Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.7
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Zdarec, jde o to že poslední dobou mi přijde že zde na serveru je stále méně hráčů a dále jich ubývá. Tak to aspoň podle mě se odráží v ceně předmětů jako jsou věci s talismanama, mapy...Zkrátka dle mého by stačilo se zaměřit více na ty nové hráče ať už nějakou novinkou z aktuálních návrhů nebo nějakým usnadněním speciálníma úkolama na každý lvl něco za x yangů např. Přihlásíte se do hry na lvl 1 dostanete úkol zabít 5divokých psů - odměna: 500k yang, lvl2 dát výběr mezi 2 úkoly (1. zabít 10 divokých psů, 2. zabít 5. hladových divokých psů - odměna 1kk yang), lvl3 zase na výběr mezi dalšími dvěma úkoly za každý vyšší lvl up dávat vyšší odměny avšak daní mobové by museli být zabiti na místě respawnu nikoliv z meteorů. Mohlo by tak zároveň dojít i k vyřešení problémů že mapy jako Údolí orků, Ledová země a mnohé další nejsou jinak než na dělaní levelů koně, spawnu mobů ze sloupu či kopání map a občasným eventům. Počet zabití by se od každého nového lvl tedy zároveň i úkolu na daný lvl by se počet zabití mobů zvyšoval případně by se přidávali i věci do toho daného lvl k tomu počtu zabití těch mobů zároveň i např. vykopej v kouzelném dole x ks určité rudy a mnohé další nápady které můžete pod toto téma dopsat . Samozřejmě by se zvedala odměna za dané úkoly čím vyšší lvl tím těžší obtížnost a zároveň lepší odměna. Nadále by bylo super přijít i s nějakým tim systémem na offline stánky ale takovéto téma už tu myslím je zkrátka né každej má kamaráda/ku který je ochotný mu věci prodávat, když sám nemá možnost aby mu stánek běžel 24/7. K závěru bych chtěl dodat jen čím méně nových hráčů bude přibývat tím méně budou stát věci ať už okouzelní, mapy, a nebo věci s talismany přeci jen hodně hráčů končí díky tomu že zde už není taková komunita jako tomu bylo dříve a mnozí co hrají momentálně jsou už xletí hráči a ti též nebudou hrát navěky pač nebudou přicházet nový hráči a stávající budou odcházet až do té doby než ekura zanikne což je dle mého opravdu škoda jednou skončit musí ale proč to dávat zadarmo když před sebou může mít pár let navíc . Dodatek : Královský systém né že zníčil cenu map opravdu jen možná z malé části, ale rapidní snížení cen map má za důsledek málo hráčů tedy opravdu malý odkup velký přísun. Tedy pokuď je to možné tak bych byl všema deseti pro to aby se Team zaměřil z větší části právě na nové hráče přeci jen hráči dělají server když nebudou hráči nebude ani server. Toť vše jestli jste to dočetly tak vám díky, jestli by jste měly nějaký nápad nebo tak co jsem nenapsal určitě to jsem napište budu jen rád a třeba i motivujeme Team něco s tím konečně udělat .
Ps. Není to tak že by team nic nedělal odvádíte skvělou práci a já vám za ni děkuji ikdyž už nejsem tolik aktivní. Jak jste nedávno přidaly tu změnu CH je to fakt libovka opravdu ušetří čas . S pozdravem The Lycan.
A omlouvám se nevím kam toto téma přidat tak mě kdyžtak opravte děkuji . Přeji hezký zbytek dne
Ps. Není to tak že by team nic nedělal odvádíte skvělou práci a já vám za ni děkuji ikdyž už nejsem tolik aktivní. Jak jste nedávno přidaly tu změnu CH je to fakt libovka opravdu ušetří čas . S pozdravem The Lycan.
A omlouvám se nevím kam toto téma přidat tak mě kdyžtak opravte děkuji . Přeji hezký zbytek dne
-
- Lv.22
- Příspěvky: 355
- Registrován: pát 28. úno 2014 16:33:06
- Dal poděkování: 80 poděkování
- Dostal poděkování: 142 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Prakticky jsi napsal "Tahle situace je nanic, něco by se mělo změnit. Třeba tohle nebo tamto, nevím přesně co a jak, tak zbytek domyslete už vy..."
Takových návrhů/nápadů tu je poslední dobou dost. Bohužel tohle se bude zachraňovat těžko. Mise pro menší level by byly hezké, ale vsadím boty, že 95% hráčů chce honem honem na vyšší level a zdržovat se zabíjením monster z "pradávných" map a jejich hledáním se nikomu chtít nebude.
To že za tuto situaci nemůžou sloupy je lež, ať si říká kdo chce co chce. Je to sloupy. Proto hráči končí...
Momentálně vzniká obrovská propast mezi hráčem, co hraje delší dobu a nováčkem. Denně potkávám nové hráče (sám si myslím, že jich není málo). Jenže takový hráč bude hrát týden, dva, hra ho opravdu začne bavit a díky obrovské dostupnosti levných předmětů (velký progres za krátkou dobu) bude chtít hrát dál a dozvědět se víc. Pak zavítá na fórum/web nebo si popovídá s dalšími hráči a zjistí co vše by musel udělat, aby se hráčům co tu hrají 4 roky a více vyrovnal. Po této spršce si myslím, že ho chuť hrát zde přejde a skončí.
Nikdo nemohl vědět, že to takto bude. Ale velká chyba byla koukat "pouze" na velké levely (dlouholeté hráče) aby měli kam postupovat. Ten postup se zbrzdil před přidáním swampu - poté po jeho zavedení až do doby než se přidal Haegeron. Po Haegeronu se to již také trochu rozjelo, ale v míře kdy nováček mohl stále výbavu dohnat. No a teď... sami víte jak to je. Nemluvě o karmě/biologovi/entarianu.
Hold čas plyne a ten nikdo nezastavíme...
Takových návrhů/nápadů tu je poslední dobou dost. Bohužel tohle se bude zachraňovat těžko. Mise pro menší level by byly hezké, ale vsadím boty, že 95% hráčů chce honem honem na vyšší level a zdržovat se zabíjením monster z "pradávných" map a jejich hledáním se nikomu chtít nebude.
To že za tuto situaci nemůžou sloupy je lež, ať si říká kdo chce co chce. Je to sloupy. Proto hráči končí...
Momentálně vzniká obrovská propast mezi hráčem, co hraje delší dobu a nováčkem. Denně potkávám nové hráče (sám si myslím, že jich není málo). Jenže takový hráč bude hrát týden, dva, hra ho opravdu začne bavit a díky obrovské dostupnosti levných předmětů (velký progres za krátkou dobu) bude chtít hrát dál a dozvědět se víc. Pak zavítá na fórum/web nebo si popovídá s dalšími hráči a zjistí co vše by musel udělat, aby se hráčům co tu hrají 4 roky a více vyrovnal. Po této spršce si myslím, že ho chuť hrát zde přejde a skončí.
Nikdo nemohl vědět, že to takto bude. Ale velká chyba byla koukat "pouze" na velké levely (dlouholeté hráče) aby měli kam postupovat. Ten postup se zbrzdil před přidáním swampu - poté po jeho zavedení až do doby než se přidal Haegeron. Po Haegeronu se to již také trochu rozjelo, ale v míře kdy nováček mohl stále výbavu dohnat. No a teď... sami víte jak to je. Nemluvě o karmě/biologovi/entarianu.
Hold čas plyne a ten nikdo nezastavíme...
Alarwan | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30k min.+ | Jinno | 97 | Tabulky Tugyise | M2 | 0 | 17 | 5P | 0k |
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Osobne bych zrusil drop z treningovych monster, snizil drop okouzleni z aktualnich map pokladu alespon 3x - 4x, udelal, ze z aktualnich okouzleni na zmenu talismanu se bude muset udelat nove, ktere se bude vyrabet ze 3-4 kusu, aby se alespon trochu zachranilo to, co se totalne podelalo kralovskym "systemem". Pridal bych nove odlisne mapy pokladu/lahvicky, ktere by mely diky teto zmene vetsi cenu a padaly jen z meterou a tudiz vraceni teto moznosti vydelku pro vsechny hrace.
Ve vsech mapach jako je udoli orku, poust, ledova zeme, zeleny les a dalsi mapy do lvl 100 bych zvysil drop yangu 2x - 3x, pridal vsude po techto mapach mista s meteory, vice bossu (napr. u orku by byl u obrozeny ork a bossove na vice mistech).
Ve swampu bych snizil ucinek buffu a zvysil ucinek obrany proti monstrum, protoze je totlani nesmysl, aby byla nejaka mapa nehratelna bez draciho samana. Podobnou vec bych udelal s entarianem, kde je nutne tahat draciho samana.
Zrusil bych otravny zakaz jezdeckych zvirat v kerindoru/entarianu, protoze koho sakra bavi behat hodiny pesky, kdyz ma lvl 120+, na kterem muze mit mnoho unikatnych jezdeckych zvirat?
Pridal bych moznost zkratit dobu cekani na odevzdani karmy/biologa treba na tretinu po zaplaceni urcite castky yangu, protoze vetsina hracu by si radeji udelala tyto "ukoly" sama na sve postave, nez kupovala postavu na heromarketu jelikoz nejsou psychopati co budou vstavat v noci, logovat se na metin v praci apod. a zaroven pri trose realneho premysleni jim dojde, ze by jinak delali tyto aktivity treba 5 let.
Vratil bych moznost ziskat CB pro vstup do male svate / cidonie zakoupenim nebo splnenim urciteho ukolu jednou za x hodin. Do male svate bych vratil nosice utrapy a monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 57, yangu a dusaku z nosicu. V cidonii/male svate bych zavedl max ztratu/zisk CB na 3 - 4 body, protoze zabit hrace ve valce je dle meho nazoru vetsinou slozitejsi nez zabit PvM hrace hitem, ktery presahuje nekolikanasobne jeho zivoty.
Malou svatou bych nechal pro lvl 40 - 69, cidonii pro 110 - 150 a mezeru mezi malou svatou a cidonii vyplnil vracenim velke svate s meteory zin, postatnymi ohni, kerindorskymi monstry pro drop zbrani od lvl 100, lehcim drakem nez je ve sluji apod.
Snizil bych drop zbrani/brneni a dalsich veci hlavne na nizsim levelu a ve swampu, protoze verim, ze vetsina hracu fakt neni rada, ze nejvetsi vyzvou v PvM je sebrat/najit vec, kterou chteji ve stovkach itemu na zemi. Zrusil bych nesmyslny drop jako jsou treba zbrane od lvl 65 ve swampu nebo HG.
Ve valkach risi bych zakazal buffovani postav samany (mohl by dat buff pouze sobe), prapory a mrenky. Obrany/utoky v PvP bonusech bych snizil z 10% na 8%. Pokud by kral nebyl online pri zacatku valky risi, tak by jeho pravomoce prebral hrac, ktery by mel byl online a mel za predchozi tyden nejvice ziskanych CB, aby nemohla byt rise v nevyhode kvuli tomu, ze krali slo jen o vyuziti teto hodnosti pro vlastni obohaceni.
Predelal bych "system" expeni z levelu cca 90 na lvl 100 z mlaceni meteoru na expeni v jeskyni vyhnanstvi (snizeni XP z meteoru a zvyseni v jeskyni). Take by nebylo na skodu stahnout novejsi verzi jeskyne vyhnanstvi, kde jsou takove ty barevnejsi a hezci textury.
Vsadim se, ze kdyby se to co jsem zde vypsal alespon z casti realizovalo, tak na serveru bude hrat do par mesicu minimalne 2x tolik hracu co nyni. Jenze to by nekomu muselo jit o to, aby na Ekure hralo vice hracu a ne jen o to uspokojit par hracu co hunti miliardy na sloupech a maji x postav lvl 150. Navic kdyz vidim, cemu se zde team venuje poslednich par let, tak pochybuji, ze nekdo z teamu ma zajem na tom, aby na serveru hralo vice hracu. Ja jim to neberu, pokud je bavi vic si tu psat s par hracema na foru o nejakych faktech, spisovatelskych soutezich, soutezich o nejlepsi podpis fora a cist kazdy prispevek, jestli tam neni nahodou jedno slovo, co by mohlo nekoho pohorsit, tak at to delaji.... preci jen zde muze hrat kdo chce a komu se to nelibi, tak nemusi. Jen mi prijde skoda, ze jediny seriozni cesky server se ubira timto smerem a jiste nejsem jediny...
