Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Uvítali byste tento systém?

Ano
10
37%
Ano, ale pouze za podmínky, kterou jsem právě napsal do diskuze
1
4%
Ne
13
48%
Jen si chci kliknout
3
11%
 
Celkem hlasů: 27

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Lois » stř 23. říj 2013 2:48:04

NPC Strážce návsi nabízející možnost „Vyhlásit cechovní válku“ + „Přijmout cechovní válku“ + „Válečný seznam“

Vyzývající cech (A):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Vyhlásit cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, do které vyplní:
1x datum
1x čas
Až 10x název cechu, se kterými si případnou válku přeje
3) Potvrdí „OK“ a má hotovo

Cech přijímající výzvu (B):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Přijmout cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, ve které uvidí termíny a cechy všech vyzyvatelů (nebo pouze vyzyvatelů, kteří vyplnili název právě jeho cechu – nevím, co by bylo jednodušeji realizovatelné)
3) Vybere si termín, který mu vyhovuje a zároveň je tento cech ochotný válčit s ním
4) Klikne na „OK“ za příslušným políčkem (zobrazuje se pouze vůdcům cechů) a tím výzvu přijme

Dostupné možnosti pro vyzvání / přijetí výzvy / odvolání
Platnost výzvy: 7 dní od data vložení – poté se výzva automaticky smaže (ani vůdce, který vyzval už tedy výzvu sám neodstraní)
Možnost přijmout výzvu: nejpozději 72 hod. před termínem války
Možnost cechu A odvolat výzvu, kterou již cech B přijal: nejpozději 24 hod. před termínem války
Možnost cechu B odvolat přijetí výzvy cechu A: nejpozději 24 hod. před termínem války
Počet termínů výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Počet přijatých výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Jakmile je výzva cechu A přijata cechem B, tak v tom termínu už tuto konkrétní výzvu nemůže přijmout jiný cech (B1) souběžně.

Průběh cechovní války (př. Termín pátek 19,00)
1) V pátek v 19,00 hod. se bez jakéhokoli dalšího potvrzování automaticky spouští válka cechů A a B
2) Do války lze hráčům cechů vstoupit pouze do 8 minut po spuštění války, poté to tam další již nepustí (neplatí pro diváky... tedy pokud to není už moc složité. 8 minut může platit i pro diváky.)
3) Cech A i B se dostaví do arény a nejpozději v 19,15 padne první kill = běžně probíhající cechovní válka
4) Cech A nedorazil vůbec = automatická výhra cechu B
5) Cech B nedorazil vůbec = automatická výhra cechu A
6) Cech A i B dorazil, ale v 19,16 stále nepadl první kill = automatická výhra cechu, kterému do války vstoupilo a setrvalo více hráčů
7) Cech B již dvakrát po sobě přijal výzvu stejného cechu A, ale ve lhůtě do 24 hod. před termínem války přijetí odvolal = automatická výhra cechu A
8) Cech A již dvakrát po sobě do soupisu cechů, se kterými je ochoten válčit napsal cech B, který mu výzvu přijal, ale cech A ve lhůtě do 24 hod. výzvu odvolal = automatická výhra cechu B
9) Situace 7) nebo 8) se opakuje po sobě potřetí, počtvrté = automatická výhra „poškozeného“ s dvojnásobným počtem bodů za výhru
10) Situace 7) nebo 8) se opakuje po páté = diskvalifikace cechu z možnosti vyzývat i přijímat války na 1 měsíc + trvalý zápis o tomto počinu s datem diskvalifikace

Výhody systému:
1) Transparentnost válek cechů (lehce dohledatelné, zda cech nedává válku s vlastním droperským cechem)
2) Přehlednost (vůdci cechů se lehce zorientují ve svých možnostech válek)
3) Informovanost hráčů v cechu (každý cechovní hráč si může kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost "Válečný seznam", ve kterém okamžitě zjistí plánované války svého cechu a žádnou tak nepropásne z důvodu např. míjení se s ostatními členy cechu)
4) Informovanost okolních hráčů (kdokoli z hráčů, i ti bez cechů si mohou kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost „Válečný seznam“ a podívat se na rozpis chystaných válek, vybrat si ty války, které chtějí vidět nebo jen informativně zjistit, kdo je s kým ochotný válčit)
5) Ulehčení hledání protivníka (už žádné hlídání vůdce vůdcem, kdy je kdo on-line a nahánění se kvůli domluvě + už žádné střílení naslepo a vyzývání cechů, jejichž členy vidíte právě online)
6) Stejné podmínky pro všechny cechy (kdo to sabotuje ostatním, sám na tom bude tratit)
7) Ve válce není nutná fyzická přítomnost vůdce(díky automatickému spuštění války, nezávisí realizace akce celých dvou cechů na jediném člověku a jeho časových možnostech či náhlé indispozici)

Nevýhody systému:
1) Nepoužitelné pro dlouhodobé plánování dopředu (cechu A nepůjde vložit termín výzvy pozdější, než do 7 dní. Protože 7 dní od vložení výzvy by se výzva stejně automaticky smazala. Ale zato to bude přehledné a nepřehlcené. Při potřebě dlouhodobějšího plánování tedy pěkně po staru.. nahánět se s vůdcem druhého cechu a teprve až 7 dní před domluvenou war možnost zápisu do systému)
2) Úplné zrušení současného systému, na kterém budou jistě někteří hráči mít zájem z různých důvodů lpět

Další možnost ve spoileru – uvedená pouze takto bokem, nechci to překombinovat až přespříliš
Spoiler:
Výzvu války může vůdce cechu A beztrestně zrušit do 48 hod. od vložení (pokud již nebyla cechem B přijata. Anebo ať už cechem B přijata byla či nebyla. Jak se vám to líbí víc?)

= výhoda pro vůdce cechu A: člen cechu A se u NPC dozví, že jeho cech plánuje válku na termín, který se mu nehodí. Informuje o tom svého vůdce a ten může ještě přehodnotit, zda výzvu tedy raději nestáhnout (vůdce už nebude muset shánět členy cechu a jednotlivě se jich dotazovat na jejich časové možnosti)
= výhoda pro členy cechu A: vždy budou mít možnost se o chystané válce včas dozvědět a informovat svého vůdce o tom, že když to bude v tomto konkrétním termínu, tak bohužel bez nich

… Tedy by to fungovalo i jako „informační nástěnka“.
Napadá vás, jak to zjednodušit, vylepšit? Veškeré připomínky vítány. Diskutujte prosím.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Malchus » stř 23. říj 2013 13:14:11

Bylo by to hezké, ale nemyslím si, že by to zvedlo počet cechovních válek. Také je otázkou, jestli by to šlo vůbec vytvořit a i kdyby ano, předem bych litoval toho, kdo by si s tím dal tu práci. Podle mě by to byla spousta práce s nulovým efektem. Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému. Také mám obavu, že by poněkud narostlo "žoldáctví". Proč nenabrat do cechu pár hodin před válkou posily, když válka nejde zrušit ? Ano, výsledkem by bylo, že s takovým cechem by nikdo nechtěl válčit, ale to by vedlo jen dalšímu úbytku válek. Sice by se to dalo ošetřit tím, že by do cechu 24 hodin před začátkem války nešlo přijímat nové členy, ale to by byla jen další komplikace a podle mě se nevyplatí dělat tak komplikovaný systém kvůli těm pár válkám, které by proběhly.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Chyu » stř 23. říj 2013 15:01:10

No a co když zapomenu se koukat ke strážci návsi a válka mi uteče?
Chtělo by to udělat tak že když někdo vyhlásí válku, tak se ti tto zobrazí tam kde se zobrazují "Císařské body", ten quest, co myslíte?

V4nH3ls1ng
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 224
Registrován: úte 03. dub 2012 6:55:20
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od V4nH3ls1ng » stř 23. říj 2013 16:13:24

mne by uplne stacilo keby ze pravo prijat valku ma nielen vodca ale aj ten z cechu ktoreho by si neako vodca v cechu oznacil aby aj on mohol prijat valku....

LuoGot
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:29:31
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od LuoGot » stř 23. říj 2013 21:20:59

Souhlasím s Malchusem,války by to zdřejmě nezvedlo a realizace by byla náročná,jinak nápad to neni špatný,ale při počtu cechovních válek na serveru by to byla zbytečná práce. :chunjo: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ gagefranjo « pon 7:42 pm »
Klobouky v IS budou do dnešní, nebo zítřejší pulnoci?
@ ddavidd « sob 10:27 pm »
Teoreticky tu offline stánky sú... Za SDčka. :)
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Kdybyste ještě přidali offline stánky, tak by to bylo top, ale chápu, že nemůžeme být nenažraní 😆
@ Suko201 « sob 3:39 pm »
Díky za update těch karem. Je to opravdu skvělá věc pro lidi, co si nemohou dovolit klikat každých 6h. Za to obrovské díky.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy

Who is chatting

offline Clusive 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Yuminka 
offline schvarz