Co Vám na Ekuře chybí?

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Zamčeno
Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 12:43:01

cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » pon 09. črc 2018 12:56:42

Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
Soulicek
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 47
Registrován: pon 25. čer 2018 14:07:00
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Soulicek » pon 09. črc 2018 12:59:36

ja by som osobne uvítal 3 stránku inventára :D lebo tie 2 strany su fakt málo :D
ObrázekLuckySoulObrázekObrázekObrázekObrázek
🔥 Archer :fire:Jinno1451523/60

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od yatchman » pon 09. črc 2018 13:56:17

FluffyHero píše: pon 09. črc 2018 12:56:42
Obchodnik799 píše: pon 09. črc 2018 12:43:01
cavozulice píše: pon 09. črc 2018 12:25:25Yangy :D
Je pravdou, že yangu to je opravdu mnoho :) Proto to asi dospělo i k radikalnímu řešení, že prodejci yangu se zabanují. :)

Psal mi člověk pod video, že co to je za server (psal anglicky), tak jsem mu napsal, že nejlepší český privátní server, kterýmu bohužel chybí lokalizace do jiných jazyků. Upřímně bych si zahrál Ekuru opět odznova s multilangem, kde si myslím, že by hrálo dost lidí ze zahraničí, ale to je taková spekulace. :)

Chybí mi jeden inventář :D Na dropovi sbiram, vše, co se stackuje a mám volných asi 13 mist na pruty. :D, což je fakticky super. :D, každej napíše, tak nesbirej bylinky, nebo knihy a ušetříš misto :), ale to, že diky kniham, ktere jsem sbiral stále, mi najednou nasledný prodej vydelal cca 3,5 kkk, to už je všem šumák :D
Má ideální představa je: nová ekura v multilangu, odstranění přitažlivky, snížený drop prutů z polobossů a zvýšený drop z normálních mobů, větší spawn meteorů v normálních mapách, nemožnost natočit tři stejné talíky a pro první rok lock na lvl 99, ať se to hned neztrhne swampem :twisted: :twisted:
Hrál jsem kdysi na jednom mezinárodním serveru, server fakt super udělanej, víceméně původní ofik bez všech těch kravin, co následně přidali, jen s podstatně lepším expem a možností si začarka, zesilka, mramory a takový šmaky dropnout normálně ve hře. Sice těžko, třeba 4 kusy za hodinku dropování, ale šlo to. Pak tam bylo ještě pár úprav, týkajících se trochu jiných itemů, než na ofiku byly a zesnadnění zlepšování kouzel. Tvrdej oldschool, ale super.
Problém byl ten, a stejný by byl pravděpodobně i tady, že ten server vznikl v nějaké zemi a přestože byl mezinárodní, většina lidí mezi sebou mluvila tím jazykem, pouze ve volání byla oficiální angličtina, kterou člověk musel dodržovat. Takže když jsi někomu napsal, nebo on napsal tobě, nejdřív se tě zeptal: "Ro?" (byl to rumunský server), a když jsi mu odpověděl, že jako anglicky, dost často se s tebou prostě nebavil. Tady by to asi bylo dost podobný - třeba 80% hráčů by bylo česky nebo slovensky hovořících a ti by samozřejmě mezi sebou tvořili komunitu, do které by se třeba němec těžko dostal tak jako tak. Úroveň znalosti cizích jazyků v dnešní době není bůh ví jaká a bilingvismus opravdu zatím není standardem :D
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 09. črc 2018 16:14:54

Hele znám jeden zahraniční (německý) server, kde multilang funguje bezvadně začíná na R, dále si kdyžtak dohledáte, je tam sice velká komunita Němců a Turku, ale anglicky se domluvíte úplně v pohodě. Hraje tam velká škála lidi a dle mého skromného odhadu je to nejhranější privátní server globálně.

Ekura by muselo udělat jiný server, pod jinou domenou a spíše inzerovat v zahraničí, aby se jazyky vyrovnali.

Ale bral bych, kdyby tu litali lidí z jinejch zemi, se kterýma by ste domluvili jenom anglicky, mladsi spoluhráči by se naučili základy angličtiny (když se nucen mluvit anglicky, naučíš se mnohem více). :)

Dále by chybí věci, co se nikdy nepřidaj, ale vím, že fungují bezvadně na jiných serverech a já bych ne ocenil (okulár, offline stánky) :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:14:22

Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Ekura zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od FluffyHero » úte 10. črc 2018 2:33:50

Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od schvarz » úte 10. črc 2018 2:45:21

FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D

Rogan
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 84
Registrován: úte 03. dub 2018 22:32:40
Dal poděkování: 221 poděkování
Dostal poděkování: 34 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Rogan » úte 10. črc 2018 10:31:55

Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
schvarz píše: úte 10. črc 2018 2:14:22 Skutečně mi tam chybí ta jiskra, která tam před lety byla. Hra je ve stavu, kde nemá smysl ani začínat hrát, protože než se někam dostanete, tak to bude trvat rok, spíš 2. Člověk potřebuje buď hromadu yangů, tzn. hromadu času na farmení - nebo potřebuje mít skill u všeho strašně vysoko. Herbaření, biolog, zručnost - všechno tohle trvá dlouho a je to mandatorní a absence těhle schopností stojí hrozně moc yangů. Kdykoliv jen pomyslím na to, že bych si zahrál, tak mě přejde chuť hned, jak si vybavím tu nutnost pravidelného odevzdávání a farmení po dobu delší jak 6 měsíců. Tohle samozřejmě vede k tomu, že lidi na to nemají nervíčky a radši tráví stovky hodin vyděláváním - obrovská kumulace yangů, inflace, neskutečné zhoršování herní ekonomiky.

Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody - náhodou natočit bonusy, náhodou natočit talismany, ke všemu na jednom předmětu. A ono vlastně ani není třeba už ta náhoda, protože ty silné předměty už vytvořeny byly a dají se koupit, tak jen stačí měsíc vydělávat. A kvůli čemu? Stejně si v end gamu nezahraju, protože všude běhají blázni v pvp výbavě za stovky miliard nebo i biliony a zkrátka vám to vysvětlí, protože hrají od spuštění a nemám šanci je nikdy dohnat. Po dlouhých letech, kdy jsem ekuru zbožňoval a non stop hrál, už nejsem schopen se znovu přihlašovat. Komunita je mnohem menší, než by se mi líbilo, noví hráči v nedohlednu (a proč by taky chodili, když současný stav serveru rozhodně není friendly pro nové hráče) a já bych i hrál, ale nic hezkého na mě nečeká.

Ta hra zkrátka vyžaduje, abych jí úplně brutálně tryhardil. Není tu prostor pro žádné "běžné" (casual) hraní. Kdo netryhardí, vlastně nehraje. Oproti jiným MMORPG si Metin 2 ( a i Ekura) zvolila PvE (PvM) systém grindící, nikoliv progresivní. Když se podívá na jiná MMOčka, konkrétně ta nejvíc hraná (ačkoliv MMORPG je zkrátka vymírající žánr), tak v kurzu je zkrátka model instancí s velkým bossem na vícero obtížnostech, kde není zcela jednoduché toho bosse zabít, vyžaduje to obrovskou týmovou koordinaci, výdrž, znalosti a schopnosti ty znalosti uplatnit.
Na Ekuře se pvm hraje tak, že bezpečně farmím yangy na výbavu a pak jdu a tu potvoru na jistotku zabiju nebo tu instanci na jistotku vyčistím, atd.

Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká. Tohle je neskutečně složitá věc na vymyšlení a i implementaci, proto chápu její absenci - avšak žebříčky a podobné věci jsou to, co hráče drží v komunitě. Královský systém a systém hodností je podle mě nedostačující.

Overall je Ekura hrozně unikátní server, který pro mne byl vždy nejlepším serverem pro hraní metin 2, vzhledem k tak tragickému vedení a scalování offiko serverů - bohužel je pro mne nehratelným, ačkoliv bych si ho zahrál spíš, než jakoukoliv jinou distribuci.

Edit: Co se týká tady těch návrhů -

"přidat další stránku inventář" - tím by se akorát víc pohřbila ekonomika, lidi by mohli farmit efektivněji a líp yangy -> větší kumulace, zvyšování cen, prohloubení té současné propasti, která je už teď hlubší jak Macocha a začíná se spíš podobat Mariánskému příkopu.

Multilang - mohl by být spásou, ale silně pochybuji, že by se vedení serveru k této možnosti uchýlilo. Již od počátku serveru bylo jasné, že vedení chce mít server lokalizovaný česky, cizojazyčná komunikace byla občas i potlačována a stanovisko týmu k tomuhle bylo podle mého pozorování opravdu nepřátelské - nemyslím si proto, že by se tým uchýlil k možnosti přizvat na server zahraniční hráče - a on by to možná v současném stavu nebyl ani dobrý nápad.
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)

Uživatelský avatar
Ade
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: sob 04. čer 2016 11:39:02
Dal poděkování: 87 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Co Vám na Ekuře chybí?

Příspěvek od Ade » úte 10. črc 2018 10:40:53

Rogan píše: úte 10. črc 2018 10:31:55
Spoiler:
schvarz píše:
FluffyHero píše: úte 10. črc 2018 2:33:50
Spoiler:
Já si dovolím nesouhlasit s "Není tu prostor pro casual hraní". Ono jestli chce někdo hrát casual style, tak mu v tom absolutně nic nebrání, protože takovému hráči bude uplně šumák, jestli se bude moct rovnat lidem s pvp za x banbilionů. Bude hrát proto, aby si zahrál :) A server friendly pro nové hráče je, ale jestli je tvá představa "friendly pro nové hráče", že se jim dají k dispozici neskutečné prostředky, aby měli něco mnohonásobně rychleji, aby se mohli rovnat lidem co tu hrají x let, je hloupost. O tom žánr MMORPG je, kdo chce být top, ten čas tomu věnovat musí. Ať už formou budování vlastní postavy, a nebo xxx hodinám vydělávání a koupení hotové postavy :).
Nechci, aby noví hráči dostali obrovské prostředky. Nechci, aby takové prostředky vůbec byly pro začátek třeba. A částečně máš pravdu, je to friendly - ale co ti tenhle server nabídne jako casual hráči oproti serverům jiným? Pokud vyškrtneme offík, který je pro smrtelníky ničivý - tak vlastně člověk neokusí nic moc nového až do Kerindoru - který teda rozhodně není casual :D

A když se nebudu dívat na tu casual stránku, ale tu stránku takovýho hráče mezi - tahle hra už sama v sobě zahrnuje hodnou dávku grindění. Když člověk chce být trochu lepší, tak grindí už opravdu hodně. A já preferuju u hry neumírat nudou. :D
Kde sú MT2 servery (nielen mt2, príkladom môže byť hocijaká hra) kde máš všetko a hneď? Odpoveď je jednoduchá, dávno v zabudnútí... Nikde nemáš napísané, že do roka musíš byť v tope... Áno, možno sa to dá a v tom prípade tu človek musí aj nocovať, ale hra tým stráca svoj hlavný zmysel, zabavnosť. A keď ťa to nebaví, prečo to hráš? (alebo si hral...) všetko sa dá, len sa u hier musíš zmieriť s tým, že to nebude dnes ani zajtra, ale možno až o dva dni ...

Nejdem tvoj príspevok rozoberať úplne, len zareagujem na hlavnú vec čo ma fakt zarazila (okrem iného) ... "Vadí mi ta stupidita, že vše se vlastně točí okolo náhody..." Takto, oháňaš sa tu zahraničnými výrazmi a *inteligentnými*fázami a pritom nechápeš jednu vec. KAŽDÁ HRA je založená na princípe náhody, niektorá viac, iná menej...
Ďalšia vec
Spoiler:
Pokud Vám jde o featury a ne tuhle abstraktnější věc, tak mi ve hře chybí věci, které jsou skutečně "skill based", tedy majoritně závislé na vašich schopnostech, nikoliv vaší brutální vyzbrojenosti silnými předměty. Ve hře je mnoho věcí, které vyžadují poměrně komplexní znalost hry a dané činnosti (arena, rokle, atd - tam člověk prostě musí vědět, co dělat, jinak nemá moc šanci). Tam je ale ta schopností část opět hrozně malinká.
.
Tu si si tvoj argument sám vyvrátil + veľa ľudí ti potvrdí, že výbava nieje všetko (príklad války ríši). Môžeš mať výbavu za x, y kkk yang, no keď nemáš "skill", je ti nanič. Jediná aktivita pri ktorej by som ti to uznal je Swamp, aj keď, videl som tam už ľudí robiť fakt hocičo (nemali "skill").
Chceš činnosti pri ktorej potrebuješ prejaviť svoj skutočný "skill"? Nauč sa transplantovať obličky, stavať mrakodrap, skomponuj novú Sonatu mesačného svitu, vyhraj MS vo futbale ... :)
Přijde mi, že se tu začíná řešit něco jiného než pro co bylo téma založeno.

Děkuji za dodržení tématu :heart:
Kompletka již v boji ...
Aktivní návrhy: VÍCEÚČELOVÉ NASTAVENÍ HRY
INOVACE VÁLEK ŘÍŠÍ

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Dexter 
offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko