Rychlejší zakládání stánků
Napsal: ned 14. říj 2018 2:47:47
Zdravím,
napadla mě možnost, jak si urychlit zakládání stánků.
Po kliknutí na raneček by nám vyskočilo dialogové okno s dotazem
Při obou volbách, by následovalo dobře známé okno se zadáním názvu.
Při volbě "Založit nový stánek" by se nic neměnilo, založil by se stánek jako doteď.
Při 'volbě' "Založit hotový stánek" bych měl 4 možnosti, které zde rozvedu v následujících bodech. V posledních dvou bodech bychom ani 'nevolili' a celé toto dialogové okno vynechali a až na obsah stánku by zůstalo vše při starém.
1) Založil by se stánek již s itemy. Stejné pozice i ceny itemů jako při posledním založení. Pozn. Bylo by nutné, aby hra nerozlišovala, mezi dvěma stejnými itemy (např. Meč+5, který se prodá a po zavření stánku jej opět dáme na postavu, se vloží do stánku za stejnou cenu, na stejné místo a stejný počet kusů). V jiném případě by tato možnost neměla moc smysl. Pokud by na postavě nebyl dostatečný počet itemů (např. měl jsem stánek s 20xMeč+5, po zavření stánku jsem 5xMeč+5 přesunul jinam, posledních 10(2x5) pozic by zůstalo prázdných.)
2) Založil by se stánek a do něj se vložily itemy z první stránky inventáře pozice 1-40. Prázdná pozice v inventáři by byla prázdná pozice ve stánku. Item u kterého si hra nepamatuje cenu, by byl nahrazen prázdnou pozicí ve stánku (pokud by to bylo možné, následující item by byl na své pozice -> stejná pozice jako v inventáři, aby tak vznikla mezera přesně pro přidání "nového" itemu).
Pozice inventáře, ze kterých by se stánek vytvářel.
3) Bod 1 s přeskočením dialogového okna.
4) Bod 2 s přeskočením dialogového okna.
Dále jen rychlá kontrola a kliknutí na tlačítko "OK"!
Výhody:
Výrazné urychlení založení stánku, který nezakládáme poprvé. (120 kliknutí pro naplnění stánku vs. jeden - u bodů 3 a 4 ani ten)
Žádná zásadní změna ve hře, vše při starém, pouze nezabijeme náš drahocenný čas "uklikáním se" při zakládání stánků.
Ekura nám poskytla krásnou věc. Stánky si pamatují ceny. Pojďme zcela využít tento potenciál.
Nevýhody:
V bodech 3 a 4 by již nešlo založit zcela prázdný stánek. (problém lze odstranit body 1 a 2, popř. v bodu 4 lze přesunou itemy na druhou stránku inventáře)
Změna ceny by vyžadovala vytažení předmětu ze stánku. (tak často zase cenu neměníme, obzvláště u spotřebního zboží)
Větší šance na selhání lidského faktoru u nepřekontrolovaných cen (situace - prodej PvM itemu za malo částku, prodej naprosto stejného itemu např. do PvP s větší hodnotou, kde si hra pamatuje cenu PvM itemu, ovšem tento problém je již aktuální - hra si již teď pamatuje ceny).
V bodech 2 a 4 by každý musel srovnat věci na prodej již v inventáři. (upřímně, dělám to pokaždé a navíc většina hráčů na zakládání stánku používá sekundární účty)
Myslím, že nevýhody nepřevažují nad výhodami a většině z nás by to usnadnilo život.
Pozn. Pokud by byl problém s ukládáním pozic itemů ve stáncích (viz bod 1 a 3), proč nevyužít stranu uživatele?
Při volbě 1+2. By se dialogové okno rozšířilo na 3 možnosti.
Děkují za přečtení a přeji pěkný den.
napadla mě možnost, jak si urychlit zakládání stánků.
Po kliknutí na raneček by nám vyskočilo dialogové okno s dotazem
Při obou volbách, by následovalo dobře známé okno se zadáním názvu.
Při volbě "Založit nový stánek" by se nic neměnilo, založil by se stánek jako doteď.
Při 'volbě' "Založit hotový stánek" bych měl 4 možnosti, které zde rozvedu v následujících bodech. V posledních dvou bodech bychom ani 'nevolili' a celé toto dialogové okno vynechali a až na obsah stánku by zůstalo vše při starém.
1) Založil by se stánek již s itemy. Stejné pozice i ceny itemů jako při posledním založení. Pozn. Bylo by nutné, aby hra nerozlišovala, mezi dvěma stejnými itemy (např. Meč+5, který se prodá a po zavření stánku jej opět dáme na postavu, se vloží do stánku za stejnou cenu, na stejné místo a stejný počet kusů). V jiném případě by tato možnost neměla moc smysl. Pokud by na postavě nebyl dostatečný počet itemů (např. měl jsem stánek s 20xMeč+5, po zavření stánku jsem 5xMeč+5 přesunul jinam, posledních 10(2x5) pozic by zůstalo prázdných.)
2) Založil by se stánek a do něj se vložily itemy z první stránky inventáře pozice 1-40. Prázdná pozice v inventáři by byla prázdná pozice ve stánku. Item u kterého si hra nepamatuje cenu, by byl nahrazen prázdnou pozicí ve stánku (pokud by to bylo možné, následující item by byl na své pozice -> stejná pozice jako v inventáři, aby tak vznikla mezera přesně pro přidání "nového" itemu).
Pozice inventáře, ze kterých by se stánek vytvářel.
3) Bod 1 s přeskočením dialogového okna.
4) Bod 2 s přeskočením dialogového okna.
Dále jen rychlá kontrola a kliknutí na tlačítko "OK"!
Výhody:
Výrazné urychlení založení stánku, který nezakládáme poprvé. (120 kliknutí pro naplnění stánku vs. jeden - u bodů 3 a 4 ani ten)
Žádná zásadní změna ve hře, vše při starém, pouze nezabijeme náš drahocenný čas "uklikáním se" při zakládání stánků.
Ekura nám poskytla krásnou věc. Stánky si pamatují ceny. Pojďme zcela využít tento potenciál.
Nevýhody:
V bodech 3 a 4 by již nešlo založit zcela prázdný stánek. (problém lze odstranit body 1 a 2, popř. v bodu 4 lze přesunou itemy na druhou stránku inventáře)
Změna ceny by vyžadovala vytažení předmětu ze stánku. (tak často zase cenu neměníme, obzvláště u spotřebního zboží)
Větší šance na selhání lidského faktoru u nepřekontrolovaných cen (situace - prodej PvM itemu za malo částku, prodej naprosto stejného itemu např. do PvP s větší hodnotou, kde si hra pamatuje cenu PvM itemu, ovšem tento problém je již aktuální - hra si již teď pamatuje ceny).
V bodech 2 a 4 by každý musel srovnat věci na prodej již v inventáři. (upřímně, dělám to pokaždé a navíc většina hráčů na zakládání stánku používá sekundární účty)
Myslím, že nevýhody nepřevažují nad výhodami a většině z nás by to usnadnilo život.
Pozn. Pokud by byl problém s ukládáním pozic itemů ve stáncích (viz bod 1 a 3), proč nevyužít stranu uživatele?
Při volbě 1+2. By se dialogové okno rozšířilo na 3 možnosti.
Děkují za přečtení a přeji pěkný den.