Těžba a tavení rud

Kvalitně zpracované návody, které Vám odpoví na otázky ohledně vývoje postavy.
Nejužitečnější: Vedení, Lovecké mise, Vše o koních a jezdeckých zvířatech
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fionina
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 29. zář 2010 9:55:28
Dostal poděkování: 4 poděkování

Vše o těžbě rud a jejich využití

Příspěvek od Fionina » úte 21. pro 2010 18:45:28

Těžbapopis1.jpg
Na obrázku najdete vše co k těžbě patří.
Obrázek

dříve Afron - nyní Fionina
ninja - říše Shinsoo
RytiřiNebes
____________________________
www.rytiri-nebes.cz

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Těžba a tavení rud

Příspěvek od Electrix » sob 14. črc 2012 22:31:49

Obrázek
Každý z vás se jistě za dobu svého hraní setkal s tajemnými a nezodpovězenými otázkami kolem těžby. Co mi přidá krumpáč? Co schopnost těžba? Na čem závisí kolik vytěžím a na čem jak rychle to vytěžím? Kolik mi může padnout rudy? Touto příručkou bych rád odpověděl právě na ně a jako bonus přidal ještě několik užitečných mapek rozložení žil po jednotlivých lokacích.
Obrázek K čemu mi těžba bude?
Jistě nejzákladnější otázka, kterou si každý začátečník klade. Hlavním účelem těžby je získat surovou rudu, ze které u cechovního alchymisty vyrobíte taveninu (na 1 kus taveniny ja potřeba 100 kusů rudy). Taveninami lze pak osadit všechny šperky (náramky, náušnice, náhrdelníky) s tím, že do každého šperku lze dát až tři taveniny současně. Tím se podstatně zlepší základní vlastnosti předmětu.

Úspěšnost tavení
Šance na přetavení se liší podle toho, jestli tavíte u specialisty na danou rudu, nebo u alchymisty jiného zaměření, stejně tak se liší i ceny. Co je ale vždy stejné, je potřebný materiál. Více už v následující tabulce.
ObrázekSpecializovaný alchymistaAlchymista jiného druhu rudy
VlastníCizíJiná říšeVlastníCizíJiná říše
Cena90k100k300k90k100k300k
Šance na
přetavení
75%30%
Potřebné předměty100 kusů dané rudy,
Libovolný kámen ducha +0 až +2
Lze nějak úspěšnost zvýšit?
Ano, například když má hráč aktivní VIP premium, zvyšuje se mu šance u všech pecí o 5 %. Dalším faktorem, který úspěšnost ovlivňuje, jsou PvM Hodnosti (hraničář, dobrodruh, bojovník, dobyvatel). U alchymisty dostanete za každý stupeň hodnosti navíc 1% do procentuální úspěšnosti. Například, pokud budete vojevůdce, budete tavit se 79%, respektive 34% šancí (dle typu pece).

Kde mám ale všechny ty pece najít?
:arrow: Seznam cechovních alchymistů (nemusí být aktuální)

Obrázek Úchytky (sloty)
Než však do šperků taveniny vložíme, je nutné v nich vytvořit tzv. úchytky (angl. slots) - to jsou volné pozice pro vložení tavenin. Toho dosáhnete pomocí Obrázekdiamantu. Ten získáte přetavení 100 kusů diamantového kamene - cena je dvojnásobná, než u běžných tavenin (dle tabulky), na druhou stranu pro tavení není potřeba kámen ducha. Diamant pak jednoduše přesunete na předmět a budete-li mít štěstí, vytvoří se ihned jedna úchytka - šance na její úspěšné vytvoření je 50%. Do takto vytvořených úchytek pak lze vkládat jednotlivé taveniny. I zde se musíte spolehnout na své štěstí (šanci na vložení taveniny do předmětu najdete v tabulce). Pokud selžete, lze samozřejmě jakýkoli postup opakovat, ale musíte si sehnat nové předměty (diamant, tavenina), protože ty použitím zmizí.

Co taveniny zlepšují?
Každá takto přidaná tavenina zvýší všechny základní vlastnosti daného předmětu. Základními vlastnostmi se myslí ty, které má předmět vrozené, aniž by bylo potřeba mu přidávat nějaké bonusy. Například u Obrázek Náušnic z nebeských slz jsou to Inteligence a Šance na kritický zásah. Následující tabulka napoví, v jakých číslech se budou pohybovat hodnoty přidaných tavenin:
Pořadí
taveniny
Zlepšení základních
vlastností*
Doba
trvanlivosti
Šance na
osazení
1.+10%24 hod.90%
2.+10%12 hod.80%
3.+20%6 hod.70%
* Pozn.: Celkový bonus tavenin je dán součtem jejich "bonusů" zaokrouhleným dolů.

Na obrázcích níže se můžete po rozkliknutí podívat, jak takový šperk se sloty a taveninami vypadá. Konkrétně se jedná tři předměty:
  1. Náramek z nebeských slz se třemi otevřenými sloty bez tavenin,
  2. Perlový náhrdelník se třemi otevřenými sloty, z nichž ve dvou jsou už osazeny perly,
  3. Plně osazený Zdobený zlatý náhrdelník.
Obrázky:
ObrázekObrázekObrázek
Systém odpočtu času tavenin
Taveniny se do předmětu osazují postupně v daném pořadí, není tedy možné osadit jako první třetí taveninu a až poté zbylé dvě. S tím souvisí i systém odpočtu času, ten běží vždy pouze u taveniny s nejvyšším pořadovým číslem a dokud tato tavenina nevyprší, ty s nižším číslem se chovají jako "nekonečné". Po vypršení se na místě tavení opět objeví prázdný slot a je možné ihned vložit novou taveninu.
:idea: Tohoto poznatku lze v praxi využít k prodloužení trvanlivosti tavenin. Pokud totiž necháte např. druhou taveninu doběhnout až na konec životnosti, ale těsně před jejím vypršením do předmětu doplníte třetí, získáte tím nejen plných 6 hodin na třetí tavenině, ale i dalších 12 hodin na tavenině druhé. Hra si totiž nepamatuje, s jakým časem minulá tavenina skončila.
:!: Pozor! Při vypršení taveniny ve špercích dochází ke zrušení efektu štítu s ochranou proti bezvědomí. Je třeba jej znovu sundat a nasadit pro jeho opětovné zprovoznění.
Seznam tavenin:
ŽílaRudaTaveninaPoužití taveniny
Obrázek
Diamantová žíla
Obrázek
100x
Diamantový kámen
Obrázek
1x
Diamant
Tvorba úchytek ve špercích,
Ďáblova rokle (16.p.)
Obrázek
Jantarová žíla
Obrázek
100x
Jantarová ruda
Obrázek
1x
Jantar
Vylepšování šperků
(ruda i tavenina),
Ďáblova rokle (17.p.)
Obrázek
Fosilní dřevo
Obrázek
100x
Fosilní kmen
Obrázek
1x
Fosilní dřevo
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dřevěných šperků,
Ďáblova rokle (0.p.)
Obrázek
Měděná žíla
Obrázek
100x
Měděná ruda
Obrázek
1x
Měď
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení měděných šperků,
Ďáblova rokle (1.p.)
Obrázek
Stříbrná žíla
Obrázek
100x
Stříbrná ruda
Obrázek
1x
Stříbro
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení stříbrných šperků,
Ďáblova rokle (2.p.)
Obrázek
Zlatá žíla
Obrázek
100x
Zlatá ruda
Obrázek
1x
Zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zlatých šperků,
Ďáblova rokle (4.p.)
Obrázek
Nefritová žíla
Obrázek
100x
Nefritová ruda
Obrázek
1x
Nefrit
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nefritových šperků,
Ďáblova rokle (6.p.)
Obrázek
Naleziště ebenu
Obrázek
100x
Ebenová ruda
Obrázek
1x
Eben
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ebenových šperků,
Ďáblova rokle (7.p.)
Obrázek
Stoh mušlí
Obrázek
100x
Kus perly
Obrázek
1x
Perla
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení perlových šperků,
Ďáblova rokle (8.p.)
Obrázek
Žíla bíleho zlata
Obrázek
100x
Ruda s bílým zlatem
Obrázek
1x
Bílé zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení bílozlatých šperků,
Ďáblova rokle (10.p.)
Obrázek
Křišťálová žíla
Obrázek
100x
Křišťálová ruda
Obrázek
1x
Křišťál
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení křišťálových šperků,
Ďáblova rokle (12.p.)
Obrázek
Žíla křemene
Obrázek
100x
Křemenová ruda
Obrázek
1x
Ametyst
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ametystových šperků,
Ďáblova rokle (13.p.)
Obrázek
Žíla nebeských slz
Obrázek
100x
Ruda nebeských slz
Obrázek
1x
Nebeské slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nebeských šperků,
Ďáblova rokle (15.p.)
Speciální
Obrázek
Krystal
Obrázek
Cidonijské krystaly
Kang-miu:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
10x Cidonijské krystaly
5x Cidonijský písek
1x Bílá perla
1-3x Modrá/červená perla
Obrázek Obrázek
Výroba spinelů
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek
1x Běžná tavenina
Obrázek
1x Zdobená tavenina
Všechny typy:
Obrázek Zdobené dřevo
Obrázek Zdobená měď
Obrázek Zdobené stříbro
Obrázek Zdobené zlato
Obrázek Zdobený nefrit
Obrázek Zdobené eben. dřevo
Obrázek Zdobené perly
Obrázek Zdobené bílé zlato
Obrázek Zdobený křišťál
Obrázek Zdobený ametyst
Obrázek Zdobené nebes. slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zdobených šperků
Všechny typy:
Obrázek Obrázek Obrázek Dřevěné
Obrázek Obrázek Obrázek Měděné
Obrázek Obrázek Obrázek Stříbrné
Obrázek Obrázek Obrázek Zlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Nefritové
Obrázek Obrázek Obrázek Ebenové
Obrázek Obrázek Obrázek Perlové
Obrázek Obrázek Obrázek Bílozlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Křišťálové
Obrázek Obrázek Obrázek Ametysové
Obrázek Obrázek Obrázek Slzové
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek + Obrázek
1x Ruda nebeských slz
1x Kámen ducha +3
Obrázek
1x Dračí slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dračích šperků
Co potřebuji k těžbě?
Těžba je standartní schopnost každé postavy ve hře Metin2 Ekura, podobně jako třeba schopnost jízdy na koni, nebo schopnost proměnit se v příšeru. A stejně jako ostatní schopnosti se trénuje knihami.
Obrázek Kniha těžby
V případě této schopnosti se používá stále jeden typ knihy pro trénování všech úrovní, ať už trénujete základní (1-20), pokročilou (M1-M10), nebo expertní (G1-P) těžbu. Platí také, že pro zlepšení o jednu úroveň vždy stačí přečíst jednu knihu těžby. S úrovní těžby se zvedá vaše šance na vytěžení rudy (viz následující tabulka). Schopnost jako takovou můžete trénovat na jakémkoli levelu.
Úr. těžby1-45-89-1213-1617-M1M2-M5M6-M9M10-G3G4-G7G8-G10P
Šance +1%2%3%4%5%6%7%8%9%10%11%
:idea: Úroveň těžby má vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
:idea: Úspěšnost přečtení této knihy je 50%, pokud použijete soustředěné čtení, dosahuje 75%.
Obrázek Krumpáč
Krumpáč vám hra dovolí poprvé nasadit až na levelu 30. Seženete ho v druhé vesnici poblíž náměstí, u postavy Deokbae (ObrázekJayang 582;561, ObrázekBokjung 466;321, ObrázekBakra 515;322).

