Pozemky - přidat nové
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- Tidden
- Lv.14
- Příspěvky: 106
- Registrován: stř 02. říj 2013 17:51:21
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 30 poděkování
Pozemky - přidat nové
Tento návrh nebudu nijak rozpitvávat, jednoduše navrhuji a tím se táži na Váš názor, jestli by nebylo na škodu přidat do 2. měst(Bakra, Bokjung a Jayang) nějaké ty pozemky.. Nevím jestli je to reálné, jestli by se nemuselo překopávat jádro hry nebo něco takového. Ale proč to nezkusit, všude jsou pozemky zabrané a myslím si že je nulová šance nějaký ten pozemek získat. Tím pádem si myslím, že přidání třeba pouhých 10ti pozemků by přišlo hodně cechům k dobru.
Postavy Tidden, Tiddeenn i TiddenBuff již nepatří mezi mé vlastnictví.
Můj návrh s účesy u kadeřnice. Hlasuj!
Úprava stánků. Hlasuj!
Více pozemků? Hlasuj!
Můj návrh s účesy u kadeřnice. Hlasuj!
Úprava stánků. Hlasuj!
Více pozemků? Hlasuj!
-
- Lv.14
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
- Dal poděkování: 271 poděkování
- Dostal poděkování: 89 poděkování
Re: Pozemky
, přidáním dalších pozemků se nic nevyřeší, za 2 týdny by se mohlo udělat znovu to samé a tak dále. Stačí odebrat stávající pozemky neaktivním cechům a cechům, které vlastní 2 pozemky Jako odměnu pro tyto sobce bych jim odebíral pozemky oba a pak by si to už každý rozmyslel, jestli mu to za to stoji
neříkám, že je toto řešení lepší , ale přidávat pozemky by se mohlo každých pár týdnů
neříkám, že je toto řešení lepší , ale přidávat pozemky by se mohlo každých pár týdnů
SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5
Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5
Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3
Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P --- propůjčen
-
- Lv.25
- Příspěvky: 553
- Registrován: pát 13. zář 2013 10:45:46
- Dal poděkování: 36 poděkování
- Dostal poděkování: 289 poděkování
Re: Pozemky
myslim že keby si dal za jeden z tych dvoch pozemkov dobru ponuku - neodmietli by. čo ked mal jeden pozemok vodca A a druhy pozemok vodca B... cech sa spojil a staci im pozemok jeden... no ten druhy maju vyhodit zadarmo ked ho kupili za nejaku tu miliardu?DrTom píše: , přidáním dalších pozemků se nic nevyřeší, za 2 týdny by se mohlo udělat znovu to samé a tak dále. Stačí odebrat stávající pozemky neaktivním cechům a cechům, které vlastní 2 pozemky Jako odměnu pro tyto sobce bych jim odebíral pozemky oba a pak by si to už každý rozmyslel, jestli mu to za to stoji
neříkám, že je toto řešení lepší , ale přidávat pozemky by se mohlo každých pár týdnů
Domisall 110lvl WP
Domisall 110lvl BM
Domisall 110lvl Buff
Domisall 80lvl Lukar
Domisall 110lvl BM
Domisall 110lvl Buff
Domisall 80lvl Lukar
- tyranka
- Lv.26
- Příspěvky: 670
- Registrován: pát 13. črc 2012 12:11:45
- Bydliště: KM
- Dal poděkování: 262 poděkování
- Dostal poděkování: 254 poděkování
Re: Pozemky
Dokážete mi někdo říct jak jde koupit druhý pozemek pro jeden cech? Docela by mě to zajímalo.
Sice ve žlutí mají někteří podobné názvy cechů a tím mají 2 pozemky,ale neviděla jsem, že by některý cech měl 2 pozemky.
Sice ve žlutí mají někteří podobné názvy cechů a tím mají 2 pozemky,ale neviděla jsem, že by některý cech měl 2 pozemky.
Majitelka cechu a pozemku DragonForce.
fixi | Renegat | |||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
150 | Full | 2xP | P | 2xP | G3+ |
- Dell
- Lv.19
- Příspěvky: 241
- Registrován: pon 31. říj 2011 18:02:36
- Bydliště: SVK
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 216 poděkování
Re: Pozemky
• Dřív než řešit přidávaní nových pozemků bych vyřešil problém s pozemkama, které tu jsou a vlastní je nekativní hráči nebo jeden hráč vlastní více pozemků.
• Přidání nových pozemků učite ano, ale ne v takovém systému jaký je teď, protože by to skončilo během jednoho dne úplně stejně jako to je teď.
• Cechovní pozemek by dle mého měl být měsíčně spoplatněn (yangy nebo SD) a to pěkne vysokou částkou.
• Pak by se z cechovních pozemku stala výsada cechu a ne reklama pro jednotlivce.
• Přidání nových pozemků učite ano, ale ne v takovém systému jaký je teď, protože by to skončilo během jednoho dne úplně stejně jako to je teď.
Spíš bych udělal nějakej návrh na vyřešení situace, která je a je špatná.
