Herní svět

Místo pro obchod, války, cechy ap.
  • Fórum
    Témata
    Příspěvky
    Poslední příspěvek
  • Oblíbená
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • > Potřebujete promazat / smazat téma ?
    od Script »
    5 Odpovědi
    44803 Zobrazení
    Poslední příspěvek od MoravskyPepin
  • RIBKO
    od ogdenep »
    1 Odpovědi
    76 Zobrazení
    Poslední příspěvek od crazy8
  • Templares
    od MoCKeR »
    11 Odpovědi
    8810 Zobrazení
    Poslední příspěvek od MoCKeR
  • Pretorians
    od Luca90 »
    669 Odpovědi
    193521 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Luca90
  • Hledám cech
    od TritonX »
    0 Odpovědi
    219 Zobrazení
    Poslední příspěvek od TritonX
  • YouNoob
    od Unitedos »
    392 Odpovědi
    99118 Zobrazení
    Poslední příspěvek od AirwicK
  • Zvýhodnění slabších říší ve válce
    od suja97 »
    1 Odpovědi
    1753 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Suko201
  • Nábor do cechu Vengeance
    od Sowiie »
    3 Odpovědi
    1434 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Sowiie
  • RavineTower
    od Selecto »
    0 Odpovědi
    750 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Selecto
  • LastLegacy & DropZeus1 jsou zpět !
    od Junkie »
    39 Odpovědi
    17709 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Junkie
  • Návrat legendy ? WarDogs jsou zpět !
    od L3XOUN »
    67 Odpovědi
    36562 Zobrazení
    Poslední příspěvek od L0GAN
  • Křižáci- nábor do cechu !! Vytvorena Sin Slavy na strane 88 !!!
    od Neos »
    908 Odpovědi
    214109 Zobrazení
    Poslední příspěvek od LordRayden
  • Hledám cech
    od YzoNik »
    0 Odpovědi
    1466 Zobrazení
    Poslední příspěvek od YzoNik
  • LosReyes - nábor otevřen
    od iMac »
    829 Odpovědi
    229404 Zobrazení
    Poslední příspěvek od LordGabriel
  • ReLions (Chunjo) - nábor do cechu :)
    od Meripa »
    152 Odpovědi
    64889 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Meripa
  • [Chunjo] Reckless - činnost ukončena
    od Aliett »
    76 Odpovědi
    28510 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Garmen
  • Pozvánka do cechu Cloudy - Jinno
    od Maross »
    0 Odpovědi
    1785 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Maross
  • FireFly
    od Pajik »
    39 Odpovědi
    24726 Zobrazení
    Poslední příspěvek od FrozenFang
  • chizfen
    od Noell »
    41 Odpovědi
    28416 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Kurinozka
  • smazat prosím
    od schvarz »
    0 Odpovědi
    3107 Zobrazení
    Poslední příspěvek od schvarz
  • NeverRun (Nabor uzavrety)
    od Krudan »
    7 Odpovědi
    5906 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Krudan
  • Návrat cechu Empire !
    od Courageous »
    11 Odpovědi
    6838 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Courageous
  • Chunjo - Hledám
    od Selecto »
    0 Odpovědi
    3075 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Selecto
  • [Shinsoo] NÁBOR do cechu FreeTime
    od Dexter »
    3 Odpovědi
    2916 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Dexter
  • Hledám cech v červené říši
    od TritonX »
    1 Odpovědi
    2004 Zobrazení
    Poslední příspěvek od TritonX

  • You do not have permission to post in chat.
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..
@ schvarz « sob 8:15 pm »
Taky nejsem zastáncem argumentu "ta hra není špatně vybalancovaná, to jen vy málo spolupracujete"
@ gagefranjo « sob 8:14 pm »
A nějaká spolupráce je o ničem, když je ve hře možnost získat krále
@ gagefranjo « sob 8:13 pm »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Mít zaražený mezerník v pvm podle mě též není pvm, ale co já do toho budu kecat :)
@ schvarz « sob 8:07 pm »
To taky není perfektní metrika, ale healer a třeba BMko můžou kouzlit prakticky na cooldown a ten dmg od nich prostě lítá. Takovej mentál nebo WPčko nemají tu možnost ta kouzla na cooldown trefovat, musí trochu víc hrotit positioning. Ale furt je to další kus informace. Absolutní poškození kouzla bez ohledu na jeho cooldown a frekvenci použití je taky mizerná metrika.
@ schvarz « sob 8:06 pm »
@Mionix,  Mio ale ty se nemůžeš dívat an absolutní poškození kouzel. Ty musíš hodnotit pomocí faktoru damage za nějaký čas (třeba minutu). Když bys postavil healera k nějakýmu training dummy a nechal ho do něj castit 5 minut v kuse a potom to samé udělal i s ostatními postavami, to celkové množství uděleného poškození následně vydělil tím časem (ať už minutami - DPM - nebo sekundami - DPS), tak bys měl další metriku, kterou porovnávat sílu kouzel postav.
@ MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@Mionix,  To je jako říct, že magické postavy by neměly jen kouzlit?
@ Mionix « sob 6:57 pm »
Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
@ TomasFoxx « sob 6:55 pm »
ah no nic, jdu si užit valku za daggera dokuď je hratelnej, doufám že vám to balancování vyjde
@ RAMHH « sob 6:53 pm »
@TomasFoxx,  Je na to vcelku jednoduchy test, kde staci prunikovat do buffnuteho. Pokud mu budes brat presne tolik, kolik ma obranu, tak se to schopkaru nedotklo.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TomasFoxx,  Ne menší sek pro všechny v PvP průnikama. Přestaň už konečně vztahovat vše jen na sebe. A tím končím. :-(
@ Mionix « sob 6:49 pm »
@TomasFoxx,  Já do těch válek chodil a i jiní GM, aniž vy by jste to tom věděli. Já se na ty výbavy koukal a to napříč říšemi. Ty útoky mají nejen Healeři, ale i jiné postavy. A je jedno zda je to žlutá říše, modrá či hnědá nebo zelená. Musíte více spolupracovat a ne jen sólovat každý za sebe. Vy tvrdíte, ten a ten má útoky. Tak sakra napíšu v říši, ať si ho vyzkouší všechny chary a on končí ne? Ale to je možná ten problém, protože každý jede jen sám za sebe. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:49 pm »
a to že to neovlivnilo/neovlivní schopkaře, pls hybride, fakt jsem před updatem nesekal lidem 500 :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
RAMHH píše: @TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
To že vzoreček bude stejnej neznamená, že se vrací jak byly, výsledek je stejnej tak jako tak, menší dmg sekama pro daggera
@ RAMHH « sob 6:47 pm »
Jinými slovy, nově se to dotkne i schopkařů. Předpokládám, že důvod proč to nezůstalo stejně po této poslední změně je technický.. Protože tento nový nápad mi přijde horší.
@ RAMHH « sob 6:45 pm »
@TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
@ TomasFoxx « sob 6:44 pm »
Mionix píše: @TomasFoxx,  A neříkej mi, když vás modráků je pomalu tolik, co červených a žlutých dohromady, že nedokážete spolupracovat tak, aby jste ty útokáře vyhubili? Pak je to ale jen váš problém. :-)
to koukáš na trošku starší statistiky, to možná bejvávalo :D Červených teď chodí buď stejně, nebo některý války i víc než modrých
@ Mionix « sob 6:42 pm »
@TomasFoxx,  A neříkej mi, když vás modráků je pomalu tolik, co červených a žlutých dohromady, že nedokážete spolupracovat tak, aby jste ty útokáře vyhubili? Pak je to ale jen váš problém. :-)
@ Mionix « sob 6:41 pm »
@TomasFoxx,  Ne, dle síly kouzel je to jedna z nejslabších postav. To je fakt. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:32 pm »
a ještě k tomuto "pokud Healer bude mít jen obrany, tak má pomalu nejslabší kouzla.". Neber to tak, že já proti těm útokum něco mám, k tomu healerovi to prakticky patří a většina lidí je s tím smířená. Já jen říkám, že podle statistik to prostě do teď byla nejsilnější postava a balancováním co zatím probíhá se jí pomahá dostat ještě na vyšší úroveň :D
@ TomasFoxx « sob 6:29 pm »
protože to ostatní se k němu prostě přes říši nedostane a od daggera mu stačí udržet 2-3 spelly, než ho prostě zachrání říše, ať už tím že toho daggera zabijou, nebo jen tím, že ho od toho healera odsekaj :D
@ TomasFoxx « sob 6:28 pm »
nedokážeš si představit, kolik lidí do těch války fakt nosí dejme tomu třeba 52% ninju a zbytek 22 :D
@ TomasFoxx « sob 6:27 pm »
@Mionix,  No však o to se snažím, ale on nebude mít 22% ninja žejo :D Takovýmu healerovi většinou stačí třeba 52% na ninju a prostě to udrží, než ho zachrání říše :D
@ Mionix « sob 6:26 pm »
@TomasFoxx,  Foxxi, sorry ale nezlob se na mě. Pokud jak vy tu neustále tvrdíte, že Healeři třeba v červené mají jen útoky, proč tam nedojdeš v zamasku a nesjmeš ho? Dle toho, co neustále píšete, to musejí být snadná CB nebo se pletu? Já netvrdím, že někteří místo obran pár útoků mají, ale pokud Healer bude mít jen obrany, tak má pomalu nejslabší kouzla. A pokud teda má útoky, tak de ty máš problém ho zabít?
@ TomasFoxx « sob 6:26 pm »
Snad každej si myslel, že balancováním pvp se myslí to, že se konečně ty blízkové postavy (nepočítám mentála) aspoň trošku vyrovnají těm dálkovým, bohužel z toho co se zatím přidalo, to spíš vypadá že to bude naopak :D Žádná dálková postava totiž prostě neseká a když si to tak vezmeš, tak se zatím balancovaly průniky = mínus pro blízkový postavy co sekaj a do karmy se chystá přidat požehnání = další mínus pro blízkový postavy co sekaj :D
@ TomasFoxx « sob 6:22 pm »
Mionix píše: Já bych se v té anketě zeptal trošku jinak: Je v pořádku, že léčením nebo okounem se dá zrušit vše negativní krom zruška? Dále, projděte si statistiky, kolik CB získávají WPčka?
Proti buffnutí wpčka nikdo neříká ani slovo, naopak to že zruško bude brát víc dmg si myslím, že každý přijímá s radostí, třeba to konečně bude další postava která se bude dát hrát ve válkách :D Ohledně toho zruška jde čistě o to, že to opět hrozně zvýhodní dálkový postavy s útokama, protože jejich největší slabina byl dagger. Jasně, ten dagger to furt může zkoušet, ale tím že se nejdřív hrozně snížil dmg ze sekání a teď ještě v tý válce vlastně nebude skoro žádný z těchto útokařů zrušený, tak se opět hrozně zvýhodňují dálkový postavy.
@ schvarz « sob 6:12 pm »
Pokud tohle nepůjde, tak opravdu saggimu a všem nezávidím, protože to je extrémně těžký úkol. Vidím tady tu snahu a tu dobrou myšlenku, ale prozatím všechny ty změny docela naráží a já se obávám, že to bude přetrvávat :(
@ schvarz « sob 6:03 pm »
Je ale očividné, že v té hře se musí od sebe oddělit balancování pvm a pvp, protože jedním posouvátkem obě strany problému narovnat prostě nejde. A snažit se o to je snaha balancovat jedno zrnko rýže na druhém, prostě nemožné
@ schvarz « sob 6:02 pm »
@Mionix,  Ale mě nezajímá celá hra, mluvím o pvp. V PvM je to nezvratné, tam si nedovedu představit nápravu, ale v pvp si to představit dokážu. Samozřejmě pokud je herní kód a skripty napsaný na tvrdku s čísly, která počítají s buffem, tak to je potom problém.
@ Mionix « sob 6:00 pm »
@schvarz,  To je neprůchodné. V podstatě celá hra je založená na vlastním bufu. Znám pár případů, kdy jedou bez, ale jsou to spíše lenoši a jen malé postavy.
@ schvarz « sob 6:00 pm »
Jo, sice to jde proti nějaké myšlence týmovosti a původní myšlence metinu, ale na to kašlu. Preferuju kvalitnější hru než nějakou abstraktní myšlenku teamplaye, kterou se stejně nikdo neřídí, páč má svýho buffa každej na dosah alt tabu.
@ schvarz « sob 5:58 pm »
Dokonce bych šel tak daleko, že po zrušení mráčků ze zruška bych zakázal ve válce dávat podpůrné spelly ostatním (tzn buff by měl jen svůj healer a dračí) a potom balancoval pvp okolo toho. Bylo by to mnohem snažší na balanc a dračák by konečně měl šanci zase ve válce zářit. Samozřejmě absence buffů by způsobila, že některé postavy by výrazně oslábly a jiné zesílyly, to by se muselo dořešit úpravami. Ale za mě je to lepší verze pvp, kterou mám otestovanou z jiných serverů.
@ Mionix « sob 5:45 pm »
Já chtěl jen poznamenat, že WP je na PvM krom Entu super, ale v PvP bylo degradováno až na světlé výjimky a čest jim, na obyčejného troubu, co tam chodil jen prudit jiné zruškem a ty výbavy tomu odpovídaly a statistiky také. 1 zabití omylem, 365 smrtí. A toto chceme změnit, částečně změnou zruška a částečně posílením WP v PvP. Aby z něj byl trochu konkurenčnější char a mohl zas být využáván nejen na podporu říše, ale i na valstní zisk CB. A to píši i za sebe, který za to WP do těch válek chodil a snažil se získávat co nejvíce CB.
@ schvarz « sob 5:42 pm »
@Mionix,  Není to v pořádku, zruško má jít vyléčit. Já bych ale dokonce šel ještě dál. Já bych prostě kompletně zrušil ten mráček ze zruška. Stejně to všichni řeší tak, že se okamžitě jdou zabít (a nebo teď se otočí a poběží na spawn si to healnout a dát si znovu buff). Je to akorát otravný.
@ RAMHH « sob 5:39 pm »
@Suko201,  Koukam, ze mas nejakou averzi na healery. Ale povez, jak ovlivni zrusko tento "naklad" od healera? :D Pokud samozrejme nejsi BMko, to bych se pak ptal "Proc ti vadi healer, kdyz hrajes neco jako BMko?" :D
@ Mionix « sob 5:31 pm »
Já bych se v té anketě zeptal trošku jinak: Je v pořádku, že léčením nebo okounem se dá zrušit vše negativní krom zruška? Dále, projděte si statistiky, kolik CB získávají WPčka?
@ Suko201 « sob 5:22 pm »
schvarz píše: Podle mě tady je konflikt dvou problémů. Zruško je problematický samo o sobě a healer je problematickej taky sám o sobě. A vývojářskej pokec vzal tyhle 2 vysoce volatilní látky a uklohnil z toho bombu s brutálním potenciálem.
Jako bez debat rušení velmi ovlivní válku, ale kdyby byly války bez rušení, tak si představte ty bitky, za mě by to bylo mnohem lepší, než když zrušeny typek dostane totální náklad od healera, nebo dagga.
@ Relly « sob 1:52 pm »
@RAMHH,  Tohle je actually pravda. Což mě vlastně ani nenapadlo :D
@ schvarz « sob 1:15 pm »
Podle mě tady je konflikt dvou problémů. Zruško je problematický samo o sobě a healer je problematickej taky sám o sobě. A vývojářskej pokec vzal tyhle 2 vysoce volatilní látky a uklohnil z toho bombu s brutálním potenciálem.
@ Mionix « sob 12:25 pm »
RAMHH píše: @cleo,  Jeste jsi neodevzdavala 200 bylin na oziveni kone, hadam? Ty se sice stackovat daji, ale realne se daji nakoupit jen jakozto jezdecke propustky. Takze musis 200x menit jezdeckou propustku za bylinu :)
zde bych vás lehce opravil, jsou dropnutelné ve hře i samotné byliny.
@ RAMHH « sob 10:25 am »
Nerozumím, proč to má být buff pro healera. On žádné spelly navíc po zrušení nezíská. Healera má navíc každý na spawnu, když se po zrušku rozhodne se jít buffnout.
@ Suko201 « sob 10:07 am »
Clusive píše: Měly by být ještě Oslavy svatého Patrika a potom jsou až Velikonoce.
díky :-)
@ Suko201 « sob 10:07 am »
Jako ohledně zruška to bude ještě velmi zajímavé. Healove by ale měli mít snížený dmg tak o 15%, aby zas nebylo úplně OP, díky tomu buffu. Už tak je heal vysoce dominantní a nejlehčí na hraní.
@ M3t0r1 « sob 9:39 am »
Healer si vylieči zruško, prebufne sa a vrhá preútokované kritiky veselo ďalej. Kanter na nosenie útokov mal byť odolnejší ninja ktorý si zapne ZB navyše a vydrží týchto šamanov potankovať, lenže tento spell je magnet na zrušká, možno si aj ninja zruško vylieči (napríklad cez okouna alebo iným spôsobom, ten ste nezverejnili) ale spell Zbčka sa im znova nabije za 3-4 minúty či koľko. Chudáka auráka nejdem radšej ani spomínať, ten to vyhral ako vždy. :lol:
@ Relly « sob 12:44 am »
Já bych ještě healerovi v rámci balancu pvp přidal ještě Pomoc draka a požehnání, ať nemusí jít na spawn pro buff, když už si healne to zruško
@ TomasFoxx « sob 12:31 am »
Tak já už fakt ale nevim, kam se timhle "balancovanim" pvp dostáváme 😂 Bylo řečeno že se bude balancovat pvp, většina lidí nadšená z toho, že konečně bude dagger/aurák/wpčko aspoň trochu rovnatelnej těm dálkovým postavám a teď místo toho se nejdřív v pvpčku nerfnou průniky (třeba pulka dmg takovýho daggera a auráka) a teď se ještě chystá do karmy přidat vlastně buff, aby tyhle postavy na ty seky nebrali prostě nic? 😂 A healer, asi nejlehčí postava na serveru, si teď zrušenej dokonce prostě dá heal a doběhne si pro buff? 😂😂 Já už fakt nevím, hrozně doufám, že to je ještě nějak domyšlený a fakt tam nějakej ten balanc bude, ale prostě všechen balanc, co do teď proběhnul, nebo se nastínil v pokecech hrozně oslabuje postavy, který se měly naopak zesilovat 😂 a naopak se ještě tim healem pomůže nejsilnější postavě 😂 AAAAAAAAAAAA
@ Clusive « pát 3:21 pm »
Měly by být ještě Oslavy svatého Patrika a potom jsou až Velikonoce.

Who is chatting

offline Clusive 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline crazy8 
offline dominho9