------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obsah návodu
- 1. Mladý lovec
- 1.1. Seznam úkolů a odměn
- 1.2. Bonusová odměna
- 1.3. Všechna časová omezení
- 1.4. Orchideje a jejich potřebné množství
- 1.5. Postup při plnění úkolu
- 1.6. Kompas pro sbírání vzorek
- 1.7. Výskyt portálu na vyhlídkovou stezku
- 1.8. Co se smí/nesmí používat?
- 1.9. Seznam všech úkolů
- 2. Duch Kerindorana
- 2.1 Entariánske svatyně a jejich bonusy
- 2.2 Jak si vybrat libovolnou svatyni?
- 2.3 Postup při plnění úkolu
- 2.4 Výskyt Ducha Kerindorana
Mladý lovec
Mladý lovec neboli Entariánský Biolog je úkol, který se automaticky odemkne po dosáhnutí levelu 120.
- Tento úkol se nazývá po hráčsky „ent bio“, protože je to jednoduše pokračování biologa.
- Pro zahájení tohoto úkolu nepotřebujete mít dokončený poslední Bio (úlomky Keri II).
- Před zahájením tohoto úkolu je však nutno se nejdřív stavit u Biologa.
- Těchto úkolů je dohromady 5 (Mladý lovec I, II, III, IV a V) a za každý z nich je možno získat určitou odměnu.
- Na každý úkol je také nutno dosáhnout určitého levelu.
Seznam úkolů a odměn
Každý z těchto úkolů obsahuje 25 podúkolů, které se konkrétně nazývají kola.
Na dokončení jednoho úkolu (např. Mladý lovec I) je nutno dokončit všech 25 kol tohoto úkolu.
- Mladý lovec I: dostupný od levelu 120, zvolený bonus + 1x Magický kámen.
- Mladý lovec II: dostupný od levelu 130, zvolený bonus +1x Kovářova poznámka.
- Mladý lovec III: dostupný od levelu 140, zvolený bonus +1x Mudrcova poznámka.
- Mladý lovec IV: dostupný od levelu 150, zvolený bonus +1x Červené psací pero.
- Mladý lovec V: dostupný od levelu 160, zvolený bonus +1x Červený monokl.
Bonusová odměna
Kromě výše uvedených odměn můžete získat i váma zvolený bonus pro vaše postavy.
- Tuto bonusovou odměnu si můžete zvolit po dokončení všech 25 kol každého ůkolu Mladý lovec.
- Bonusovou a výše uvedené odměny si můžete vyzvednout až 48 hodin po dokončení úkolu Mladý lovec.
- Po dokončení všech 25 kol Mladého lovce můžete vybrat jeden z 5 bonusů pro svou postavu.
- Mladý lovec I: na výběr je 9% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec II: na výběr je 7% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec III: na výběr je 5% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec IV: na výběr je 4% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
- Mladý lovec V: na výběr je 3% silný proti monstrům/válečníkům/ninjům/šamanům/surům.
Každý z bonusů si můžem zvolit jenom jednou a u dalšího úkolu Mladý lovec už zústavají jenom zbylé možnosti.
Všechna časová omezení
Před samotným postupem mi přijde rozumné vás obeznámit se všema časovýma omezeními, které vás potkají.
- Hned po odkliknutí úkolu pro hledání vzorek se spustí časovač na 24 hodin, po kterých je možno dělat další kolo.
- Po nalezení a následnému odevzdání kosterních vzorek se čeká na výrobu třaskaviny 60 minut (s VIP 15 minut).
- Pokud získáte 20 jaderitů a neodevzdáte je hned, ale až po uplynutí 24 hodin, tak čekáte dalších 15 minut (s VIP i bez) na odpověď od Biologa.
- Další kolo můžete začít vždy až po tom, co odpoví Biolog, a to bez ohledu na to, jestli byly vzorky odevzdány do nebo po 24 hodinách.
- Po dokončení všech 25 kol úkolu Mladý lovec musíte čekat 48 hodin do zahájení dalšího úkolu Mladého lovce - princip jako u karmy.
- Po dokončení všech 25 kol úkolu Mladý lovec musíte čekat 48 hodin i na odměnu, kterou si můžete vyzvednout u Mladého lovce.
Orchideje a jejich potřebné množství
Na plnění těchto kol budete také potřebovat Růžové a modré orchideje.
- Jejich potřebný počet závisí od pořadí kola daného úkolu a úkolu samotného.
- Mladý lovec I: počet orchidejí závisí vždy od pořadí kola (10. kolo = 10 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec II: dvojnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 20 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec III: trojnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 30 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec IV: čtyřnásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 40 modrých i růžových orchidejí)
- Mladý lovec V: pětinásobný počet potřebných orchidejí (10. kolo = 50 modrých i růžových orchidejí)
- Tabulka pro počet potřebných orchidejí:
Počet potřebných modrých a růžových orchidejí | |||||
---|---|---|---|---|---|
Kolo | Mladý lovec I | Mladý lovec II | Mladý lovec III | Mladý lovec IV | Mladý lovec V |
1. kolo | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
2. kolo | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 |
3. kolo | 3 | 6 | 9 | 12 | 15 |
4. kolo | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 |
5. kolo | 5 | 10 | 15 | 20 | 25 |
6. kolo | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 |
7. kolo | 7 | 14 | 21 | 28 | 35 |
8. kolo | 8 | 16 | 24 | 32 | 40 |
9. kolo | 9 | 18 | 27 | 36 | 45 |
10. kolo | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 |
11. kolo | 11 | 22 | 33 | 44 | 55 |
12. kolo | 12 | 24 | 36 | 48 | 60 |
13. kolo | 13 | 26 | 39 | 52 | 65 |
14. kolo | 14 | 28 | 42 | 56 | 70 |
15. kolo | 15 | 30 | 45 | 60 | 75 |
16. kolo | 16 | 32 | 48 | 64 | 80 |
17. kolo | 17 | 34 | 51 | 68 | 85 |
18. kolo | 18 | 36 | 54 | 72 | 90 |
19. kolo | 19 | 38 | 57 | 76 | 95 |
20. kolo | 20 | 40 | 60 | 80 | 100 |
21. kolo | 21 | 42 | 63 | 84 | 105 |
22. kolo | 22 | 44 | 66 | 88 | 110 |
23. kolo | 23 | 46 | 69 | 92 | 115 |
24. kolo | 24 | 58 | 72 | 96 | 120 |
25. kolo | 25 | 50 | 75 | 100 | 125 |
Celkem: | 325 | 650 | 975 | 1300 | 1625 |
Postup při plnění úkolu
V této sekci je podrobně sepsáno, jak postupovat při plnění jednoho kola úkolu Mladý lovec.
Jsou tu taky sepsány všechny rady, které se vám rozhodně k tomuto úkolu hodí.
Také sem přikládám i videoukázku z posledních dou kol úkolu Mladý lovec I.
- Videoukázka z Mladého lovce:
Ukázka postupu 24. a 25. kola
1. krok: Zahájení úkolu
- U Mladého lovce zahájíte úkol pro hledání kosterních vzorek.
2. krok: Hledání kosterních vzorek.
- Mladý lovec vás následně pošle najít potřebné kosterní vzorky.
- Kosterních vzorek je v Entarianu spousta (zobraz mapu) a je zapotřebí najít ty správné.
- Pokud se vám je hledat nechce, protože nemáte čas, nebo jinou výmluvu, můžete použítMagický kompas z IS.
- Pokud jdete vzorky hledat, tak po zahájení úkolu najděte nejbližší kosterní vzorky a seberte je - jsou za budovou Mladého lovce.
- V chatu se vám formou oznámení zobrazí dvě zprávy, které je nutno si všimnout - níže uvedu příklad.
- Příklad první zprávy: „Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
- Příklad druhé zprávy: „A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
- Slova tvrdý/měkký a vyschlý/porostlý mechem jsou klíčová slova pro orientaci k nalezení správné vzorky.
- Zhotovila jsem pro vás „entariánský kompas“, který vám pomůže se lépe orientovat v Entarianu při hledání správných vzorek.
- Entariánský kompas:
Entariánský kompas:
Všechny varianty oznámení:
1. variant - směr dolů a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
2. variant - směr dolů a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
3. variant - směr nahoru a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
4. variant - směr nahoru a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
Všechny varianty oznámení:
1. variant - směr dolů a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
2. variant - směr dolů a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc tvrdý. Chce to najít nějaký měkčí.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
3. variant - směr nahoru a doleva
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc vyschlý. Chce to najít místo, kde je více vláhy.“
4. variant - směr nahoru a doprava
„Tenhle vzorek by byl moc měkký. Chce to najít nějaký tvrdší.“
„A je moc porostlý mechem. Chce to najít místo, kde je méně vláhy.“
- Pokud se stane, že vás to bude tahat do Kouzelného sady a nemáte u sebe klíč od Entariánske brány, musíte najít portál na vyhlídkovou stezku.
- Tento portál vás přesune na vyhlídkovou stezku, ze které snadno zjedete do kouzelného sadu.
- Zde přikládam mapu Entarianu s místy, kde se vyskytuje portál na vyhlídkovou stezku.
3. krok: Odevzdání vzorek
- Po nalezení a odevzdání správných kosterních vzorek musíte počkat na výrobu třaskaviny.
- Čekací doba na výrobu třaskaviny je 60 minut (s VIP 15 minut).
4. krok: Zničení meteoru
- Po tom, co vám Mladý lovec vyrobí a předá Třaskavinu, vás následně pošle pomocí ní zničit meteor.
Po získaní třaskaviny máte jenom určitý čas na to získat dané jaderity - čím menší lv. meteoru, tím míň času.
- Pokud máte partnera, jednoduše s ním vysekejte meteor na minimum HP, portněte se na něj a třaskavinou zničte meteor.
- Pokud partnera nemáte, je nutno mít co nejlepší PVM hodnost, kvůli portování do různých častí daných map.
- Po převzetí třaskaviny se teda přes teleportéra portněte na místo na mapě, ve kterého okolí se může nacházet potřebný meteor.
- Meteor vysekejte na minimum HP a následně přesunte třaskavinu na daný meteor a posbírejte jaderity.
Pokud máte partnera, tak vysekávejte meteor předem s postavou partnera, aby jste neztratili zbytečně moc času.
- Meteor se vysekáva na minimum HP kvůli délce „životnosti“ jaderitů, které z něj vypadnou.
- To znamená, že když zničíte třaskavinou meteor s plným HP, tak se může stát, že nestihnete sebrat všechny jaderity.
- Po zničení meteoru třaskavinou s plným HP zmizí jaderity mnohem rychleji, než u meteoru s minimálním HP.
- Pokud se vám povede získat všech 20 potřebných jaderitů, stačí je už jenom odnést Mladému lovci.
- Pokud se vám nepovede získat 20 jaderitů, musíte dané kolo opakovat znovu následující den.
5. krok: Odevzdání jaderitů
- Po získání všech 20 jaderitů máte čas 24 hodin od zahájení daného kola na to, aby jste tyto jaderity donesli Mladému lovci.
- Pokud donesete jaderity Mladému lovci do 24 hodin od zahájení questu, tak po jejich uplynutí můžete dělat rovnou další kolo.
- Pokud donesete jaderity Mladému lovci po 24 hodinách od zahájení questu, musíte čekat dalších 15 minut (s VIP i bez) na zahájení dalšího kola.
Co se smí/nesmí používat?
- U plnění těchto kol se nesmí používat Pergamen návratu na místo.
- Co však povoleno je, je Snubní prsten, který slouží pro teleportaci na partnera.
- V IS se dá koupitMagický kompas, který vám ukáže cestu k potřebným kosterním vzorkám.
- Funguje na tom samém principu jakoKompas meteorů, akorát ukazuje směr ke kosterním vzorkám.
- Tento kompas však díky tomuto návodu potřebovat vůbec nebudete a celkově ho hráči ani moc nevyužívají.
Seznam všech úkolů
Zde je seznam všech úkolů s meteory, jejich lokalitama a také typů jaderitových karátů.
Znovu opakuji, že Meteor nesmíte ničit v Přitažlivce - nebude to fungovat.
- 1. kolo: meteor Smutku (lv. 5) v prvním městě dané říše a donést20 jaderitů I karát.
- 2. kolo: meteor Boje (lv. 10) v prvním městě dané říše a donést20 jaderitů II karáty.
- 3. kolo: meteor Bitvy (lv. 15) v prvním městě dané říše a donést20 jaderitů III karáty.
- 4. kolo: meteor Lačnosti (lv. 20) v prvním městě dané říše a donést20 jaderitů IV karáty.
- 5. kolo: meteor Černoty (lv. 25) v prvním nebo druhém městě dané říše a donést 20 jaderitů V karátů.
- 6. kolo: meteor Tmy (lv. 30) v druhém městě dané říše a donést20 jaderitů VI karátů.
- 7. kolo: meteor Žárlivosti (lv. 35) v druhém městě dané říše a donést20 jaderitů VII karátů.
- 8. kolo: meteor Duše (lv. 40) ve Velké poušti a donést20 jaderitů VIII karátů.
- 9. kolo: meteor Stínu (lv. 45) ve Velké poušti a donést20 jaderitů IX karátů.
- 10. kolo: meteor Tvrdosti (lv. 50) ve Velké poušti a donést20 jaderitů X karátů.
- 11. kolo: meteor Ďábla (lv. 55) v Ledové zemi a donést20 jaderitů XI karátů.
- 12. kolo: meteor Pádu (lv. 60) v Temným chrámu a donést20 jaderitů XII karátů.
- 13. kolo: meteor Smrti (lv. 65) v Ledové zemi a donést20 jaderitů XIII karátů.
- 14. kolo: meteor Vraždy (lv. 70) v Ohnivé zemi a donést20 jaderitů XIV karátů.
- 15. kolo: meteor Drzosti (lv. 75) v Zeleném lese a donést20 jaderitů XV karátů.
- 16. kolo: meteor Lží (lv. 80) v Zeleném lese a donést20 jaderitů XVI karátů.
- 17. kolo: meteor Zášti (lv. 85) v Červeném lese a donést20 jaderitů XVII karátů.
- 18. kolo: meteor Chamtivosti (lv. 90) v Červeném lese a donést20 jaderitů XVIII karátů.
- 19. kolo: meteor Zin (lv. 95) v Zaniklé říši a donést20 jaderitů XIX karátů.
- 20. kolo: meteor Vlkodlaka (lv. 110) ve Swampu a donést20 jaderitů XX karátů.
- 21. kolo: meteor Liliputa (lv. 115) ve Swampu a donést20 jaderitů XXI karátů.
- 22. kolo: meteor Trpasličího orka (lv. 120) ve Swampu a donést20 jaderitů XXII karátů.
- 23. kolo: meteor Zmutovaných (lv. 125) ve Swampu a donést20 jaderitů XXIII karátů.
- 24. kolo: meteor Bažin (lv. 130) ve Swampu a donést20 jaderitů XXIV karátů.
- 25. kolo: meteor Prokletých (lv. 145) v Entariánu a donést20 jaderitů XXV karátů.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Duch Kerindorana
Duch Kerindorana je úkol, který se automaticky odemkne po dosáhnutí levelu 120 stejně jako Mladý lovec.
- Hned, jak poprvé vstoupíte do Entarianu si vás zavolá Duch Kerindorana, kterej vám zadá úkol.
- Těchto úkolů je dohromady 13 a po dokončení jednoho z nich je čekací doba na ten další 7 dní.
- Odměnou za splnění těchto úkolů je možnost se teleportovat v kerindoru do vzdálených oblastí.
- Ukázka odměn za všechny splněný úkoly:
Nová možnost teleportování u portálu:
Možnosti portování do oblastí v Kerindoru:
Odemčena možnost portnout se přes teleportéra:
Tato možnost se u teleportéra objeví pouze:
- po dokončení všech 13 úkolů od Ducha Kerindorana,
- po získání maximální PVM hodnosti
Tato možnost se u teleportéra objeví pouze:
- po dokončení všech 13 úkolů od Ducha Kerindorana,
- po získání maximální PVM hodnosti
Po dokončení všech 13 úkolů se vám odemkne možnost portnout se přes teleportéra přímo k portálu do Entariánu.
- Teleportace probíhá přes Teleportační porál, který je v cechovních mapách každé říše.
- Teleportovat se dá přes něj jenom tehdy, když je otevřený vstup do Kerindoru.
- Pokud vstup do Kerindoru není otevřený, je nutno zničit Sentinel.
Entariánske svatyně a jejich bonusy
Před samotným postupem ještě není na škodu mít informaci, jaký bonus lze získat z jednotlivých svatyň.
- Svatyně ohně: Duch vás pošle do Ohnivé země --> bonus 20% drop
- Lokace ducha Kerindorana v Ohnivé zemi:
- Svatyně vody: Duch vás pošle do Velké poušti --> bonus 20% bzk
- Lokace ducha Kerindorana ve Velké poušti:
- Svatyně větru: Duch vás pošle do Ledové země --> bonus 20% yang
- Lokace ducha Kerindorana v Ledové zemi:
- Svatyně země: Duch vás pošle do Údolí orků --> bonus 5% odolnost vůči keskirům
- Lokace ducha Kerindorana v Údolí orků:
Jak si vybrat libovolnou svatyni?
- Volba svatyně nefunguje na náhodném vybrání jedné z nich, vždy záleží od toho, kde stojí vaše herní postava od Ducha.
- Postup volby vlastní svatyně není složitý, jen to chce trochu cviku, no samozřejmě si pozorně přečtěte postup.
Na obrázku, který se nachází níž můžeme vidět dva kruhy, jeden slouží jako střed, ve kterém se nachází Duch Kerindorana, skrz kterého přecházejí dvě myšlené rovné čáry (první čára slouží pro os X a druhá pro os Y).
Tyto čáry rozdělují prostor pro výběr svatyň a záleží, ve které oblasti těchto pomyšlených čar se nacházíte.
Druhý (přerušovaný zelený) kruh symbolizuje tzv. "dagner zónu", ve které by se neměla nacházet vaše postava, jako je i na obrázku.
Před tím, než na Ducha kliknete se na něj při volbě svatyně nesmíte lepit, protože se šance na váš výběr je minimální. Čím dál se od této danger zóny držíte, tím lépe, protože zvyšujete radius oblasti, která je zložená z červených čar na obrázku.
Je taky nutno sledovat minimapu v pravém horním rohu, aby jste se mohli zarovnat podle světových stran.
- Je to z toho dúvodu, protože tyto myšlené čáry jsou vytvořeny na základě těchto světových stran.
- Pokud se tedy chcete držet například v levé dolní části od Ducha, sledujte pozorně i minimapu, jestli se v ní opravdu nacházíte.
- Pokud si například chcete zvolit svatyni větru pro yang bonus, držte se v levé spodní části od Ducha Kerindorana.
Před tím, než kliknete na Ducha, tak se taky držte co nejdál od danger zóny.
- Po tom, co kliknete na Ducha by vaše postava měla udělat pár kroků a až potom se vám objeví zpráva od Ducha se svatyní, za kterou vás pošle.
Pokud vaše postava neudělá pár kroků po kliknutí na Ducha, znamená to, že se nacházíte pořád v danger zóně a musíte se více vzdálit.
- Pokud jste tohle vše zvládli, tak s nejvyšší pravděpodobností dostanete svatyni podle vašeho výběru (samozrějmě to chce trochu cviku).
Postup při plnění úkolu
1. krok: Zahájení úkolu
- Duch Kerindorana vás na zahájení tohoto úkolu nevolá, proto ani nebliká na minimapě a musíte ho najít.
- Duch Kerindorana také není pořád na tom samém místě, ale nachází se vždy jinde.
- Zde přikládam mapu Entarianu s místy, kde se Duch Kerindorana vyskytuje.
2. krok: Najděte správnou svatyni
- Po úspěšném nalezení Ducha Kerindorana a následném zahájení úkolu vás Duch pošle najít správnou svatyni.
- Svatyně jsou v Entariánu čtyři, a to svatyně ohně, vody, země a větru.
- Každá z těchtu svatyň obsahuje jiné bonusy, které jsou vypsané výš.
- V tomto kroku je teda úkolem najít správnou svatyni a následně na ní kliknout.
- Svatyně vás následně odhodí a vezme vám přibližně 75% života se zprávou, kterou půjdete zanést Duchovi.
- Tentokrát už Ducha nebudete muset hledat, protože bude jeho poloha blikat na minimapě.
3. krok: Najděte správnou svatyni
- Po nalezení správne svatyni a odevzdání zprávy Duchovi vás Duch následně pošle do oblasti mimo Entarianu.
- Duch vás pošle do určité oblasti podle toho, kterou svatyni vám duch pro tento úkol vybral.
- Takže když jste dostali třeba svatyni ohně, tak vás pošle do Ohnivé země - všechny svatyně, místa a lokace NPC jsou vypsaná výše.
- Když dorazíte na dané místo, uvidíte dalšího Ducha Kerindorana, který vám položí 3 otázky.
- Tyto otázky jsou typu: „Jaký level má Meteor drzosti?“ + ke každé otázce máte na výběr 4 možnosti, ze kterých je jedna správná.
Otázky nejsou na čas a pokud chcete úkol splnit, musíte odpovědět na všechny 3 otázky správně.
- Pokud odpovíte co i jen na jednu otázku špatně, úkol selže a vy musíte čekat týden, než úkol budete moci opakovat.
- Pokud ovšem odpovíte na vše správně, Duch vám předáSféru s Démonem a pošle vás s ní za Duchem do Entarianu.
4. krok: Odevzdání informací Duchovi Kerindoranovi
- Po úspěšném získání Sféry s Démonem najděte Ducha Kerindorana v Entarianu - bliká na mapě.
- Duchovi předáte informace ohledně Sféry s Démonem a vás pošle zničit Démona.
- To znamená, že musíte přijít znovu ke svatyni, kterou vám dal na začátku úkolu.
- Až ke svatyni dorazíte, přetáhněte na ní Sféru s Démonem a následně vám vyskočí zpráva.
- Svatyně vám napoví, že máte zabít Démona, který je ve Sféře uvězněn.
- Pravým tlačidlem následně kliknete na Sféru s Démonem a ta vás teleportuje do malé místnosti, kde je Démon.
- Na zabití démona máte 30 minut a platí na něj výbava na ďábly.
5. krok: Očištění svatyně
- Po úspěšném zabití Démona nesmíte zapomenout očistit svatyni - jednoduše na ní kliknete levým tlačidlem.
- Následně vám vyběhne zpráva, kterou pak zanesete Duchovi Kerindorana, který opět bliká na minimapě.
- Po odevzdání zprávy Duchovi vám duch za odměnu dá bonus podle svatyně, kterou ste očistili - bonus trvá 7 dní.
- Kromě bonusu jste také splnili jeden z 13 úkolů a to znamená, že se můžete v Kerindoru portnout na další lokaci a nemusíte tak jít pěšky.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro diskuzi k tomuto návodu/tématu prosím použijte TOHLE VLÁKNO.
Poděkování:
Ahoj všichni,
Ano, je možná pravdou, že jsem si s tímhle celým dala možná i zbytečnou námahu, ale myslím si, že takovéto návody jsou jedna z mnoha věcí, které potřebuje Ekura vylepšit. Doufám, že se vám tento návod hodí, páč sem si kvůli tomu zapla i diakritiku.
Dělala jsem to i z toho důvodu, že mě překvapilo, kolik lidí na vysokém levelu nemá šajnu, jak dělat ducha nebo ent bio.
A samozřejmě bych na závěr moc ráda poděkovala hráčům BABELI, 77beniamino, HardstyleMan, DrDick, Flath, Sien, HybridTheory a Dux02 za vysvětlení nejasností a poskytnutí návrhů.
PS: Sorry za gramatiku a případné chyby... Kdyby někdo měl nervy a chuť, tak budu ráda za opravy.
Faya
Ano, je možná pravdou, že jsem si s tímhle celým dala možná i zbytečnou námahu, ale myslím si, že takovéto návody jsou jedna z mnoha věcí, které potřebuje Ekura vylepšit. Doufám, že se vám tento návod hodí, páč sem si kvůli tomu zapla i diakritiku.
Dělala jsem to i z toho důvodu, že mě překvapilo, kolik lidí na vysokém levelu nemá šajnu, jak dělat ducha nebo ent bio.
A samozřejmě bych na závěr moc ráda poděkovala hráčům BABELI, 77beniamino, HardstyleMan, DrDick, Flath, Sien, HybridTheory a Dux02 za vysvětlení nejasností a poskytnutí návrhů.
PS: Sorry za gramatiku a případné chyby... Kdyby někdo měl nervy a chuť, tak budu ráda za opravy.
Faya