Nová verze Atlasu

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Nová verze Atlasu

Příspěvek od Saggitarius » čtv 01. lis 2012 14:53:00

Obrázek
Manuál k použití nového atlasu
Je mi potěšením Vám představit úplně nový interaktivní atlas, s jehož pomocí nejen, že se už nikdy neztratíte v rozlehlých lokacích, ale dost možná zjistíte i spoustu věcí, na které by jste jinak přicházeli jen velice obtížně. Touto malou příručkou bych rád přiblížil funkce atlasu těm, kteří si s ničím nejsou jistí, nebo je nebaví testovat vše metodou pokus-omyl :).
Samotný atlas naleznete v průvodci na webových stránkách hry, nebo můžete využít tento odkaz:
:arrow: http://www.ekura.cz/atlas

Základní funkce
Rozdělení map
Jak jste si již určitě všimli, po otevření úvodní stránky atlasu je možné prohlížet si lokace ve hře propojené stejně, jako by jste skutečně hráli hru. Každý symbol představuje jednu lokaci, přičemž jednotlivá propojení jsou provedena podle typu map - neutrální mapy olivově zelenou, mapy říše Shinsoo červenou, Chunjo žlutou a Jinno modrou barvou.
Rychlé přepínání mezi mapami
Po kliknutí na samotnou ikonku mapy se otevře její mapa ve vysokém rozlišení a zobrazí se její krátký popis. Jakmile jste v tomto módu detailu mapy, můžete se kdykoli rychle přepnout na jinou mapu - to uděláte pomocí malého rozevíracího menu, které najdete pod každou mapou. Stačí vybrat Vámi požadovanou mapu a kliknout na tlačítko "Přejít".
Obrázek:
Obrázek
Chcete-li přejít z jedné mapy na nějakou jinou, můžete samozřejmě využít také menu jednotlivých portálů, nebo teleportéra (pokud se v dané lokaci nachází).

Detailní informace o jednotlivých bodech na mapě
Jestliže Vámi vybraná mapa obsahuje nějaké důležité body (NPC, teleporty, ...), tyto se zobrazí přímo v mapě, jako malé čtvercové puntíky. Chcete-li zobrazit detaily daného bodu, stačí na něj najet myší, pro ještě více detailů kliknout myší. Je-li tento bodík zároveň i teleportem do jiné mapy, zobrazí se po kliknutí odkaz na ni.
Obrázek:
Detail NPC
Detail NPC
detail_npc.png (185.01 KiB) Zobrazeno 16600 x
Chcete-li náhled bodíku opět zavřít, použijte symbol křížku v pravém horním rohu tabulky, nebo zkrátka klikněte na jiný bodík.

Ovládací rozhraní
Většina prvků ovládacího rozhraní se nachází v levém růžku nad samotnou mapou.
Obrázek Tlačítko návratu na úvodní obrazovku
Umožňuje návrat zpět na rozcestník s výběrem mapy. Nemusíte se bát, že by jste při návratu přišli o svá nastavení zobrazení, vše vyjma nastavení filtru se ukládá.
ObrázekObrázek Tlačítka zpět a vpřed
Umožňují pohyb v historii Vašeho prohlížení (stejně jako tlačítka ve Vašem prohlížeči). Pokud se například z Hory Sohan prokliknete do Zeleného lesa, tlačítkem Zpět se můžete vrátit opět na Horu Sohan, aniž by jste museli hledat příslušný puntík na mapě.
Obrázek Tlačítko nastavení zobrazení
Otevře menu, kde si můžete vybrat styl zobrazení dané mapy. Chcete-li menu opět zavřít, znovu klikněte na tlačítko, nebo kamkoli dovnitř mapy.
Obrázek:
Obrázek
  • Filtr názvu / popisu - Tímto políčkem lze vyhledávat body na mapě (zobrazí se pouze body, které vyhovují zadanému textu buď svým názvem, nebo popisem).
    • Aa - Toto zaškrtávací políčko určuje, jestli filtr bude ignorovat velikost písmen (výchozí), nebo jestli na ni bude dbát (zaškrtnuté).
    • Rozšířené hledání - pro hledání bodů je možno použít speciální znak mínus (-slovo), pokud nechcete, aby se dané slovo ve výsledku vyskytovalo. Lze také použít znak uvozovek ("dvě slova"), chcete-li vyhledávat přesný výraz.
    • Počítadlo nalezených bodů - ve spodní části mapy se během psaní přepočítává, kolik bodů na mapě aktuálně odpovídá zadání.
    Příklad použití: Na mapě Velká poušť zadáte do políčka filtru text "Pouštní bandita" - zobrazí se pouze ty skupiny monster, ve kterých se může nacházet Pouštní bandita.
    :idea: NPC odpovídající zadání se navíc červeně rozblikají, aby se odlišila například od příšer apod.
    Obrázek:
    Vyhledávání bodů na mapě
    Vyhledávání bodů na mapě
  • Zobrazit popisky oblastí - Tímto zaškrtávacím políčkem zapnete (výchozí), nebo vypnete zobrazení masky dané mapy. Maska je jakási překryvná vrstva, na které jsou zobrazeny nejdůležitější body a lokace dané mapy, dělá tak orientaci na ní přehlednější.
  • Zobrazit pozemky - Zatržením tohoto políčka zobrazíte na mapě existující cechovní pozemky. Po najetí myší na vlaječku pak můžete zjistit i název cechu, který pozemek aktuálně vlastní a také jméno vůdce cechu (aktualizace každou hodinu). Toto políčko je ve výchozím nastavení zatržené, tedy aktivní.
    • Po spuštění serveru Sinfortia je pod tímto políčkem nutno vybrat správný server pro zobrazení detailů.
  • Zobrazit příšery - Pokud je toto políčko zaškrtnuté, na mapě se zobrazí různobarevné puntíky (čtvercové), označující možná místa respawnu příšer (pozor, nikoli jejich aktuální pozice). Kliknutím na puntík zobrazíte jeho detail. Ve výchozím nastavení je tato volba vypnutá a na mapách, kde nejsou žádné příšery, není dostupná.
    :!: Zobrazení této volby může být na některých počítačích a mapách velmi pomalé, protože se jedná řádově o tisíce bodíků. Pokud máte s touto volbou problémy, přepněte atlas do verze pro pomalé PC (viz poslední kapitola).
  • Zobrazit meteory - Funguje analogicky, jako volba Zobrazit příšery. Puntíky označující meteory jsou kulaté a i zde jsou rozdílné druhy meteorů barevně odlišeny. I tato volba je ve výchozím nastavení vypnutá a pokud na mapě nejsou žádné meteory, není vůbec dostupná.
  • Zobrazit (polo)bosse - Opět analogicky fungující volba k Zobrazit příšery. Puntíky zobrazující bosse jsou čtvercové, pootočené o 45 stupňů (jakoby postavené na vrchol). I toto nastavení je ve výchozím zobrazení vypnuto a v závislosti na druhu mapy může být nedostupné.
  • Zobrazit rudné žíly - Zobrazí na mapě symboly a místa možného respawnu rudných žil. Tato volba je ve výchozím nastavení vypnuta a v závislosti na lokaci nemusí být vždy dostupná.
  • :idea: Některá monstra/meteory mohou mít určitou velkou plochu, ve které se mohou po uplynutí doby respawnu objevit. U těch s větším rozptylem se po najetí myší objeví stejnobarevný rámeček, ohraničující právě tuto oblast.
ObrázekObrázek Tlačítko přiblížení a oddálení
Tímto tlačítkem se lze na vybraných mapách přepnout do módu zvětšené mapy zlepšit tak přehlednost zobrazených bodíků. K pohybu po zvětšené mapě použijte myš (kliknout + táhnout). V současné době je tato funkce umožněna na všech mapách, ke kterým jsou dostupné mapové podklady v dostatečné kvalitě. Na ostatních mapách je toto tlačítko skryto. Ve zvětšeném módu jsou dostupné všechny funkce atlasu s výjimkou masek.
Obrázek Tlačítko obnovení bodů
Tímto tlačítkem je možné znovu vygenerovat všechny viditelné body na mapě. Smysl to má samozřejmě pouze tehdy, pokud mají body nějaký daný rozptyl. V opačném případě se tlačítko ani nezobrazí.
Obrázek Tlačítko zkopírování adresy
Pomocí tohoto tlačítka jednoduše získáte adresu Vámi aktuálně zobrazené mapy. Odkaz bude obsahovat nejen aktuální mapu, ale i veškeré nastavení zobrazení a dokonce i případný vyznačený blikající bod na mapě. Po kliknutí na tlačítko se vygeneruje kód, který lze jednoduše zkopírovat například do fóra (CTRL+C). Tlačítko se nachází v pravém dolním růžku mapy.
Obrázek Obrázek Tlačítka přepnutí na jinou část mapy
Tato sada tlačítek se objeví pouze tehdy, pokud má daná lokace více map, které by se jinak nevešly vedle sebe na obrazovku. V současnosti se toto týká pouze lokací Ďáblova Rokle a Haegeron. Tlačítka se nacházejí po stranách mapy, vertikálně na středu.
:idea: Na všech mapách rozdělených na více částí se zobrazí v pravém dolním růžku ukazatel, na kolikáté mapě se uživatel aktuálně nachází (např. 2/2 znamená, že se nachází na druhé mapě ze dvou).
:!: Tlačítka pro přepínání nejsou dostupná, pokud je mapa přiblížena.

