Možnosti hry a nove projekty?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Davisss
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 89
Registrován: čtv 21. dub 2011 20:19:10
Bydliště: Poblíž Prahy
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Davisss » ned 15. kvě 2016 13:49:51

Tak znova, nejde o to že se to dá dropovat ve velkým, ale že to vůbec padne :)
Kdy jsi naposledy zkoušela hrát od začátku z nuly, aniž by jsi si pomohla velkou postavou? Není to snadné ale jde to celkem dobře :) Ano mám třeba jistou zkušenost, ale vše je vesměs na fóru. Za pár hodin práce nebyl problém mít lv 50 a na něm věci +9 (neříkám, že všechny). Nepříjde mě to těžké, ale když někdo hraje způsobem "dáš mě yang" tak se nikdo nemůže divit, že to přestávají hrát :) Kdo chce hrát a hra ho zaujme, poradí si :) Prostě nemůže tu být start uplně zadarmo, přece jen si vzpomeňte na offik :))

A k VIP, ty možnosti co dává jsou skvělé, jen je nekteří plně nevyužijí :)
(HG, herb, třaskaviny, krocení, ukazování času, počet odevzdaných a pod .. :)

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Giant » úte 24. kvě 2016 12:00:36

Možností hry je vskutku hodně, a za těch let tu bylo i dost nápadů od hráčů a rozhodně měl je i Tým. Otázkou je, zda se na něčem novém již pracuje, a bude to uvedeno do hry, nebo to tým zabalil, a už se jen udržuje hra. Po půl roce jsem se přihlásil s nadějí, že tu bude něco nového nebo se bude chystat, ale nic... nebo aspoň na forum není nikde nic psáno. Je to škoda, hra má potenciál. A těch hráčů ve hře je ještě min než málo :(
Bylo by super něco nového, nemusí to být mapa pro hrače 150lv + , ale i od menších lvlů :) Stačí vstup od 100-110lv, aby ta nová mapa měla využíti pro větší okruh hráčů, ale aby tam byly příšery, které si dají jak malí hráči tak i jen ti větší hráči :-)
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Chyu » úte 24. kvě 2016 13:38:18

Určitě si nemyslím (alespoň v to doufám), že by vývojáři na hru zapomněli a nechávají ji jen doběhnout, byla by to veliká škoda. Poslední velký projekt, který byl úspěšně vložen do hry je Královský systém (1.11.2015), který určitě nebylo jednoduché udělat. Musíme mít v hlavě neustále ten fakt, že na Ekuře pracují z programovacího hlediska pouze dva lidi, takže nemůžeme čekat obrovský update každou údržbu. Každopádně co vím, tak by se mělo pracovat na nové schopnosti Lovectví, která měla přijít společně s datadiskem Entarian.
Ekura.cz píše:Na závěr se sluší dodat to, čeho si možná někteří z Vás všimli - v seznamu zcela chybí slíbená schopnost Lovectví. Ta se nám bohužel nepodařila až do tohoto termínu dokončit v takové podobě, abychom ji mohli s čistým svědomím vydat jako součást datadisku. Prosíme proto o trpělivost. Věříme, že Lovectví za ni stojí.
Od té doby, kromě updatu 30.4.2015 se o ní nikde nikdo nezmínil a soudě ze všech těch textů to vypadá že již je v hodně rozpracovaném stavu.
Ekura.cz píše:30.4.2015 - Event a opravy
Zapnutí čarodějnického a prvomájového eventu
Přidání podkladů pro krmení jezdeckých zvířat (již brzy!)
Přidání podkladů do herního jádra pro lovectví (již brzy!)
Zrychlení přepínání mezi kanály
Tak nezbývá než čekat na nějaké bližší informace. :whistle:

DaveB
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 65
Registrován: úte 24. lis 2015 13:19:54
Dal poděkování: 5 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od DaveB » úte 24. kvě 2016 17:39:54

Já bych asi začal otázkou kolil map se využívá. Např: zelený a červený les, ohnivá země, poušť, ledová země atd...... Map je spousta, ale využití nulové. Jediné využití je při plnění úkolů na wh nebo dropovani věci na Bio.
Nebo aspoň já to tak mám jestli to někdo využívá jinak napište mi to sem prosím.

Já bych netvořil nové mapy jen bych do těchto map něco pridal ( metiny, příšerky) kde se dá vydělat a vyexpit. Aby byla aspoň trochu změna od C2 a metilandu :(
:jinno:

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Mithra » stř 25. kvě 2016 10:16:14

Nejjednodušší řešení jak zatraktivnit tzv. "staré mapy" pro malé levely je zrušení Země přitažlivosti. Současně s tím navýšení počtu meteorů ve stávajících mapách a je vymalováno. Země přitažlivosti tu měla význam v době prvotního boomu, kdy na serveru bylo přeplněno. Nynější stav je skutečně takový, že "prckové" znají jen první město a možná vesnici. Pak se zapikají v Zemi přitažlivosti a po pár dnech je to začne nudit.
V zásadě nejsem proti tomu, ty mapy nějak zatraktivnit. Ale dokud tu bude ZP tak to nemá smysl, protože tam stejně nikdo nebude chodit. Ono je totiž daleko snažší jezdit po ostrůvku 100x100 metrů a tlouct tam jeden meteor za druhým, než projíždět velkou mapu a dobrodružství hledat.
Jestli to je současně zábavné psát nebudu, neboť to je velmi subjektivní.

K malým levelům. Nemyslím, že postavy malých levelů si na našem serveru nedokážou vydělat dostatek yangů, aby to pokrylo jejich spotřebu a ještě jim zbylo na budoucnost. Pokud si ovšem někdo představuje, že po prvním týdnu hraní tu bude mít stejně jako postavy, které se na serveru pohybují už roky, pak je to velký omyl. Toto je MMORPG. To už samo o sobě deklaruje, že postava musí projít nějakým vývojem. Ten je dán z části možnostmi hry samotné a z části možnostmi hráče. Ty první jsou dostatečné. Ty druhé nemohu soudit, natož pak ovlivnit.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Cepino » stř 25. kvě 2016 11:54:17

Ono totiž dnešní hraní 99% hráčů a i začínajících hráčů se točí ne okolo zábavy, té je tu mnoho a dá se najít na různých místech, různých mapách a při různých činnostech, ale o tom kde, za jak dlouho a kolik vydělám. 150 a méně milionů za hodinu a většina hráčů se vám na to zvysoka vykašle. Téměř každý je tu již zhýčkaný a běžné činnosti pro něj nepředstavují věc za povšimnutí, ale soustředí se na to, aby někde za hodinu nahrabal xyz milionů. Stále tu slyším, jak si má někdo vydělat, ať už velký level či malý, či začátečník. Vydělávat se v této hře dá na všem a všude, jen to chce čas, úsilí a trpělivost. Tu ovšem v dnešní době již skoro nikdo nemá. Vím o hodně věcech, které na tržnici téměř nejsou nebo jsou předražené, ale protože se dropují obtížněji, nebo to tolik nevydělává za hodinu, tak to nikdo nedělá. Vaše chyba, ale nestěžujte si, že si nelze vydělat. Dřív začátečník sbíral každou droboť, aby si našetřil a po třeba půl roce konečně dotáhl nějaké ty +9 natočené věci. Dneska si každý myslí, že za dvě hodiny má 57 level, bude vydělávat 500 mega za hodinu a do týdne má plnou výbavu včetně natočených věcí. Tohle není chybou hry, tohle je chybou samotných zhýčkaných hráčů.

Druhou věcí je, že si tu někteří myslí, že co pár měsíců se tu budou neustále dokola přidávat nové mapy nebo nové činnosti, protože hráči jsou ze starých po chvíli znuděni. Nemohu srovnávat, nemám zkušenosti s jinými priváty nebo hrami, ale podle mně se tu ku blahu a zábavě hráčů dělá neustále něco. Ať už opravami chyb, vylepšování stávajících věcí nebo přidáváním nových. Jak již zde někdo psal, tak těžko vám dva GA, z toho předpokládám, že jeden to dělá ve volném čase po práci, budou chrlit co měsíc novou mapu s novými moby a s novými věcmi na drop. Je tu mnoho činností, které se dají dělat na dlouhou dobu, ale to mnoho hráčů nedělá, protože je to právě na dlouho (Biolog, Karma, Zručnost, Zahrádka, Výzvy). Na závěr, přidala se mapa, kde výdělky jsou srovnatelné se swampem, ovšem mapa není využívaná, protože je to těžké, výbavu si musíte těžce ukovat a nemůžete asi hrát se zaraženým mezerníkem a do zblbnutí plášťovat. Kdo chce, najde si zábavu ve stávajícím stavu a v současném tempu změn a novinek, kdo nechce, tak zde zábavu nenajde nikdy a bude tým neustále postrkovat k nějakým novotám, které ho ovšem uspokojí zas jen na malou chvíli. Začarovaný kruh.

Berte to jen jako můj pohled na hru a můj názor
Hezký den
Cepino
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » stř 25. kvě 2016 12:00:00

Mithra píše:Nejjednodušší řešení jak zatraktivnit tzv. "staré mapy" pro malé levely je zrušení Země přitažlivosti. Současně s tím navýšení počtu meteorů ve stávajících mapách a je vymalováno. Země přitažlivosti tu měla význam v době prvotního boomu, kdy na serveru bylo přeplněno. Nynější stav je skutečně takový, že "prckové" znají jen první město a možná vesnici. Pak se zapikají v Zemi přitažlivosti a po pár dnech je to začne nudit.
V zásadě nejsem proti tomu, ty mapy nějak zatraktivnit. Ale dokud tu bude ZP tak to nemá smysl, protože tam stejně nikdo nebude chodit. Ono je totiž daleko snažší jezdit po ostrůvku 100x100 metrů a tlouct tam jeden meteor za druhým, než projíždět velkou mapu a dobrodružství hledat.
Jestli to je současně zábavné psát nebudu, neboť to je velmi subjektivní.

K malým levelům. Nemyslím, že postavy malých levelů si na našem serveru nedokážou vydělat dostatek yangů, aby to pokrylo jejich spotřebu a ještě jim zbylo na budoucnost. Pokud si ovšem někdo představuje, že po prvním týdnu hraní tu bude mít stejně jako postavy, které se na serveru pohybují už roky, pak je to velký omyl. Toto je MMORPG. To už samo o sobě deklaruje, že postava musí projít nějakým vývojem. Ten je dán z části možnostmi hry samotné a z části možnostmi hráče. Ty první jsou dostatečné. Ty druhé nemohu soudit, natož pak ovlivnit.

O tomhle sem už přemýšlel, na jednu stranu je to dobré řešení, takhle by museli chodit do mapek místo ZP. Nicméně když jsem se na to podíval z pohledu dropera, tak než by měl lítat po celých mapách a hledat meteory, tak se na to dropování vykašle. Buďto by v těch mapách musel být značný počet meteorů, rychlý respawn nebo by se na to většina vyškala, přesně jak si říkal, radši budou jezdit po ostrůvku 100*100 metrů než po celé mapě (vymýšlím 40 000* 40 000m) :) . Takže aby to nedopadlo tak, že ZP se zruší, dropeři se vzbouří vykašlou se na to nebo se přemístí do swampů a dalších map a mapy jako červený les/zelený les stejně nenajdou své využití. Navíc ta mapa se nebude stejně využívat kvůli úkolům nebo monstrům a dalším. Pořád to zůstane v sekání meteorů, který je nejspíš jedno jestli se budou sekat v ZP nebo jednotlivých mapách.
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

MuckO
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 70
Registrován: pon 22. srp 2011 19:35:21
Dal poděkování: 18 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od MuckO » stř 25. kvě 2016 16:52:21

damy a pani 95% hračov ma maly lvl dropera alebo je droperom čo takto urobit aby niektore veci padali len na niektorych mapach ?
popremyšlajte nad tym a potom by mapy mali využitie a metinland by zostal len na zarobok a dropovanie máp a exp
chcelo by to prediskutovat čo by kde padalo lebo takto vletiš do metinlandu a po 20 minutach maš 3 rukavice a 3 expaky a nekedy aj mapu když se zadarí

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Spartaa16 » stř 25. kvě 2016 21:35:09

MuckO píše:damy a pani 95% hračov ma maly lvl dropera alebo je droperom čo takto urobit aby niektore veci padali len na niektorych mapach ?
popremyšlajte nad tym a potom by mapy mali využitie a metinland by zostal len na zarobok a dropovanie máp a exp
chcelo by to prediskutovat čo by kde padalo lebo takto vletiš do metinlandu a po 20 minutach maš 3 rukavice a 3 expaky a nekedy aj mapu když se zadarí
Tak zlodějka se dá nahradit prémkem na drop, což většina asi má. Navíc většina hráčů má plný sklady/postavy expáků a zlodějek dokonce natolik, že většina už je nechává ležet na zemi. :)

Do přitažlivky se chodí kvůli dropu/expu
Kdežto v červeným lese, ledovce, poušti ani nezaexpíš, ani nezadropuješ. :)

aby se tyhle mapy začali využívat, jednak bych zvětšil počet monster v mapách a to znatelně, nebylo by špatný u knih misí těžkých a dalších narvat co nejvíc monster z těhle map a znatelně zvýšit odměny, popřípadě mapy padají už z bossů v Cidonii, z meteorů tak proč by nemohli padat i z monster(protože většina droperů v metinlandu spolíhá na to, že jim spadne co nejvíc map)

Můj názor je, že přitažlivku bych nerušil jak už tu někdo navrhoval, takhle by se ti dropeři na to vykašlali, nicméně bych vymyslel pádné důvody, proč by mělo být dropování v mapách jako ledovka a dalších lepší než právě v metinlandu.
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Možnosti hry a nove projekty?

Příspěvek od Giant » stř 25. kvě 2016 22:05:10

To mě se ten nápad zase líbí :) Prostě by se v těch mapách zvedly počty příšer a meteorů, tak aby dropeři nemuseli hledat dlouho nějaký metin a mohli i u těch metinů pláštovat příšery :-) (DROP,EXP navíc)
+ Využití klasických map,
+ Větší klid dropů
+ a další ...

A proč to nevyzkoušet třeba na týden? a popř. to pak hned vrátit zpět?

A mapa přítážlivky se dá využít do budoucna jinak, není to špatná mapa :)
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline RAMHH 
offline hg003