Diskusia o Ekure

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od GiVeMeLoVe » čtv 30. lis 2017 17:03:31

Spartaa16 píše: stř 29. lis 2017 23:59:02
Spoiler:
Anderson píše: stř 29. lis 2017 21:29:31
Obchodnik799 píše: stř 29. lis 2017 18:54:48

Zdravím,
ono upadá i wowko, takže nemůžeme nějak hanit metin, že by byl špatný, ale mmorpg už není v oblibě. Dnes se hrajou převážně MOBA, FPS, a "PUBG" hry. Doba je bohužel nastavená tak, že skill a síla postavy ve hře se nrozvíjí časem, ale každou hru máš šanci byt nejlepší, to hodně lidem vyhovuje.
Ekura byla pro mě srdcová záležitost, protože to byl pořádný p-server, kde se využili na pvm postavy, jako BM, ninja, healer atd. A nebylo to jenom o "trapném" wpčku a aurákovi, kteří bezhlavě sekali.
Po mém perma BANu, jsem ztratil chut hrat Ekuru celkově a ani ji nehraju, protože jsem tam vynaložil tolik času, že už se mě taková chut nevytvořila, abych začínal od začátku ... ano někdo muže nevrhnout, at si koupim SD a nakoupim veci za SD, ale já bych chtěl vytvořit postavu aniž bych musel nakupovat za "real" nebo použit mezi serverovou výměnu.
Přeci jen, jmenuje se to Ekura projekt, a jako každý projekt, tak někdy musí skončit a obávám se, že to nebude moc dlouho trvat. :) Upřímně, kdo z původních majitelu top lvl postav hraje ? Jak vypadají války ? atd. Bohužel komunita Ekuru uplně potopila, defakto je to metin o mřenkách healerech a bmkach. :) Kdo chce yangy, zapne režim robota a jde do swampu, jak do fabriky k pásu, to se omlouvám, ale to praktikovat nebudu. :D
Samozrejme, ja som to vôbec nechcel aby to vyznelo v zlom, práveže ja som jeden z tých, ktorý si občas ten metin zahrajú radi, nehrotím to tak ako to bolo pred rokmi, predsa len priority sa časom posúvajú, ale ide presne o to, čo si napísal.. Metin potopila doba a bohužiaľ aj niektoré úpravy, ktoré konkrétne na ekuru prišli..Ale aj tak musím oceniť to, čo dokázali Admini vytvoriť z takej hry ako je metin, bezohľadu na všetko, stále tu podľa mňa hrá úctyhodné množstvo ľudí a je to najprepracovanejší metin, aký som videl :)


Třeba takovej ofík jen ten 2. hráč Honey v rozhovoru říkal, že za těch pár let nastrkal do metinu půl mega. :lol:
Chápu, že takový blázni tu nejsou, ale pořád se jich najde dost natolik, aby uživilo server. 8-)
U tohoto bych se zastavil. Ano těch lidí co do ekury dají nějakou vyšší částků řadově několik desítek tisíc moc není. Proto bych určitě nebyl proti, kdyby do IS zavítalo hned několik nových věci. Někteří namitají, že ekura mán své kouzlo “vše lze získat ve hře” ale já radši obětuji 1000 na podpoření vývojářů než si za to kupovat od hráčů yangy.
Doba se mění, nějaký ten požeh, kostým, mount, mudrcky by pro mě byly hodně pěkným zlehčením hry výměnou za připlacení. Kdo v dnešní době chce u metinu trčet 10h denně 7dní v týdnu aby si vše poctivě nadropoval?

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od qSTRoNgMANp » čtv 30. lis 2017 20:33:58

Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od GiVeMeLoVe » pát 01. pro 2017 10:04:12

Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od Spartaa16 » pát 01. pro 2017 12:38:11

Spoiler:
GiVeMeLoVe píše: pát 01. pro 2017 10:04:12
Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .
Nemůžeš mít vše hned, oni to taky poctivě všichni odevzdávali, jak jen to šlo, i když museli vstávat před prací, školou... v životě to taky tak funguje, nikdy nevybuduješ nic během chvilky. ;) :up:
K válkám, náhodou včera tam bylo cca 40 červených a cca 30 modrých, jen ta žlutá :chunjo: slabá účast...
Kdyby se s tím PvP systémem trochu kouzlilo, odstranili se mřenky, prapory ne-li houby třeba, tak válka by v ten moment zase byla o něco atraktivnější a myslím, že slušný počet lidí by se zase vrátil(především chary na blízku :D ).
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od yatchman » sob 02. pro 2017 0:19:21

Spartaa16 píše: pát 01. pro 2017 12:38:11
Spoiler:
GiVeMeLoVe píše: pát 01. pro 2017 10:04:12
Obchodnik799 píše: čtv 30. lis 2017 20:33:58 Ještě abych přispěl k diskuzi, tak on je hrozný rozdíl mít/nemít karmu a věci od většich lvl, dělaji velkou výhodu ve valkách atd. Neříkam, že by se to mělo rušit, ale prostě 90lvl nemužeme konkurovat 110 lvl, už jen z důvodu BIO, věci od 110 shellka atd, napřiklad na offiku ten rozdil lvl není tak znatelný. Pomuže, ale ne tak razantně. :)
Ono tady bylo dost návrhů, že by se dal biolog odevzdávat po 3 kusech 1x denně - tudíž by to člověk jednou odevzdal po práci/škole ale lidi, co tu hrají několik let byli všichni hrozně ublížení a oháněli se tím , že oni to museli odevzdávat 1ks po 8h .... to samé s karmou.
A pak je tu další kapitola, kde ti samí hráči brečí jak ve válkách nikdo není, jak je to nanic když sou mřenky a prapory apod.
Hold války teď moc lidí bez full bia a pokročilé karmy nechodí a už chodit ani nebude protože ten rozdíl je obrovský a než se rok a půl denně štvát odevzdaváním aby se pak mohli podívat do válek kde stejně chodi 30 lidí .
Nemůžeš mít vše hned, oni to taky poctivě všichni odevzdávali, jak jen to šlo, i když museli vstávat před prací, školou... v životě to taky tak funguje, nikdy nevybuduješ nic během chvilky. ;) :up:
K válkám, náhodou včera tam bylo cca 40 červených a cca 30 modrých, jen ta žlutá :chunjo: slabá účast...
Kdyby se s tím PvP systémem trochu kouzlilo, odstranili se mřenky, prapory ne-li houby třeba, tak válka by v ten moment zase byla o něco atraktivnější a myslím, že slušný počet lidí by se zase vrátil(především chary na blízku :D ).
Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od Pajik » sob 02. pro 2017 17:24:26

yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od qSTRoNgMANp » sob 02. pro 2017 18:09:46

Pajik píše: sob 02. pro 2017 17:24:26
yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)
Mě se líbil návrh od ondry, že by se do pole portovalo na náhodné místo. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od Spartaa16 » sob 02. pro 2017 18:34:06

Obchodnik799 píše: sob 02. pro 2017 18:09:46
Pajik píše: sob 02. pro 2017 17:24:26
yatchman píše: sob 02. pro 2017 0:19:21 Tak ono by stačilo hráče namotivovat, aby do války chodili. Momentálně 90% hráčů jde do války jen proto, že si chtějí zabojovat, ale ví, že na tom týdně tratí stovky milionů. Pár hráčů samozřejmě chodí pro cb na dělání karmy, na zmrzky a podobně.
Hrají tu desítky a desítky hráčů, kteří mají slušné pvp výbavy, ale do války nechodí, protože ze svého pohledu nemají důvod. Dejme jim hmatatelný důvod, něco, proč se vyplatí do války chodit a ve válce, i při dnešním systému, bude narváno.
Válka (realna) přece není a nikdy nebyla jen pro ty, kdo v ní chtějí být. Většinou byli účastníci nedobrovolní, donucení. Donuťte nějak hráče chodit do války, vrátí se rivalita a začne tu být zase živo.

Kdyby se systém "jděte do války, budete zvýhodněni" změnil na "jděte do války, nebo budete znevýhodněni", byla by tu zase ta atmosféra konkurence, která tu chybí.
Patřím mezi ty, kteří utrácí ty "miliony" za války, nicméně jak chceš znevýhodnit? Každý na to nemá neustále čas (viz. tento týden, ani já a ani kolega jsme nebyli ve válce). Další věcí by bylo spíše, že by hráči přestali hrát už úplně a nebo by přešli do jiné říše, byť by se mohly dané říše alespoň mezi sebou rovnat.
Ohledně nucení? Nikdy mě nikdo nedonutil jít do války, spíš jsem se sám snažil vykopat hráče, kteří jdou dávat body cizím říším (ty lvly 76-120, co chcípnou na spell, který nemíří ani přímo do nich).

Dost mě nudí běhací mapa, ta má výhodu pouze v tom, že místo hodiny na kostech se utratí jen 35-40 minut, byť doběhnout ke spawnu k modrým trvá dvě minuty, pak zase pro buff zpátky atd. Experiment na reakci "tak si počkejte, oni přijdou" dopadl ušetřením 55 minut kostí, jelikož nikdo nepřišel.
A když to tak vezmeš, války jsou stavěny pro dálkové postavy s útoky nebo průnikama na luk a je to opět vše dokola, 3 mapy, nic se na tom nemění, už nějaký ten pátek je to zkrátka vše dokola. Přitom si myslím, že stačí udělat nějakou tu změnu (byl bych vděčný i kdyby mapa byla celá holá :D ), klidně i velká svatá, ať mají taky trošku větší šance postavy na blízko, anižby si dagger musel vzít luk a střílet z dálky, klidně bych si i prubnul válku bez eliků a bez kostí, zkrátka alespoň nějaké změny jednou za čas (klidně jedna válka za 3 týdny), určitě bych do ní šel. :)
Mě se líbil návrh od ondry, že by se do pole portovalo na náhodné místo. :)
Mně by se líbily klidně i vlajky, případně kombinace portování náhodně nebo pouze portování, či změna mapy.
Řekl bych, že tým se bojí změn. Přece jen vrátit do původního stavu se to přinejhorším dá kdykoliv.
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
malamira
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 37
Registrován: pát 17. led 2014 20:19:13
Dal poděkování: 25 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od malamira » ned 03. pro 2017 1:09:35

To s tím náhodným portováním a menší mapou nezní vůbec zle, myslím že kdyby admin team něco takového připravil a v ideálním případě nás poté pustil i na test servr na otestování - otevřít ho i pro hráče jako když se přidávala zručnost ;) bylo by to super - hned by se vědělo co je dobře, co je špatně a rozhodně by to hře prospělo, jako člověk co má 110 wara s PvP výbavou mohu jen potvrdit, že v nynějších válkách se nechytám a to si troufnu tvrdit že mám opravdu velmi slušnou výbavu :shoot:
Obrázek Bjarni Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek 549 6 13 17 P

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Diskusia o Ekure

Příspěvek od ShiBaall » úte 12. pro 2017 8:01:35

Jak zvýšit návštěvnost válek? Jednoduché a už to tu zaznělo.
Smazat veškerý mřenky a pododný hlouposti. Co je to za válku, když v ní hodinu běhá několik lidí neviditelných, jen čekají na správnou chvíli a nění možnost je zabít? To dokáže znechutit hru a je to prostě hloupost.
Prapory, požehy, houby a další věci ve válce prostě zakázat. At si to umačkají na elíky. Pokud si někdo vytvoří makro a valí tam několik hub za vteřinu, je vlastně nesmrtelnej. Takže tam budou za chvíli budou pobíhat jen nesmrtelný a neviditelný. A kde je zábava?
Taky by bylo dobré urychlit biologa ( taky to tu zaznělo). Nemá smysl nic si nalhávat, metin je těžký retro a člověk, co si řekne - "zavzpomínám si", asi nebude chtít vzpomínat klidně i rok, než to dodělá.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Yuminka 
offline gordon159 
offline hg003 
offline nobody1 
offline vitulinek