Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Ahoj, týmto príspevkom by som chcel osloviť hlavne hráčov, ktorý navštevujú mapu menom ,,Entarian" a tiež sa stretávajú s týmto ,,bugom, porblémom" alebo ako to nazvať. Ako to je možné že postava dokáže v niektorých prípadoch prejsť cez také textúry že až to je nereálne a v druhých prípadoch nedokáže prejsť cez mini kopček a začne sa tam zasekávať. To už len aby sme behali a hľadali cestu kade sa štverať a pri tom sa zaseknúť 1000x v textúre lebo to nieje nijak farebne odlíšené a ani výškovo oddelné. Ano pre tých čo by hovorili že to je schválne tak to teda určite. Osobne som si už na to zvykol, ale keď som tam bol prvý krát naozaj som mal problém sa čo i len pohnúť niekde, lebo som bol neustále seknutý v textúre. Myslím že by sa to mohlo prepracovať lebo príde mi to ako odfláknuté a nedokončené.
ďakujem za prečítanie, čakám vaše reakcie a názory v komentároch Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť.
ďakujem za prečítanie, čakám vaše reakcie a názory v komentároch Je tu len pár príkladov textúr je ich tam oveľa, oveľa viac do ktorých sa dá zaseknúť.
Zaynev BM sura 109
menší comeback tentokrát už nie tryhard
menší comeback tentokrát už nie tryhard
-
- Lv.25
- Příspěvky: 547
- Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
- Dal poděkování: 342 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Osobně mi také vadí, když dlouho hledám cestičku kudy se ke kosterním ostatkům dostat, ale myslím si, že skutečně je to záměrem, jako ztížení hledání daných kostí, vždy nějaká ta cestička (ne přímá) existuje. Je to jen můj názor.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
To mi je jasné že to je zámerne ale prečo to neni aspoň farebne odlíšené? príklad spravená trávnatá plocha kade sa dá chodiť a tam kde nejde tak nech sú hory alebo teda skalycleo píše:Osobně mi také vadí, když dlouho hledám cestičku kudy se ke kosterním ostatkům dostat, ale myslím si, že skutečně je to záměrem, jako ztížení hledání daných kostí, vždy nějaká ta cestička (ne přímá) existuje. Je to jen můj názor.
Zaynev BM sura 109
menší comeback tentokrát už nie tryhard
menší comeback tentokrát už nie tryhard
- cavallerio3
- Lv.9
- Příspěvky: 53
- Registrován: sob 15. lis 2014 17:14:57
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.
Spoiler:
† In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi! †
„Myslím, že jsem někoho zabil.“
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
plačem tu snáď že by som to nezvládol? len vravím ako je tá mapa zle spravenácavallerio3 píše:Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.
btv. tiež mám už dosť tých kôl za sebou takže...
a ak ti prekážam tak vôbec nemusíš na moje príspevky reagovať a vravieť k ním niečo. Niesi nútený to čítať a vyjadrovať sa k tomu.
Zaynev BM sura 109
menší comeback tentokrát už nie tryhard
menší comeback tentokrát už nie tryhard
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Myslím, že to, že není nalajnovaná cesta přímo ke kosterním ostatkům a že je to udělané obtížné, je prostě udělané naschvál, aby to bylo co nejvíce obtížné. Dle mého to není chyba, ale záměr.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.25
- Příspěvky: 547
- Registrován: úte 27. pro 2011 11:55:25
- Dal poděkování: 342 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Ta mapa není zle udělaná, ale záměrně takto udělaná, aby si cestu musel hledat a ne aby tě to rovnou navedlo. Je to prostě vyšší obtížnost. Máš tam kopeček a na ten se schválně dostaneš pouze jednou cestou, proč jí rovnou vyznačit, když může autor nechat hráče si trochu lámat hlavu. Ke každému kosternímu ostatku se dá dostat, jen to chce trpělivost. A cesta se dá zapamatovat, zejména když máš za sebou pár kol jak píšeš.megac píše:plačem tu snáď že by som to nezvládol? len vravím ako je tá mapa zle spravenácavallerio3 píše:Prostě se musíš snažit. Plno lidí udělalo několikrát ent biologa už a vypořádali se s tím, proč ne ty? Neremcej a překonání to už mě vytáčí ti tvoje neustále frfňání nad něčím.
btv. tiež mám už dosť tých kôl za sebou takže...
a ak ti prekážam tak vôbec nemusíš na moje príspevky reagovať a vravieť k ním niečo. Niesi nútený to čítať a vyjadrovať sa k tomu.