• Cechovní pozemek by dle mého měl být měsíčně spoplatněn (yangy nebo SD) a to pěkne vysokou částkou.
• Pak by se z cechovních pozemku stala výsada cechu a ne reklama pro jednotlivce.
Myslím, že kdyby se ta částka nastavila někde kolem 10kkk yang / 3000SD možna i víc, tak by si jednotlivci rozmysleli jestli se jim pozemek vyplatí držet jiným prosperujícim cechům, které chtějí pozemky využívat a starat se o ně.
- Ghibli
- Lv.24
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
- Bydliště: Chunjo - Joan
- Dal poděkování: 506 poděkování
- Dostal poděkování: 582 poděkování
Re: Pozemky
V Chunjo je 36 cechovních pozemků, v Jinno 35 a v Shinsoo 36 (počty podle seznamu cechů a cechovních alchymistů).
Teď si schválně zkuste vyjmenovat aspoň 5 aktivních cechů ve vaší říši. To myslím dáte každý dohromady. Ale teď zkuste 10 aktivních cechů a teď 15, což už bude horší, ale můžeme přičíst i známé cechy (známý však nemusí být i aktivní). K větším číslům se ale nejspíš nedostaneme - i když odhaduji, že pár méně viditelných, ale stále činorodých cechů by se ve hře nejspíš našlo.
Proto mě při pohledu na cechovní pozemky naopak napadá otázka, pro jaký druh cechů vlastně máme cechovní zóny jako je Waryong, Imha či Jungrang, když stávající počet aktivních cechů ve hře by se bohatě vešel na pozemky do prvního města v každé z říší?
Nové cechovní pozemky nebo rovnou nové cechovní zóny s volnými pozemky bych do hry přidával jedině tehdy, až vzroste počet AKTIVNÍCH cechů nad 36 (v každé z říší).
A co do té doby s aktivními cechy, co jsou bez pozemku, ale touží po cechovní půdě
Necháme nejaktivnějšího "bezzemka" (cech bez pozemku), aby si mohl zasoutěžit s nejpasivnějším cechem o jeho pozemek. A je to. Ale nebudou se bát ti pasivní dát šanci těm aktivním?
Závěrem bych připomněl jeden DŮLEŽITÝ FAKT: jediným Statkářem ve hře (tj. pravým majitelem pozemků) je říše, která cechovní pozemky POUZE PRONAJÍMÁ jako odměnu pro nejaktivnější cechy. Ten pronájem je pak platný JEN DO DOBY, dokud bude daný cech pro říši přínosem v jakékoliv oblasti (PvP, PvM). Nemělo by tedy existovat žádné cechovní doživotní dědictví pozemku nebo předkupní právo cechu na pozemek apod.
Teď si schválně zkuste vyjmenovat aspoň 5 aktivních cechů ve vaší říši. To myslím dáte každý dohromady. Ale teď zkuste 10 aktivních cechů a teď 15, což už bude horší, ale můžeme přičíst i známé cechy (známý však nemusí být i aktivní). K větším číslům se ale nejspíš nedostaneme - i když odhaduji, že pár méně viditelných, ale stále činorodých cechů by se ve hře nejspíš našlo.
Proto mě při pohledu na cechovní pozemky naopak napadá otázka, pro jaký druh cechů vlastně máme cechovní zóny jako je Waryong, Imha či Jungrang, když stávající počet aktivních cechů ve hře by se bohatě vešel na pozemky do prvního města v každé z říší?
Nové cechovní pozemky nebo rovnou nové cechovní zóny s volnými pozemky bych do hry přidával jedině tehdy, až vzroste počet AKTIVNÍCH cechů nad 36 (v každé z říší).
A co do té doby s aktivními cechy, co jsou bez pozemku, ale touží po cechovní půdě
Necháme nejaktivnějšího "bezzemka" (cech bez pozemku), aby si mohl zasoutěžit s nejpasivnějším cechem o jeho pozemek. A je to. Ale nebudou se bát ti pasivní dát šanci těm aktivním?
Závěrem bych připomněl jeden DŮLEŽITÝ FAKT: jediným Statkářem ve hře (tj. pravým majitelem pozemků) je říše, která cechovní pozemky POUZE PRONAJÍMÁ jako odměnu pro nejaktivnější cechy. Ten pronájem je pak platný JEN DO DOBY, dokud bude daný cech pro říši přínosem v jakékoliv oblasti (PvP, PvM). Nemělo by tedy existovat žádné cechovní doživotní dědictví pozemku nebo předkupní právo cechu na pozemek apod.
YMIR | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
+200k min. | Chunjo | ReLions | 141 | 6P | full | P | P | P | Meripa |
-
- Lv.16
- Příspěvky: 150
- Registrován: ned 13. úno 2011 7:09:40
- Dal poděkování: 15 poděkování
- Dostal poděkování: 98 poděkování
Re: Pozemky
Já bych pozemky plošně zrušil.
Místo nich bych poupravil mapu ve vesnicích jednotlivých říší přidáním takového menšího městečka, kdy by byly dostupné všechny NPC, které se mohou na pozemcích vyskytovat. Stejně tak by tam stál chrám.
Proč to?
U jednotlivých NPC by si mohli vůdcové cechů na určitou dobu za určený poplatek pronajmout služby těchto NPC pro členy svého cechu.
Jediná výjimka by byla v Chrámu (slouží pro zvýšení míst v cechu) - tam by neplatil časový limit za pronájem.
Městečko by se mohlo stavět i postupně. Tedy než by začaly jednotlivé NPC pracovat, bylo by nutné jim nanosit dostatečné množství surovin a zlata. Tedy úkol pro celou říši.
Kdyby to mělo být ještě vyšperkovanější, tak by tyto budovy a NPC mohly jednou za čas vyhlásit třeba poškození svých pracovišť (ono všechno se časem opotřebuje) a chtít tak opět suroviny, aby mohly začít znovu pracovat.
Ještě kdyby se přesunulo Kerindorium spolu se Sentinelem tak z cechovních zón by mohly vzniknout krásné eventové mapy pro jednotlivé říše, ale to už je jiná kapitola.
Místo nich bych poupravil mapu ve vesnicích jednotlivých říší přidáním takového menšího městečka, kdy by byly dostupné všechny NPC, které se mohou na pozemcích vyskytovat. Stejně tak by tam stál chrám.
Proč to?
U jednotlivých NPC by si mohli vůdcové cechů na určitou dobu za určený poplatek pronajmout služby těchto NPC pro členy svého cechu.
Jediná výjimka by byla v Chrámu (slouží pro zvýšení míst v cechu) - tam by neplatil časový limit za pronájem.
Městečko by se mohlo stavět i postupně. Tedy než by začaly jednotlivé NPC pracovat, bylo by nutné jim nanosit dostatečné množství surovin a zlata. Tedy úkol pro celou říši.
Kdyby to mělo být ještě vyšperkovanější, tak by tyto budovy a NPC mohly jednou za čas vyhlásit třeba poškození svých pracovišť (ono všechno se časem opotřebuje) a chtít tak opět suroviny, aby mohly začít znovu pracovat.
Ještě kdyby se přesunulo Kerindorium spolu se Sentinelem tak z cechovních zón by mohly vzniknout krásné eventové mapy pro jednotlivé říše, ale to už je jiná kapitola.
Jednou žoldák, vždycky žoldák.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme.
Hra je skutečnou hrou teprve ve chvíli, kdy se baví všichni kdo ji hrají. Zkuste na to nezapomínat.
Prý se nehodí aby se bývalý moderátor vyjadřoval z účtu bývalého moderátora. Někdo v teamu chce z Mithry rebela. Tak mu to dopřejeme.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Takashiro « ned 11:58 pm »
@
Relly « ned 8:47 pm »
@
Takashiro « ned 4:49 pm »
@
TheDobbyk « ned 2:31 pm »
@
Clusive « pát 6:56 pm »
@
Davisss « pát 3:11 pm »
@
RAMHH « čtv 11:00 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:08 pm »
@
ShienZhao « čtv 8:00 pm »
@
qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
@
Mionix « stř 6:03 pm »
@
schvarz « úte 10:17 pm »
@
schvarz « úte 10:15 pm »
@
Mionix « úte 5:12 pm »
@
TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@
Skullhlav « úte 3:48 pm »
@
Suko201 « pon 12:36 am »
@
MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
@
Cunter « ned 7:47 pm »
@
Cunter « ned 7:45 pm »
@
MoCKeR « ned 1:46 pm »
@
Lejno « ned 11:10 am »
@
Skullhlav « ned 10:19 am »
@
schvarz « pát 6:26 pm »
@
schvarz « čtv 5:21 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:31 am »
@
Suko201 « čtv 10:29 am »
@
Saggitarius « čtv 10:24 am »
@
schvarz « čtv 3:01 am »
@
Suko201 « stř 10:37 am »
@
Bisky « stř 9:26 am »
@
schvarz « úte 4:35 am »
@
Takashiro « pon 8:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
RAMHH « ned 12:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:13 am »
@
Mionix « ned 11:10 am »
@
TomasFoxx « ned 11:10 am »
@
Mionix « ned 11:09 am »
@
TomasFoxx « ned 11:07 am »
@
Mionix « ned 10:49 am »
@
Lejno « ned 10:40 am »
@
Mionix « ned 9:52 am »
@
M3t0r1 « ned 6:54 am »
@
RAMHH « sob 9:05 pm »
@
schvarz « sob 8:15 pm »
@
gagefranjo « sob 8:14 pm »
@
gagefranjo « sob 8:13 pm »
@
schvarz « sob 8:07 pm »
@
schvarz « sob 8:06 pm »
@
MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@
Mionix « sob 6:57 pm »
@
TomasFoxx « sob 6:55 pm »
@
RAMHH « sob 6:53 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:49 pm »
@
TomasFoxx « sob 6:49 pm »
@
TomasFoxx « sob 6:48 pm »