Ač povoláním dřevorubec, tento zjevně zkušený horník je klíčovou postavou celého tréninkového procesu. Nejen, že Vám prodá Váš vůbec první krumpáč, ale kdykoli budete chtít krumpáč vylepšit, musíte opět zajít za ním. Vylepšením se Vám zvýší šance na spadnutí rudy při každém kopání. Samotný krumpáč má, stejně jako většina ostatních předmětů ve hře, deset stupňů kvality - od +0 až po +9. Čím vyšší stupeň krumpáče, tím větší šance na vypadnutí rudy. Na každém stupni začínáme od nuly a je předem určený počet bodů, kterých je nutno dosáhnout, aby bylo možné krumpáč vylepšit. Za každé kopání získáte jeden tento bod, ať už je úspěšné, nebo nikoli.
Úroveň krumpáče+0+1+2+3+4+5+6+7+8+9
Potřebných bodů
(na další úroveň)
6001.2002.4004.8009.60019.20038.40076.800153.600-
Šance na vylepšení100%
Šance vypadnutí +23%25%28%31%35%40%46%52%60%70%
Prodejní cena
u Deokbae
80k1kk5kk10kkNení v nabídce
Pro zlepšení krumpáče je tedy potřeba naplnit jeho ukazatel bodů na maximum a donést ho Deokbae.
:idea: Úroveň krumpáče má pravděpodobně vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
Kde najdu rudné žíly?
Tou nejlukrativnější lokací k těžbě je bezpochyby Kouzelný důl. Dostanete se do něj přes Rozcestí králů a najdete zde všechny typy rud, které se nacházejí na serveru Ekura. A aby jste se za nimi nemuseli nikam honit, jsou navíc seřazené postupně tak, jak jdou podle levelu šperků.
Obrázek Vyvolávače rudné žíly
Mimo níže vypsané oblasti lze žílu vyvolat kdykoli pomocí Vyvolávače rudné žíly. Tento předmět lze získat dropem ze všech příšer. Každý z nich je na jedno použití a umožňuje objevení jednoho typu žíly (poznáte dle názvu), přičemž lze dropem získat všechny druhy vyvolávačů, kromě jantarové žíly. Žíla po vyvolání vydrží 7 až 15 minut, poté zmizí.
:idea: Více stejných vyvolávačů lze stohovat v inventáři na sebe.
:idea: Výkupní cena těchto vyvolávačů u obchodnice je 100k.

Seznam lokací
Následující abecedně seřazený výčet zahrnuje všechny lokace, ve kterých lze na serveru Ekura nalézt rudné žíly. Barevnými čtverečky jsou na jednotlivých mapách vyznačeny jejich možné polohy, přičemž:
  • V každém z čtverečků se může objevit libovolná žíla ze seznamu k dané mapě.
  • Pokud se čtverečky překrývají, nebo jsou tmavší, znamená to, že v dané lokalitě se může nacházet více rudných žil.
  • Šance u daného typu žíly vyjadřuje, s jakou pravděpodobností se objeví právě tento typ (normováno na 100%).
  • Žíla se samozřejmě neobjeví ve vodě, ani uprostřed náměstí, toto si hra hlídá. Některé čtverečky je tak potřeba brát s rezervou a ty části zasahující např. do vody si odmyslet.
  • Políčko "respawn" vyjadřuje, po jaké době si server kontroluje, jestli jsou žíly stále na místě. Jinak se životnost žil pohybuje náhodně v rozmezí 7-15 minut od objevení, nezávisí tedy na vytěženém množství rudy. V některých ložiscích se tak může stát, že po většinu času žádná ruda dostupná nebude.
První města: :chunjo: Joan, :jinno: Pyungmoo :shinsoo: Yongan
V prvním městě každé říše je nejvyšší koncentrace následujících rudných žil: diamanty, fosilní dřevo a měď.
Joan - mapa:
Joan
Joan
Pyungmoo - mapa:
Pyungmoo
Pyungmoo
Yongan - mapa:
Yongan
Yongan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance15%30%25%17%13%
Respawn3555-3675 sekund
Druhá města: :chunjo: Bokjung, :jinno: Bakra a :shinsoo: Jayang
V druhých říšských vesnicích se na své přijdou především dobrodruzi vyhledávající ložiska stříbra.
Bokjung - mapa:
Bokjung
Bokjung
Bakra - mapa:
Bakra
Bakra
Jayang - mapa:
Jayang
Jayang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3555-3665 sekund
Cechovní oblasti: :chunjo: Waryong, :jinno: Imha a :shinsoo: Jungrang
Cechovní oblasti všech říší jistě zaujmou kopáče, toužící objevit stohy mušlí.
Waryong - mapa:
Waryong
Waryong
Imha - mapa:
Imha
Imha
Jungrang - mapa:
Jungrang
Jungrang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3600 sekund
Hora Sohan
Zalíbení v této zasněžené krajině najdou hlavně dobrodruzi, vyhledávající žíly křemenu, křišťálu a bílého zlata.
Mapa:
Hora Sohan
Hora Sohan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance8%11%11%16%22%27%5%
Respawn3575-3705 sekund
:fight: Kolonie Cidonia
Na této mapě, určené převážně k soubojům mezi hráči, lze nalézt speciální žílu zvanou Krystal, jejíž úlomky (tzv. Cidonijské krystaly) lze použít k výrobě Spinelů a následně osazení Raznice.
Mapa:
Kolonie Cidonia
Kolonie Cidonia
Typ žílyObrázek
Šance100%
Respawn240-300 sekund
:arrow: Kouzelný důl
Jak už bylo v úvodu kapitoly naznačeno, jedná se o lokaci určenou speciálně k těžbě rudy, ty jsou navíc v oblasti seřazeny tak, jak jdou za sebou podle levelu použití šperků. Ostatní lokace strčí do kapsy ve všech ohledech, takže těžbu zde nemohu doporučit pouze dobrodruhům, kterým z nějakého důvodu příliš snadné herní mechanismy nevyhovují.
Mapa:
Kouzelný důl
Kouzelný důl
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%
Respawn~120 sekund
Ohnivá země
Tato oblast je výjimečná svým hojným výskytem nebeských slz.
Mapa:
Ohnivá země
Ohnivá země
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%11%11%16%22%27%
Respawn3550-3610 sekund
Temný Chrám
Starodávný chrám jistě není svou rozlohou a vzdáleností ložisek vhodný pro dobrodruhy bez jezdeckého zvířete, najdete zde však všechny pokročilejší druhy rudných žil. Ty jsou navíc díky jednoduchému terénu snadno k nalezení.
Mapa:
Temný chrám
Temný chrám
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance10%10%10%15%20%20%15%
Respawn3575-3705 sekund
Údolí orků
V této oblasti se těžba vyplatí především těm, kteří hledají žíly nefritu a zlata. Žíly se zde hledají snadno, protože mají velice malý rozptyl respawnu.
Mapa:
Údolí orků
Údolí orků
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%26%22%17%13%9%
Respawn3550-3645 sekund
Velká poušť
Oblast, poskytující vynikající pravděpodobnost výskytu ebenu, perel a bílého zlata.
Mapa:
Velká poušť
Velká poušť
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3575-3655 sekund

Kolik toho vytěžím?
Máme tedy v ruce krumpáč, u nohou žílu a v očích pevné odhodlání, stačí jen kliknout a těžba sama započne. Během této doby není třeba hru nijak ovládat, až postava těžební cyklus dokončí, v chatu se Vám pouze objeví zpráva a o úspěchu, nebo neúspěchu. V tom prvním případě navíc na zem ve Vašem okolí spadne několik kousků rudy.

Šance na vykopání
Čas, který uběhne mezi kliknutím a dokončením těžby je čistě náhodný a hráč jej tedy nemůže nijak ovlivnit (10 až 30 sekund). Co však ovlivnit lze, je šance na vytěžení rudy. Ta se odvíjí od úrovně těžby a především kvality krumpáče, přičemž může dosahovat hodnot 23 až 81%. Přesné hodnoty najdete v tabulkách výše (kapitola Krumpáč a Kniha těžby).

Množství vytěžené rudy
Tím se dostáváme k množství vytěžené rudy a hned ze začátku musím některé z Vás zklamat, protože ani tento faktor nemůže hráč ovlivnit a řídí se pouze náhodou. Avšak ne jen tak ledajakou, celý rozsah možného vytěžitelného množství 1 až 90 kusů je totiž rozdělen na několik intervalů. Více už napoví následující tabulka.
Šance20%30%20%15%5%4%3%2%1%
Kusů rudy1-1011-2021-3031-4041-5051-6061-7071-8081-90
Kusů prům.25
Kolik přesně kusů vytěžíte v daném rozsahu pak vybere náhoda. Jednoduchou matematikou teď dojdeme k výsledku, že pokud je těžba úspěšná, vykopeme průměrně 25 kusů dané rudy.

Celkem za hodinu
Shrneme-li tedy poznatky z předchozích odstavců do jedné věty, pak lze říct, že každá postava s krumpáčem +3 vykope v Kouzleném dole průměrně asi 1522 kousků rudy za hodinu intenzivního kopání. Z nich pak průměrně přetaví 11 kusů taveniny.
Výpočet:
:arrow: Počet kopání za hodinu:
Hodina má 3600 sekund;
žíla vydrží průměrně 11 minut (660 sekund);
po zmizení žíly se průměrně čeká 60 sekund (respawn v dole je 120s), můžete ale změnit CH čímž pár sekund ušetříte;
kopání trvá v rozmezí 10-30 sekund (průměr 20s);
před zmizením žíly vyjde průměrně 10 sekund kopání naprázdno;
pauza mezi vykopáním a dalším spuštěním je počítána 2,5 sekundy.

{[3600 / (660+60+10)] * 660} / {20 + 2,5} ≈ 145

:arrow: Počet vykopaných kusů za hodinu:
Počet kopání za hodinu je dle minulého výpočtu 145;
šance na vykopání rudy je s krumpáčem +3 a těžbou P rovna 42%;
průměrný počet vykopaných kusů je 25;

145 * 0,42 * 25 ≈
1522 kusů
Protože samotný proces těžby by se dal označit za poměrně fádní, doporučuje se kopat rudu s více postavami současně, dosáhnete tak mnohem lepších výsledků za stejný čas. Ti zdatnější z Vás mohou v druhém okně třeba i dropovat, nebo provádět jiné komplikovanější činnosti, to je jen na Vás :).

Kapitolu těžby jsem tímto myslím vyčerpal, takže mi nezbývá, než se s Vámi rozloučit, poděkovat za trpělivost a popřát hodně štěstí v kopání a tavení rudy ;-).

Poděkování za pomoc s návodem patří těmto lidem: Santera, Johanides, Taznovejsi, qweqwe.
Seznam změn:
8.11.2014 Aktualizace návodu
19.5.2014 Doplnění úvahy o průměrném počtu vykopaných kusů, děkuji lambass147.
21.5.2013 Oprava receptů pro tvorbu zdob. tavenin.
20.5.2013 Doplnění návodu o zdobené taveniny, opravení těžby a přidána krystalová žíla.
Naposledy upravil(a) Electrix dne ned 22. črc 2012 20:35:52, celkem upraveno 43 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Hodnoty tavenin ve špercích

Příspěvek od Chyu » stř 03. pro 2014 15:12:59

Zdravím, z doby testování na VTS jsem našel mnou vytvořenou tabulku s hodnotami tavenin šperků, možná by to mohlo někoho zajímat, tak mě napadlo to dát sem do návodů. :)
Náhrdelníky:
[td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3%[/td][td]7%[/td][td]14%[/td]
Testování hodnot u tavenin náhrdelníků
Dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení1%2%4%
Měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku1%2%4%
Stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru1%2%4%
Zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům1%2%4%
Nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+3
Perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+3
Náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+3
Křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%4%8%
Zdobený dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení2%4%8%
Zdobený měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku2%4%8%
Zdobený stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru2%4%8%
Zdobený zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům2%4%8%
Zdobený nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Zdobený ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zdobený perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Zdobený náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Zdobený křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Zdobený ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Zdobený náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%5%10%
Náhrdelník z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%7%
Šance obnovit MB1%3%7%
Náramky:
[td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+4[/td][td]+8[/td]
Testování hodnot u tavenin náramků
Dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+50+100+200
Měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+18+36+72
Stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+120+240+480
Zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%2%4%
Nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%2%3%
Ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%2%3%
Perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+50+100+200
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+180+360+720
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%2%4%
Zdobený dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít MB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít ZB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+300+600+1200
Odolnost proti poškození schopností1%2%4%
Náušnice:
Testování hodnot u tavenin náušnic
Dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Max. MB+35+70+140
Ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Max. ZB+165+330+660
Perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Obnovení MB+2%+5%+11%
Náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Obnovení ZB+2%+5%+11%
Křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+5
Obrana+1+2+4
Ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Hodnota útoku124
Náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Šance na kritický zásah1%2%3%
Zdobené dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Max. MB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+2+4+8
Max. ZB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Obnovení MB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
inteligence+2+4+8
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Obrana+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Hodnota útoku2510
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+2+4+8
Šance na kritický zásah1%2%4%
Silný proti příšerám1%2%3%
Náušnice z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na bezvědomí1%2%4%
Hodnota útoku102040
Průměrná odolnost proti škodě1%2%4%

