Diskuze: Síla skillů u postav

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Odpovědět
Molekulee
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: pát 06. kvě 2011 17:18:59
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Molekulee » čtv 25. srp 2011 11:26:15

Ray^ píše:PRŮRAZ je jednoznačně nejsilnější kouzlo!odzkoušené!
dále tmavý kámen a po něm léčka
Léčka nemůže být nikdy nejlepší,protože nikdy nevíte jakou hranici u nich trefíte!
mam stejný nazor :D..

Uživatelský avatar
Racochejl
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 59
Registrován: stř 17. lis 2010 16:04:11

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Racochejl » čtv 25. srp 2011 11:47:37

Molekulee píše:
Ray^ píše:PRŮRAZ je jednoznačně nejsilnější kouzlo!odzkoušené!
dále tmavý kámen a po něm léčka
Léčka nemůže být nikdy nejlepší,protože nikdy nevíte jakou hranici u nich trefíte!
mam stejný nazor :D..
to sice ano,ale nejnebezpečnější kouzlo bych řekl, že je zrušit kouzlo-když vezmu DMG a i jeho sekundární vlastnost
Prodam wara lvl 107 aura, všechno P(krom herbaření, zručnosti-to sem ani nezačal) a kůn je HM

Uživatelský avatar
weidro
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: pát 29. říj 2010 22:08:59

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od weidro » čtv 25. srp 2011 12:50:42

Díky 888 ten jsem nemohl bohužel najít :)

Jinak tam mám uvedené hodnoty beze zbraní....

Jako samozřejmě se to všechno může lišit v použití zbraní :) Pro zbraně můžou mít kouzla zase jiné koeficienty, ale zbraně nejsou stejné a pro všechny chary je nelze vyvážit...

Z toho seznamu hlavně jde vyčíst jaká kouzla jsou hodně podpořena statusem a nebo méně...

Proto léčka ve skutečnosti má vetší sílu než oblak, oblak tu má víc protože je více závislý na statusech, jelikož ninja nemá magický útok ve zbraních :) A flusanec magickej je..


Ještě jednou se ale omlouvám za tu duplicitu, trochu se mi to tady pobláznilo :) ale už mám žádost u BM, aby mi to oddělal :)
kostky jsou lepši

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:02:02

podle me na 99,9% je nej KAMEN! pac tomu jen tak neutecete a pruraz muze byt sice silnej ale nevyhoda je ze se jen tak v pvp netrefite me osobne nedal war pruraz vic jak 5K a to sem mel 60-70 % obranu a zvazujte u samanu i REV s tim sem zase pod 5K nesel
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:03:32

a lecka je o nicem obzvlast kdyz mate shardy a zamaskovani cekate az se nabije a okolo ninji staci udelat kolecko a taky se netrefi
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Whiess
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 01. srp 2011 13:54:13

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Whiess » čtv 25. srp 2011 13:15:56

Všude cpete léčku ale bleskáč se zamaskováním dá větší DMG než léčka...
Držím týden smutku za Karla Rachůnka,Josefa Vašíčka,Jana Marka a Pavola Demitru kteří 7.9 zahynuli když letěli nějakym zasranym ruskym křápem!!

Uživatelský avatar
podrysek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 145
Registrován: ned 07. srp 2011 0:14:56
Bydliště: Ústí nad LABEM
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od podrysek » čtv 25. srp 2011 13:47:59

nija a war mental nemaj jistotu ze se trefi kdyz to nekdo umi tak jako me treba v pvp mental ani ninja lecku nedaji ani pruraz proste kamen je nej a samanu kouzla jako rev talisman atd jsou nejsilnejsi a nejucinejsi
PuPu lvl 132 už jen pomaloučké stoupání :)

BandSimulant

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Ninja
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 11. lis 2010 8:16:01
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Ninja » čtv 25. srp 2011 16:31:35

weidro píše:Sice vytahuju starý téma, ale měl jsem tu radost se s tím poprat a setřídit to :)
Důležité podklady jsem přebral s wiki :) Předtím jsem se jí nechtěl řídit, protože mi ucházela jedna důležitá informace...

Ale k tématu:
Uvádím seznam skillů od nejsilnějšího, vše je bráno bez výbavy a při konstantních statusech. Uvedu pouze na P skillu maximální hodnotu.