Ve vsech mapach jako je udoli orku, poust, ledova zeme, zeleny les a dalsi mapy do lvl 100 bych zvysil drop yangu 2x - 3x, pridal vsude po techto mapach mista s meteory, vice bossu (napr. u orku by byl u obrozeny ork a bossove na vice mistech).
Ve swampu bych snizil ucinek buffu a zvysil ucinek obrany proti monstrum, protoze je totlani nesmysl, aby byla nejaka mapa nehratelna bez draciho samana. Podobnou vec bych udelal s entarianem, kde je nutne tahat draciho samana.
Zrusil bych otravny zakaz jezdeckych zvirat v kerindoru/entarianu, protoze koho sakra bavi behat hodiny pesky, kdyz ma lvl 120+, na kterem muze mit mnoho unikatnych jezdeckych zvirat?
Pridal bych moznost zkratit dobu cekani na odevzdani karmy/biologa treba na tretinu po zaplaceni urcite castky yangu, protoze vetsina hracu by si radeji udelala tyto "ukoly" sama na sve postave, nez kupovala postavu na heromarketu jelikoz nejsou psychopati co budou vstavat v noci, logovat se na metin v praci apod. a zaroven pri trose realneho premysleni jim dojde, ze by jinak delali tyto aktivity treba 5 let.
Vratil bych moznost ziskat CB pro vstup do male svate / cidonie zakoupenim nebo splnenim urciteho ukolu jednou za x hodin. Do male svate bych vratil nosice utrapy a monstra z kerindoru pro drop zbrani od lvl 57, yangu a dusaku z nosicu. V cidonii/male svate bych zavedl max ztratu/zisk CB na 3 - 4 body, protoze zabit hrace ve valce je dle meho nazoru vetsinou slozitejsi nez zabit PvM hrace hitem, ktery presahuje nekolikanasobne jeho zivoty.
Malou svatou bych nechal pro lvl 40 - 69, cidonii pro 110 - 150 a mezeru mezi malou svatou a cidonii vyplnil vracenim velke svate s meteory zin, postatnymi ohni, kerindorskymi monstry pro drop zbrani od lvl 100, lehcim drakem nez je ve sluji apod.
Snizil bych drop zbrani/brneni a dalsich veci hlavne na nizsim levelu a ve swampu, protoze verim, ze vetsina hracu fakt neni rada, ze nejvetsi vyzvou v PvM je sebrat/najit vec, kterou chteji ve stovkach itemu na zemi. Zrusil bych nesmyslny drop jako jsou treba zbrane od lvl 65 ve swampu nebo HG.
Ve valkach risi bych zakazal buffovani postav samany (mohl by dat buff pouze sobe), prapory a mrenky. Obrany/utoky v PvP bonusech bych snizil z 10% na 8%. Pokud by kral nebyl online pri zacatku valky risi, tak by jeho pravomoce prebral hrac, ktery by mel byl online a mel za predchozi tyden nejvice ziskanych CB, aby nemohla byt rise v nevyhode kvuli tomu, ze krali slo jen o vyuziti teto hodnosti pro vlastni obohaceni.
Predelal bych "system" expeni z levelu cca 90 na lvl 100 z mlaceni meteoru na expeni v jeskyni vyhnanstvi (snizeni XP z meteoru a zvyseni v jeskyni). Take by nebylo na skodu stahnout novejsi verzi jeskyne vyhnanstvi, kde jsou takove ty barevnejsi a hezci textury.