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 7:36 pm »
@Revus,  Nezlobte se na mě, ale některé věci jsou know-how hry a tedy nesdělujeme jak to je. ;-)
@ TomasFoxx « pát 7:27 pm »
@Revus,  asi nikdo nevi kamo
@ Revus « pát 7:06 pm »
dik za odpoved
@ Borda91 « pát 4:31 pm »
Tak jsem si to tu pročetl a dodal bych pár bodů. 1. To že jde krále udělat se 109 ve střední po vyexpení na 110 už bylo hlášeno v době kdy se to stalo poprvé. To jest tuším rok 2021. V té době to ale fungovalo alespoň tak, že postava si udělala cb, zasvěcení a posunula se do velkých (počítáme klikání biologa a karmy). Bohužel se na to po zavedení generací nemyslelo. 2. To že můžeš po generaci hrát svým jménem za všechny chary je pěkné, bohužel v době kdy každý už ty postavy má založené se jménem které si stejně zvolil. 3. Obhajuješ tu sloupy. To že sloupy zničili ekonomiku je fakt a pokud ti přijde normální, že ti hráči to většinově prodali za reál a vydělali si na tom nemalé peníze ti přijde normální? 4. Velké války téměř umřeli. Jednou je více lidi v modré pak zase nejde nikdo. Bohužel na to jak to s PvP jde z kopce se poukazovalo dlouho a nic se nedělo a teď je dost pozdě. Není to tak dávno kdy v modré bylo 10+ a v red a žluté 8 lidi dohromady. 5. Bohužel lidi jako Nessa nepochopili účel středních válek a radši v nich zůstanou navždy. Proč tedy teď neválčíš velké války? Když máš "Plnohodnotné PvP" . Někoho tu osočuješ a tvrdíš lepší časy válek. Jdeš tedy střední válku 2x týdně. Opravdu si nenajdeš čas byť na jednu velkou válku. 6. Proč postavy které mají vše hotové jdou do těch středních? Protože si chtějí zahrát, ale ne do nekonečna tam být. Když se zlepší velké války vrátí se tam s generacemi tak proč by si ty války neužili tam když velké jsou teď jaké jsou. Ale pořád je tam rozdíl toho že oni tam mohou jít kdykoliv zpět. Což se u tebe a jiných dalších řici nedá. Protože pokud si byla za nově vyexpenou postavu, kam ji posuneš což má být účelem celé hry? Uděláš 105 bio skin a budeš dělat zasvěcko do nekonečna.
@ TomasFoxx « pát 3:20 pm »
@Soulicek,  ne ty jsi nejlepsi
@ Soulicek « čtv 10:59 pm »
stara cidonka bola najlepšia mapa ktorú kedy ekura mala tbh kto plakal že sa tam zabijaju PVM hráči bol na hlavu padnutý
@ Revus « čtv 10:05 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ TomasFoxx « čtv 9:51 pm »
xdddd
@ Revus « čtv 9:50 pm »
zdegenerovany jsme vsichni az moc xd
@ TomasFoxx « čtv 9:50 pm »
nechce nekdo zgenerovat healera se spellama L? pujcil bych si ho na stredni valku
@ Revus « čtv 9:38 pm »
Ahoj, ovlivnuje úspěšnost přidávání raznic ( třetí talisman) zručnost? Nebo čistá postava má uplně stejnou uspesnost jak zrucka P, diky
@ LittleNessa « čtv 5:43 pm »
Nezajímalo to akorát 3 lidi, kteří si jedou zase to své ve velké war včetně tebe jako PvM hráče, který war nechodí vůbec :-D
@ LittleNessa « čtv 5:42 pm »
Bohužel fórum ekury nevyužívá dostatečný počet lidí, kteří tu střední válku hrají jako já.. Dej mi kontakt :-D ukážu ti screeny z DC i ze hry jak to co jsem tu psala nikoho nezajímá ... mile ráda ;-)
@ Relly « čtv 5:40 pm »
@LittleNessa,  No vidíš, takže něco jako tvůj názor ohledně středních, který se tu snažíš hájit už od úterka.
@ LittleNessa « čtv 5:38 pm »
Nemám tam dál nic, pro mě názor člověka, který používá PvP jen k zabíjení pvm hráčů ať ve staré CIDO nebo nedávno v entu nemá smysl, takže tak ... :-)
@ LittleNessa « čtv 5:37 pm »
To také jak říkáš, ale podle mého se to odebralo kvůli těm bojům, protože lidi co chodili jen war a byly v sobotu na prvním místě byly ohrožení právě tím, že se někdo šel posekat do cido.. Stačilo to udělat 1-2x si jít zabojovat a výsledek tabulky se hned otočil.
@ Relly « čtv 5:37 pm »
Ten drop byl právě kvůli tomu, že se tam loví a člověk riskuje. Já tam kupodivu taky chodil s PVM postavou, divné, co ? Tudíž i já padal na kouzlo. Tak co tam máš dál ?
@ Hakan « čtv 5:34 pm »
Koupě 20CB už je hodně dávná historie. To šlo když dobře hodně na začátku staré cido a taky hodně rychle se to odebralo, právě skrz rigování krále
@ LittleNessa « čtv 5:34 pm »
A jelikož tvojí postavu bohužel dobře znám i herně, vím že ji tam chodil hlavně lovit ... drop nastal až po trýznivém mučení pvmek co to vzali a odešli, protože se pvp hračum nemohli rovat
@ LittleNessa « čtv 5:33 pm »
Určitě si tedy pamatuješ systém jak to fungovalo u velitele šlo koupit 20 CB pro vstup .. takže když si někdo PvM koupil 20CB aby mohl jít dropovat chceš říct, že to byla chyba u nich? Když přijede z ničeho člověk s PvP a zabije je na kouzlo? :-D
@ Relly « čtv 5:30 pm »
S @LittleNessa,  Je zajímavé, že já tam lovil i dropoval. Tak asi někde byla chyba spíš u nich, ne?
@ LittleNessa « čtv 5:29 pm »
V podstatě i kvůli královskému systému, protože král si po sobotní war myslel, že je neohrožený .. a stačilo jít do cidonie kde se vše změnilo během pár hodin, když tam někdo byl ...
@ LittleNessa « čtv 5:28 pm »
Když to byla PvP mapa, proč se musela zrušit kvůli tomu, že opět pár jedinců naznačilo že nemohou v klidu dropovat, že je tam tobě podobní chodili zabíjet? ...
@ Relly « čtv 5:27 pm »
@LittleNessa,  Nebyla cidonie pvp mapa náhodou?
@ LittleNessa « čtv 5:27 pm »
Bohužel si tvoje PvP pamatuji moc dobře, krom zabíjení PvM hráčů v entu a ve staré cidonii taky nevím o žadném lepším výsledku ;-)
@ Relly « čtv 5:26 pm »
@LittleNessa,  Já jsem PVM
@ Relly « čtv 5:25 pm »
Jo, tys dala i ty krále, o kterých nikdo nic neví. Dáváš první místa za vše, což vidět taky není. Tobě je vlastně i jedno ten král, ale bráníš to tu už od úterka. Ačkoliv totálně mimo.
@ LittleNessa « čtv 5:23 pm »
Očividně víš více než já ... divné, že jsem v té střední dala první místo zatím s každým charem :-D .. jo dagger je postava, kterou jsem nikdy nehrála .. a první válku jsem dala 160 CB což není vzhledem k počtu lidí v té war co byla žádná ostuda .. od té doby jsem za Nessu za dagga nebyla já, ale nevadí :D .. čím se pochlubíš ty? řekneš mi jméno postavy abych se mohla oslnit tvýma výkonama? zajímalo by mě co jsi dal ty ,když já za moc nehrála tedy :-D
@ Relly « čtv 5:23 pm »
@LittleNessa, Tady jde vidět, že jsi těch postav moc nehrála. A když už je řeč o daggerovi, že ti to moc nefunguje.
@ LittleNessa « čtv 5:22 pm »
Dobře i hloupý názor je názor :-D promiň, ale tohle je mimo ... mohla bych říkat to samé o daggerech co jsou vidět na par sekund, než dají ranec dmg s full utokama atp... uplně mimo :))) a nejsem zdaleka jediná komu mentál bere takové pecky do obran.. ty irelevantní .. :D
@ Relly « čtv 5:20 pm »
@LittleNessa,  Co to mění? To, že tobě to dá 30k je absolutně irelevantní věc. Ten heal je prostě primitivní oproti ostatním postavám. Já nechápu, že tento fakt nedokážeš příjmout.
@ LittleNessa « čtv 5:19 pm »
Tomuhle se musím smát :-))) co jsi vyplodil nyní ... Tak zvláštní, že v té válce ostatní chary podle tebe nemají dmg ? :-D Proč dostávám tedy od wara 30k prurazem klidně do 60 war 60 zbraně ? ... bože ... :D
@ Relly « čtv 5:17 pm »
@Fogru,  No dobrý, ale teď zkus tyhle obrany dát na fyzickou postavu - mentál, dagger, aurák, klidně i wp. A aby tam každý hrál jeden char je nesmysl. Netvrdím, že s tím taky nejde zahrát, ale ten průběh a pravděpodobně i výsledek bude dost rozdílný. Je jasné, že s bezrukým healem se ty střední dají hrát pomalu bez věcí. Upřímně když jsem byl minulý týden heala sám, tak mi bylo zle z toho dmg, co to má a zároveň je to ještě dálkové. A to se člověk nemusí ani vyloženě snažit.
@ LittleNessa « čtv 5:08 pm »
V pořádku jak jsem psala tohle je mi celkem jedno, protože ta hodnost postrádá smysl od jistého roku kdy jí na popud zase pár jedinců ubrali možnost si např vyvolat u sloupu cti mobky ... takže prosím ať je jen z velké war .. otázka jestli majitel vidí kam to směřuje :-) to je už na jeho zvážení..
Jen v závěru doplním ... :-) řešíte to co uznáte jako prioritu? .... Velká válka upadá dobré 2-3 roky .. podle některých od doby co se otevřela možnost střední a malé... Nevím přijde mi to usměvny :-)
@ Mionix « čtv 5:07 pm »
@LittleNessa,  Tak naposledy přispěji. Nezabýváme se podněty "určité skupinky lidí". Zabýváme se tím, co uznáme jako prioritu a kam chce majitel server směřovat.
@ LittleNessa « čtv 5:06 pm »
Jde s tím hrát s postavou SorryKritik jesm na tom stejně .. postava vyexpená v pátek na rychlo na nedělní válku .. právě proto že tam jde dát vrchol i s ničím ... proto komentáře typu jsou tam L kouzla a bla bla bla jsou jen bludy a vymluvy ..
@ LittleNessa « čtv 5:05 pm »
Trochu se bojím toho co psal Mionix .. pokud se server bude nadále zabývat jen podměty určité skupiny lidí je dost možné že v těch válkách nakonec budou běhat samotní :D
@ Fogru « čtv 5:05 pm »
Téhle změně bych ani neříkal nadržování, byla to spíš díra v systému, kterou doposud nebylo třeba řešit. Spousta lidí má velkou válku zafixovanou jako obrovský náklad, na který nemají šanci dosáhnout za x let. Bohužel opak je pravdou, v dnešní době složí průměrnou výbavu za pár desítek kkk a postupně se posouvá. Dnes by bohužel lidi chtěli vše hned a bez práce a co nejvíc ulehčení. Střední war je bohužel skoro zadarmo, včera jsem tam byl s postavou bez biologa, generace a odolnosti proti zbraním tak směšnou, že spousta lidí by s tím ani nešla. A vida, jde s tím hrát.
@ Vydesenej « čtv 5:01 pm »
Za těch 5 let co tak nějak hraju tu přesně tahle situace byla minimálně 5x že nějaké skupince pár lidí se něco nelíbilo tak se v cukuletu vše upravilo podle jejich přání. Jestli teda bereš brečení to, že někdo se proti tomuhle ohradí že se to takhle děje už po několikáté tak si to tak bere, ale to tu minulost nezmění. Král nikdy nebyl o tom, že se má získávat jen ve velkých válkách, alespoň to je na samotných stránkách popsáno jinak, tak tedy lžeš ty nebo ty stránky. Navíc vlastně co je do toho červené a žluté říši jestli si v modré rozhodli, že by chtěli raději dělat krále ve střední. Jak ty říkáš, že je to „chyba“ tak tu jste z toho udělali jen vy teď tímhle, že vám to vadí tak je to automaticky prostě chyba. To že by měla přidat nápad, jak sám píšeš beru už jen jako vtip, jak víme pokud to není nápad nebo zlepšovák pár vyvolených viz.(vytvoření problému s králem a následné tvrzení že prostě to je CHYBA) je to zameteno pod koberec nebo dehonestováno, zase stavím na zkušenostech, co jsem načerpal na forku za posledních 5let. Myslím, že za ty roky přišlo těch nápadů desítky od různých lidí a některé byly třeba hloupé ale určitě né všechny. Člověk pak ztrácí vlastně chuť to hrát, když ani nedostává nějaké info, jestli tým něco řeší nebo ne. Stačilo by dostat na forku třeba 2-3 body co se momentálně řeší a k tomu 1-2 věty a to je celé alespoň by měl hráč pocit že se něco děje a ne že je x týdnů/měsíců ticho po pěšině. Teď to pěkně bylo vidět s těmi testovacími válkami, že se alespoň někdo nebo celý tým snažil. A i kdyby se nic neupravilo po těch testech tak tohle beru jako obrovské pozitivum prostě a to si myslím že je cesta správným směrem. Negativum vidím že se stále zapojují hráči co sami veřejně přiznají že nahrají a jsou proti všemu i když nehrají.
@ LittleNessa « čtv 4:58 pm »
Očividně se tenhle projekt moc nevydařil, když velká válka má podobné čísla jako malá válka. A už delší dobu je její aktivita mizivá. Podle mého je na každém z nás jakou válku si vybere :-) někomu vyhovuje střední už jen kvůli dni ve kterém je, těch důvodů proč je střední válka nejvíce atraktivní je několik .... To tu je asi zbytečné psát, ale hodně pochybuji, že tenhle krok nažene lidi zpět do velké války ... :-) ale třeba jo, co já mohu vědět
@ Mionix « čtv 4:53 pm »
Jen pro info. Střední a malé války, ač jsem byl vždy proti tomuto výmyslu, byly udělány jako příprava a trénink na války finální a to velké. A ne že tam někteří zakempili na roky, udělali dokonce několik postav a výbav a někteří dokonce přestali chodit velké a stáhli se do středních. Smiřte se s tím, že prostě server Ekura bude vyždy nadržovat a propagovat velké války. Toť vše z mé strany.
@ LittleNessa « čtv 3:48 pm »
Taky to neber osobně, ale tak od začátku ... Prvním bodem .. Nikdo mi na střední války nesáhl? Takže už se na popud Velkých válek nesnižoval zisk CB v střední válce? Nikdo nenavrhnul omezení kouzel na P1 po letech to to takhle funguje a kde prokazatelně dávají CB více postavy bez generace viz tabulka? Zajímalo by mě jak jsem toho využila nebo se snažím využít.. Pokud by to tak bylo věř mi, že jsem ve své říši téměř každý týden do 5. místa v tabulce a kdybych to jak říkáš využívala mám toho krále daleko častěji :D ... Udělala jsem to jednou na zkoušku jestli to vůbec ještě jde a to ještě proto, že mi chybělo pár dní do další generace, takže bych postavu stejně expila.. Tenkrát mě hodně pobavilo jak mi hodně lidí ve hře psalo jaké mám štěstí ... aniž by věděli jak ten systém funguje ... následující týden to provedl i Turbík a taky to vyšlo ... protože ten systém z nějakého důvodu prostě neřeší jestli dáš za týden 1k CB v malé válce nebo velké .. Od nepaměti co války jsou vybírá hodnost pořadí, tudíž to kolik postava za dané období ukořistí. BTW to, že nechodím velké války neznamená, že se mě to netýká. Mám plnohodnotné PvP a chci ti říct, že prvního krále jsem dala už začátkem roku 2016.. kde jsem tuto hodnost obhajovala až do roku 2020, kdy mi to po pádu cechu přestalo dávat smysl. Od roku 2020 nechodím velké války, protože mě zaujal daleko více simulátor úmrtí, ale celé roky sleduji jak velká war funguje a nefunguje a nikdy jsem neměla nic proti. A ano nehraji tady sama, ale to ani lidi ve velké war :D Říkáš chyba ve hře .. Doporučuji si přečíst pozorně následující odkazy https://www.ekura.cz/hodnost a po rozkliknutí o královském systému ... Není nikde psané jedinou čárkou ani slovem, že by král měl být produktem velké války říší .. Má to být postava ( hráč ), který je v daném období nejvíce prospěšný pro svojí říši. Postava která je aktivní i v rozvoji postavy atd.. Dokud do velké války chodilo více lidí nemuselo se tohle řešit, protože i když nebyla účast lidí jako v letech minulých pořád to stačilo na získání hodnosti krále a na umístění lidi z VV do toho 1-5místa. A i když je mi ta hodnost úplně jedno a ráda ji přenechám jen lidem z velké války, bylo fajn co tu napsal Forgu ... buď mělo být jasně napsané, že tato hodnost je určená pouze pro lidi, kteří chodí velkou válku .. nebo tuto hodnost otevřít všem bez rozdílu Lvlu. A je to pouze můj názor .. nikdo netvrdí, že je to takhle jedině správné ..
@ Clusive « čtv 2:32 pm »
Mluvíte tady o brečení, potom co jsem si pročetl celou tu debatu, kterou jsem začal, tak mi přijde, že nejvíce brečíš primárně ty. Neber to osobě a já nemám rád toto sloveso, protože to vyjadřuje svým způsobem posměšek. Ale v celé podstatě mne mrzí, že tu okolo sebe kopeš, snažíš se obhajovat neobhajitelné, ale přitom na “tvé střední války” ti nikdo nesáhl. V podstatě šlo o to, že byla ve hře chyba, která se nemusela dlouhou dobu řešit z toho důvodu, že díky více lidem na hře se to téměř nedalo aplikovat, jen velmi složitě a zřídka. Nyní, když je málo lidí, no a zbytek se domluví, že tam prostě chodit nebudou, tak pochopitelně je ta chyba více na očích. To že ty místo toho, abys na tu chybu upozornila, tak ji začneš využívat to už je věc k zamyšlení. Možná je to jistá zaujatost, protože nemáš větší obzory, nicméně nehraješ tu sama a mohlo by ti dojít, že to může mít i větší dopad. Poslední věc, je to, že pokud se jedná o chybu, kterou lze jednoduše změnit, pak logicky to nezabere tolik času opravit, mluvíš o problémech, které se řeší X měsíců, tak třeba to jsou složitější problémy a ty potom zaberou logicky více času na opravu/ předělání, ale to je snad logický. A ano, primárně jsem to zmiňoval proto, že do velkých válek nikdo z modré nechodí. Pokud se to zlepší po této úpravě ? To nevím, třeba ne, ale určitě to je krok k tomu, aby se to zlepšilo. Pokud máš nějaký lepší nápad, sem s ním, myslím že si ho přečtou i pověření lide a může to byt aplikováno.
