LOCO30 - tvůj nápad s PvP biologem se mi velice zamlouvá. Popřemýšlel jsem o něm a...
1.) určitě někdo pamatujete Esence života . Tuším, že jsem je dropoval ve swampu o Vánocích? To je jedno. Jde o to samé, jak jsi navrhoval = že by se "dropovaly" třeba právě ty Esence života během war a padaly by padaly do inventáře a já navrhuju za každé zabití protihráče.
...dál se možná neshodneme, ale čtěte...
2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).
...co s tím, když chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně
3.) Za Válku říší by šlo nadropovat maximálně tolik Esencí, které se rovná maximálnímu počtu, co jde odevzdat u Biologa mezi dvěma Válkami.
Příklad: nejdelší čas je mezi So a Út Válkou říší = 72 hodin. Takže při 3 dnech po osmi hodinách odevzdávání potřebuju 9 Esencí a při odevzdávání po šesti hodinách by to bylo 12 Esencí.
Stručně: nového PvP Biologa budu dělat ve Válce říší, abych zde dropoval Esence života ze zabitých nepřátel. Nadropuju jich maximálně 9-12 za jednu Válku, abych musel přijít zase příští Válku říší (dropovat).
Bonusy - nechávám na vás. Já jen připomenu, ať se s nimi pak moc nevzdálíme těm hráčům, co začali hrát a chtějí chodit Války říší. A potom, ať jich moc v Biologovi "nevyplýtváme", protože pak by nemuselo zbýt na bonusy do nových PvP předmětů (výbava pro vyšší levele). Ale jsem taky pro jako hrncekkafe, ať je ten výběr pestřejší a my specializovanější.
Ještě si tady něco schovám...
Spoiler:
Jsme už za polovinou hry a je na čase vydat z tepla prvního města dál do pustiny a připravit hráče na blížící se nadvládu Temnoty... Takže Esenci života nahradit Esencí smrti , NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo). Jestli bude stát na jednom místě nebo courat po okolí, nechám na vás. A někdo by mohl vymyslet pěkný minipříběh, proč ta Smrtka přišla, co shání a na co ty esence Smrti potřebuje. Jestli ten příběh někdo dokáže zapracovat do Biologa (Smrtky), kdy by se s postupně se plnícími questy odkrýval i příběh, tak by to bylo hardcore. Hlavně hodně temnoty.
Ghibli: Do tý war bych to necpal.S tou ohnivkou je to dobrý.Míst je na to dost.
Spíš bych dal Svatou do bitevního pole,ale by tam bylo z každého respu aspon dva východy,aby se to zase nesrocovalo u toho jednoho schodu a mapu Cidonie i s moby bych využil na nového biologa.
Edit: Odstraněna zbytečně dlouhá citace.
/Script
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
nechápu jednu větu, citace předchozího pisatele "chceme dostal lidi do Válek a chceme je tam udržet pravidelně". Proč je chcete dostat do válek? Proč je tam chcete udržet pravidelně? K čemu je to dobré? Kdo je tam chce dostat? Hrajeme hru - hra od slova hrát, hraju si když mě to baví, takhle to funguje asi u většiny lidí, pokud to berou jako hru.
Do válek už dávno nechodím, jelikož mě to nebaví nebo prostě, což je ve většině případů nemám čas. Tím, že dáte do válek biologa budu nucen tam chodit, abych toho biologa splnil. A bude to vypadat takto: Pokud nadropuji předmět v požadovaném množství např. za 30 min tak jdu z války pryč. Když biologa ukončím opět do válek nemusím, tudíž tam chodit nebudu. Takže opět krátkodobé řešení zvednutí počtu lidí ve válkách.
Jak jsem psal na začátku stále nachápu to, proč chcete lidi nutit chodit do válek. Pokud to někoho nebaví nebo na to nemá čas prostě tam chodit nebude i kdyby jste tady chrlili nápady jak na běžícím pásu. Pokud to někoho baví a má na to čas bude tam chodit vždy. Myslím, že když se člověk podívá do statistik jsou tam stále ta samá jména nebo tomu aspoň tak bylo už dlouho jsem se tam nedíval.
Pro PvP se tu v poslední době udělalo hodně věcí. Vlastně většina nových věcí je pro PvP a to např. i dračí zbraně (alespoň meče) což mě dost mrzí.
Všechno je jen a jen o lidech a jelikož je to hra lidé si vyberou co je baví na to nezapomínejte.
E:jinak pro nového biologa určitě jsem všemi deseti.
Pokud používáš PLS místo PROSÍM, protože PLS je kratší, vždy odpovídám NE, jelikož je kratší než ANO
cc,cs,caw atd... není pozdrav-tudíž na PM začínající těmito písmeny neodpovídám
LOCO30 píše:Úkoly, navýšit počet lidí do PVP?
Udělat úkol, kdy daný předmět bude padat pouze ve war. A máte plno. Už to zde párkrát bylo, že mi předmět padl do invu ve svaté. Nvm přesně jaký. Jestli peněženka, ozdoba či co. Takže by to jít mělo
Osobně by se mi líbilo, aby si po každém úkolu mohl hráč vybrat aspoň ze dvou-tří bonusů. např.
20% rychlost kouzel
...
20% vyhnutí šípů
Spoiler:
Možná bych nedal jenom jedno-možnostní výběr ale jako je u karmy, zvyšuje se bonusů více, jako: pevná odolnost na průnik nastavená saggim a výběr bych nechal na bonusech které jsou například 5% odolnost na určitou zbraň. A hlavně bych nepletl dokupy výběr mezi obranou a ůtokem. Raději volba
5 rychlost ůtoku
50 hodnota ůtoku
8 rychlost kouzel
Než tam cpát vyhnutí A dával důležité bonusy do volby spolu s důležitýma a méně důležité s měně důležitým, nebo bych porovnával ůčiny. Jako výběr: oheň/otrava. Ale do toho víc vidí saggi, který může testovat i nový bonus. Nicméně se k tomu s jistou mírou vrátim na konci přízpěvku, snad.
Moc různorodých postav (bonusy) nerovná se moc problémů s případným budoucním balancováním postav a vkládáním nových předmětů do hry (s bonusy)?
Takže, tobě vadí že hráč bude mít až moc velikou odolnost ohni ? Odolnost proti průnikům? Miss na šíp? odpověď je prostá: NO A CO ? I teď mám na WP suru výbavu s 100% missem na šíp. Vadí ti to ? Kolik hráčů si na to stěžuje ? Kolik hráčů o tom neví ? A už sme u otoho, proč by mělo saggiho zajímat že jeden hráč z deseti nepůjde zapálit ? Pujde zabít !!! A lehce, protože s novými předměty přichází větší ůtoky a jelikož má odolnost ohni tak jej všichni rozsekají průnikama, ukouzlí! Ať si hráči vybírají, nic se s tím skazit nedá a upravit to je to nejmenší, viz kosti Takže šup sem s rozhodováním !!
Ghibli, PvP Hry - Joan 2013 píše:je tu možnost jít do Válek na respawn za šamana supporta a buffovat ostatní. Healer nebo Drak. Ono se to nezdá, ale ten vliv aktivních bufferů je na výsledku Války říší hodně znát. Velká škoda, že se to buffování nedá přepočítat na skore - KONEČNĚ bysme pak mohli i ty buffery mohli odměňovat.
Ghibli píše:2.) problém je, že někdo zabije za celou Válku 8 protihráčů, někdo 80 a TOPky i víc. Pokud by platilo za každou smrt jednu esenci života, tak TOPky si nadropují za jednu Válku říší tolik Esencí života, že by se v příštích Válkách říší pak nemusely ukázat (a jen odevzdávat a odevzdávat).
Opravdu si myslíš že buffer si nezaslouží biologa ? Takže za zabití nepřipadá moc v ůvahu.
Možná by nebylo od věci to dát za CB, a dát CB za rozdání buffu, debuffu, stunu, spomalení, podpálení, otravy, healu, zisk CB za zabití jako funkce zabitých od rozdáných, obdržených škod, kde čím více ubereš a ustojíš(porovnání se smrtí) tím více CB hráč za zabití nepřátele získá. + Další poupravení, opravdu do statistiky z válek nevidím(podrobnejší statistik) což je škoda .
Nebo by byl zisk za odehrání války(umístnění říše). 1.říše 4ks, 2.3ks, 3.2ks, ale chtělo by to opatření aby 1 osoba dostala jenom za 1 postavu. Kolikrát se stává že tam nékdo má vlastního buffera (jenom pro sebe) a nebo by si tam prostě přivezli 10 postav a jenom shrábli odměnu, určitě to pujde A prosím nelekejte se, zajímalo by mě kolik lidí z vás si řeklo že dle statistik by měla červená výhodu. Neboť když chce být hráč nejlepší soupeří i s říší vlastní. A neboť konkurence je věcí iritující, dá se v metinu vyřešit přechodem mezi říšemi. Stačí pár hráčů a celá válka končí jinak .
A tohle mě dostalo:
Saggitarius píše:Ze obcas mam pocit, ze nekteri vi vic nez by meli ?
A nebo nekteri premysli vcelku stejne jako ja ci tym (zalezi na tom, o kterou "novinku/update/debug" jde).
To myslíte vážně ? . Zase biolog ? Zase jenom ta "samá věc" . No to snad né. My tu máme krásný příklad jako je mapa pokladů která není jenom 1 kroková (drop) popřípadě s odevzdáním, ale je tu mezikrok v hledání souřadnic než hráč získá to co chce (točky). Tak proč to neudělat s dalším zbératelským qestem. Vezmu například můj návrh a použiju něco z YMIRkoveho přízpěvku.
Spoiler:
Ghibli píše:1.)[/b] určitě někdo pamatujete Esence života
Esencí smrti , NPC Biologa v prvním městě nahradí NPC Smrtka v Ohnivé zemi (jak navrhoval Chyumgo).
.
Takže ještě díky hráčí Chyumgo.
Náš sběratelský úkol by probíhal následovně:
1. Hráč jde Válku.
2. Hráč má za 2. místo říše 3x Esence života
3. (Jenom když je první v životě postavičky) zjisťuje informace, o jaký předmět jde (uriel, biolog a podobně...) zjisťuje informace o světě mrtvých a o tom že se v ohnové zemi zjevuje smrtka.
4. Hráč hledá, najde smrtku a ta mu vypráví příběh o souladu životu se smrtí a meteorech které narušují jak stranu života tak i svět mrtvých kterému chce Smrtka pomoci. Smrt jakožto bytost velice mocná a moudrá vycítí esenci života a hned na ní upozorní a poprosí hráče jestli by jí mohl pomoci.
5. Hráč odevzdává Smrti a ta mu vypráví že tato esence života patří danému tvoru ze sveta živých a podotýká že tento tvor propadl běsnení meteorů a poškozuje svět živých. Prosí aby tohto tvora usmrtil a přinesl záporný protiklad Neboť i duše tohto tvora je neklidná a taktéž zběsilá a poškodzuje svět mrtvých, království Smrti.
6. hráč obdrží ůkol najít a usmrtit jednoho naprosto náhodného moba ze hry, včestně bossů (kovář a temná modrá smrt ne, neboť se u nich špatně hlídá celkové poškození, i když cooperativní zabití taky zabití, že jo tři krát sláva skupině a qestům)
7. Hráč obdržel Esencí Smrti
8. Hráč se vrací za Smrtí a odevzdává
9. Smrt mu říká že duše tohoto tvora je již klidná a děkuje mu za pomoc s pořádkem v království mrtvých a dává mu dar, posilněním postavy.
11. Odměna která je odstupňovaná jako Karma (hráč získává bonus postupně, né najednou).
12. Po dokončení prvního sběratelského ůkolu se hráč posouvá v příběhu ........
A teď k slibovanému navratu (spoiler). Velice by mě zajímalo proč se upravoval reset schopností. Tak, že si už nezruším zrcadlit když mám všechny schopnosti P(M+). Proč teď? Máme se těšit na využití bodů schopností? Bude to mít něco s nadcházející změnou? Budeme je používat ve vylepšování postavy z hlediska přidávání bonusů které již zmiňoval LOCO30 nebo já? Nebo to je jenom náhodná ůprava? To si nemyslím, reset nikomu nevadil. Takže se nám tu otevírá další možnost .
Tommo - zdravím tě a je škoda, že nemáš víc času na hru a válčení.
Spoiler:
Když se budeme bavit jen o PvP, tak se tady pořád něco děje. Vedení hry chystá velké PvP novinky do hry (Král a jeho schopnosti, žold, rozšířené hodnosti atd. atd.), právě teď běží PvP soutěž (PvP Hry - Joan 2013) a samotné Války jsou často díky hráčům napínavé až do konce. Tohle všechno je jen malý kousek z toho, co by tady mohlo být - kdyby - kdyby do Válek chodilo víc hráčů a bylo by tak pro koho přidávat ty novinky navíc. Války říší mají pro mě osobně úžasný rozměr i v tom, že je to vlastně společenská akce. Většina z vás, co hraje denně sama nebo s 1-2 kamarády, tak najednou má šanci být pohromadě s dalšími 60-80-100 hráči se stejným zájmem. To je o hodně víc šancí najít ve hře nového kamaráda nebo i rovnou celý cech kamarádů a trochu si povyrazit.
Proč hráče udržet ve Válkách? Tady spíš šlo o to získat pozornost PvP hráčů (aktivních, pasivních i budoucích) a dál ji udržet pomocí zajímavých PvP vychytávek (ve Válkách). Když se nám ti hráči chytí a nebrání jim v hraní čas ani možnosti, tak se snadno můžou stát pravidelnými návštěvníky Válek. To je plus pro to, že se pak velikost PvP komunity může víc stabilizovat, dál rozšiřovat a tím i získá větší pozornost od Vedení hry (viz. předchozí odstavec).
A teď konkrétně. Nový PvP Biolog určitě nemá nikoho do nic nutit. Tím, jak by byl zaměřený bonus z nového Biologa (PvP bonus), tak osloví nejspíš jen část herní komunity (PvP hráče) a zároveň to získávání se bude dít jen na PvP mapách (Války říší). Tady si PvM hráči určitě oddychnou a celé to splní svůj účel.
Nový PvP Biolog nemá v úmyslu k ničemu nutit ani PvP hráče. Proto jsem třeba v mém návrhu místo X % šance na drop Esence smrti dal rovnou Zisk Esence smrti za každé zabití protihráče. Ano, určitě přijdou TOPky, co spěchají a tak dají do prvního davu protihráčů Pádit, Smršť a Troják a můžou jít z Válek, protože "splnili normu" Esencí smrti za Válku. Pokud pospíchají a nebo je ve Válkách nic neudrží (kolektiv, vlastní ambice), tak PvP Biolog nesmí být "brzdou". To bysme si ještě víc ublížili - tím že bychom těm pospíchajícím TOPkám to PvP ještě víc znechutili.
Vedle nic je ale spousta dalších typů PvP hráčů - třeba těch pasivních (PvP mají, ale nechodí) nebo těch budoucích (PvP nemají, ale pracují na něm). Tyhle typy můžeme tím novým PvP Biologem probudit nebo motivovat k větší odvaze to přijít zkusit. Samozřejmě že dost z nich může chodit Války jen, aby splnili "normu Esencí smrti", ale dost pravděpodobně se tam objeví i ti, co je to chytí nad rámec PvP Biologa.
A nemusí to být Války říší. Klidně se s novým PvP Biologem sejdeme třeba ve Svaté. S tím, že základ bude stejný - motivovat PvP komunitu k PvP hraní. Kdo chce, bude bojovat a je už na něm, jak dlouho (nad počet dropnutých Esencí smrti).
No přiznávám se že mně osobně se myšlenka spojení PVP a dělání biologa moc nezamlouvá. Jak všichni jistě víte, tak je tu velké % lídí co hru hrají jen jako PVM. Proč je něčím nutit dělat za prvné PVP výbavu a za druhé se účastnit válek. To by mělo být dobrovolné a zvýšení účasti lidí ve válkách by chtělo docílit spíše něčím jiným.
Mionix píše: Každopádně symbolické odměny za splněné úkoly v Donji i zpětně dostane každý, pokud splní další úkol. Ale pouze vždy poprvé za každý úkol.
Mionix píše: @Suko201, vy máte na foru 2x účet? Že se oháníte příspěvky KerkyzAfterky?
ano, suko je koupený za yangos několik let zpět a kerky jsem si založil sám na svém novém účtě ani nevím kdy, ale max tak rok zpět nevím teď + chci dodat, že píšu dvěma jak kdy, na pc mám kerky a na mobilu mám suka
Sirrey píše: @KerkyzAfterky, Mně se zdálo, že jsi tu začal kydat Ty, že nemáš z eventu žádné odměny. Zvláštní, jak člověk kartu obrací, když tu něco vytrousí Loupežník.
proč lžeš prosím tě přečti si ještě raz, co jsem psal a pak piš. Do té doby máš utrum
@KerkyzAfterky, Mně se zdálo, že jsi tu začal kydat Ty, že nemáš z eventu žádné odměny. Zvláštní, jak člověk kartu obrací, když tu něco vytrousí Loupežník.
jako ve 90% případu...GM team nikdy neuzná chybu...prostě habaďura na hrače..ale Mio respetk že aspon někdo tafy něco napíše... chtělo by to víc komunikace Saggiho potažmo Dir ale oni se prostě s hráči bavit nechtěji jak už tady zaznělo v minulosti.
Jako mě tohle může být jedno, ale když už se spustí event a dostane se semínko dýně a zasadí ho ve městěch a pak v novince která příjde xx hodin po údržbě kde se píše že v dongi dostanou další bonus, je to dosti po*rané ale jak říkám mě to moc neovlivní ale věřím že jiné jo
Medvidek píše: RE Suko201 - děkuji že uznáváte že tuto hru hrají hráči - lidi. A ne zvířata. To je správný názor, jen prosím pokračujte ... P.S. Netuším proč reagujete, pokud vím, reagoval jsem na komentář Stronga ne na ten Váš ...
netušíš proč reaguji? to říkáš ty, který tady věčně házíš random slohovky, které ani nikomu nedávají smysl, nebo jsou úplně mimo? Opravdu se zamysli nad sebou a tvým chováním.
qSTRoNgMANp píše: Ano, Víš: "Absolutní nic" o daném výrazu, proto píšu, ať si nastuduješ pojmy a dojmy a potom můžeš školit. Opět si hraješ na chytrého a opět jsem ti dokázal, že píšeš věci mimo.
Děkuji, jsem rád, že se tu sám usvědčujete ze lži. Prosím pokračujte ...
Ano, Víš: "Absolutní nic" o daném výrazu, proto píšu, ať si nastuduješ pojmy a dojmy a potom můžeš školit. Opět si hraješ na chytrého a opět jsem ti dokázal, že píšeš věci mimo.
qSTRoNgMANp píše: @Medvidek, Tak prvně, já psal "Brainrot", ale ty si to neopsal správně, takže ses upgradoval na braindeada. Klasicky chceš dělat chytráka, ale bludu a lží se dopouštíš ty, nesnaž se reagovat na všechno, když o tom víš absolutní nic. Nejdřív si nastuduj pojmy a dojmy a potom dělej chytrého. *Peace*
Vážně? Kde berete tu jistotu? Takže, klasicky tu dělají chytráky Vám podobní - což je směšné, ale budiž. Bludu a lži jste se dopustil vy, když mě chcete napadat, pak mě prosím citujte přesně, nebo vůbec! Vědět absolutní nic je slovní nesmysl. Pište prosím korektně - bud něco vím nebo nevím nic, nebo vůbec nic. Absolutní je pouze nula ... A děkuji za doporučení - a to samé doporučuji Vám. Méda
@Medvidek, Tak prvně, já psal "Brainrot", ale ty si to neopsal správně, takže ses upgradoval na braindeada. Klasicky chceš dělat chytráka, ale bludu a lží se dopouštíš ty, nesnaž se reagovat na všechno, když o tom víš absolutní nic. Nejdřív si nastuduj pojmy a dojmy a potom dělej chytrého. *Peace*