Stránka 2 z 2

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: pát 04. led 2019 1:20:15
od Mesik
Spoiler:
MoravskyPepin píše: čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52

Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: pát 04. led 2019 20:38:32
od FluffyHero
Mesik píše: pát 04. led 2019 1:20:15
Spoiler:
MoravskyPepin píše: čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52

Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:
Nechápu že ty ho nevidíš, tvůj návrh je zvýhodnění překupníků, jen a pouze jich, zatínco vše co si vypsal ty je pro všechny skupiny hráčů..

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: sob 05. led 2019 21:15:51
od MostEVILEK
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: pon 07. led 2019 20:30:23
od Mesik
Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: pon 07. led 2019 21:37:01
od MostEVILEK
Mesik píše: pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: čtv 10. led 2019 16:41:20
od Mesik
Spoiler:
MostEVILEK píše: pon 07. led 2019 21:37:01
Mesik píše: pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51


Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.
Když hráč VIP nemá a je na tržnici, taktéž si raneček pamatuje ceny pouze na tržnici. S VIP i mimo (nic nové). Což jsem nezavedl já, pouze na to navazuji. Měšec sem pletu proto, že jsem nepochopil čím narážíš touhle větou "Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo.". Tržnice zdarma, mimo s VIP a to jak pamatování cen, tak popř. můj návrh. Pouze rozšiřuji raneček v zavedeném systému. Upřímně, když to bude VIP možnost, Saggi si s tím dá hodiny práce a NIKDO to nevyužije. Jsem rád, že jsi mi dal zapravdu, konečně trochu objektivní pohled a máš pravdu i ty, nenutí. Jen zapřemýšlej ještě nad jednou věcí. Normální hráč, který hraje hru pro zábavu a nevyhledává lobotomii ve stylu "swamp a hrnek na mezerníku a honem vysekat yangy" si chce taky vydělat. Sám mám postavy do spousty zón a možná nemám tak velký výdělek, ale rád si zajdu každý den něco jiného. Ať už je to keri, HG, různí bossové, něco kovnout, zasadit pár kytiček či něco jiné, nepadne mi čistě yang do inventáře, jako těmto lobotomistum. Zajímavé, že při návrhu na zrychlení prodeje a podpory těchto "nenormálních" hráčů nikdo nebyl proti. Přitom bych mohl oponovat, že to pomohlo právě a pouze jim...
Podpořit překupníky možná podpořím, ale taktéž každého normálního hráče, to mi musíš dát za pravdu. Dotkne se to všech. Ale dle mého skromného odhadu kvůli mému návrhu více překupníků nebude. Pořád lepší podpořit pár překupníků a hromadu normálních hráčů, co si chtějí vydělat i jinak, než sekáním swampů do nekonečna.

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: pát 11. led 2019 14:51:32
od MostEVILEK
Sám jsi napsal že by si kvůli tvému návrhu nikdo VIP nekoupil. Takže jsi sám napsal že je návrh zbytečný. To že to pomůže hráčům neznámena že i serveru. Serveru to naopak uškodí. Protože to zase posune ekonomiku serveru k horsimu. Pokud tedy návrh bude součástí VIP tak souhlasím,jinak ne.

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: stř 13. bře 2019 8:57:39
od shvetseek
Já osobně bych to tak nehrotil. Jsem proti, protože prostě nevidím důvod proč být pro. Měsíc zakládejte stánky přes starý systém v hlavním městě říše, abyste si připomněli, jak to vypadalo, před tržnicí a Ranečkem.

Nerad bych se tady zamotal jako pánové nade mnou do prodeje “pod cenou”. Nezapomínejme, že každý si nějak cení svého času a podle toho by měl cenit své výtvory. Problém překupníků je spíš ten, že tu věc někdo od nich KOUPÍ zbytečne draho.

A jsem chlap. To znamená, že si věci, který potřebuju vyrobím, nebo je koupím draho. A věci, který nepotřebuju, prodám levno, nebo vyhážu na zem. Nechci ztrácet čas handlováním. Že na mně někdo vydělá je mi buřt, hlavně, že ja su happy jak dva grepy.

A to jsem se do toho nechtěl zamotat... :roll:

Re: Rychlejší zakládání stánků

Napsal: stř 13. bře 2019 17:34:50
od Mithra
Vidím v tom výhodu především pro malou skupinu hráčů, která si vydělává yangy prodejem stále jednoho druhu předmětů. Pro ten většinový zbytek to nemá žádný efekt.
Za mě tohle není správná cesta.