se s nimi také pomocí speciálních předmětů. K přidání PvP bonusu slouží Uhranutá věc, s tím, že maximálně může mít předmět 2 PvP bonusy. Ke změně PvP bonusů Požehnaná věc. Stejně jako u unikátních bonusů, ani zde nemohou být dva stejné speciální bonusy, avšak na trvalé vlastnosti předmětů se nehledí (takže např. Ebenové náušnice, které mají Max. ZB jako vrozený bonus, mohou mít Max. ZB i ve speciálních bonusech).
Obrázek Uhranutá věc - „Přidá speciální bonus na jeden z tvých předmětů.“
Slouží k přidání jednoho ze dvou možných unikátních bonusů. Tento předmět tedy nikdy neselže. Vzácně může vypadnout z příšer a častěji pak ze všech meteorů. Cena v Item Shopu je 9 SD za 20 ks.

Obrázek Požehnaná věc - „Změní speciální bonusy jednomu z tvých předmětů.“
Předmět, sloužící ke změně PvP bonusů v předmětu. Stejně jako Začarovaný předmět bonusy pouze vymění, takže se není potřeba obávat např. snížení počtu PvP bonusů. Tyto PvP bonusy jsou nezávislé na těch unikátních, stejně tak jejich hodnota se výrazně liší. Cena u skladníka je 2.000.000 Yangů, stejně jako předešlé předměty je možné požehnanou věc získat z příšer a poměrně často padá také z meteorů v Bažině (Swamp). V Item Shopu lze pořídit 20 ks za 9 SD.

Seznam PvP bonusů:
  • Odolnost proti útokům válečníků 10%;
  • Odolnost proti útokům surů 10%;
  • Odolnost proti útokům ninjů 10%;
  • Odolnost proti útokům šamanů 10%;
  • Silný proti válečníkům 10%;
  • Silný proti surům 10%;
  • Silný proti ninjům 10%;
  • Silný proti šamanům 10%;
  • Silný proti příšerám +10%;
  • Max MB +1000;
  • Max ZB +750;
  • Hodnota útoku +75;
  • Rychlost útoku +5;
  • Rychlost pohybu +12;
  • 8% šance na kritický zásah;
  • 8% šance na pronikavý zásah;
  • Životní energie +8;
  • Inteligence +8;
  • Síla +8;
  • Pohyblivost +8.
Pro případ, že předmět obsahuje 2 PvP bonusy pak platí:
  • Šance na natočení 1 libovolného PvP bonusu je 1:10
  • Šance pro natočení přesné kombinace dvou libovolných PvP bonusů je 1:190
  • Šance na natočení dvou libovolných PvP obran, je přibližně 1:32
  • Šance na natočení 2 PvP obran s tím, že jedna je předem daná, je přibližně 1:63
Pokud dané číslo vynásobíte dvěma miliony (cena za požehnanou věc), zjistíte tak, kolik Yangů byste měli průměrně spotřebovat na takové točení.

Způsob počítání s bonusy:
Je důležité alespoň zhruba vědět, jakého výsledku dosáhneme kombinací dvou a více bonusů. Většinou je totiž nelze jednoduše sečíst, mechanismus hry tak nefunguje!
Všechny výpočty na Ekuře fungují na tzv. řetězovém principu s tím, že (zjednodušeně) jako první proběhnou výpočty u útočníka (hodnota útoku / mag. hodnota útoku, bonusy silný proti, biologické výhody), následně pak u obránce (hodnota vyhnutí, odolnost proti poškození schopností, obrany proti zbrani a charu, odečtení obrany) a na závěr se započítá průměrná škoda (příp. poškození schopností) útočníka. Tento princip naznačuje jeden zásadní fakt, a to ten, že obranné bonusy ve stejné hodnotě vždy svým "efektem" předčí bonusy útočné, protože se počítají jako procentuální srážka z vyššího základu. Zjednodušeně řečeno, 10% silný proti válečníkům bude mít u postavy bez věcí menší efekt, než 10% obrana proti útokům válečníků.

Uvedeme si příklad: Ninja Vám černolistými dýkami s poškozením schopností 17% bere jedovatým oblakem (mag. útok) 5000 ZB, nasadíte si Tygří štít+9 (20% obrana proti ninjům). Za předpokladu, že žádný z vás nemá další obranné ani útočné bonusy, se jeho škoda se sníží na 5000 x 0,8 = 4000. Poté se ninja rozhodne, že si vezme tytéž dýky, ale s kamenem +4 na Vás (+25%). Výsledná škoda bude 5000 x 0,8 x 1,25 = 5000. Všimněte si, že přes, použití kamene s vyšší procentní hodnotou (25% v dýce proti 20% ve štítu), Vám bude ninja ve výsledku způsobovat stejné poškození, jako by jste na sebe žádný bonus neměli. Trošku jiná situace by byla u fyzického útoku, kde je potřeba ještě před samotným násobením, nebo dělením škody odečíst obranu soupeře (to laicky řečeno otupí obranné bonusy tak, že jsou méně účinné, než proti magii).
:idea: Při podobných výpočtech také nezapomínejte započítat odměny za biologické úkoly.

Tím se dostáváme ke kombinaci stejných bonusů, které je až na výjimky vždy potřeba mezi sebou sčítat. Jestliže máme útok 1000 a 2x 20% bonus proti nepříteli, bude náš celkový útok roven 1000 x (1 + [2 x 0,2]) = 1400, tedy o 40% více. Stejně tak, pokud na nás někdo útočí fyzickou silou 2000 a máme 3 krát 15% proti jeho zbrani bude celkové poškození sníženo přibližně na 2000 x (1 - [3 x 0,15]) = 1100, což je mimochodem o 45% méně. Tady se už ale dokonale přesného výsledku nedobereme, protože zde významnou roli hraje i fyzická obrana.

Různé typy bonusů jsou pak rozděleny do jakýchsi pomyslných přihrádek, které se mezi sebou vzájemně násobí. V jedné přihrádce jsou pospolu například PvP obrany s obranami biologů 85 a 110, v druhé pak bonusy silný proti lidem společně s biologem 90 a tak dále. Způsob výpočtů s bonusy je poměrně složitý proces, který asi nepůjde slovně popsat tak, aby jej někdo pochopil. Snad pro ten účel poslouží lépe následující bloková schémata.
Seknutí:
Melee.png
Výstřel šípu:
Arrow.png
Kouzlo:
Spell.png
A to by myslím k teorii bonusů skoro stačilo. Pokud si myslíte, že je potřeba cokoliv dodat, nebo dovysvětlit, napište mi ObrázekPM.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..
@ schvarz « sob 8:15 pm »
Taky nejsem zastáncem argumentu "ta hra není špatně vybalancovaná, to jen vy málo spolupracujete"
@ gagefranjo « sob 8:14 pm »
A nějaká spolupráce je o ničem, když je ve hře možnost získat krále
@ gagefranjo « sob 8:13 pm »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Mít zaražený mezerník v pvm podle mě též není pvm, ale co já do toho budu kecat :)
@ schvarz « sob 8:07 pm »
To taky není perfektní metrika, ale healer a třeba BMko můžou kouzlit prakticky na cooldown a ten dmg od nich prostě lítá. Takovej mentál nebo WPčko nemají tu možnost ta kouzla na cooldown trefovat, musí trochu víc hrotit positioning. Ale furt je to další kus informace. Absolutní poškození kouzla bez ohledu na jeho cooldown a frekvenci použití je taky mizerná metrika.
@ schvarz « sob 8:06 pm »
@Mionix,  Mio ale ty se nemůžeš dívat an absolutní poškození kouzel. Ty musíš hodnotit pomocí faktoru damage za nějaký čas (třeba minutu). Když bys postavil healera k nějakýmu training dummy a nechal ho do něj castit 5 minut v kuse a potom to samé udělal i s ostatními postavami, to celkové množství uděleného poškození následně vydělil tím časem (ať už minutami - DPM - nebo sekundami - DPS), tak bys měl další metriku, kterou porovnávat sílu kouzel postav.
@ MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@Mionix,  To je jako říct, že magické postavy by neměly jen kouzlit?
@ Mionix « sob 6:57 pm »
Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
@ TomasFoxx « sob 6:55 pm »
ah no nic, jdu si užit valku za daggera dokuď je hratelnej, doufám že vám to balancování vyjde
@ RAMHH « sob 6:53 pm »
@TomasFoxx,  Je na to vcelku jednoduchy test, kde staci prunikovat do buffnuteho. Pokud mu budes brat presne tolik, kolik ma obranu, tak se to schopkaru nedotklo.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TomasFoxx,  Ne menší sek pro všechny v PvP průnikama. Přestaň už konečně vztahovat vše jen na sebe. A tím končím. :-(
@ Mionix « sob 6:49 pm »
@TomasFoxx,  Já do těch válek chodil a i jiní GM, aniž vy by jste to tom věděli. Já se na ty výbavy koukal a to napříč říšemi. Ty útoky mají nejen Healeři, ale i jiné postavy. A je jedno zda je to žlutá říše, modrá či hnědá nebo zelená. Musíte více spolupracovat a ne jen sólovat každý za sebe. Vy tvrdíte, ten a ten má útoky. Tak sakra napíšu v říši, ať si ho vyzkouší všechny chary a on končí ne? Ale to je možná ten problém, protože každý jede jen sám za sebe. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:49 pm »
a to že to neovlivnilo/neovlivní schopkaře, pls hybride, fakt jsem před updatem nesekal lidem 500 :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
RAMHH píše: @TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
To že vzoreček bude stejnej neznamená, že se vrací jak byly, výsledek je stejnej tak jako tak, menší dmg sekama pro daggera

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline linan