@ LittleNessa « čtv 1:04 pm »
Přesně tak jak říkáš.. Tu jsou problémy, které se řeší X měsíců.. A jakoby se o tom nemluvilo, pak napíšou 3 lidi ze jim někdo sebral krále co ani tu war nechodí krom jednoho a šup je to... Jak málo stačí 😂
@ Vydesenej « čtv 1:00 pm »
Jde vidět že když zabrečí ti správní lidé na správných místech tak se i hora rozevře a splní přání rychlostí blesku :D A nad jinými věcmi se tu debatuje měsíce a roky a v lepším případě přijde po x týdnech řešení a nebo jako u 99% věcí nikdy.
@ LittleNessa « čtv 12:53 pm »
Jen info pro zoufale komantare ze Lka ničí střední.. Doporučuji se podivat na výsledky war včera 😂 divný že první pozice mají lidi s gen 1...tak kde jsou ty end game prvky, které to hrozně ovlivňují... Škoda slov, všichni plnou pusu přitom ty co tohle vyblily tam nikdy s L nebyly 😁🙏
@ LittleNessa « čtv 12:43 pm »
Tak jsem zvědavá na ty davy lidi co se nyní pozenou do velké war.. Smutný zas že stačí aby zakvicely 3 lidi a hned se mění pravidla které roky fungují, smutný 🙏😁
@ TomasFoxx « čtv 11:37 am »
haha jste dokralovali
@ Vydesenej « úte 2:57 pm »
Někdo tu psal, že nejde o Velké války ale o ten systém, absolutní blbost jde o Velké, protože ten systém doteď fungoval stejně ale začalo vám tam chodit málo lidí tak to začlo vadit. Do doby kdy tam bylo lidí dost tak jste ani necekli. Co se týče toho, že ve střední lidi padaj na 1 kouzlo a že to není válka to už tvrdím konstantně snad skoro 2 roky jak na hře tak i párkrát na forku a jediné co jsem za to dostal, byl vždy masivní hejt :D A co se týče toho že někdo nehraje nebo skoro už nehraje a pak třeba se vyjadřuje jak by se něco mělo měnit a ideálně nic nemělo měnit to je snad kapitola sama pro sebe :D
@ TomasFoxx « úte 9:53 am »
LittleNessa píše:Od doby co Královský systém je tak nabízí stejné benefity ....
LittleNessa píše: Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní ..
TAK JA UZ NEVIM
@ TomasFoxx « úte 9:33 am »
LittleNessa píše:Komentuješ střední války na které nadáváš jak ti tam vadí end game prvky, ale stejně tam za to WP vlezeš a sem tam si zahraješ.
Co má moje wp za endgame prvky prosimtě xddddddddd
LittleNessa píše: Prostě to ta hra umožnuje i takhle tečka .. nevím co více tu pořád řešíme.
To že něco hra umožňuje, neznamená že to je dobře, co to je za argument tohle :D Taky v tý hře znám milion bugů který TA HRA UMOŽŇUJE, pořád to jsou ale bugy ne :D (neříkám že tohle je bug, jen přirovnávám tvuj argument)
@ LittleNessa « úte 1:11 am »
PvP arény by byly fajn ... mě jako hráči co hraje skoro od začátku chybí mapy jako byla stará cidonie kde se šlo pobít i mimo válku ... Jenže to také zrušili, protože si hrstka vybrečela, že nemohou v klidu dropovat v cidonii a že je tam pořád jezdí někdo zabíjet ... takže to je pak težké cokoli měnit ;)
@ LittleNessa « úte 1:09 am »
Já vím proč ... protože právě hrstka nespokojenců :-D si vybrečela, že to, že má král ze sloupu desítky map ničí hrozně ekonomiku serveru.. Poslední změna proběhla 28. 04. 2020... zde je vše podstatné jak to nyní je a není https://www.ekura.cz/novinky/1228
@ Suko201 « úte 1:08 am »
Za mě by bylo do začátku úplně nejlepší udělat ty pvp arény, je to něco, na co by se měli soustředit nejvíc.
@ Suko201 « úte 1:07 am »
Jakto mam vědět? Já ani nevím, kdy ty minulé privilegia byly, to muselo být někdy hned po startu systému krále a to je pěkná historie. Za tu dobu se ekura dost změnila a proto se musí dost věcí změnit, bohužel některé změny přicházejí až moc pozdě..
@ LittleNessa « úte 1:00 am »
Však ano ... tak proč to museli tenkrát GM odebrat .. ten král mě dřív větší smysl než nyní .. dnešní výhoda krále je akorát 600 min swampu kam pochybuji že někdo s 12 gen+ chodí cokoli dělat, 1x vstup do HG zdarma bez medaile a směšný žold .. takže v tomhle souhlasím .. být králem není žádné terno ;) pokud nehraji stylem, že mě zajímá jen ent a expení generací .. tam davají ty bonusy co si může pustit smysl ... Když jsem dala krále já před 4 měsíci byl to spíš opruz ... denně číst desítky PM typu ,, zapni bonus pls " ..
@ Suko201 « úte 12:56 am »
Tak o tom snad král je, být zvýhodněny za nějakou zásluhu.
@ LittleNessa « úte 12:46 am »
BTW chceš přidat nové pravomoce králi? a proč ? :-D aby pak lidi zase kvičeli jak to znevýhodňuje ostatní? jako to tu už bylo? ... když si král mohl přivolat u sloupů bose a mobky z cido, hg atd? :-D
@ LittleNessa « úte 12:44 am »
Pokud tě to pobavilo jedině dobře, mě na tom vtipného moc nepřijde. Do Foxe jsem se obula, protože mi k příspěvku na foru ke střední war ne jedno zprávou napsal názor k entgame prvkům ale pak do té war chodí taky i když méně :-D..To je zase věc u které umírám já .. nadávat na něco a pak tam v klidu chodit ..
@ Suko201 « úte 12:40 am »
Ale docela mě rozesmálo, že ses opřela do foxxe, že to moc nehraje a pak v klidu napíšeš, že klidně nebudeš hrát rok :D no chcipam z tebe

Who is chatting

offline Dayyo 
offline Fogru 
offline Mionix