Stránka 4 z 4

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Napsal: úte 05. bře 2024 20:06:59
od Narsi
Lejno píše: úte 05. bře 2024 17:22:12
Narsi píše: pát 16. úno 2024 19:02:07 Výborně, co tam máme dalšího? Pojďte ve vícero lidech. Potřebujeme to slyšet, vidět.
Ahoj, tak ako vyzerajú vaše štatistiky po nejakej dobe nasadenia tohto fajnovučeho nerfu BMka? Boli niektoré príspevky vobec brané v úvahu ? Môžeme rátať s nejakou zmenou alebo bude tichučko ako pri nesmrtelných spelloch ? Dakujem :hello:
Zdravím,
mohu říci, že porady, které v minulých měsících byly třeba jen na 30 minut pro základní předání informací, jsou teď třeba i na 2,5 hodiny plné diskuzí a zapojuje se celý tým. Probíráno je staré, nové a celkově se hledá nejlepší cesta. Čteme příspěvky, návrhy a tikety od vás, vše se přeposílá a probírá právě při těchto poradách i mimo ně. Na vše odpovídat není možné a celkově vám hned říci takto to bude je taktéž nemožné. Vždy se objeví nový aspekt, který s úpravami souvisí.

Nerf u Bm je přesně takový, jaký jsme očekávali. Tato úprava není úplně konečná, zaměřujeme se momentálně na vybalancování slabších výbav, které touto úpravou "nerfem" nejvíce ztratili. Dále pracujeme na dalších úpravách, které se dotknou mapy Entarian.

Nová kouzla jsou na přetřesu taktéž. Zda bude úprava stávajících kouzel vám říci opět nedokážeme, neboť záleží na 7mých, 8mých...kouzlech, které ve hře ještě nemáme. Snad i tato nepřímá odpověď bude prozatím dostačující.

Jsme opravdu vděční hráčům, kteří píší návrhy, jak situace, které vznikají řešit klidný tónem plných faktů.

Děkujeme, že i vy se s námi podílíte na vývoji hry.

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Napsal: úte 05. bře 2024 23:33:36
od NOACH
Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele). Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil. Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka. Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.

+ Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.

Re: UPDATE - 15.2.2024 - Poznatky

Napsal: stř 06. bře 2024 10:41:15
od RAMHH
Na toto bych rád zareagoval :)
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Zdravím,
Ja by som navrhoval zrušiť kúzla nesmrteľnosti, ktoré majú ninjovia a mentáli. Namiesto týchto kúzel by som dal niečo obyčajné. Napr. Ninjom by som pridal kúzlo, ktoré by pridávalo 20% odolnosť proti mágii +3000zb a warovi by som napríklad pridal 15% odolnosť proti mágii +3000zb. A tieto kúzla by netrvali len pár sekúnd, ale trvali by určitý čas, keď to kúzlo dôjde tak by si ho znova mohol dať ( ako napr. pri temnej ochrane u Bmka alebo pri silnom tele).
Základní nápad (zrušit tu nesmyslnou nesmrtelnost) dobrý. Provedení už horší. 20% magie navíc je naprosto nesmyslný buff. V případě, že se nezmění výbavy (nemluvím nutně o spodních bonusech), tak se sníží magický dmg o polovinu s tímto spellem. A to nemluvím o situaci, kdy si někdo spočítá, že si může vzít BSko a dračí štít. Pak budou všechny postavy dávat 0, s malou vyjímkou WP na jeho nemagické spelly.

Už tu padly mnohem rozumnější návrhy na řešení tohoto problému.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Ďalej by som znížil u wp suru šancu na zrušenie kúzla na 30% a radšej im zvýšil dmg kúziel, pretože to wp tam nikto nehrá každý tam len chodí rušiť, tak toto by som obmedzil.
Tady je trochu problém s tím, že dokud budou tyto spelly tak nesmyslně silné, tak je válka bez rušících WP víceméně nehratelná. Nevím, koho takto to WP hrát baví, ale nemyslím si, že moc lidí. Jinými slovy, dokud se nevyřeší ty spelly na mentála a daggera, zruško musí rušit.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Aurákovi by som pridal hodnotu útoku na auru meča (kľudne aj +150%), aby mal väčší dmg + dal by sa lepšie použiť aj na pvm mapách, kde napríklad aj oproti wp surovi výrazne zaostáva. Šamanovi drakovi by som taktiež zvýšil dmg kúziel podobne ako u wpčka.
Proti tomuhle nic nemám, aurák je stejně po swampu víceméně zbytečná postava. Dal bych si ale pozor, aby se jeho dmg nezvýšil až moc - třeba v středních válkách je aurák v podstatě nejlehčí postava, protože spoustu lidí si v pohodě vysoluje. Šel bych spíše cestou, kde mu zruško nemůže zrušit auru, stejně tak bych upravil WP.
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 Čo sa týka bmka do entu, tam mi príde ten nerf +- v pohode, pretože bmko nepotrebuje promeny výbava je lacnejšia ako u ninju( napr. nepotrebujú dračie veci +9) + ešte aj viac zarábali ako ninjovia. Prípadne by som to nastavil u keskirov ako 3% odolnosť proti magii a nie 5%.
S tímhle nesouhlasím vůbec, už jsem se tu jednou rozepsal, ale to že jsou výbavy levnější má svůj důvod. Ve zkratce bych tu situaci popsal takto - proměna a BMko byli vůči sobě nějak balancnuté, a přesto byla proměna považována za lepší většinou hráčů. I když BMko mohlo vydělat více yangů za čas, neznám proměnáře, co by se z ní přesunul na BMko. Opačných případů znám spoustu. Od toho se odvíjela i ta levnější cena výbav (mimo tu base cenu z třeba průmky +7 vs +9. Porovnej cenu kvalitního jaspisu a sépky/medúz).

Každopádně, každá úprava směrem zpět je benefitem..
NOACH píše: úte 05. bře 2024 23:33:36 + Ešte u archera by som to kúzlo, ktoré mu pridáva kritický zásah nechal na dlhšiu dobu a nie len na pár sekúnd, pretože táto postava tiež výrazne zaostáva.
Zrovna ten spell u archera byl jeden z těch OK spellů. Archer nezaostává, když se podíváš na výsledky z válek, tak jsou na tom archeři dobře.