INSTALACE KLIENTA - NÁVODY, TIPY, RADY, ŘEŠENÉ PROBLÉMY

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

INSTALACE KLIENTA - NÁVODY, TIPY, RADY, ŘEŠENÉ PROBLÉMY

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. bře 2012 18:01:10

Pokyny pro instalaci herního klienta i řešení nejčastějších problémů naleznete na našem webu v příslušné sekci.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Odkazy na stažení

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. bře 2012 18:05:01

Odkazy pro jednotlivé verze ke stažení:

Aktuální odkazy naleznete na této adrese: http://www.ekura.cz/download#odkazy_stazeni

Minimální požadavky pro spuštění hry najdete na téže stránce: http://www.ekura.cz/download
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Jak správně nahlásit chybu

Příspěvek od Script » pát 16. bře 2012 18:15:29

Nepodařilo se problém vyřešit?
Pokud Vám hra (nebo launcher) stále nejde spustit a vyzkoušeli jste všechny výše popsané metody, můžete požádat o radu ostatní uživatele fóra. Podobné dotazy patří vždy do Diskuze o hře, nikam jinam! Titulek Vámi založeného tématu by měl co nejpřesněji vystihovat daný problém, správně jsou například názvy: Chyba načítání devil.dll, Chyba - program Launcher.exe přestal odpovídat. Naopak špatné názvy tématu jsou PLS pomoc, help nejdemito, atd.

Aby vám ostatní mohli dobře poradit, je potřeba uvést co nejvíce detailů k chybě:
  1. Popis problému, jak přesně k chybě dochází (na co kliknete ap.). Příklad: „Když kliknu na Spustit hru vyskočí mi tato chybová hláška“, „Když se přihlásím do hry nemůžu se pohybovat kurzorovými šipkami“.
  2. Obrázek - např. screen chybové hlášky. Můžete jej přímo vložit jako přílohu do příspěvku, nebo jej nahrát na nějaký hosting (návod). V druhém případě pro vložení obrázku do příspěvku použijte tlačítko .
  3. Obsah souborů log.txt, log_instal.txt a syserr.txt. Tyto soubory najdete ve složce hry a do příspěvku jeho obsah můžete vložit pomocí tlačítka (každý soubor zvlášť do spoileru).
  4. Složka, kde máte hru nainstalovanou (např. "C:\Program Files\Sindicate"), nejlépe i screen této složky.
  5. Verze vašich Windows, toto můžete zjistit kliknutím pravým tlačítkem na ikonku Tento počítač > Vlastnosti. Příklad: Windows 7 Home Premium SP1 64bit.
  6. Verze .NET Framework, kterou máte nainstalovanou. Příklad: .NET framework verze 3.5
  7. Antivirový program a/nebo Firewall, který používáte. Příklad: Avast Home 5.0
  8. Pokud se jedná o grafickou chybu, uveďte také typ Vaší grafické karty a rozlišení monitoru. Příklad: nVidia GeForce 7800 GTS, rozlišení 1366x768.
  9. Pokud se jedná o problém s internetem (např. vypadávání hry), přidejte do příspěvku i Váš výsledek z testu rychlosti, ten můžete spustit například na serveru Obrázek Rychlost.cz. Podrobnejší výsledky lze získat na stránce www.pingtest.net, kde jsou navíc hodnoty jitter a packet loss. Důležité je, aby jste tyto hodnoty měřili v době, kdy dochází k problémům se hrou.
  10. Máte-li problém s plynulostí hry, nebo zamrzáním obrazu je zase důležité rozepsat hardwarovou konfiguraci Vašeho počítače - především frekvenci a typ procesoru, velikost paměti, grafická karta, ...
  11. Nezapomeňte poznamenat, jaká možná řešení už jste neúspěšně vyzkoušeli, ušetříte tím čas všem, kteří se Vám budou snažit pomoci.
Pakliže uvedete všechny tyto údaje, jistě se brzy podaří Váš problém brzy vyřešit ;-).
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Seznam vyřešených problémů

Příspěvek od Script » pát 16. bře 2012 18:17:53

Vyřešené problémy:
Podařilo se Vám úspěšně vyřešit jiný problém se hrou? Neváhejte nás kontaktovat a my obratem tento seznam doplníme.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Návod na vytvoření souboru ekuraReport.zip (HW Info)

Příspěvek od Script » pon 25. led 2016 12:17:22

Jak vytvořit soubor systémových informací - ekuraReport.zip?

Tento soubor po Vás často požadujeme na supportu, pokud řešíme technické detaily ohledně chyby hry - například, když se nedaří hru spustit, nebo během ní dochází k chybám. Můžete jej vytvořit v launcheru hry a jedná se o obyčejný ZIP archiv obsahující následující části:
  • Soubor report.nfo - export většiny systémových informací pomocí stejnojmenného nástroje ve Windows (zde je například verze Windows, seznam hardware, verze ovladačů, hlášení o chybách aj.)
  • Soubor ekura.cfg, ve kterém je uložené nastavení Vašeho herního klienta (rozlišení, barevná hloubka, ...)
  • Soubor installtree.xml, který obsahuje kontrolní součty všech souborů ve složce hry (pro kontrolu integrity)
Zde je krátký obrázkový návod, jak soubor vytvořit:
  1. Zapneme launcher hry a zde klikneme na tlačítko .
    1.png
  2. Na následující obrazovce klikneme v pravé dolní části na tlačítko .
    2.png
  3. Po přečtení tabulky s upozorněním svůj souhlas potvrdíme kliknutím na .
    3.png
    3.png (13.54 KiB) Zobrazeno 130235 x
  4. Po chvilce čekání (v rozmezí několika sekund až minut) se objeví hláška o úspěšném vytvoření souboru včetně složky, do které byl umístěn.
    4.png
    4.png (7.65 KiB) Zobrazeno 130235 x
  5. Z této složky potom můžeme soubor přiložit například ke svému tiketu.
    5.png
Klíčová slova: HWInfo, HW Info, ekuraReport.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix