Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » sob 19. bře 2016 12:43:23

nejde o vztahovačnost:-) jen reaguji na to jak se pise archer/healer.když každý ma postavu kterou si vybral.taky mne štve když nekoho skoro zabiju a nekdo ho dodela.nejvice kdyz dotycny vyslovene ceká az mu dam par ran a on ho dorazí.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.

jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.

Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » sob 19. bře 2016 18:23:50

Janko.Tlcik, ja nehram stredoveku hru kde oblieham hrad, ale metin2. Tak neporovnavaj hru s historiou.

Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom? :D Ten aj tak vacsinou vezme cb miesto hraca z vlastnej rise, tak nech si to riesia tam :D

Shinami
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 31. bře 2012 16:16:03
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Shinami » sob 19. bře 2016 19:55:11

Po přečtení tohoto tématu mě napadla určitá alternativa. Mám totiž pocit, že zde již dávno nejde ani tak o samotné rozdělení připsání CB, ale o poukázání na to, jaké měl kdo ve válce velké zásluhy. Sice statistiky od poslední mé aktivní války značně pokročily (poměr K/D, komba), ale stále mi zde chybí i další parametry - kolik který hráč udělal celkem DMG, kolik DMG schytal, kolik DMG se ubránil (vliv obran), kolik dotyčný hráč naléčil (healeři) a kolik času celkem dotyčný hráč strávil mimo safe zónu "ve válce". Pokud by šlo i tohle zakombinovat do statistik, tak pak by již alespoň dle mého názoru nebyla válka jen o tom, kdo "dal nejvíce posledních ran", ale skutečně o spolupráci mezi jednotlivými herními charaktery a o budování "osobní prestiže". Nebylo by nic jednodušího než si pak vyfiltrovat např. jen válečníky a posoudit, kdo vzhledem ke svým výkonům byl za říši skutečně nejužitelnější apod...
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).

PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!
Obrázek

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Krkovička » pon 21. bře 2016 6:18:11

Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » pon 21. bře 2016 7:39:19

Krkovička píše:Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
Hej tak to by bylo brutální pro ty co maj KD 0,20% :lol:

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od neznam » pon 21. bře 2016 8:22:13

Takhle to bylo na začátku ekury když války začínali. Myslim ze 3 CB za zabití a -2CB za umrti. Jenže to by byli zase nadávky na dalkare ze umírají méně než lidi v chumlu a bylo by tu breceni zas :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » pon 21. bře 2016 11:30:53

Nápad sice hezký, ale jako na míru šitý pro ty, jemž se tak líbí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » úte 22. bře 2016 9:23:35

Mám pár dotazů, nebudu říkat, zda jsem pro nové rozdělení CB nebo nejsem, ale některé věci jsem nevyčetl a napíši pár otázek k zamyšlení, možná to pak někomu, kdo třeba vymyslí návrh, bude prospěšné.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.

Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?

Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 22. bře 2016 20:14:52

Tobě to nepřijde jako nejspravedlivější dělení CB jaké tu kdy bylo?

Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.


Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » stř 23. bře 2016 7:45:50

Podíl v % na CB souhlasím je zatím asi nejspravedlivější nápad jaký tu byl. Moje reakce byly spíše na nápady dávat CB podle uděleného max poškození. I když v těch chumlech, kde mraky hráčů dá poškození zas hromadě jiných a naopak, by celkový počet CB za zabití jednotlivce musel rapidně stoupnout, neb při současném počtu CB za jednotlivce by se o CB moc hráčů nepodělilo a v důsledku by ti slabší opět nedostávali CB žádná. Pak je tu ještě otázka, zda zachovat něco ze současného systému % výhody pro menší levely, či tuto výhodu v novém neposkytovat. A opět netuším, jak složité by to bylo na naprogramování a jakou zátěž by to neslo pro hru, aby válka nebyla ještě zalagovanější jak nyní. Třeba včera jsem se chvilkama dostával do několikasekundových záseků, pak čekám po odlagu, zda jsem mrtvý či ne.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix