Nápady pro renovaci cechů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » úte 09. úno 2016 23:31:18

Zdravím všechny inovátory, tímto vláknem bych chtěla dát příležitost nápadům pro smysluplnější cechy. Proč?

Za působení ekury jsme se dočkali spoustu nových map pro PVM (swamp, haegeron, cidonie, entarian, kerindor, rokle a další), dostali příležitost k pvp bojům (války říší, královský systém, CB, statistiky, hodnosti) a spoustu jiných vymožeností. Cechy se žádné novinky za celou dobu krom hledání 3 vlajek a občasných výhod z tématických eventů nedočkali ničeho. Proto považuji za prioritní změnu v této oblasti než jakékoliv jiné současně.

Nápady by se dle mého měly týkat nebo vést ke změně cechovních pozemků, válek cechů, hodnocení ve statistice a hlavně ocenění spolupráce a aktivity. A byla bych moc vděčná, kdyby se zde objevovaly pouze příspěvky, které se drží jednoho z těchto bodů:

1 - Souhlasím nebo nesouhlasím. Z jakého důvodu?
2 - Konkrétní nápad bych vylepšil nebo pozměnil takto (rozepsat).
3 - Mám další nový nápad.
4 - Momentální nedostatky cechů.


A úplně s nadšením uvítám nápady teamu na toto téma. Věřím, že nejednou se to tam "nahoře" už řešilo. Zároveň si uvědomuji, že takové rozsáhlé změny nejdou hned, že je to velmi dlouhodobá záležitost. Tímto tématem chci pouze založit "základní kámen" a poposunout danou problematiku do přední části seznamu, na co se vrhnout. Protože se tu stále dokola opakují jen návrhy na nové mapy a věci, kterých je zde už několik vytvořených.

Kde vidím já osobně problémy momentálně?

V cechovních pozemcích. Jejich využitelnost je téměř nulová. Spoustu pozemků je zde navíc blokováno neaktivními cechy nebo jednotlivci, nové cechy tak nemají prostor pro prezentování svého cechu. I hrady se po zašlé slávě rozpadají, i když ve své době byly sebelepší...

Války cechů. Nikdo už nechce pomalu válčit, je to pouhá investice času a yangů pro pár bodů v žebříčku, který momentálně neznamená a nepřináší absolutně žádnou výhodu. Navíc zde vznikla jakási morální pravidla, která dost omezují válčení všemožnými způsoby a prakticky nás dovedla k válčení pražádnému. Typy válek cechů také nejsou zrovna ideální.

Spolupráce cechů funguje jen na dobré vůli, cechovní zábava v podobě soutěží taktéž. Jediné co přináší cech dobrého je v podobě jakéhosi soukromého skupinového chatu.

Téměř žádný přísun a využití yangů v pokladně cechu.

Nedostatek informací existujících cechů.

Na základě návrhů a připomínek hráčů diskutujících na toto téma se snažím vytvořit celkový koncept cechů. V tomto příspěvku se nejedná pouze o moje nápady. Může tak docházet k úpravě tohoto příspěvku-konceptu.
Základ všeho: cechovní PVP a PVM věhlas
Byli by 2! Nezavislé na sobě. PVM a PVP věhlas. Pohyblivý a několikaúrovňový jako u věhlasu postav s rozdílem, že k odečtu by nedocházelo denně ale například po týdnu.

