Vyhlazování hran ve hře
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- Ade
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
- Dal poděkování: 87 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Vyhlazování hran ve hře
Je už několik dní co byla tato novinka přidána a nikdo se k tomu tu na forum nevyjádřil, proto rozbíhám toto téma..
Dle mého názoru je fajn, že tým se snaží inovovat a vylepšovat grafickou stránku hry. Ale jak koukám a pozoruji tak i když si nastavim 8x vyhlazování tak žádnou změnu nevidím. Možná jen mám špatné oči a jsem slepý, ale fakt ani na fotkách v novinkách na webu žádný rozdíl nevidím.
To je můj názor jsem zvědav na vaše postřehy.
Dle mého názoru je fajn, že tým se snaží inovovat a vylepšovat grafickou stránku hry. Ale jak koukám a pozoruji tak i když si nastavim 8x vyhlazování tak žádnou změnu nevidím. Možná jen mám špatné oči a jsem slepý, ale fakt ani na fotkách v novinkách na webu žádný rozdíl nevidím.
To je můj názor jsem zvědav na vaše postřehy.
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Rozklikni si obrázky na webu do většího okna pak rozdíl uvidíš,staré mají lehce vroubkované okraje nové jsou hladké.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Je možné, že ti vyhlazování nepodporuje grafická karta, ale pokud nevidíš rozdíl ani v obrázcích, tak to asi není příčinou.
Já osobně mám vyhlazování zaplé 8x a rozdíl vidět jde. Na první pohled tedy ne tak docela, to spíše jen u pramínků vlasů (šamanky, surové a základní účes wara). Když se ale zadívám, tak je změna obrovská oproti dřívějšku.
Já osobně mám vyhlazování zaplé 8x a rozdíl vidět jde. Na první pohled tedy ne tak docela, to spíše jen u pramínků vlasů (šamanky, surové a základní účes wara). Když se ale zadívám, tak je změna obrovská oproti dřívějšku.
- Ade
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
- Dal poděkování: 87 poděkování
- Dostal poděkování: 27 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Děkuji, nějaký miniaturní rozdíl tam jde vidět, ale jen na tom prvním obrázku.rudlaninja píše:Rozklikni si obrázky na webu do většího okna pak rozdíl uvidíš,staré mají lehce vroubkované okraje nové jsou hladké.
- BeerBelly
- Lv.19
- Příspěvky: 206
- Registrován: stř 04. zář 2013 16:28:37
- Bydliště: Slovensko
- Dal poděkování: 45 poděkování
- Dostal poděkování: 100 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Nezakladal to nikto, pretože tato tema je uplne zbytočná, nato aby ludia povedali Ano je to super alebo nie je to nahovno netreba za každú cenu zakladať tému, len aby bola,čo vsetci pochopili, teda asi okrem teba, ale ked uz to chceš počuť, tak nie ja som zmenu nevidel a nechal som to teda na tom povodnom.Ade píše:Je už několik dní co byla tato novinka přidána a nikdo se k tomu tu na forum nevyjádřil, proto rozbíhám toto téma..
Dle mého názoru je fajn, že tým se snaží inovovat a vylepšovat grafickou stránku hry. Ale jak koukám a pozoruji tak i když si nastavim 8x vyhlazování tak žádnou změnu nevidím. Možná jen mám špatné oči a jsem slepý, ale fakt ani na fotkách v novinkách na webu žádný rozdíl nevidím.
To je můj názor jsem zvědav na vaše postřehy.
Jeho revírom je Shinsoo . Jeho tempo je smrtiace. Jeho súpermi sú afk hráči, dropovia a buffky. Je v nasadení vo dne v noci. Lejno z Jinna . Naša smrť je jeho prácou
BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber
BeerBellyYT:https://www.youtube.com/channel/UCksM6G ... subscriber
- Itako
- Lv.25
- Příspěvky: 522
- Registrován: úte 18. pro 2012 17:51:00
- Bydliště: Slovakia
- Dal poděkování: 446 poděkování
- Dostal poděkování: 182 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Ja si nemyslím, že táto téma je zbytočná, napríklad som čakal kedy to niekto založí aby som si mohol prečítať recenzie na to a poprípade to skúsiť Čo sa vyhladzovania týka, tak na tržnici mi prišli lepšie vyhladené dekoratívne prvky (kvety, lampy a pod.), ale na druhej strane to zvýšilo záťaž hry pre ntb, preto by som vyhladzovanie nemohol použiť pre bežné hranie (2-3 účty prihlásené) a ostanem pri staromCourageous píše:Nezakladal to nikto, pretože tato tema je uplne zbytočná, nato aby ludia povedali Ano je to super alebo nie je to nahovno netreba za každú cenu zakladať tému, len aby bola,čo vsetci pochopili, teda asi okrem teba, ale ked uz to chceš počuť, tak nie ja som zmenu nevidel a nechal som to teda na tom povodnom.
TheItako | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
102k+ min | Jinno | 131 | 6xP | Hotovo | P | M4 | 17 | P | 30 |
Návody:Zoznam PvM výhod,Tabuľkový podpis,Rybaření a vše kolem něj
"Nečakaj na perfektnú chvíľu, sprav každú chvíľu perfektnou"
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Také jsem nezapl. Po konzultacích mi bylo řečeno, že to bude mít zvýšený nárok jak na procesor, tak na grafiku. Ti chudáci trpí již teď ve swampu nebo při válkách, proto raději ani zkoušet nebudu.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1049 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Zapnul jsem to na chvilku. Snížení výkonu můj stařičký procesor ani nezaznamenal. Ale vzhledem k tomu, že když už vlezu do hry, tak sleduju úplně jiné věci, než vyhlazené kytky, tak jsem to zase vrátil nazpět. Každopádně na nějaké ty screenshoty a detailní záběry je dobré to zapnout. Zblizka ten rozdíl je určitě znatelný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: Vyhlazování hran ve hře
Samozřejmě sme prováděli testy, každý počítač je ale trochu jiný, jiné součástky, jiné nastavení a tak to nelze říci obecně. Proto udáváme snížení výkonu o 5 - 10%.
Níže můžete vidět 2 screeny ze hry, jednou s vyhlazováním a jednou bez. Včetně zapnutých informací (vpravo nahoře) ve třetím screenu pak výřez informací.
Antialiasing vypnuto.
Antialiasing zapnuto 8x.
Nejdůležitějším údajem je RFPS = Rendered FPS kde RT pravo od něj udává dobu v milisekundách, kolik mu trvá vyrendrovat jeden snímek.
Pro kontrolu pak i údaj FC, který udává počet polygonů, které jsou na obrazovce renderovány.
Níže můžete vidět 2 screeny ze hry, jednou s vyhlazováním a jednou bez. Včetně zapnutých informací (vpravo nahoře) ve třetím screenu pak výřez informací.
Antialiasing vypnuto.
Spoiler:
Spoiler:
Pro kontrolu pak i údaj FC, který udává počet polygonů, které jsou na obrazovce renderovány.
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »