
Kerindor je jedna z především PvM map, ovšem i zde se odehrávají souboje o svou kořist mezi hráči. Do Kerindoru se dostanete přes cechovní zonu, v které se také nachází meteor, který musí být zničen k odemknutí kerindorské brány. | ||
Sentinel | ||
---|---|---|
![]() | Meteor, zelené barvy a větších rozměrů. | |
Každá říše má svou cechovní zónu a také svůj Sentinel, Ze Sentinelu vylézají Kerindorští psi. Nově Kerindor zůstane otevřený neustále (to znamená, že postava může v mapě zůstat navždy), omezen je pouze vstup do mapy, pro který je nutné vždy jednou za dvě hodiny zničit Sentinel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Rozdělení Kerindoru | ||
Mapa Kerindoru se dělí na různé typy příšer. Barva podlahy Vám může napovědět, kde se nalézáte. První jsou Kerindorští psi, z kterých ale nepadají žádné úlomky. Jakmile se změní barva podlahy, tak se mění i bonus na příšery. ![]() > ![]() Pokud si chcete trochu více zadropovat a sami to nezvládáte, budete potřebovat minimálně jednoho společníka. Je pár lidí, kteří chodí do Kerindoru sami (předevšim BM Sury), potom je skupina hráčů, kterým stačí pouze kamarád/ka Šaman/ka Heal/erka. Nakonec je skupina (těch je nejvíce), která se skládá ze Šamana buffera, Šamana healera/stunera a libovolné postavy. Co která postava musí mít (nejvýhodněji): Šaman (buffer) - Pomoc draka P + Schopnost vedení P Šaman (healer) - Zaříkat blesk P, Běžet P, Útok + P Libovolná postava - Proměna P + solidní výbava Toto je základ. Další + jsou elixíry na rychlost útoku, hodnotu útoku atd... Pochopitelně existuje několik kombinací které jsou odvozeny od postavy za kterou jste se rozhodli mapu navštívit. | ||
Je potřeba založit skupinu. Skupinu založí ten, kdo má vedení na P. Nejlepší je v tomto případě Šaman (buffer), schopnost útoku dá postavě v proměně a schopnost Trvání kouzla dá Šamanovi (healerovi). Schopnost vedení může mít i postava v proměně, ale ztratí tak možnost útoku. V žádném případě nesmí založit skupinu Šaman (healer)! Je to podmínka proto, že schopnost Trvání kouzla umožní stopnout příšeru cca na 1 minutu. | ||
Úkoly jednotlivých hráčů | ||
Šaman (buffer) - buffovat ostatní, případně pokud zabijou Šamana (healera), tak vzít příšery na sebe![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Doporučujeme na doběhnutí trasy použít Jezdecký lístek . VIDEO - by Shamanice Spoiler: - úlomky pro ![]() - úlomky na výměnu u ![]() |
Spoiler:
Druhy úlomků | |||
---|---|---|---|
![]() | Úlomek Počátku Level 83 | ![]() | Úlomek Přesvědčení Level 101 |
![]() | Úlomek Bolesti Level 86 | ![]() | Úlomek Touhy Level 104 |
![]() | Úlomek Chtíče Level 89 | ![]() | Úlomek Prázdnoty Level 107 |
![]() | Úlomek Odhodlání Level 92 | ![]() | Úlomek Posedlosti Level 110 |
![]() | Úlomek Naděje Level 95 | ![]() | Úlomek Prozření Level 113 |
![]() | Úlomek Nenávisti Level 98 | ![]() | Úlomek Vysvobození Level 116 |
Kerindorium | |
---|---|