Proč pohyblivý věhlas?
Pro představu současné aktivity cechu. Může to sloužit pro orientací vůdců, členů cechů i budoucím adeptům. Zároveň by se tím rozeznali cechy, kde členové se pouze přihlašují do hry a neprovozují žádnou aktivitu (za předpokladu, že stání na námku a nějaký to pmko nepovažujeme za aktivitu).
Proč dva a ne jeden?
Nechci míchat PVP dohromady s PVM, cidonie je dobrý příklad, že tohle míchání nefunguje zcela úspěšně.
Proč několikaúrovňový věhlas?
Na jednotlivých úrovních by se získávali nové možnosti pro cech (na stejném principu jako u věhlasu postav, čím vyšší věhlas, tím více možností na teleportování, prodloužení doby ve swampu a další, mluvím o principu ne o daných možnostech).
Za co by se získával PVM věhlas?
Za běžné aktivity členů cechu a nadstandartní aktivity cechu. Běžnými aktivity členů cechu mám na mysli : rybaření, zabíjení bossů, ničení meteorů, kopání, sklízení. Za nadstandartních aktivity považuji cechovní akce tzn: PVM utkání (viz níže nebo MostEvilek), plnění cechovních misí (viz budaso20) a jiné.
Jaký je rozdíl v běžných aktivitách a nadstandartních aktivitách cechu?
Rozdíl je v spolupráci. A spolupráce by se měla razantně výhodněji odměnit na rozdíl od aktivit, kde se lidi nemusí namáhat s rozumnou domluvou.
Je nás v cechu 5, to budeme pořád bez věhlasu a výhod?
Nebudete, pokud projevujete průměrnou aktivitu (průměrně 1h denně nebo 7h týdně např). Samozřejmě platí, čím více lidí a čím více aktivity, tím vše půjde snadněji a rychleji a naopak.
Věhlas se bude počítat jen když budou online všichni?
Nemusí být online několik hráčů najednou pro běžné aktivity. Věhlas za běžné aktivity se budou připočítávat podle jedinců-členů, přibývající hodnota věhlasu bude ale malá z důvodu že tyto aktivity jsou dostupné kdykoliv. Pro cechovní akce už je třeba spolupráce několika hráčů připojených ve stejný čas (jako války cechů), proto výrazně větší zisk věhlasu na rozdíl od běžných aktivit.
Proč PVP vehlas?
Tento věhlas by sloužil k rozšiřené charakterizaci cechu pro hráče, kteří mají v oblibě PVP. A nejen tomu.
Není zbytečné dělat věhlas jen pro charakterizaci?
Není. Tento věhlas by rozšiřoval možnosti do válek cechů (např. dostupnost cechovních kouzel), případně i jiné PVP aktivity. Za cechovní války a účasti v jiných PVP aktivitách by se PVP věhlas získával. Podobně jako u PVM věhlasu.

Cechovní pozemky
Úvodem by jsme se měli sami sebe zeptat, co má cechovní pozemek symbolizovat? Schopnost jednoho hráče nakoupit a vlastnit několik pozemků najednou? Nebo prezentovat skupinu lidí, kteří dokážou spolupracovat? Nebo být vzpomínkou na bývalé cechy, co kdy na ekuře pobývaly? Má být užitkem jedinci, cechu nebo celé komunitě ekury?

První návrh - Cechovní pozemky by se rozpadaly a uvolňovaly na základě věhlasu. Při nulovém věhlasu by se při dalším odečtení věhlasu zbourala jedna NPC postava, po zrušení všech NPC postav by se pozemek uvolnil k prodeji.

Druhý návrh -By vznikl pronájem pozemku (viz Malchus), který by se odevzdával zčásti (například podle nastavené daně) pokladně říše. Aby to opět sloužilo k rozeznání neaktivního cechu a dle toho následné zrušení pozemku. Otázka je zda-li to platit z cechovní pokladny nebo ručně? Přímý příjem do cechovní pokladny nenavrhuji za předpokladu, že se za cechovní peníze budou pouštět bonusy pro cech. Z placení pronájmu z cechovní pokladny je zase problém, že příjmy cechu budou hodně záležet na přísunu yangů z používání cechovních NPC postav(viz níže). Tento příjem není zrovna ovlivnitelný.

Třetí návrh (viz KapkaRosy) -By cechovní pozemek šel založit kdekoliv na jakékoliv mapě. Jako v The sims :D Samozřejmě by se to muselo ošetřit tak, aby někde neblokoval cestu a cokoliv jiného. Hezkých zákoutí je na hře dost, ale ne neomezeně. Jaké podmínky nastavit pro získání takového druhu pozemku? Nějaký úvodní quest při založení cechu? Nebo nadropovat několik speciálních předmětů? V tomto případě by věhlas ovlivňoval pouze úrovně cechovních NPC postav. . Je tu ale spoustu jedinců, kteří jsou schopni založit si několik pozemků najednou, jen tak. Je to v pořádku? Nebudou vznikat témata, že mapy jsou přestavěné, protože tam vlastní pozemky spíše jedinci, kteří si snaží něco dokazovat než skutečné cechy=skupiny lidí? Jak to ošetřit? A za delší dobu opět může dojít k problému, že nebude kde stavět, protože z nějakého důvodu pozemky neaktivních lidí bourat někdo nechce. Co s tím?

Proč nenavrhuji novou mapu na cechovní pozemky?
Protože nová mapa bude kapacitně opět omezená a dříve nebo později problém s nedostatkem volných pozemků tu bude opět. Já opravdu momentálně cechovní pozemek nepotřebuji, nesháním, netvořím návrh kvůli tomu, že mi vadí, že zrovna teď nejsou volné pozemky. Vadí mi (a nejen to!), že stejný problém se tu opakuje stále dokola.
To po týdnu neaktivity cechu ztratíme pozemek (v případě prvních dvou návrhů)?
Ne, odebrání pozemku je několikatýdenní nebo i několikaměsíční záležitost v případě nastavení podle věhlasu(za předpokladu, že pozemek je zastavěn). Po týdnu neaktivity při nulovém věhlasu se odebere pouze jedna NPC postava. Cech, který si chce udělat prázdniny a bude mít nadělaný věhlas, se tak nemusí obávat okamžité ztráty pozemku.
Proč se budou bourat NPC postavy?
Za prvé, aby nedošlo k okamžité ztrátě pozemku. Za druhé, aby tu vznikla opakovatelná potřebnost itemů potřebných pro stavbu na pozemcích. Za třetí, aby opravdu velké výhody v podobě magického kováře například(viz níže) nebyli dostupné napořád, i když cech přestane být aktivní.

NPC POSTAVY NA POZEMCÍCH

Alchymisté
Navrhuji omezení možnosti stavění alchymistů, který v danou chvíli v říši neexistujou. Po vytvoření všech druhů alchymistů by se mohli stavět duplikátně. Také navrhuji alchymistu na jantar. Nevěděla jsem, že to tu už jednou bylo.
Nebo navrhuji alchymistu univerzálního (viz lordsword), který přetaví vše se stejným úspěchem, ale dle cechu se bude odlišovat úspěšností na vytvoření. Zvyšování úspěšnosti se bude zvedat cechem (Alchymista 1.úrovně, po vylepšení alchymista 2.úrovně atd). Možnost na jakou maximální úroveň může daný cech alchymistu vylepšit a vlastnit bude určovat PVM věhlas(viz výše).
Proč úrovně podle věhlasu?
Vznikne tu opět opakovatelná potřeba itemů pro vylepšení.
Kdo bude moct používat alchymistu?
Členové cechu i ostatní nečlenové. Rozdíl bude v nákladu yangů na tavení (člen cechu dostane slevu samozřejmě). Yangy placené alchymistovi půjdou (zčásti nebo zcela) do cechovní pokladny daného cechu, který alchymistu vlastní.
Vždyť bude několik univerzálních alchymistů, nebudete to zbytečné?
Nebude, rozdíl alchymistů bude v úspěšnosti tavení a na někoho bude mít určitě vliv, že nebude chtít podporovat svými yangy daný konkurenční cech.

Cechovní skladník
Umožní cechu hromadné úložiště. Kapacitu skladu bude určovat opět úroveň skladníka (viz alchymisté). Do tohoto skladu se budou odevzdávat cechovní odměny za války, utkání, mise a jiné. Náhled do skladu budou mít všichni členové, ale pouze ti s přidělenými právy od vůdce budou moct s předměty manipulovat. To právo momentálně není k dispozici, bylo by třeba jej vytvořit.

Cechovní kovář
By sloužil k zvyšování lvlu předmětu jako současně. Také by ho bylo možno vylepšit na několik úrovní. Zde mám konkrétní představu: 1 úroveň klasický jako nyní, druhá úroveň "kovář s pergamenem" s vlastností požehnaného pergamenu (dostupný při druhé úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů pož. pergamenů, překližek, kamenů,kmenů,yangů), třetí úroveň "kovář s pergamenem draka" s vlastností pergamenu draka (dostupný při druhé úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů pergamenů, překližek, kamenů,kmenů,yangů), čtvrtá úroveň "kovář s příručkou o kování" s vlastnostmi příručky o kování (dostupný při třetí úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů příruček o kování,překližek,kmenů,kamenů,yangů) atd. (4.pergamen válečníka, 5.kovářova poznámka, 6.mudrcova poznámka,7.magický kámen, 8.pero a 9.monokl). Dostupný opět všem s rozdílem, že pro členy cechu bude levnější, pro nečleny dražší. Yangy za vylepšování opět půjdou do pokladny cechu, který danou NPC postavu vlastní.

Vždyť se ty magické kameny a další hrozně moc zdraží!
Možná zdraží, ale vznikne nový způsob, kdy daný pergamen nebudeš potřebovat, ale za určitý poplatek využiješ cechovního kováře, který bude vylepšen. Nebo naopak může dojít i ke zlevnění. Může dojít i ke stabilizování ceny v případě nastavení pevné hodnoty příplatku za využití cechovního kováře. (Např. u magického kováře příplatek 20kk k standartní současné potřebné ceně na vylepšení), ale nemusí! Pokud je to možné, příplatek se může nastavit podle průměrné ceny prodaných magických kamenů přes stánky.
Proč záleží zase na věhlasu?
Protože nechci, aby došlo k situaci, kdy nějaký cech nebo několik cechů najednou bude mít všechno na maximální úrovni, i přesto, že už nebudou hrát nebo projevovat vysokou aktivitu. X"kovářů s monoklem" například, by této hře neprospělo.

Cechovní rybář a vodní plocha
(viz Chyumgo cech Pretorians)
Rybníček podle vložených nachytaných živých ryb by zvyšoval u dané cechovní vodní plochy větší šanci na vylovení podle vložených ryb. Úroveň rybáře a jeho vodní plochy by zvyšovala kapacitu vložených ryb. Možná i zvýšení úspěšnosti na vylepšení prutu. Příjem pro cech by zajišťovala koule na ryby, která je momentálně nijak nevyužitá (protože co za rybičku můžeme vytáhnout se nám vypisuje bez rozdílu všem pokud si to dobře pamatuji). Tato koule by sloužila jako např.hodinová povolenka pro danou cechovní plochu. A dále jak je tomu nyní za prodej návnad atd...

Správce cechu
Nyní určuje kapacitu cechu. Bylo by tomu i nadále. Navíc by získal vlastnost pouštění bonusů pro cech(viz níže). Může dojít k přehodnocení kapacity.
V případě bonusů by úroveň NPC postavy umožňovala slevu na pouštěné bonusy, které by se pouštěli z cechovní pokladny.(Čím vyšší úroveň správce, tím levnější bonus). V případě kapacity čím vyšší úroveň správce, tím vyšší dostupná kapacita cechu.
Války cechů
Editnu.
PVM utkání
Vytvoření nové možnosti porovnávání cechu v podobě PVM utkání (viz MostEvilek), kdy se bude poměřovat, jaký cech náhodně vybranou příšeru nebo skupinu příšer dokáže rychleji zabít než konkurenční cech/y.
V mé představě by se zobrazovala náhodný výběr příšer , který by měli jisté obrany a útoky, na který by cech měl během soupeření přijít pro rychlejší způsob zabití. Souboj by tvořil např 5 vln, kde by si dal v každé vlně jeden bod cechu, který dokázal daný spawn rychleji zabít než konkurenční. Vyhnula bych se spawnování příšer s bonusy, které jsou všeobecně známé. Nutilo by nás to tudíž ke komunikaci a spolupráci (kolik příšeře berete s jakými bonusy nebo stylem boje, kdo dokáže příšery ustát a s jakými bonusy nebo stylem boje).
Dále navrhuji, aby mohli mezi sebou soupeřit nejen 2 cechy, ale třeba až 4 (5, 6?). V tomto případě uvítám i nápady na to, jak co nejjednodušeji umožnit soupeření více cechům najednou než je momentální systém vyvolávání válek pro 2 cechy.

Odměna?
Věhlas do cechu (i pro poražený cech za účast) + případně nějaká odměna v podobě elíků, začarek, cokoliv vás napadne jako vhodné a ne příliš zvýhodňující nad ostatními pro vítězný cech + k tomu přidat jako odměnu i cechovní misi (viz budaso20), které bude zadávat PVM úkoly. Napadá mě i odměna třeba nějaký PVM dočasný převlek třeba s 3% zvýhodnění na nějakou příšerku? Je třeba vytvořit i dostatečnou odměnu/motivaci pro prohrávající cechy, aby silnější cechy měli protivníky.

Jak to omezit?
Bylo by dobré přijít s nápady, jak tyto utkání ochránit před soupeřením 2 cechů, který vlastní stejný člověk nebo se předem domluvili na prohře a vyhře jednoho z cechů, tak aby si jeden cech mohl neomezeně nahrabat.
Mě napadá takové omezení, že cech, který toto utkání vyhraje tak následně bude mít na týden (14dní, měsíc?) blok se takových utkání zúčastnit.

Steeplechase a velký výlov pro cechy
Pod hlavičkou těchto utkání bych umožnila cechům soupeření v již zavedených soutěží pro říše. A to jest velký výlov, steeplechase. Pozor! Nechci rušit v těchto soutěžích soupeření pro říše, pouze to rozšířit i do cechů. Odměny opět cechovní mise + PVM věhlas + již tradiční odměny v podobě eventových truhliček.

[center]Cechovní mise[/center]
viz budaso20
Získávali by se za PVM utkání a války cechů. Získávali by se z nich yangy do cechovní pokladny, věhlas a případně i cechovní předměty potřebné na vylepšení.

Za PVM utkání by se získávali cechovní mise typu (jsou to mé orientační příklady/představy):
Vydej se s 8mi členy svého cechu zdolat 3x ďábelskou rokli (člen v tomto případě neznamená jednoho člověka, ale jednu postavu). To samé s haegeronem, věží.
Zabij v dané mapě s 5ti současně přítomnými členy svého cechu xxxmetinů nebo bossů nebo příšerek. Využitelné pro entarian, země přitažlivosti,zaniklou říši,swamp atd... V tomto případě je třeba i ošetřit rozdíly cechů, kde někde jsou lvly 150 a někde lvly 90. Například mise se budou volit podle průměrného lvlu cechu?
Za války cechů by se získávali mise, které by zadávali úkoly v podobě Zabij v nepřátelské vesnici té a té xxx příslušníků nepřátelské říše sobě rovnocenných (tzn. započítávali by se protivníci s odstupem pouze 10ti lvlů od lvlu útočníka, 110ky bude přispívat do mise zabíjením protivníků lvl100+). Proč? Protože jsme jaksi zapomněli na princip nepřátelských říší a takovéto boje se tu dost omezily. Navíc konečně takový boj nebude ztrátou času, ale bude po splnění mise ziskem pro cech!
Nebo zabij se svým cechem ve válce říší xxxprotivníků nebo získej se svým cechem ve válkách říší xxx počet CB nebo 5členů ať se účastní najednou jedné války říší.
Informace cechu (statistiky i ty interní)
(viz Chyumgo cech Pretorians)
Cechovní zprávy a seznam členů
Naprosto souhlasím s jejich seznamem změn. Jen bych k tomu dodala, že nejen já uvítáme větší kapacitu zprávy. Nyní je to nastaveno jen na pár znaků.

Co se týče expení cechu. Dle mého návrhu bych ho naprosto vypustila výměnou za výše zmíněný věhlas, aby možnosti cechu byly dostupné podle aktuální aktivity cechu. To slovíčko aktuální je velice důležité. Proč? V dnešní době počet získaných BZK nebo lvl postavy nevypovídá téměř o ničem. To samé platí i pro cech. Cech se jednou vyexpí a zůstane vyexpený i potom, co většina jeho hráčů přestane hrát. A přesto, že už většina nebude aktivní bude mít výrazně větší odměny/možnosti než nově založený velmi aktivní cech.

Statistiky cechu na stránkách¨
Vše co je současně + věhlas cechu. Historii(viz Chyumgo cech Pretorians) prohraných a vyhraných válek, utkání . Případně i seznam členů. A dále velice uvítám možnost seřazení podle : abecedy, počtu vyhraných válek, poměru vyhraných a prohraných válek, získaných bodů, věhlasu atd. A to neuvítám jen v záložce cechy, ale i válek říší.
Využití milníků postav pro cech
Milníky postav by určovali dostupné bonusy pro cech spustitelné u správce cechu za yangy z cechovní pokladny. Bonusy v podobě šance na spadnutí yangů, šance na kopání, na bonus BZK bych já osobně nejraději nadále přenechala pouze válkám říším a královskému systému. Cechy v případě krále ve svých řadách mají nepřímou možnost těchto bonusů už nyní. To samé platí i o daních, proto nenavrhuji nikde pro silný cech úlevu na daních (viz Chyumgo cech Pretorians). Proto navrhuji zcela nové bonusy, které jsou vskutku nad rámec všeho. Nerealizování tohoto nápadu výše navrhovanému konceptu cechů nijak neublíží a směle se bez toho obejde.

Jaké bonusy teda? Pracuji s nejvyšším dosáhnutím milníku(př.Horník). Omluvte mojí doslovnou neznalost nejvyšších stupňů milníků.
Podle počtu...
...horníků v cechu. 1 horník v cechu zpřístupní bonus na kopání, že místo jednoho bodu přibude do krumpáče 2 body např na délku bonusu 3min. V případě přítomnosti v cechu 2 horníků, bonus bude možný na 6min atd... (uvedené minuty jsou pouze orientační). Cena bonusu bude stále stejná, na kvalitě bonusy bude mít vliv právě počet postav s dosaženým daným milníkem.
...strážných v cechu. 1 strážný v cechu zpřístupní denně spawn na tréninkovém sloupu za možnosti počtu žetonů pěšáka. 3 strážní v cechu umožní pustit 3 vlny dostupné pro pěšáka denně. Žetony se budou platit z pokladny cechu, nikoliv z pokladny říše. (podobně by tomu bylo i u milníků šlechtic, generál vojska,velitele vojska).
...císařů v cechu. 1 císař v cechu by umožňoval spustit neomezený trénink na 1h denně. V případě 2 císařů by to bylo 2x1h denně. Financování by opět šlo z pokladny cechu, nikoliv říše.
...zahradníků v cechu. By cech dostal možnost pustit bonus na větší šanci na sklizení a požehnaní na zahrádce. 1 člen by tvořil 35min tohoto bonusu (4členové=bonus na 2h a 20min). V úvahu berme, že sázení je časově omezené, sklidit se dá nejdříve po hodině.
...snaživců při výlovu. Jeden snaživec při výlovu by zvyšoval určítě % zvýšení získaných bodů za vytaženou rybu při výlovu. Zde by byla doba bonusu stálá (např.30min.) počet členů by zvyšoval % získaných bodů. 1 člen se získaným milníkem = 1%, 2 členové 2%, 3 členové 3% atd.... (Shiri je za 56 bodů při 3% bonusovým navýšení by činil bodový zisk při počtů 3členů s dosaženým milníkem 58 bodů po zaokrouhlení, v případě 10 členů by to bylo 10%bonusu tj.62bodů po zaokrouhlení).
Milníků postav je mnohem více, pokud máte nápady pro jejich využití v podobě tématického bonusu pro cech, tak sem s ním. Pokud máte naprosto jiný nápad, jak využít milníky postav pro cech, tak sem s tím také!
Několik nápadů ještě dopíši v dalších dnech ve volném čase. Děkuji za pochopení.

Budu moc ráda a snad nejen já za příspěvky od lidí, kterým vývoj ekury není lhostejný a domnívají se, že cechy jsou zde poněkud zanedbány.
Naposledy upravil(a) Sabousek dne pát 19. úno 2016 9:22:00, celkem upraveno 15 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » úte 09. úno 2016 23:44:40

Četl jsem jenom uvod,zacož se omlouvám,ale myslím si že zbytek není ani potřebný číst,podle toho co vyplívá z nazvů jednotlivých kategorii. Cech,definujme si pojem cech,co jeto momentalně? Jenom nadpis nad hlavou,někteří hledají cech podle toho jací tam jsou lidé,někteří podle aktivity a další nevím podle čehosi,za svou herní ,,karieru" jsem prolezl x cechů ve všech říších,nebudu žadný cech kritizovat,ale nějaký byl lepší z nějaké stranky,nějaky horší z jiné,nicméně abych se dostal k tomu co chci napsat,upřímně si myslím že je jedno co má kdo nad hlavou,jde hlavně o lidi jestli tam má někdo Ravens,SkyElite,Křizáky nebo 13234abc,je to jedno,at si tam má co chce,když se bdue chtít bavit s někým z jiného cechu tak se porstě bavit bude,když bdue chtít spolupracovat s jiným cechem tak prostě bude,a nikdo tomu nezabraní. Já osobně si mnyslím že je blbost,aby jsi musel mít něco nad hlavou když chceš jít něco někam dělat,proč by nemohli být i lidé z jinačí říše? Například dropzeusovo video,myslím že tam má zapojené všechny 3 říše v nové mapě,aby ukazal že se nemusí jen mlatit.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Avery
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 294
Registrován: pát 06. úno 2015 18:56:50
Dal poděkování: 483 poděkování
Dostal poděkování: 729 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Avery » stř 10. úno 2016 1:31:12

Zdravím,

já si tedy příspěvek přečetla celý a dovolím si připomenout následující téma, ve kterém se před pár měsíci diskutovalo - mohlo by se hodit. Týká se sice jen jednoho z podtémat, a to cechovních pozemků, nicméně se tam dle mého sešlo hned několik rozumných názorů a připomínek, tudíž není od věci si jej projít a případně z nich čerpat :).

Příjemnou středu všem kolemjdoucím :).

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Cepino » stř 10. úno 2016 8:13:41

Dovolil bych si k tomu napsat jen jednu poznámku a to k cechovním pozemkům. Cechy získaly za nějakých stanovených podmínek pozemky a aby si je udržely, plní nějaké podmínky. Přeci nemůžete najednou přidat xy dalších podmínek jen proto, protože někdo pozemek nemá a chtěl by ho, když ten cech už jednou vše splnil, plní, vše zaplatil, sehnal suroviny, postavil. Neustále tu někdo vymýšlí něco nějaké nové podmínky, aby zbavil pozemku někoho jiného a pro sebe ho získal. Psali by jste to samé, kdyby jste byli majitelé pozemků?

Pokud by tu byla vůle vyhovět žadatelům o pozemek, nechť se přidají další pozemkové oblasti. Je mnoho míst na mapách, která zejí prázdnotou.

A jen na závěr. Ono to lze i jinou cestou, jak k pozemku přijít. Nedávno proběhl v Chunjo přeprodej pozemku, tak že pozemek může získat i úplně nový cech. Stačí se jen trochu snažit a být slušný. :-)

PS: Na jednu stranu je tu psáno, že cechovní pozemek v podstatě ničemu není, ale pak se tu opakovaně projevuje, dle opakovaně zakládaných témat, touha ho získat. A popravdě mi nikdo nikdy nenapsal žádný cech, který by měl více aktivních hráčů, než je míst v cechu.
Naposledy upravil(a) Cepino dne stř 10. úno 2016 10:03:10, celkem upraveno 1 x.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » stř 10. úno 2016 8:38:28

Spoiler:
Avery píše:
Zdravím,

já si tedy příspěvek přečetla celý a dovolím si připomenout následující téma, ve kterém se před pár měsíci diskutovalo - mohlo by se hodit. Týká se sice jen jednoho z podtémat, a to cechovních pozemků, nicméně se tam dle mého sešlo hned několik rozumných názorů a připomínek, tudíž není od věci si jej projít a případně z nich čerpat :).

Příjemnou středu všem kolemjdoucím :).
Dovolím si shrnout téma, které bylo zmíněno.

Problémy:

- nedostatečné "čištění" neaktivních cechů
- definice neaktivní cech
- nedostatek pozemků
- krom okrasného smyslu=reprezentace a zvyšování kapacity, nedostatek praktického využití pozemků
- minimální možnost kontaktovat vůdce cechu, který je aktivní 1x za 3 měsíce (psaní offline režimu zde není možné) + kdo je vůdcem daného cechu? Statistiky zveřejňují pouze prvních 25 cechů (a některé ani neeexistujou) :D
- 1 hráč vlastní několik pozemků najednou

Návrhy:

- podle IP adresy, emailu a spoustu dalšího vlastnit jeden pozemek
- aktivitu cechu a udržitelnost pozemku určovat podle měsíčního pronájmu pozemku
- aktivitu cechu určovat podle několika příhlášení členů cechu nebo podle zabíjení v pvm či pvp, účasti při eventech, kopání rud

Chápu, že se někomu nelíbí neustálá investice (např. v podobě nájmu) do pozemku případně i cechu, jenže pokud se vytvoří změny, kde se bude investovat jen na začátku a pak už nebude třeba pozemek/cech nějakým způsobem udržovat, do jisté doby se tu objeví znovu problém, že nějaké cechy zanikly a blokují možnosti nové vznikajícím.

A co se týče cechovních pozemků určitě by bylo vhodné určovat ceny pozemků i podle ekonomické situace na ekuře. Pokud jsou ceny stále stejné jak na offiku, tak ehm :lol:

Proto navrhuji cechovní věhlas pro zjišťování aktivity cechu. Věhlas se získá za války cechů, boje ve válce říší, zabíjení pvm monster a metinů úměrné lvlu, účasti na eventech. A další? Ideální hodnota věhlasu by byla, aby cech (věhlas cechu) byl udržitelných pro 5 běžných aktivních hráčů ( v moji představě průměrně denně hodinku věnují jakési aktivitě=účast na eventu, pvp boj, pvm boj, ne stání na námku). Ovšem maximální možnosti věhlasu by zas měli získat pouze ti echt aktivní velké cechy (větší cech= více problémů, více požadované snahy pro udržení).

A připomínám, že danou diskuzi jsem nezaložila z důvodu prosazení mých výmyslů. Chci vás vyburcuvat k sepsání vašich nápadů a sepsání nedostatků nynějšího systému cechů. A jelikož po vás chci návrhy, tak sama je napiši, protože nemůžu po vás chtít něco, co sama nejsem schopná udělat.Pointa této diskuze by měla zůstat na vymyšlení smyslu a odměn pro aktivní cechy, protože v současné době cech opravdu znamená jen pár okrasných písmenek s obrázkem nad hlavou.

I přes nesmysl cechů se zde ale našli vůdcové, které investují spoustu energie do fungování cechu a dělání zábavy pro svůj cech. Chtěla bych jim práci ulehčit, vymyslet pro ně možnosti s vaší pomocí. Prostě aby cech měl skutečně význam!
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » stř 10. úno 2016 10:01:31

Nezlob se na mě,ale pokud jsi četla téma,které zde zminuje Avery,tak jistě víš,že se tam taky psalo,aby se aktivita určovala podle například pvp aktivity,ale zase tu je druhá věc, PROČ by cech který je PVM měl začít dělat PVP jen kvůli tomu že tobě se něco nelíbí? Ano píšeš tam že i pvm by se nějakým způsobem zohlděnovalo,ale jelikož by ten cech dělal například jen půlku,tak by měl jen půlku věhlasu,což jsi trochu nedomyslela že,né každej tu dělá pvp,dále
- podle IP adresy, emailu a spoustu dalšího vlastnit jeden pozemek
- aktivitu cechu a udržitelnost pozemku určovat podle měsíčního pronájmu pozemku
- aktivitu cechu určovat podle několika příhlášení členů cechu nebo podle zabíjení v pvm či pvp, účasti při eventech, kopání rud

Proč by mohl mít 1 člověk jen 1 pozemek,když má třeba více cechů? Nikde není napsano,že nesmí mít více cechů,a pokud splnil vše co potřebuje na to aby pozemek mohl mít,tak proč mu ho chceš brát? Z důvodu že jich je málo? Kdo dřív příjde dřív mele,určitě tohle znáš,tak by jsi to měla zohlednit :)
Aktivity cechu pvm či pvp? Ato si představuješ jak zase,kdo nepůjde aspon jednou za tyden valku říší o pozemek příjde? jak jsem již psal nahoře třeba nechce nebo nestíhá války říší,a zase by měl jen půlku ,,práv" na pozemek,podle přihlašení? Opět,může se stát že je pracovně někde mimo a nelogne se tyden dva,zase jim to chceš brát jen kvůli tomu? Mě to příjde jako nesmysl. Jistě cechovních pozemků je málo,ale na offiku který zminuješ,je více aktivních hračů,a míst na pozemek je ještě méně,ano čtu forum offiku,a jak si jsem nezaznamenal žádnou stížnost na to že je pozemků málo.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od rudlaninja » stř 10. úno 2016 10:27:24

Pročetla jsem to celé dvakrát,jestli dobře chápu nejedná se tu pouze o pozemky,ale o celkovou změnu v cechu,někdo se zaměřil pouze na cechovní pozemek.Nápad je to dobrý pokud by z toho byly výhody pro cech tak jsem pro,jinak jistě tím že by se do toho počítala účast ve válkách tak by to snad platilo a započítávalo všechny členy cechu a ne jen vůdce tak by tvrzení,že ne každý má čas jít pravidelně válku by ztrácela na důležitosti.Navrhované udržování pozemků není taky špatné,když už jich někdo chce mít několik ať se tedy snaží je udržovat a pokud by to bylo například vždy po měsíci proč ne pokud je cech aktivní tak by neměl mít problém si cechovní věhlas udržovat ať již v PvP nebo PvM.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » stř 10. úno 2016 10:31:55

Jak se již psalo v minulém tématu co se zaměřovalo na pozemky,tak to napíšu i tu tedy,nemůžeš nutit hráče kteří jsou zaměření třeba jen an pvm aby chodily do pvm kvůli tomu že někomu nevyhovuje to že je pozemků málo.Samozřejmě to beru tak že se to netýká jen vůdce cechu,ale když z jistého cechu nikdo nebude chodit do války říší,tak nebude moct mít full věhlas,což se mi zdá jako blbost nutit někoho awby dělal něco kvůli tomu že jiný cech to dělá.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od rudlaninja » stř 10. úno 2016 10:35:01

Kdyby sis to pročetl celé je tam zmiňováno jak PvP tak PvM takže pokud je cech zaměřený na PvM neměl by to pro něj být problém pokud je v něm pár aktivních členů a není to jen mrtvý cech,
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » stř 10. úno 2016 11:17:44

Pro upřesnění: PVP věhlas by měl vliv pouze na věci, které jsou potřebné pro boje cechů a PVP, PVM věhlas byl hlavně důležitý pro získání pozemku, jeho rozvoj, kapacitu cechu a mírným odměnám v oblasti PVM. Proto věhlasy jsem navrhovala současně 2 pro obě oblasti. Nikoho nechci nutit dělat pvp, aby mohl získat pozemek, pouze chci, aby cech projevoval aktivitu v PVM (eventy, dropování).

To, že někdo nechápe smysl shrnutí přechozí tématu a názoru všech přispěvovatelů a považuje to za moje názory a návrhy je už věc jiná. To žě někdo přispívá do diskuze, kterou nehodlá číst je jen honění počtu příspěvků a zviditelnění se na úkor snahy jiných.

Prosím o dodržení prvních 4 základních bodů v zakládajícím pro úspěšnou a plodnou diskuzi. Děkuji.
Edit: Spam a OT promazán. Jelikož je přáním zakladatelky respektovat 4 výše zmíněné body, budou skutečně příspěvky od věci mazány. Téma celkově by mohlo být velmi přínosné, proto snad není zapotřebí jej ničit spamem, off topicem a opakováním názorů, které se vedly v tématu, které jsem připomínala (z toho důvodu jsem jej k tomuto tématu přidala, aby se neřešilo znova to, co bylo řečeno).
/Avery
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen hovno vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline tasik1