Zobrazení souřadnic
V pravém horním růžku mapy najdete dvě políčka, která při přejíždění myší přes mapu ukazují aktuální souřadnice kurzoru. Rychlost obnovování souřadnic může záviset na rychlosti Vašeho počítače, nebo použitém prohlížeči.
:idea: Některé mapy jsou rozdělené, nebo ořezané o prázdné okraje, proto se může stát, že levý horní růžek mapy nebude zobrazovat souřadnice [0;0]. Nejedná se o chybu atlasu.

Zvýraznění zadaných souřadnic
Znáte-li souřadnice daného bodu a chcete je pouze zobrazit na mapě, stačí tyto dvě políčka editovat. Na mapě se zobrazí blikající červený kurzor, který Vámi zadané souřadnice zvýrazňuje.
Obrázek

:idea: Chcete-li bod vymazat, jednoduše na něj klikněte myší, nebo zadejte jiné souřadnice.
:idea: Chcete-li dočasně vypnout funkci zobrazení souřadnic kurzoru, podržte klávesu CTRL. Toto se hodí například, když chcete zobrazit blikající kurzor nad Vámi vybraným místem na mapě.
:idea: Během zadávání souřadnic je funkce zobrazení souřadnic kurzoru vypnuta. Chcete-li jí opět zapnout, stačí kliknout na libovolné místo na mapě.

Podpora a omezení
Aplikace Atlasu je maximálně optimalizována pro rychlé načítání, ale protože se jedná opravdu o rozsáhlý program, může se stát, že bude načítání některých map pomalé, především pokud máte pomalejší počítač, nebo málo výkoný prohlížeč. V takovém případě je možno atlas přepnout do režimu pro pomalé PC. Docílíte toho kliknutím na odkaz "Přepnout na verzi pro pomalé PC.", který se nachází úplně dole pod mapou. Stejným způsobem lze přepnout atlas i zpět do plnohodnotné verze. Hlavním rozdílem v nich je přesnost spawnu jednotlivých bodů, která je ve verzi pro pomalé PC snížena.

V současné době je atlas otestován a plně funkční na těchto prohlížečích:
  • Obrázek Google Chrome 38.0
  • Obrázek Opera 12.16 a 27.0
  • Obrázek Microsoft Internet Explorer 11.0
  • Obrázek Mozilla Firefox 33.0
  • Obrázek Safari 5.1.7
Pro plnou funkčnost je třeba mít v prohlížeči povolený JavaScript a podporu technologie Canvas (umí ji všechny moderní prohlížeče). Bez podpory druhé jmenované technologie se atlas přepne do jednodušší verze.
Globe.png
Globe.png (14 KiB) Zobrazeno 7053 x
[/comment]
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1148
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2825 poděkování

Re: Nová verze atlasu

Příspěvek od Saggitarius » stř 07. lis 2012 21:35:58

Dnes byla uvedena opravena verze atlasu.
Již lze najít pozemky včetně poznámky o majiteli pozemku a jeho vůdci.
A několik drobností hlášených na foru a tiketu.

Edit 3.7.2013: Nejnovější verze atlasu již dokáže zobrazit polohy rudných žil a přepínat mezi zobrazením pozemků na Sindicate a Sinfortii. Přidána byla také Kolonie Cidonia.
/Script
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Revus « úte 10:25 pm »
80 pozehu za kerindor :D
@ Revus « úte 9:19 pm »
ulet
@ Revus « úte 9:19 pm »
xddd
@ Revus « úte 9:19 pm »
Kerindor paráda ty mobky no xD Ted už ani nefunguje 2K hp z vedení který včera šlo, :D
@ Nonepovideeej « úte 8:13 pm »
Také Ti za vše moc děkuji, Mio! Užívej volnosti a sem tam se stav na pokec na hře. ;)
@ LittleNessa « úte 4:56 pm »
Také se připojím .. I když jsem s mnohým co jsi kdy napsal nesouhlasila úplně.. I tak díky za odvedenou práci a přeji Ti mnoho úspěchů v tom fungování v reálném životě :up:
@ Grout « úte 1:01 am »
Díky Mio, měj se hezky! :)
@ kovardominik « pon 8:29 pm »
Díky za vše co jsi pro nás udělal :up:
@ Mionix « ned 10:24 am »
Ano, nějaká úprava Arény před nějakou dobou proběhla. Nyní je drop rovnoměrnější. Mylseli jsme i na bufující dračí šamany, bez kterých by se to nedalo. Na druhou stranu ti, co jsou AFK závěrečný certifikát nedostanou.
@ Euphoria « sob 9:06 pm »
@TomasFoxx:D :D :D :D já nepsala schválně jmenovitě
@ TomasFoxx « sob 8:52 pm »
@Euphoria,  hele co mě práskáš
@ Euphoria « sob 8:47 pm »
Přesně, už před pár dny jsem se chtěla zeptat na odměňovací systém v aréně....jak je možné, že trofeje a další odměny padají i těm, kteří za celou arenu ani nesekli do mobky a jen trolili? Nebyli ani s nikým ve skup a trofejí jim padalo nejvíce. Byl to největší lvl v té místnosti.... Možná by nebylo na škodu na drop předmětů v aréně mkrnout :)
@ asdis « pát 6:33 pm »
dakto daco robil s Arenov?neexist aby som mal uz pri golemo 24 trofeji a neviem kolko zacarka ktomu co popadalo.Vecsinov je to okolo 20+- na Arenku
@ Mionix « čtv 6:40 pm »
@TomasFoxx:up: Abych to upřesnil, dává to, když jste slečený, bez jakéhokoliv elíku nakliklého, bez bufů a bez bonusů ze skupin nebo jezdeckých zvířat. Tudíž jak píše Foxx, je to ze základního stavu.
@ TomasFoxx « čtv 5:22 pm »
@Revus,  dává to ze základu zb, né z celkovýho (bonusy ve věcech atd)
@ Revus « čtv 4:56 pm »
Elík na 30% totěž, jen 3K :D :D :D co to je za vtip?
@ Revus « čtv 4:42 pm »
Co to je za vtip :D
@ Revus « čtv 4:38 pm »
Můžu se zeptat jak je možný že mi kosti na 30% bonusové hp přidají 3K hp když mám celkové HP 23tisíc? co to má znamenat? Mi to má dát okolo 6ti tisíc..
@ Saggitarius « čtv 12:53 pm »
@ Fogru « čtv 12:31 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
odkaz je už dávno https://www.ekura.cz/discord
@ TomasFoxx « čtv 12:30 pm »
https://ctrlv.cz/EWAd už to fachá, dejte odkaz
@ Messenger « čtv 12:29 pm »
Odkaz na dc oficiální ?
@ TomasFoxx « čtv 11:31 am »
@Mionix,  díky
@ Mionix « čtv 11:29 am »
@TomasFoxx,  Ga řeší, pár minut.
@ TomasFoxx « čtv 11:27 am »
@ OrangEE « čtv 10:57 am »
mentál je fajn. jak píše fox, nemajú ludia také obrany war, dalšia vec on útočí schopkou a každý má bs, čiže ďalšia výhoda. no voči bmku, základ do války je asi 65mag a už to je slušná obrana sama o sebe
@ OrangEE « čtv 10:55 am »
@TomasFoxx,  postavu mám, musim zohnat bs :D
@ LittleNessa « čtv 10:53 am »
To je asi o jedincích no .. však se podívej do žluté kolik včera sekl Bentyaga a taky to nemusí být heal ani BMKO .. modrák a další taky dávají s mentálem pecky ...
@ TomasFoxx « čtv 10:53 am »
ale zkus, až ho postavíš, pujčim si :3
@ TomasFoxx « čtv 10:52 am »
@OrangEE,  tak aurák ve střední žije asi jen proto, že lidi právě nosí 10 war :D ale mentál fakt tak lehkej není
@ OrangEE « čtv 10:51 am »
@TomasFoxx,  mentála som nehral, no s aurou som vedel uhrať to čo za bm. s healom som dával najviac
@ TomasFoxx « čtv 10:50 am »
já ti třeba na ferovku řeknu, že ať jsem nesmrtelnej nebo ne, za daggera/mentála v životě nedám to, co za bmko/healera :D
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  si na ekure, tu vela veci nevychadza
@ OrangEE « čtv 10:50 am »
@TomasFoxx,  je to tak :D
@ TomasFoxx « čtv 10:48 am »
@OrangEE,  takže bmko je shit a lidi na něj nosí 70 sura a war je OP a lidi na něj nosí 10? mi nevychadza
@ Vydesenej « čtv 10:43 am »
Z recese bych byl pro aby se pvp kameny daly přidávat jen do dračích a chitinových zbraní. To ty lidi odnaučí si dělat jiné pvp :D
@ LittleNessa « čtv 10:43 am »
U ninji je to alespoň vidět.. ale když si dá mentál nesmrtelnost co má stejné barvy jak buff tak kolikrát v tom houfu ani není poznat, že tu nesmrtelnost má :D
@ OrangEE « čtv 10:39 am »
Ninja je o niečo lepšie na tom :D ale aj to zamrzí keď dáš niekomu 48k kámen a on si odcupitá preč :D
@ OrangEE « čtv 10:38 am »
@LittleNessa,  na šamana si už ľudia zvykli za tie roky, je to jeho súčasť, no urobiť z mentála totálny tank, za ten čas dostane snáď aj 300k od všetkých a on si nahádže kúzla a ešte veselo zdrhne preč
@ OrangEE « čtv 10:36 am »
No, ja kašlem celé bmko, idem postaviť mentála s útokmi, hodím nesmrtelnosť a budem to kosiť :D a nie utekať pred zruškom stále, bmko dosah kúzla dosť bieda, všetci tí čo nemajú útoky tak majú 70 sura 65 mag :D treba to zobrať teraz z opačnej strany
@ LittleNessa « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Jo tady souhlasím ... jedna věc je bezruký šaman a druhá věc mentál co si dá trvko a pokud nedostane zruško může 10s vraždit bez milosti a postihu :D to je funny
@ Vydesenej « čtv 10:35 am »
OrangEE píše: Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
Nesmrtelnost a milion hp u ninje. Pravda pravda :D ale nakonec si na to očividně lidi zvykli asi teda
@ OrangEE « čtv 10:34 am »
Ono celkovo či už tie assisty alebo nesmrtelnosť mentálov, to je úplne nedomyslené :D myšlienka síce pekná, no chýba tomu trošku logiky
@ TomasFoxx « čtv 10:33 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
takový čísla už nebudou nikdy, to byl covid
@ LittleNessa « čtv 10:32 am »
Vydesenej píše:
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
Tak šup, ty první :D :P
@ Vydesenej « čtv 10:31 am »
LittleNessa píše: No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
Co kecáš. Teď se tam všichni nahrnou
@ LittleNessa « čtv 10:30 am »
No jak jsem řekla..je škoda že velká war nefrčí .. nedávno na mě vyskočilo na YT video od Lukase z 2020 kde v té war bylo tak 25 lidi každá říše ... tam by bylo za zvážení znovu přemýšlet, ale bojím se že ta doba je pryč a žádná změna už tohle nevrátí prostě :-)
@ TomasFoxx « čtv 10:27 am »
když se zas rozjedou trošku, tak poexpím, ale to hádám že minimálně do zimy nebude
@ TomasFoxx « čtv 10:26 am »
@LittleNessa, poslední velká válka mě zlomila, už nejsem nejmladší, nemůžu takhle pokoušet nervy, ještě mě trefí pepka
@ LittleNessa « čtv 10:26 am »
Takže zůstaneš ve střední ? nebo půjdeš zpět do velké plnit nové výzvy za asistence ? :D
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
třeba mě to i donutí se ti omluvit, to je dost rare
@ TomasFoxx « čtv 10:24 am »
@LittleNessa,  brzo bude vyexpenej foxík, ti dám přesný čísla :3
@ LittleNessa « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
Neřekla jsem nic, řekla jsem že je to v téhle war kde lítají taková čísla je to věc, která ti nedá nějako extra výhodu .. :D nebo se mi nezdá když jdu s postavou bez biologa jako poslední war neberu o nic moc méně jak když byla heal nesa s gene :D
@ Vydesenej « čtv 10:22 am »
TomasFoxx píše:
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
Tak to se mohlo nechat i v malých tam se taky neumírá :D A podle logické nelogičnosti by to dávalo absolutně neabsolutní smysl
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
Vydesenej píše:
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
zmizí, protože ve velký se i ve velkých počtech tolik neumírá, ve střední se hraje kamikaze :D
@ TomasFoxx « čtv 10:21 am »
@LittleNessa,  ale gene přece skoro nic nepřidává!
@ Vydesenej « čtv 10:20 am »
TomasFoxx píše: @LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D
Tak ale to bude stejná blbosti i ve velké :D ta blbost z toho nezmizí jen protože to jsou jiné války
@ LittleNessa « čtv 10:20 am »
Tak ono to ve finále není úplně za nic .. hrál jsi heala aj s gene .. tak i ten dráp dává dmg prostě a jelikož na té postavě co jsi byl jsou snad jen utoky .. tak víš kolik ten dráp bral... ubral jsi část HP protivníka tak ten asist je logický
@ TomasFoxx « čtv 10:20 am »
i já si tu válku včera užil, takhle jsem se u války nenasmál už fakt dlouho :D člověk se jde buffnout a padne mu 3-5x 1cb :D :D :D
@ TomasFoxx « čtv 10:19 am »
@LittleNessa,  no vidíš :D já si myslim že uplně každej si hned uvědomil, že to je hrozná blbost prostě :D jen to většina nepřizná, komu by se nelíbilo mít navíc 200cb za "nic" :D

Who is chatting

offline Mionix 
offline OrangEE 
offline Pajjuska 
offline Tomori 
offline Verrin