Pokud na Kerindorium přesunete Falešný úlomek, získáte unikátní bonus a zároveň si vytvoříte záchytný bod. Jestliže zemřete a necháte se zrodit ve městě, můžete použít Bronzový žeton, který vás teleportuje k onomu záchytnému bodu. Je možné použít několik Falešných úlomků a mít tak více bonusů. Bonusy mohou být stejné i odlišné. Pro vytvoření záchytného bodu můžete použít i pravé úlomky. Bronzový žeton můžete přesunout na kterékoliv Kerindorium. Přesunuti budete tam, kde jste vložili úlomek naposledy. Další informace získáte zde. |
Jak se dostat z Kerindoru? |
---|
Odejít z mapy je možné pomocí teleportéra na samém začátku. |
Kerindorské příšery |
---|
Spoiler:
Drop z úlomků | |
---|---|
![]() Brnění | Fuchsiový oblek +9 Oblečení baronky +9 Pancéřové brnění duše +9 Brnění dračího boha +9 Oblek černého větru +5, +8, +9 Černé oblečení +5, +8, +9 Brnění černé magie +5, +8, +9 Brnění z černé oceli +5, +8, +9 |
![]() Zbraně | Úplňkový meč +7, +8, +9 Černolistá dýka +7, +8, +9 Luk z parožiny +7, +8, +9 Čepel z krevele +7, +8, +9 Starožitný zvon +7, +8, +9 Vějíř podzimního větru +7, +8, +9 Chromová Čepel +0 Křižácký Meč +0 Minotauří Sekera +0 Meč Modrého Pavouka +0 Meč Slunce +0 Rudooký Meč +0 Dýka Bojovníků +0 Trojzubý Luk +0 Zvon Netopýřího Křídla +0 Rejnočí Vějíř +0 Hadí Hůl +0 Žraločí Čepel +0 Meč Uranu +0 Meč Země +0 Jaspisový Meč +0 Korálový Meč +0 Perleťový Kord +0 Dýka Medúzy +0 Luk Sépie +0 Zvon Záhrobí +0 Ozubený Vějíř Rejnoka +0 Hůl Smrtihlava +0 |
![]() Stavební materiály | Překližka Stavební kámen Kmen |
![]() Perly | Bílá perla Modrá perla Krvavě rudá perla |
![]() Bylinky (až 10ks) | Červená byliny Modrá bylina Zelená bylina Bílá bylina Fialová bylina |
![]() Bonusy | Zesílit předmět Uhranutá věc Požehnaná věc Začarovat předmět Mramor požehnaní |
![]() Požehnání | Požehnání magie Požehnání života Požehnání draka Červené elixíry (L) Modré elixíry (L) |
![]() Šípy | Ohnivé šípy Jedovaté šípy |
![]() Šperky z kostí (6 hodin) | Náhrdelník z dračí kosti Náhrdelník z tygří kosti Náušnice z dračí kosti Náušnice z tygří kosti Náramek z dračí kosti Náramek z tygří kosti |
![]() Úlomky | Pravý úlomek Falešný úlomek |
![]() Jedinečné | Mudrcova poznámka Kovářova poznámka Střep úlomku |
![]() Pruty | Prut zlata (500k) Prut zlata (1kk) Prut zlata (2kk) Prut titanu (5kk) Prut titanu (10kk) |
![]() Runy (až 10ks) | Runa palji Runa gwi Runa mog Runa gudu Runa helmes Runa gab-os Runa bangpae Runa buchae Runa jong Runa hwal Runa kal Runa chang Runa geom |
![]() Ostatní | Kámen duše Rybí kůstky Lupa Magická měděná ruda Bronzový žeton Bílý prapor Medaile draka Kus látky |
Zvláštní poděkování patří ElectriXovi, mému příteli (původní majitel - Mawisek) a cechu Paris, který byl inspirací pro návod.

Úpravy:
13. prosince 2012 - přidána mapa Kerindoru z Atlasu
24. ledna 2012 - chyby v textu
24. června 2012 - estetická úprava
1. června 2013 - estetická úprava
21. března 2015 - úprava vstupu a odchodu z Kerindoru v závislosti na nové mapě
12. prosince 2018 - estetická úprava, přidána fotka Sentinelu