Clleopatra - 160 lv - šamanka drak (full bio, karma P, zručka P,herb P, ent full)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
Claris11 - 160 lv - šamanka heal (full bio, karma P, zručka P, ent full)
BlackLilyth - 160 lv - BM sura (full bio, karma P, zručka P, ent full)
Katiee - 148 lv - sura WP (full bio, karma P)
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Pro normalniho cloveka jsou textury v te mape zcela absurdni a nepochopitelne. Osobne si nedokazu predstavit, ze by tohle byl zamer, protoze by to nebylo ani tak zvyseni obtiznosti jako odrazovani hracu od hry a snizovani kvality mapy potazmo serveru. Na druhou stranu chapu, ze celkove jadro a system teto hry pravdepodobne neumoznuje udelat takhle velkou mapu zcela perfektne, aby byla kazda textura zcela presna, nebylo mozne se nikde zaseknout apod. (minimalne v nejakem rozumnem case).
Jen co jsem si precetl o cem je diskuze, tak mi bylo jasne, ze drtiva vetsina prispevku se ponese ve stylu "No to ne! Ja jsem musel jit okolo zabugovane textury, takze je to tak nejlepe jak muze byt a rozhodne se nic nesmi zmenit!" a opet me uzivatele fora nezklamali.
Jen co jsem si precetl o cem je diskuze, tak mi bylo jasne, ze drtiva vetsina prispevku se ponese ve stylu "No to ne! Ja jsem musel jit okolo zabugovane textury, takze je to tak nejlepe jak muze byt a rozhodne se nic nesmi zmenit!" a opet me uzivatele fora nezklamali.
- megac
- Lv.27
- Příspěvky: 710
- Registrován: pát 18. úno 2011 13:29:48
- Dal poděkování: 171 poděkování
- Dostal poděkování: 123 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
vidíš, ale na tom aj tak skončíme že ja som ten čo tu plače a že to nedokáže, pritom to dokážem a sám som si tým prešiel, len chcem aby bola kvalita tej mapy na úrovni a presne ako píšeš tie textúry sú absurdnéondra852 píše:Pro normalniho cloveka jsou textury v te mape zcela absurdni a nepochopitelne. Osobne si nedokazu predstavit, ze by tohle byl zamer, protoze by to nebylo ani tak zvyseni obtiznosti jako odrazovani hracu od hry a snizovani kvality mapy potazmo serveru. Na druhou stranu chapu, ze celkove jadro a system teto hry pravdepodobne neumoznuje udelat takhle velkou mapu zcela perfektne, aby byla kazda textura zcela presna, nebylo mozne se nikde zaseknout apod. (minimalne v nejakem rozumnem case).
Jen co jsem si precetl o cem je diskuze, tak mi bylo jasne, ze drtiva vetsina prispevku se ponese ve stylu "No to ne! Ja jsem musel jit okolo zabugovane textury, takze je to tak nejlepe jak muze byt a rozhodne se nic nesmi zmenit!" a opet me uzivatele fora nezklamali.
samozrejme každá textúra nikdy nebude dokonalá to by u tej mapy strávili roky ale to čo je tam je hrozné
Zaynev BM sura 109
menší comeback tentokrát už nie tryhard
menší comeback tentokrát už nie tryhard
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Entarian, jeho textúry a ich priechodnosť
Můžete mi prosímtě vysvětlit, co je za bug na tomhle obrázku? Že cesta k ostatkům nevede rovně, ale oklikou a není pro každého vyznačená jako cyklostezka a její okraje označené čárou, aby náhodou postava nevyběhla mimo?
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »
@
Mionix « pon 6:06 pm »
@
Relly « pon 5:42 pm »
@
hg003 « ned 10:31 pm »
@
gagefranjo « ned 7:32 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
Mionix « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:05 pm »
@
Mionix « ned 6:49 pm »
@
gagefranjo « ned 6:40 pm »
@
gagefranjo « ned 6:38 pm »
@
Mionix « ned 6:00 pm »
@
gagefranjo « ned 5:53 pm »
@
gagefranjo « ned 5:52 pm »
@
Mionix « ned 5:03 pm »
@
gagefranjo « ned 2:48 pm »
@
Mionix « ned 9:40 am »
@
kovardominik « sob 9:07 pm »
@
kovardominik « pát 10:55 pm »
@
Mionix « pát 7:42 am »
@
xSaskex « čtv 6:57 pm »
@
schvarz « čtv 3:10 pm »
@
RAMHH « čtv 1:21 pm »
@
goddamnbary « čtv 1:09 pm »
@
Akemos « čtv 9:40 am »
@
goddamnbary « stř 3:25 pm »
@
goddamnbary « stř 3:24 pm »
@
Mionix « pon 4:12 pm »
@
Betty « pon 3:13 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
@
gagefranjo « ned 10:54 pm »
@
Hakan « ned 9:08 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
@
gagefranjo « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:34 am »
@
gagefranjo « ned 11:32 am »