Vsadim se, ze kdyby se to co jsem zde vypsal alespon z casti realizovalo, tak na serveru bude hrat do par mesicu minimalne 2x tolik hracu co nyni. Jenze to by nekomu muselo jit o to, aby na Ekure hralo vice hracu a ne jen o to uspokojit par hracu co hunti miliardy na sloupech a maji x postav lvl 150. Navic kdyz vidim, cemu se zde team venuje poslednich par let, tak pochybuji, ze nekdo z teamu ma zajem na tom, aby na serveru hralo vice hracu. Ja jim to neberu, pokud je bavi vic si tu psat s par hracema na foru o nejakych faktech, spisovatelskych soutezich, soutezich o nejlepsi podpis fora a cist kazdy prispevek, jestli tam neni nahodou jedno slovo, co by mohlo nekoho pohorsit, tak at to delaji.... preci jen zde muze hrat kdo chce a komu se to nelibi, tak nemusi. Jen mi prijde skoda, ze jediny seriozni cesky server se ubira timto smerem a jiste nejsem jediny...
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 03. úno 2015 16:36:49
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 15 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Přidám jen drobnou vysvětlující poznámku. Ty debilní soutěže s podpisy a spisovatelské soutěže, otravné kontrolování každého slovíčka provádí "Board Team", který nemá žádnou možnost zasahovat do hry (kromě případné předání výhry). A už vůbec ne do vývoje hry. V tomhle případě brečíte na nesprávném hrobě. Rozlišujte "Board Team" a "Game Team". Na fóru je rozeznáte podle odlišné barvy jmen.
Když vám dojdou argumenty, můžete ještě začít nadávat
Elbert Hubbard
- Cyklista
- Lv.15
- Příspěvky: 122
- Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
- Dal poděkování: 64 poděkování
- Dostal poděkování: 63 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Já osobně bych byl spíše pro nějaké questy, které ukážou nováčkům, kolik možností tu má, ať už se jedná o rybaření, herbaření, zručnost... prostě ukázka něčeho co většina serverů nemá a ukáží tak jedinečnost... vynechal bych zbytečný "kecy" okolo jako maj některý NPCčka, prostě stručné vysvětlení toho jak to funuje + odkaz na web kde se dočte víc.
- cavallerio3
- Lv.9
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 15. lis 2014 17:14:57
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Nevim proč to nazýváš jako "debilní" soutěže, Ondra to tak ani nenazýval. Ohledně toho "brečení" to se mi zdá taky přehnané, jen vyjádřil svůj názor jak by podle svého hru zlepšil a oživil. S válkama říši a sloupy souhlasím dost by to pomohlo v mnoho aspektech ale zase bio a karmu bych nechal jak je. Prošli si tím všichni, kteří ji chtěli mít P a hold je třeba se trochu snažit a vytrvat jen přeci to ani nic nestojí jen si dojedete do Swampu a on vám tam někdo tu karmu dá.Zooll píše:Přidám jen drobnou vysvětlující poznámku. Ty debilní soutěže s podpisy a spisovatelské soutěže, otravné kontrolování každého slovíčka provádí "Board Team", který nemá žádnou možnost zasahovat do hry (kromě případné předání výhry). A už vůbec ne do vývoje hry. V tomhle případě brečíte na nesprávném hrobě. Rozlišujte "Board Team" a "Game Team". Na fóru je rozeznáte podle odlišné barvy jmen.
Spoiler:
† In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi! †
„Myslím, že jsem někoho zabil.“
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
říka se tomu nadsázka a časem k tomu taky dopěješ...cavallerio3 píše:Nevim proč to nazýváš jako "debilní" soutěže, Ondra to tak ani nenazýval. Ohledně toho "brečení" to se mi zdá taky přehnané, ...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Ja nemam "board teamu" za zle, ze tohle dela, pokud tedy nema moznost nijak vypomahat se serverem a muze se starat jen o veci na foru. Jen mi prijde celkove zvlastni, kdyz na foru, kam chodi jen zlomek hracu je 7 lidi z 13 cleneho teamu... osobne by mi prislo logictejsi kdyby na takovemhle projektu se vice lidi staralo o samotny server a mohlo tam resit vse do detailu a naopak na foru se resilo jen to opravdu podstatne a ne jak popisujes kontrolovalo kazde slovicko a delalo ruzne souteze pro malinky zlomek hracu.Zooll píše:Přidám jen drobnou vysvětlující poznámku. Ty debilní soutěže s podpisy a spisovatelské soutěže, otravné kontrolování každého slovíčka provádí "Board Team", který nemá žádnou možnost zasahovat do hry (kromě případné předání výhry). A už vůbec ne do vývoje hry. V tomhle případě brečíte na nesprávném hrobě. Rozlišujte "Board Team" a "Game Team". Na fóru je rozeznáte podle odlišné barvy jmen.
