Stránka 2 z 6

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 2:31:30
od Nix
Dious píše: čtv 25. říj 2018 22:40:33 2ks/s mi přijde jako holý nesmysl rozhodně by to chtělo zvýšit aspoň tak na 30-40KS/s
(někde v jiném příspěvku/tématu zaznělo 20ks/s)


Taková technická:
Mohl by mi někdo vysvětlit k čemu by měla být povolená taková obrovská spotřeba, když reálně RUČNĚ to není absolutně možný použít? :shock: :think:

i 10ks/s je přespříliš....

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 2:46:44
od KostraxD
(někde v jiném příspěvku/tématu zaznělo 20ks/s)


Taková technická:
Mohl by mi někdo vysvětlit k čemu by měla být povolená taková obrovská spotřeba, když reálně RUČNĚ to není absolutně možný použít? :shock: :think:

i 10ks/s je přespříliš....
[/quote]
klidně se s tebou i vsadím, že jich před tvýma očima vyklikám za tu vteřinu padesát a kldině ti to nahraju i kamerou z mobilu.
Ono to není o jednom tlačítku, ani o dvou ale u ninji na průniky klidně o čtyřech, jelikož držet nějaký chumel je absolutně nemožné.
E: a ano jsem blb a neumím asi správně označit citaci

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 3:23:41
od Dious
Nix píše: pát 26. říj 2018 2:31:30
Dious píše: čtv 25. říj 2018 22:40:33 2ks/s mi přijde jako holý nesmysl rozhodně by to chtělo zvýšit aspoň tak na 30-40KS/s
(někde v jiném příspěvku/tématu zaznělo 20ks/s)


Taková technická:
Mohl by mi někdo vysvětlit k čemu by měla být povolená taková obrovská spotřeba, když reálně RUČNĚ to není absolutně možný použít? :shock: :think:

i 10ks/s je přespříliš....
Ano 40ks/s je možna přehnané. Ovšem 2ks/s mi přijde málo a ve war je to hodně znát když člověk může za 10s/20hub(to i tou myši naklikam za těch 10s víc :)) . Hlavně pro chary na blízku je toto zničující. Nakonec dopadneme tak že ve war se budeme střílet jen s postavama na dálku. :D

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 6:52:35
od Mithra
KostraxD píše: pát 26. říj 2018 2:46:44 (někde v jiném příspěvku/tématu zaznělo 20ks/s)


Taková technická:
Mohl by mi někdo vysvětlit k čemu by měla být povolená taková obrovská spotřeba, když reálně RUČNĚ to není absolutně možný použít? :shock: :think:

i 10ks/s je přespříliš....
klidně se s tebou i vsadím, že jich před tvýma očima vyklikám za tu vteřinu padesát a kldině ti to nahraju i kamerou z mobilu.
Ono to není o jednom tlačítku, ani o dvou ale u ninji na průniky klidně o čtyřech, jelikož držet nějaký chumel je absolutně nemožné.
E: a ano jsem blb a neumím asi správně označit citaci
[/quote]

Padesát nedáš ani na 8 tlacitkach, pokud nejsi cyborg nebo nemáš makro. Nehledě na to, že pokud musíš ve válkách klikat 50 hub za vteřinu, je špatně něco jiného než houby. Možná by bylo na čase poněkud přehodnotit globálně poměr bonusů útok / obrana.

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:12:42
od Kurinozka
Proti maratonu války říší nic nemám, ale když mě to včera nechtělo pustit do války buffa a healera, tak jsem byl naštvaný. :D
Ale klikání hub 2ks/s je naprostá blbost. Právě jste pohřbili blízkové postavy, není možné v chumlu vydržet déle, než 3sec. Dálkové postavy (některé i s útoky - neříkám nic proti útokum.. je to styl hry jako každý jiný, ale ten dmg je znát) si skillují a mají neuvěřitelnou výhodu. Postava na blízko je vzhledem k včerejšímu updatu skoro nepoužitelná, jestli chcete zachránit lidi a chcete, aby do války ty lidi chodili, tak je potřeba změnit "maximální počet hub za sekundu". Dle mého majitelé blízkových postavy už nebudou chtít ani chodit do té války a mnozí z nich kvůli tomuto updatu nebudou kupovat dálkové postavy. Je to čistě můj osobní názor, ale věřím, že se na něm většina hráčů Ekury shodne.

Herbaření- Nevím, proč se něco mění po X letech co Ekura je online a nikdy s tím neměl nikdo problém.

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:36:20
od Creatiwe
Mithra píše: pát 26. říj 2018 6:52:35
KostraxD píše: pát 26. říj 2018 2:46:44 (někde v jiném příspěvku/tématu zaznělo 20ks/s)


Taková technická:
Mohl by mi někdo vysvětlit k čemu by měla být povolená taková obrovská spotřeba, když reálně RUČNĚ to není absolutně možný použít? :shock: :think:

i 10ks/s je přespříliš....
klidně se s tebou i vsadím, že jich před tvýma očima vyklikám za tu vteřinu padesát a kldině ti to nahraju i kamerou z mobilu.
Ono to není o jednom tlačítku, ani o dvou ale u ninji na průniky klidně o čtyřech, jelikož držet nějaký chumel je absolutně nemožné.
E: a ano jsem blb a neumím asi správně označit citaci
Padesát nedáš ani na 8 tlacitkach, pokud nejsi cyborg nebo nemáš makro. Nehledě na to, že pokud musíš ve válkách klikat 50 hub za vteřinu, je špatně něco jiného než houby. Možná by bylo na čase poněkud přehodnotit globálně poměr bonusů útok / obrana.
[/quote]
Moje pvp ma klasické obrany (obou, meč...) dolné bonusy všade obrany a ajtak som vyklikal tak 4k hub za válku minimálne. A niesom určite jediný kto dával také čísla. Za blizkové postavy to už nejde bez vysokých počtov húb vzhľadom k dmg, ktorý hráči majú. Myslím že toto bola vec v ktorej sa nemali robiť zmeny.

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:37:45
od LordRayden
Budu upřímný. Nechápu, jak někteří zodpovědní členové týmu mohli po letech svých zkušeností vůbec dopustit něco takového, jako zničení systému herbaření, nebo zapnutí válek říší pro levely pod 95 ve vlastních termínech.

1) Na co mi je, že se teď můžu porovnávat s hráči "ze své škatulky" když teď můžu se 110tkou válku 1x týdně, když jsem dřív mohl 3x a naprosto v pořádku se dalo VYROVNAT vyšším levelům, ba naopak, bylo to sranda. (Kdyby ty války byly alespoň 3x týdně 0-120 a 3x týdně 120-150) a dokonce šlo dát se 110tkou i krále, což byl vrchol všeho a velká zábava. (+ Zahanbení načtených levelů 145+)

2) Já už nevím ani co k tomu herbaření dodat, herbaření byl systém, který neskutečně zvýhodňoval skupinku lidí, která obětovala VELKOU část svého času, aby dosáhli toho, že budou schopni produkovat bylinky pro sebe a možná na tom trošku i vydělat. Nyní je systém přepracovaný tak, že lidé, kteří strávili měsíce (a často roky) u zahrádky, aby si udělali to vysněné P vlastně už nejsou schopni produkovat ty bylinky pomalu ani pro sebe. A opět tu máme zvýhodnění pro začátečníky - JUHU, ELIKY BUDOU TED NA PVM I PVP 3x dražší ! A to chceme, že. Na L+ rovnou zapomeňte. Moc to pomůže celkově nováčkům no. A to se dívám na to herbaření ze všech úhlů pohledu.

