Ladění a synchronizace útoků monster

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od MostEVILEK » pon 20. úno 2017 4:13:01

Script píše:Před malou chvílí proběhla mimořádná údržba, při které byly vydány opravné patche na následující chyby.
  • příliš rychlý útok u některých monster (například Kolonie Cidonia, Entarian, ...)
  • příliš vysoká rychlost pohybu některých monster v Kerindoru
  • vracení zpět při jízdě na poníkovi, začátečnickém koni, nebo kohoutovi
Téma tedy opět odemykám a prosím diskutující, aby se drželi pravidel fóra a nevyvolávali zbytečné hádky. Děkuji.

V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
CrashyD
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pát 21. říj 2016 9:34:05
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 119 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od CrashyD » pon 20. úno 2017 9:53:23

Script píše:Před malou chvílí proběhla mimořádná údržba, při které byly vydány opravné patche na následující chyby.
  • příliš rychlý útok u některých monster (například Kolonie Cidonia, Entarian, ...)
  • příliš vysoká rychlost pohybu některých monster v Kerindoru
  • vracení zpět při jízdě na poníkovi, začátečnickém koni, nebo kohoutovi
Téma tedy opět odemykám a prosím diskutující, aby se drželi pravidel fóra a nevyvolávali zbytečné hádky. Děkuji.
Entarian - nedokáži posoudit zda stoupla síla útoku monster vzhledem k opravdu rychlím úmrtím i pod jednou skupinou
Nicméně dle mého chyba v projekci útoku monster. Graficky dochází k pravidelnosti útoku jako dříve, nicméně inkasujeme dva zásahy. Velmi destruktivní je tak například setkání se zaříkávači, na kterých bych i doporučil o ozkoušení. Vizuálně vykouzlí a sešle jeden útok, nicméně ubere dvakrát, což většinu jedincu (i s kostmi na obranu schopky) pošle pod drn. O to zábavnější je po zmíněném "IK" sledovat získaný debuff, který zaříkávač dookáže též zakomponovat do stále omýlaného jednoho útoku.

Identický problém je i s lučištnicemi a vrahy (kapitáni nejspíš záhadně bez ovlivnění)
U lučistnic však s výjimkou, že jeden útok nemá za následek dva zásahy, nicméně dmg je dvojnásobný.

K potvrzení rád pořídím záznam z boje, nicméně věřím že zkusíte na vlastní kůži. Nestěžoval bych si, že je to nehratelné, ale určitě bych avizoval fakt ohledně spotřeby kuliček, jež byla včera na jeden metin identická, jako týden zpátky na 2hodiny :-)

Krásný start nového týdne !
S pozdravem
teď už jen lump loupitel :shinsoo:
Crashy :shinsoo:
ObrázekCrashyWikingsObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek NinjaObrázek150HotovoPPP12
„Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.“

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Script » pon 20. úno 2017 11:02:15

MostEVILEK píše:V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Mohu potvrdit, že k tomuto dochází. Ale stejně tak k tomu docházelo i před čtvrteční údržbou. Tohle je jedna z chyb o které víme a na jejíž opravu cílíme právě sérií změn v systému animací.
CrashyD píše:Nicméně dle mého chyba v projekci útoku monster. Graficky dochází k pravidelnosti útoku jako dříve, nicméně inkasujeme dva zásahy...

Identický problém je i s lučištnicemi a vrahy (kapitáni nejspíš záhadně bez ovlivnění)
Tohle vypadá spíše jako stav před ranní údržbou. V tuto chvíli se mi nedaří popisovaná chyba reprodukovat na žádném z monster v Entarianu.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
CrashyD
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pát 21. říj 2016 9:34:05
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 119 poděkování
Dostal poděkování: 49 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od CrashyD » pon 20. úno 2017 11:42:11

Ano, již jsem obdržel hlášení, že se bojuje :)
Viz správná dedukce -> mapoval jsem situaci včera večer. - omluva za opožděný a tudíž zbytečný monolog :D

Děkujeme za záchranu :)))
Crashy :shinsoo:
ObrázekCrashyWikingsObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek NinjaObrázek150HotovoPPP12
„Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl.“

Zagoris
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 4
Registrován: pon 13. úno 2017 10:26:05
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Zagoris » pon 20. úno 2017 13:13:40

Včera večer jsme téměř dokončili výbavu na BM suru a hned jsme se vydali do kerindoru, překvapil nás tam BM sura 95 lvl který používal stunera :shock: . Poté jsme zjistili, že monstra nejspíše začali používat steroidy. Dnes ráno jsem se lognul na BM suru, který zůstal v keri, jelikož jsem si přečetl, že byl opravný patch a vypadá to, že animace je lepší než byla před minulém updatu a už neběhají jak hyperaktivní Míša, ale pořád občas dali ránu z trochu větší vzdálenosti. Nicméně to vypadá hratelně. Více budu vědět až dotočím poslední item :D (není vtipné když hodíte 500kk na náramek a aby byl 10/8 a přitom ho najdete hotový na trzisti za 200kk o chvíli později)

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od rudlaninja » pon 20. úno 2017 14:19:12

Entarian-hrad díky za opravu je to v pořádku :) Metiny sem nezkoušela,ale pokud je to ok v hradě tak by měli být i metiny :)
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Drobek
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 5
Registrován: pát 12. srp 2016 20:35:49
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Drobek » pon 20. úno 2017 14:25:34

Situace v kerindoru, konkrétně na skřetech, se mi zdá pořád stejná. Skřeti dávají mnohem větší dmg, než před čtvrtečním updatem. Předtím jsem ustál 4 potvory naráz, teď mě zabíjí ve dvou. Zkoušeno před 10 minutami. Za 15 minut jsem si stihl všimnout 2 skutečností: 1) I přes stun a přerušení animace kouzla (stihnou se pouze napřáhnout), obdržím dmg, jako bych stun nedal. 2) Skřeti kouzlí z mnohem větší dálky. Konkrétně jsem jednoho zastunoval a druhý mě odhodil. Když se první probral, zůstal stát na místě a udělil mi poškození kouzlem, a až poté se ke mě přiblížil.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od MostEVILEK » pon 20. úno 2017 14:28:29

Script píše:
MostEVILEK píše:V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Mohu potvrdit, že k tomuto dochází. Ale stejně tak k tomu docházelo i před čtvrteční údržbou. Tohle je jedna z chyb o které víme a na jejíž opravu cílíme právě sérií změn v systému animací.


Právěže k tomu nedocházelo :D Byl jsem v cidonii po udržbě ( čtvrteční i pondělní) a u Valaruca tedy rozdíl o 100%
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Relly
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 120
Registrován: pon 23. bře 2015 20:50:16
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 148 poděkování
Dostal poděkování: 48 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od Relly » pon 20. úno 2017 16:21:05

Byl jsem na zkoušku kerindor (minotauři).Příšery jsou sice extrémně pomalé, řekl bych, že ještě pomalejší než dřív, ale kouzla dávají s takovým předstihem, že se to nedá.Jsou daleko od mého sury, ale stejně dostanu ten jejich hit, aniž bych vůbec viděl, že ho vůbec dávají, takže asi tak.Nevím, jestli je to záměr, ale před tím to tak nebylo no :D.
Obrázek
Flath
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek
160
P
P
P
G1
5/5
Hotovo

EnsexSaman
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 369
Registrován: pon 10. zář 2012 9:53:20
Dal poděkování: 26 poděkování
Dostal poděkování: 19 poděkování

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Příspěvek od EnsexSaman » pon 20. úno 2017 18:05:00

Zkusil jsem s BM 95 poslední ezo (103) a jediné co se změnilo je jejich rychlost jinak stále nehratelné kouzla davají bez animace a nebo kilometr od mne takže myslím že se takřka nic nezměnilo.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Clusive 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Russian 
offline hg003