(Legenda: Aura, Mentál, BM, Wp, Dýkař, Luk, Healer a Drak)

8-) Seznam:
1. Tmavý kámen - 5101
2. Zaříkat blesk - 3698
3. Průraz - 3321
4. Rána prstem - 3126
5. Bleskový útok - 3089
6. Průdká rána - 3071
7. Jedovatý oblak - 3033
8. Dračí řev - 2967
9. Bleskový vrh - 2931
10. Víření kordů (1 kopanec) - 2792
11. Létající talisman - 2778
12. Střílení na draky - 2730
13. Ošetřit - +2721
14. Léčka - 2720
15. Dračí vír - 2605
16. Dupnutí - 2601
17. Rána ducha - 2580
18. Smršť meče - 2524
19. Rána plameny - 2475
20. Pádit - 2466
21. Trojcestný střih (3 facky :lol: ) - 2462
22. Opakované výstřely - 2336
23. Temná rána - 2302
24. Rána mečem - 2241
25. Bleskový dráp - 2220
26. Ohnivý šíp - 2170
27. Otrávený šíp - 2095
28. Zrušit kouzlo - 1965
29. Duch plamene - 1820
30. Smršť šípů - 1305

Jenže když se to veme z různých úhlů pohledu, tak tento seznam moc nevypovídá jak je na tom skutečná pravda...

:lol: Druhý seznam přepočítaný na daný časový úsek 8-) :
Brány ohledy na nabíjení kouzel (bráno při 100 rychlost kouzla).

1. Duch plamene - 13650
2. Bleskový vrh - 12603
3. Létající talisman - 11945
4. Střílení na draky - 10237
5. Víření kordů (3 kopance) - 10050
6. Temná rána - 9898
7. Rána prstem - 9378
8. Ošetřit - +8163
9. Zaříkat blesk - 7396
10. Bleskový dráp - 6660
11. Průraz - 6642
12. Rána ducha - 6450
13. Tmavý kámen - 6376
14. Rána plameny - 6187
15. Pádit - 6165
16. Trojcestný (se)střih :lol: - 6155
17. Prudká rána - 6142
18. Dračí vír - 5210
19. Smršť meče - 5048
20. Zrušit kouzlo - 4912
21. Opakované výstřely - 4672
22. Bleskový útok - 4633
23. Dračí řev - 4450
24. Léčka - 4080
25. Jedovatý oblak - 3639
26. Rána mečem - 3361
27. Dupnutí - 3121
28. Ohnivý šíp - 2604
29. Otrávený šíp - 2514
30. Smšť šípů - 2175

Bráno beze zbraně...
Nemám náladu počítat mnoho koeficientů k 30 útočným kouzlům :P
Při rychlosti kouzel 200 by se jenom Duch plamene propadnul na 10. místo :o

Potom dodatková podpůrná kouzla:
Bráno při stejným statusech jako u útočných...

Útok+ - +46,3 útoku
Pomoc draka - 34,9% kritik
Požehnání - 34,9% snížení poškození
Zrcadlit - 45%
Zamaskování - +62% bonusové poškození pro sekání, léčku nebo bleskový útok
Našlapování polehoučku - +75 pohybu
Temná ochrana - "75%" absorbu a 75 obrany - však dobře víme jak je na tom s absorbem :)
Začarovaná čepel - +585 útoku
Začarované brnění - +150 obrany a 40% reflektace
Strach - 37% na miss a o 37% menší poškození sekáním
Aura meče - +608 útoku
Bojové zuření - +62% rychlost útoku a 25% pohybu
Silné tělo - +328 obrany a od G1 zabránění pádu...

Snad jsem nic nepoplet :) Sám jsem nečekal, jak krásné výsledky má šaman, ale překvapil mě ninja luk...

Stížnosti neposílejte mě :) Jen jsem zprostředkoval data a lehce pohrál s čísly :)

Překvapení dělá to ,že jsi napsal skily beze zbraně.A zbran má největší příspěvek k celkovému výkonu skilu právě u luku a nejmenší u šamanů :)

Pluhtík
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 54
Registrován: čtv 11. lis 2010 19:12:45

Re: Diskuze: Síla skillů u postav

Příspěvek od Pluhtík » čtv 25. srp 2011 16:46:10

Podle mě je nejlepší ošetřit. A pak kouzla které otravují/zapalují.
Když mě ninja otráví otráveným šípem a ještě mi hodně ubere, nebo jedovatým oblakem, tak je to smutný a rozhodně to nevyrovná průraz, pokud není s kritikem.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem

Who is chatting

offline Akyl26 
offline Clusive 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline dominho9 
offline vitulinek