Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Zdravím, již delší dobu mám v hlavě pár nápadu ohledně pergamenů na teleportování, celkem jsou dva.
1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.
2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.
1, Automatické stohování
První spočívá v automatickém stohování použitých portů na sebe. Myslím, že by se tímto ušetřilo dost času a nervů, protože skládat na sebe 200 portů po jednom je absurdní.
2, Možnost pojmenování
Druhý návrh spočívá v možnosti pojmenovat si porty. Mě osobně by to dost usnadnilo orientaci v portech do Swampu.
- macok0072
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
- Dal poděkování: 62 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Urcite PRO všema 20ti!
A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.
A ohledně pergamenů bych chtěl ještě navrhnout, aby z Tržnice bylo možno s pomocí těchto pergů odejít. Přijde mi zbytečné muset hledat Yonaha a pak se portnout jen do města a až potom tam, kam jsme vlastně chtěli.
![]() | xElGorgy | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
archer | BornToFight | 110 | 4 | x | x | x | průběh |
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.
Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Pippi, ty jsi asi nepochopila smysl této sekce. (Nebo je to spíše problém osobní co?Sabousek píše:První návrh: Existují jedinci, kteří neskladují hromady portů, zvolí si ty nejdůležitější po 1ks, který okamžitě skoro automaticky po teleportaci doplní. Takže první návrh je pro mě zcela zbytečný.
Druhý návrh: To, že hráč potřebuje 10 portů do mapy (projetou do 3 minut),který si v inventáři ani neumí logicky seřadit, aby věděl ,kam co portuje. To není chyba hry, ale neschopnost hráče. Takže také ne. Navíc jako nápovědu pro orientaci v portech je dostupný atlas, kde se dají dané souřadnice navolit a zjistit, kam cesta vede.

To že existují jedinci, kteří to nevyužijí je sice pěkné, ale nijak by jim tato změna neublížila. A soudě podle ankety jsou to opravdu jedinci.
-
- Lv.10
- Příspěvky: 66
- Registrován: ned 10. dub 2011 20:11:45
- Dal poděkování: 26 poděkování
- Dostal poděkování: 47 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Ahojte, a čo tak automatické hádzanie na seba nahradiť takto:
- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Pekný deň
- Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
Pekný deň
zweite - šaman drak 140lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv
erste - war aura - 65lv
Susannie - šaman drak - 110lv
SkaresWP - sura WP - 145lv
-
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: ned 24. úno 2013 23:29:09
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Podla mňa je to veľmi dobrý napad, určite by nebolo naškodu ho realizovať, myslim ze nie som jediný kto by ocenil keby tie pergameny nemusel stale skladať do jedneho.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.
Určite by bolo aj veľké + keby si ich človek mohol aj pomenovať, lebo napriklad v mapách ako zaniklá zem či príťažlivosti je ti dost neprehladne.
- Sabousek
- Lv.26
- Příspěvky: 663
- Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 942 poděkování
- Dostal poděkování: 482 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Jo to už je lepší a za speciální porty si připlaťte nebo zakupte v IS.surals píše: - Vytvoril by sa nový Pergamen návratu napr s fialovou stuhou aby to bolo ľahko rozpoznateľné. Predávali by sa napr po 200ks. A fungovalo by to tak, že keď chcete napr 200ks ku skladu tak len stačí na ne kliknúť pravým. Chcete 50ks, rozdelíte a kliknete opäť na 50ks.
První návrh se týká zbytečného trávení času nad stakováním portů, ale druhý návrh je v rozporu zas něco, čemu zas budou hráči věnovat čas. Pojmenovávání portů dle názvů map mi přijde dostačující.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
hlasovat zde nebudu - stakování (1) by se dalo vyřešit i pohodlnějí a pojmenování portu (2), byť může působit prakticky, by stejně vedlo jen k tomu, že někdo bude u skladu rozhazovat špatně označené porty a smát se nebohým obětem z řad nováčků
ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané
ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0
ad 1) pokud by šlo přesunout dejme tomu 10 neoznačených portů na jeden označený, bylo by to pohodlné a mnou osobně vítané
ad 2) cíl portu je tak nějak již z výroby označen - stačí si uvědomit, že na rozdíl od toho co znáte ze školy se mapa v metinu nepočítá od levého dolního, ale od levého horního rohu - takže něco jako x a -y
tj. vlevo nahoře 0 x 0, vpravo dole max x max, vlevo dole 0 x max, vpravo nahoře max x 0
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Dle mého názoru by úplně nejlepší možnost byla, udělat nemizející port (mám pocit že zde již taková myšlenka je), který by se dal koupit normálně u obchodnice, nebo by vám ho prodávalo nějaké NPC po dokončení nějakého úkolu, jako je tomu nyní u Uriela. Ten port byste aktivovali a zmizel by vám jedině vaším prodejem. Za každé portnutí by vám to třeba bralo 30k.
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Pergameny portování - automatické stakování, možnost pojmenování
Dala jsem za vše ne,od toho je věhlas ,že je možnost se pak portovat všude proč ještě přidávat týmu práci
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Mionix « úte 7:17 pm »


@
p4tresss « úte 3:56 pm »


@
Suko201 « ned 11:52 am »


@
Bisky « sob 9:44 pm »


@
Mionix « sob 7:05 pm »


@
Mionix « sob 7:03 pm »


@
Suko201 « sob 4:29 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:58 pm »


@
Tomori « sob 3:39 pm »


@
TomasFoxx « sob 3:23 pm »


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »