Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Mithra píše: ↑úte 10. dub 2018 13:35:19
Upřímně.
Myšlenka zákazů se mi vůbec nelíbí.
Což takhle:
1. odstranit ze hry "házecí" meteory úplně a navýšit jejich počet v běžných mapách odstraní problém s naházenými meteory kdekoliv a zvýší návštěvnost map, které teď zejí prázdnotou
2. Odstranit jednorázově všechny nasyslené meteory a snížit pravěpodobnost jejich dropu o 80% "házecí" meteory získají opět hodnotu a hráči s nimi přestanou takhle bezúčelně plýtvat
3. Odstranit ze hry všechny nasyslené meteory, nechat padat ve stejném množství, ale zakázat stohování a meteorům nastavit nějakou životnost (1 hodina), po které pokud nebudou využity tak zmizí z inventáře. meteor se sice stane neprodejným, ale bude alespoň využíván k tomu, k čemu by měl být a odpadnou stížnosti na mapy pro prcky, plné nevymlácených mobů z bažin a ďábelských meteorů
4. nastavit vyhozený meteor tak, že pokud nebude zničen do 5ti minut od vyhození z inventáře, tak sám zmizí.
5. neřešit
Než se tu zase zvedne vlna příspěvků na téma, co to zas vymýšlím za hlouposti, tak tohle berte jen jako ukázku alternativního způsobu myšlení.
Zákázy jsou pravda nejjednodušší řešení, ale pokud budeme všechno co se někomu nelíbí jen zakazovat, tak to rovnou můžeme zabalit.
Líbí se mi bod 1 a 4. Bod číslo 1 asi víc. Možná bych k němu přidal zrušení mapy Metinland.
Zachoval bych házecí meteory ze swampu s tím, že by šli vyhodit jen ve swampu.
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek.Karel Kryl
TomasFoxx píše: ↑úte 10. dub 2018 14:20:04
Proč se normálně nezavede stejný způsob který se udělal s žílama? Žílu hodit nemůžeš, v blízkosti je už jiná Pro meteor bych udělal to stejné, nikomu by to nebránilo si těch 1000 meteorů naházet ale ani by to nikde neblokovalo cesty
Rovněž zajímavá myšlenka. Ze žil ale nic neleze. Když takhle naházíš pár meteorů a několikrát do nich sekneš, těžko se ti bude projíždět. Mobové ty volný místa jednoduše ucpou. A když do nich začneš sekat, asi se nevyhneš tomu, že zároveň nebudeš zasahovat i meteory okolo, takže jich budeš mít víc a víc. Buď tě pak utlučou (malý level nebo slabší výstroj), nebo ti to zalagujou (slabší PC). Plus další nevýhoda. Méně meteorů zaplácá daleko větší plochu. Tedy výhoda pro toho, kdo se baví tím, že ucpává cesty. Spotřebuje daleko méně materiálu. Ale na seznam brainstormingu to určitě patří jako alternativa k zákazu.
Ak to chce niekto vysekať, mobovia sa dajú od meteorov nahnať plášťami, takže dá sa zamedziť sekaniu aj priamo meteoru.
Navždy v našich-vašich srdciach, kráľ všetkých PvP prúnikárov - pán Lejtto.
Kolik času zabere zničení meteorů? Pokud si na cestě do swampu PvM výbavu máš,co ti brání to znicit? Pripadne těmi meteory skrz MH můžeš pouze projet.To samé v keri neni problém je umlatit. 95% hráčů co keri chodí má stejne vyšší postavy tím pádem i 100% buff na to aby mohl zničit i bažinu. Dávám ne
Pro White to že ti to bude trvat o chvíli déle než z koně ti snad nevadí,pokud nejsi linej.
Naposledy upravil(a) Borda91 dne úte 10. dub 2018 20:39:00, celkem upraveno 1 x.
Taky pro ne, proste len nech sa nastavi ze ak sa meteor do 30min od vyhodenia na zem neznici tak zmizne. Mithra písal o 5 minútach čo je podľa mňa máličko.
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
návrh č. 4 je super, ať mizí, stejně jako časem mizí žíly rud. Je hodně lidí, kteří si hážou bažinky mimo swamp, aby nemuseli pro esence. Takhle by to asi nikomu neuškodilo, jen škodičům
Napadlo mě povolit vyvolávání meteorů pouze v lokacích, kde se mohou přirozeně nacházet, popřípadě metinland, poušť(většina lidí, co chce mít klid na rozsekání bažin si najde opuštěné místečko v poušti a je to). Meteor lehký - první/druhé město, údolí orků; Meteor střední - poušť, ledová, ohnivá; Meteor těžký - zelený les, červený les, bossland, popřípadě jeskyně vyhnanství; bažiny - swamp; ďábelský - rokle
Takashiro píše: tak event by podľa mňa mal byť o tom že si hráči na chviľku vedia zarobiť ináč než nekonečným sekaním, trošku to spestriť, eventy kvoli obrazkom, neviem či poznám niekoho tak prešľahaného aby ho to bavilo
tak event by podľa mňa mal byť o tom že si hráči na chviľku vedia zarobiť ináč než nekonečným sekaním, trošku to spestriť, eventy kvoli obrazkom, neviem či poznám niekoho tak prešľahaného aby ho to bavilo
noxforko píše: nové to sice je, ale trochu to připomíná revorklé Q z Vánoc, a propo pokud tu někdo bude psát že eventy nejsou o odměnách ale zpestření hry tak je šul*a, protože eventy mají být hlavně o zábavě, a neznám lepší pocit než v ekonomicky založené hře nezíksat prakticky nic kromě obrázku u jména
true.. nechapu tu vymluvu, že event je na zabavu. Co je zabavneho na questech, ktere maš projete hned
nové to sice je, ale trochu to připomíná revorklé Q z Vánoc, a propo pokud tu někdo bude psát že eventy nejsou o odměnách ale zpestření hry tak je šul*a, protože eventy mají být hlavně o zábavě, a neznám lepší pocit než v ekonomicky založené hře nezíksat prakticky nic kromě obrázku u jména
bude k eventu aj nejake info? ako nováčik nepoznám veľa veci ako na ekure funguje a v hre neni žiadna napomoc pri eventoch, proste zisti si sam od hráčov....
Jinak pro info, i ty sesbírané bylinky ze země jsou obchodovatelné. Tak že, pokud na jedné postavě máte již vyčerpáno sbírání dnešní den, můžete sesbírat na jiné a přendat si je.
Není to tak dávno co si tu většina stěžovala že jsou eventy pořád stejné dokola a at se přidá něco nového, když přidají něco nového tak tu frfláte že je něco nového a to staré není
@Mionix, Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@RAMHH, "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..