- cavallerio3
- Lv.9
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 15. lis 2014 17:14:57
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
Neboj se, už od základní školy vím co jsou tropy a nemusíš mě tu poučovat.JohnDoe píše:říka se tomu nadsázka a časem k tomu taky dopěješ...cavallerio3 píše:Nevim proč to nazýváš jako "debilní" soutěže, Ondra to tak ani nenazýval. Ohledně toho "brečení" to se mi zdá taky přehnané, ...
Spoiler:
† In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi! †
„Myslím, že jsem někoho zabil.“
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Téma: Úbytek hráčů a pokles cen
no aspoň se držím tématu a nekladu naprosto zbytečné dotazy...
navíc tvá ďábelská myšlenka "je třeba se trochu snažit a vytrvat jen přeci to ani nic nestojí jen si dojedete do Swampu a on vám tam někdo tu karmu dá" tomu snad nevěříš ani sám v dlouhodobém horizontu až po P
navíc tvá ďábelská myšlenka "je třeba se trochu snažit a vytrvat jen přeci to ani nic nestojí jen si dojedete do Swampu a on vám tam někdo tu karmu dá" tomu snad nevěříš ani sám v dlouhodobém horizontu až po P
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Suko201 « čtv 6:44 pm »
@
Mionix « čtv 6:08 pm »
@
Mionix « čtv 6:06 pm »
@
Suko201 « čtv 6:04 pm »
@
Mionix « čtv 6:04 pm »
@
Suko201 « čtv 6:03 pm »
@
Mionix « čtv 5:48 pm »
@
Suko201 « čtv 5:47 pm »
@
Mionix « čtv 5:43 pm »
@
Suko201 « čtv 5:29 pm »
@
Sirrey « čtv 3:27 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:16 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:15 am »
@
Hakan « čtv 10:08 am »
@
Hakan « čtv 9:44 am »
@
MoCKeR « čtv 9:44 am »
@
Hakan « čtv 9:43 am »
@
MoCKeR « čtv 9:42 am »
@
angrylunaxx « čtv 1:38 am »
@
KerkyzAfterky « pon 7:25 pm »
@
Hakan « pon 5:45 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 7:02 pm »
@
Mionix « ned 6:34 pm »
@
Mionix « ned 6:34 pm »
@
libast « ned 3:09 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 12:37 pm »
@
Sandy « ned 11:29 am »
@
libast « ned 9:24 am »
@
Mionix « sob 5:46 pm »
@
diver « sob 1:30 pm »
@
Mionix « sob 1:19 pm »
@
diver « sob 1:12 pm »
@
Gulik « sob 1:03 pm »
@
JIGsaw1 « pát 10:29 pm »
@
Mionix « pát 5:42 pm »
@
Lelaion « pát 5:02 pm »
@
Suko201 « pát 1:55 pm »
@
J4rniVanek « pát 11:23 am »
@
Suko201 « pát 11:18 am »
@
Fozzy « pát 11:17 am »
@
J4rniVanek « pát 10:59 am »
@
sch1zo « úte 3:42 pm »
@
angrylunaxx « pon 7:48 pm »
@
ShienZhao « pát 1:13 pm »
@
Kubee333 « pát 1:07 pm »
@
Kubee333 « pát 12:59 pm »
@
ShienZhao « pát 11:00 am »
@
Kubee333 « pát 9:25 am »
@
Kubee333 « pát 9:24 am »
@
kovardominik « čtv 6:40 pm »
@
Makarov « čtv 11:08 am »
@
MoCKeR « čtv 9:44 am »
@
xalo86 « stř 8:01 pm »
@
xalo86 « stř 7:55 pm »
@
Suko201 « pon 8:38 pm »
@
Medvidek « pon 7:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 6:45 pm »
@
Medvidek « pon 6:23 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 4:36 pm »
@
Nonepovideeej « pon 4:22 pm »