Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Cunicek
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 73
Registrován: pon 11. lis 2013 16:07:49
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Cunicek » čtv 29. kvě 2014 15:08:33

Každá postava má v něčem výhodu, já jsem rozhodně proti
Chci mít na ninjovi pořád stejné průniky, než brát jen kouzly, jako třeba nějaký mentál
To je jako by jste chtěli BMku ubrat z Temné ochrany (Nebo jak se to přesně jmenuje) z 33% na 10% :up:
Kladné hlasy dávaly jen jiné chary, než kterých se to týká no
Naposledy upravil(a) Cunicek dne čtv 29. kvě 2014 15:13:07, celkem upraveno 1 x.

Cunicek
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 73
Registrován: pon 11. lis 2013 16:07:49
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Cunicek » čtv 29. kvě 2014 15:11:31

DeeDee píše:
Zaknafeine píše:Můžu se teda zeptat? Válečníci a ninjové na průniky jsou ve válce odepsaný po novém bonusu?
Ježiš dej si facku...Ten bonus ještě ve hře ani neni.A i kdyby tak řikat že jsou odepsaný to fakt nemyslíš vážně?
Však má pravdu, pokud vím, tak ten bonus jde i 20%, nevím do kolika věcí jde natočit, ale rozhodně průnik klesne o hodně
Je to nesmysl :!:

BravoZ
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: sob 18. led 2014 22:34:18
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BravoZ » čtv 29. kvě 2014 15:42:31

Nemyslím si, že to je nezmysel. O čom to je, iba do niekoho sekať a dať ho na prúniky ? Začnite hrať na kúzla.

Cunicek
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 73
Registrován: pon 11. lis 2013 16:07:49
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 17 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Cunicek » čtv 29. kvě 2014 15:45:23

Však kombinuješ obojí, je to výhoda určitých charu, každý má něco

BravoZ
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 218
Registrován: sob 18. led 2014 22:34:18
Bydliště: Slovensko
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od BravoZ » čtv 29. kvě 2014 15:48:45

Sú daggeri a auráci, čo iba sekajú. Ak to kombinuješ, tak hold budeš brať na prúniky menej. Aj tak si myslím, že nie každý to bude použivať, lebo nie všetci si budú môcť dovoliť točiť zbraň (+ neviem, kde všade to pôjde).

Uživatelský avatar
Itako
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: úte 18. pro 2012 17:51:00
Bydliště: Slovakia
Dal poděkování: 446 poděkování
Dostal poděkování: 182 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Itako » čtv 29. kvě 2014 17:31:38

Pôjde to iba tam, kde ide natočiť magická obrana, a ako píše kolega BravoZ, nie každý bude točiť zbraň od 110 s kvalitnou schopkou len preto, aby natočil obranu prúnikom a i tak ten bonus bude hlavne na PvM (dryády, nebeskí lukostrelci atď.) :)
ObrázekTheItakoObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
102k+ min
Jinno
131
6xP
Hotovo
P
M4
17
P
30
Návrhy:Zrychlené prodávaní,Remake questu "Odplata bažin",Nové úlohy pre knihy misí
Návody:Zoznam PvM výhod,Tabuľkový podpis,Rybaření a vše kolem něj


"Nečakaj na perfektnú chvíľu, sprav každú chvíľu perfektnou" :fight:

RemykCZ
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: pát 27. črc 2012 13:01:21
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od RemykCZ » ned 24. srp 2014 18:37:41

Rozhodne ozivit temer nepouzivane mapy.. dal bych tam drop na bio veci.. ale straaaasne malou sanci na plastovani.. aby se s tim nedalo obchodovat.. Proste si neco vybojovat.. ne bio typu koupim zuby orka a vyzkumaky a mam to za 4 dny..
Jinno :) :jinno:
8.8.14

HonzaM
Lv.40
Lv.40
Příspěvky: 2145
Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
Bydliště: Starý Hrozenkov
Dal poděkování: 3576 poděkování
Dostal poděkování: 845 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od HonzaM » pon 25. srp 2014 11:16:57

RemykCZ píše:Rozhodne ozivit temer nepouzivane mapy.. dal bych tam drop na bio veci.. ale straaaasne malou sanci na plastovani.. aby se s tim nedalo obchodovat.. Proste si neco vybojovat.. ne bio typu koupim zuby orka a vyzkumaky a mam to za 4 dny..
Takže ke všem dalším věcem jako je karma, herb, vydělávání yangů by sis takhle naložil další sousto ... hmmm proti gustu :?
Naposledy upravil(a) HonzaM dne pon 03. lis 2014 14:10:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Scorpio
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 23
Registrován: pon 02. srp 2010 19:09:02
Bydliště: dole v dole
Dal poděkování: 28 poděkování
Dostal poděkování: 6 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Scorpio » úte 28. říj 2014 13:10:21

Jsem proti točení odolnosti do věcí (už tu je odvrácení útoku), jako vrozený bonus mi nevadí.
Jsem pro sběratelskou úlohu
Odolnost by mohla postavě odebrat záporný bonus průniku za obranu.
Byl bych proti jestli má být tato úloha až od lvlu 115
Dal bych ji na lvl 70 stylem odevzdej kámen průniku a ochrany +0 až +6. Podle hodnoty + kamene by se určil počet a tip monster a délka čekání na další odevzdání. Začínalo by se v zeleném lese a končilo v jeskyni vyhnanství, dát do úkolů hlavně monstra s dálkovým útokem, s kameny +6 případně nějáké bosy. Úkol by se uzavíral lektvarem na průnik a pronikavým útokem (to co padá ze šperkovnic)
Neni důležité vyhrát, ale nasrat toho, kdo vás porazil

Co tě nezabije, to se tě pokusí zabít znovu

Hlavou zeď neprorazíš, ale přijdeš na zajímavé myšlenky

I pád na držku je pohyb dopředu

Uživatelský avatar
budaso20
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. pro 2010 23:20:54
Bydliště: Mladá Boleslav
Dal poděkování: 95 poděkování
Dostal poděkování: 40 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od budaso20 » pon 03. lis 2014 2:58:12

Me se to libi, konecne vyuzitelnost nepouzitelneho vodniho brneni a watery, kam kvuli prunikum nechodim ani s hlavni postavou na 124lvl ;-)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko