Môj pohľad na válku

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » sob 19. bře 2016 12:43:23

nejde o vztahovačnost:-) jen reaguji na to jak se pise archer/healer.když každý ma postavu kterou si vybral.taky mne štve když nekoho skoro zabiju a nekdo ho dodela.nejvice kdyz dotycny vyslovene ceká az mu dam par ran a on ho dorazí.
jinak se omlouvam za chyby.jsem v praci a pisi z mobilu.

jinak stejny nazor na rozdělenì bodu.

Arminius
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: stř 29. zář 2010 16:10:10
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Arminius » sob 19. bře 2016 18:23:50

Janko.Tlcik, ja nehram stredoveku hru kde oblieham hrad, ale metin2. Tak neporovnavaj hru s historiou.

Chapem dialkove postavy ked sa bojuje pred ich spawnom ale problem vidim skor v mape. Kde sa da bojovat v stvrtkovej mape (pust)? V ulickach sa poriadne neda a vacsie miesto je len pred spawnami risi. Sobotnajsia mapa je podla mna super, velky priestor, 3 vychody zo spawnu.
Zisk cb...system "posledneho uderu" co je teraz mi az tak nevadi. Ale napr. lv150 musi zabit 2x viac postav ako 110 aby mali rovnaky pocet cb. Preco pri prepade rise sa davaju po 3cb a vo vojne uz je to podla levelu?
A dykar s lukom? :D Ten aj tak vacsinou vezme cb miesto hraca z vlastnej rise, tak nech si to riesia tam :D

Shinami
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 31. bře 2012 16:16:03
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Shinami » sob 19. bře 2016 19:55:11

Po přečtení tohoto tématu mě napadla určitá alternativa. Mám totiž pocit, že zde již dávno nejde ani tak o samotné rozdělení připsání CB, ale o poukázání na to, jaké měl kdo ve válce velké zásluhy. Sice statistiky od poslední mé aktivní války značně pokročily (poměr K/D, komba), ale stále mi zde chybí i další parametry - kolik který hráč udělal celkem DMG, kolik DMG schytal, kolik DMG se ubránil (vliv obran), kolik dotyčný hráč naléčil (healeři) a kolik času celkem dotyčný hráč strávil mimo safe zónu "ve válce". Pokud by šlo i tohle zakombinovat do statistik, tak pak by již alespoň dle mého názoru nebyla válka jen o tom, kdo "dal nejvíce posledních ran", ale skutečně o spolupráci mezi jednotlivými herními charaktery a o budování "osobní prestiže". Nebylo by nic jednodušího než si pak vyfiltrovat např. jen válečníky a posoudit, kdo vzhledem ke svým výkonům byl za říši skutečně nejužitelnější apod...
Případně pokud by se tento systém hodnocení ujal, jistě by šlo v budoucnu i vymyslet nějaké poměřování CB právě dle těchto výkonů, kde by tedy byl brán zřetel i na to, že každá postava má jiný styl boje (= nebylo by měřítkem připsaných CB pouze počet zabití či velikost DMG či lvl).

PS. Vím, že prakticky již nemám právo sem kvůli své neaktivitě psát. Ale když už jsem na tohle fórum po své poměrně dlouhodobé herní historii zabloudila, nemohla jsem odolat. Snad tedy případně tento nápad někoho inspiruje dál. V každým případě - v boji zdar!
Obrázek

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Krkovička » pon 21. bře 2016 6:18:11

Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Akemos » pon 21. bře 2016 7:39:19

Krkovička píše:Nazdarek :hello: nebo zacit pocitat CB jako v cidonii kdyz hrac chcipne tak se mu neco malo odecte ale to by se pak nekteri hraci dostavaly i do minusu :lol:
Kazdopadne by to zmenilo uplne styl boje :-)
Hej tak to by bylo brutální pro ty co maj KD 0,20% :lol:

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od neznam » pon 21. bře 2016 8:22:13

Takhle to bylo na začátku ekury když války začínali. Myslim ze 3 CB za zabití a -2CB za umrti. Jenže to by byli zase nadávky na dalkare ze umírají méně než lidi v chumlu a bylo by tu breceni zas :)

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » pon 21. bře 2016 11:30:53

Nápad sice hezký, ale jako na míru šitý pro ty, jemž se tak líbí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » úte 22. bře 2016 9:23:35

Mám pár dotazů, nebudu říkat, zda jsem pro nové rozdělení CB nebo nejsem, ale některé věci jsem nevyčetl a napíši pár otázek k zamyšlení, možná to pak někomu, kdo třeba vymyslí návrh, bude prospěšné.
1.) Proč by měly postavy s dálkovými kouzly chodit se mlátit do chumlů? Mě to přijde, že někteří zde berou, že jediné správné mlácení je se v chumlu 50 lidí najednou a ty co mají kouzla na dálku považují za nějaké prašivé. Tak je hra vymyšlena a) chary na tělo b) chary na dálku. A kdo komu brání ty ostřelující chumel vzít ve 3 lidech útokem a zabít?
2.) Mohl by mi někdo vysvětlit "vyžírání CB". To si opravdu myslíte, že vy nikdy nezasadíte poslední ránu, aniž by jste sebrali nějakému soupeři před tím nějaké ZB? Prostě všichni mlátí do všech a někdo zasadí poslední ránu, tak jaké vyžírání? A to někteří mají ty kouzla plošná, to jsou chudáci dle vás asi největší vyžírky, když vy útočíte na jeden cíl a on na 10 najednou?
3.) Při přepočtu udělených CB za součet útoku si nějak nedovedu představit, jak někteří téměř nesmrtelní, kdy by jim byl třeba udělen útok 1.200.000. To by asi hra docela kolabovala, když by databáze zaznamenávala udělený útok od všech postav všem postavám, dokavad dotyčný nezemře. Možná se pletu, ale možná by to byl neskutečný nápor. Dále by se tu možná hodně lidí divilo, proč, když někoho zabijí, proč mu to nedalo CB, protože někdo do dotyčného 10 minut před tím nasázel postupně DMG 50.000, ale nezabil ho.
4.) Dále jak tu již někdo psal, by každý asi začal tunit věci na maximální útok a na obrany by se vykašlal a to pobíhání po mapách by bylo v ještě větším měřítku, než se tomu děje nyní a prapory by frčely neskutečně. Každý by se snažil někam přiběhnout, nasázet do někoho kouzla a rychle přes prapory utéct. A pobíhání spawn - chumel - spawn by bylo možná maximálně oblíbené.
5.) To udělení 3 CB za zabití a 2 odečet za úmrtí mi při dnešním stavu nepřijde moc schůdné, to by z dnešních dejme tomu 90 bojujících mělo možná 20 kladné CB a zbytek 70 by byl v záporu a někteří v masivním.
6.) V neposlední řadě nemají všichni stejný počet kouzle útočných ani stejné hodnoty útoku, tak že by byli někteří znevýhodněni a nakonec by ve válce mohlo pobíhat jen třeba 100 BMek.

Celkově si myslím, že je to nedomyšlené, za prvé by někteří nezískali CB žádné, to by je brzo odradilo do chození do nějaké války, nikdy nemůžou mít všichni stejné výbavy a kdyby měli, tak nás to nebude bavit, nebylo by co poměřovat, za druhé by jste se možná divili, ale někteří jedinci dnes patřící k TOP desítkám by najednou v těchto desítkách nebyli a divili by jste se jsou to i waři a jiní. Prostě hrají systém ne mlácení se chumlu, kdy ti v chumlu mají top obrany a max ZB, ale hrají styl vysázet kouzla a utéct, dohýlovat a znova. Dále by asi dnešní výbavy 3xZB a podobně byly na vyhození, nikdo by je nechtěl. To jsem zase u toho, proč se odsuzuje jiný styl boje. Někdo si tu možná myslí, že je lepší než jiný, že je správné se mlátit jen v chumlu, že on nikdy nic nevyžral (dle některých) a že by měl mít více CB, no tak když je tak silný, proč nezasadí i tu poslední ránu? Přijde mi to jako kdyby si myslel, že on vždy hráči s 30.000 ZB zasadí 29.000 a nějaký jiný hráč mu ho vybere posledním úderem za 1.000, jako kdyby přesně ten "vyžírač" věděl, kdy tu ránu zasadit a tak je to celou válku. Pak se ptám, když zasadí 29.000 proč nezasadí ten směšný poslední 1.000?

Zopakuji, vůbec nejsem ani zastáncem ani odpůrcem, jak se co udělá, s tím budu hrát, ale jen jsem napsal příspěvek, aby se třeba vylepšil nějaký návrh, který by možná přispěl ke spravedlivějšímu rozdělení CB, i když mně třeba dnešní stav nevadí.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Eldik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 269
Registrován: pon 27. pro 2010 13:54:56
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Eldik » úte 22. bře 2016 20:14:52

Tobě to nepřijde jako nejspravedlivější dělení CB jaké tu kdy bylo?

Píšeš, že by si někdo udělal samé útoky a jen praporkoval, jako fajn, to sice může být, ale čemu to vadí? Za prvé má někdo svoji hrdost a nesnížil by se k tomu a za druhé by měli daggeři a auráci možné cíle, chytnou si je pod dýky nebo meč a jelikož mají převážně utoky, tak to prostě neudrží. Dále jsem tam něco četl o hráčích co si udělají 3x zb a nedostanou žádné CB, to není tak úplně pravda, WP LOJZA stojí v davu, má 58k zb, stojí tam 2 min a pořád drží, každému dá za 2k, z toho plyne že dostane z každé postavy, která u něj umřela nějaké % CB, takže i kdyby dostával stále jen 2 a 3 CB (podíl z dmg), tak i po té chvilce, kdy by u něj umíral jeden hráč na druhém by dosáhl pěkného výsledku. Navíc co bys chtěl, když si uděláš 3x zb, to není logické aby dával tolik CB jako ten s 3x schop.


Mně osobně to přijde jako nejmoudřejší nápad, který má hlavu a patu, ale návrh psát nehodlám. Takže pokud se toho někdo chce ujmout, může. Já už svůj zápal pro hru ztratil, může za to jen a pouze směr, jakým se to tu vyvíjí.
Když se budete cítit úplně zbyteční, vzpomeňte si na kámen magie.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Môj pohľad na válku

Příspěvek od Cepino » stř 23. bře 2016 7:45:50

Podíl v % na CB souhlasím je zatím asi nejspravedlivější nápad jaký tu byl. Moje reakce byly spíše na nápady dávat CB podle uděleného max poškození. I když v těch chumlech, kde mraky hráčů dá poškození zas hromadě jiných a naopak, by celkový počet CB za zabití jednotlivce musel rapidně stoupnout, neb při současném počtu CB za jednotlivce by se o CB moc hráčů nepodělilo a v důsledku by ti slabší opět nedostávali CB žádná. Pak je tu ještě otázka, zda zachovat něco ze současného systému % výhody pro menší levely, či tuto výhodu v novém neposkytovat. A opět netuším, jak složité by to bylo na naprogramování a jakou zátěž by to neslo pro hru, aby válka nebyla ještě zalagovanější jak nyní. Třeba včera jsem se chvilkama dostával do několikasekundových záseků, pak čekám po odlagu, zda jsem mrtvý či ne.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline hern123 
offline noxforko