3) Houby. Fajn, beru to tak, že lidé, kteří chodili s makrem mají útrum, to jo. Ale buďme k sobě kolegiální a upřímní. Tímto updatem se z válký říší vyřadily postavy na blízko bez karmy. Dotáhli jsme to tak daleko, že už tak zvýhodněné postavy na dálku jsou nyní ještě MNOHEM lepší (a to mám hlavní postavu healera a píšu tohle). A nedokážu si představit, jak teď asi bude vypadat drop z Kata v cidonii :D.

Hraju tento serveru už hodně dlouho, tak dlouho, že až od jeho založení. Chápu že team se snaží hru vybalancovat a případně usnadnit začátky nováčkům, musí však počítat s tím, že jakkoliv pozmění pravidla hry, vždy tu bude skupina lidí, která si pamatuje, jak to vypadalo před "vylepšením" a dobře vědí, kolik času je to stálo. Tato skupina je vaše komunita přátelé, ti kteří tento bezva server drží při životě už tak dlouho a dělají z něj nejaktivnější server v našich končinách. Tento update je ale něco jiného. Jak by se dal nazvat? "Příprava na vypnutí serveru Ekura, dříve slavné Sindicate" nebo snad "Další pokus omyl" těžko říct. Osobně tým chápu, ale abych byl upřímný, nechce se mi ani věřit, že tyto změny vymyslel někdo, kdo tuhle hru kdy hrál :D. Je tam pár pozitiv, to ano. Prapory téměř omezené ve válce se pochopit dají, snaha o novinky je také skvělá, přepracovaná mapa na války říší - NO KONEČNĚ a dalších pár malých plus. Ale bohužel... tímto jsme skončili a dostáváme se k původnímu seznamu výše. Vím, že týmu na své komunitě záleží, protože by přeci jen žádný tým bez této komunity ani nebyl. Prosím vás tedy, jako dlouholetý hráč tohoto serveru, reagujte, dokud nebude pozdě, myslím, že lidé své názory vyjadřují docela jasně vzhledem k poslednímu updatu.

LordRayden & Shamanice & LordAegon :chunjo: :hello:

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:38:05
od Hakan
Jestli chcete lepší války tak omezte skillování healerů a BM surů a né opět a opět znevýhodnit postavy hrající na blízko

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:52:17
od Sabousek
Mám k tomu otázky. Co si stěžujete na nesmyslný počet hub, jakou velikost hub využíváte? Navíc ve změně je jasně napsáno, že je to podpora nyní nevyužívaných nedoceněných ryb. Kdo z vás využil ryby ve válce? Co já vím z války, když mě nezachránili dvě kliknutí na rybu na začátku se zotavování, nepomohlo by mi už ani tisíce hub. Je docela logický, že by vám ve velké válce pro lvly 120-150 neměli zachraňovat kožich Skové houbičky (pro myslím lvly 30?). Chce u toho trošku přemýšlet a ve zběsilém klikání to opravdu není. Xhub navíc nakliknete a vypotřebujete naprosto zbytečně než se vám stihne "načíst" život, takže vlastně to, že máte nadspotřebu hub (v tisících) je jen důkazem, že něco děláte špatně/zbytečně a není to adekvátní argument pro navýšení.

Re: Nesmyslné "update" ve hře.

Napsal: pát 26. říj 2018 7:52:54
od Arminius
Tie prapory su nezmysel. Vazne sa nedaju zrusit uz uplne? Takto postava preblikne, utiect sa neda tak naco je to dobre. Uz ked je vojna od 120, naco su potrebne prapory.
Huby...kym dobehnem k skupine mam polovicu hp dole. Kym dobehnem k dvom dialkovym postavam s utokom, som dole.
Herb. uz trocha upravene, ale pozehnanie bolo fajn
Ostatne veci + - fajn, uvidime kto bude hrdinami buduceho tyzdna ked zacnu vojny pre malych


Edit k hubam:
-napr. zmenit max. pocet hub na 1 hod na cca 2000ks?
-napr. zvysit obnovu zb z cervenych elikov?
-napr. huby neobmedzene, ale nebudu sa dat do viacerych poli na liste?