Přepracovani Valek říší

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět

CHcete stary system valek s rozdelenim na mensi lvly?

ANO
36
63%
NE
21
37%
 
Celkem hlasů: 57

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od FluffyHero » pát 02. lis 2018 20:41:09

Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55
miran19658 píše: pát 02. lis 2018 20:25:12 Úprava vyšla včera a ještě ani neproběhla válka 80-109....dejte tomu alespoň ten týden. NEDOČKAVOST ZABIJÍ
Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Mesik » pát 02. lis 2018 20:45:32

FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:41:09
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55
miran19658 píše: pát 02. lis 2018 20:25:12 Úprava vyšla včera a ještě ani neproběhla válka 80-109....dejte tomu alespoň ten týden. NEDOČKAVOST ZABIJÍ
Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?
Rozložení z minulého týdne? Co zkoušet? Všechny možné rozložení a každý týden to měnit? Smysl?
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od MostEVILEK » pát 02. lis 2018 20:46:27

Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:45:32
FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:41:09
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55

Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?
Rozložení z minulého týdne? Co zkoušet? Všechny možné rozložení a každý týden to měnit? Smysl?
Naštvání hráčů xd
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Seamus
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 43
Registrován: čtv 13. zář 2018 12:28:37
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 32 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Seamus » pát 02. lis 2018 20:49:32

Dnes som si skúsil válku (lv 70) a myslím, že super až nato, že sme bojovali dvaja. Väčšia účasť (trošku lepších vecí) a bude to fajn :)

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od FluffyHero » pát 02. lis 2018 20:50:09

Třeba najít optimální řešení? Možná tě to překvapí, ale to co vyhovuje tobě, nemusí být optimální řešení, to je jak u maďarů tady.. Jen a pouze tým má přístup k datům a informacím, jaký má co dopad, reálně bych chtěl vidět ve vedení nějakého serveru vás rozumbrady tu, i kdyby vám dal někdo ze začátku komunitu jako je tady na Ekuře, max do měsíce by ten server byl prázdný, fakt mě fascinuje jak vám vše přijde jednoduché, musí být ohromně pohodlný život s takovým uvažováním

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Mesik » pát 02. lis 2018 20:54:39

FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:50:09 Třeba najít optimální řešení? Možná tě to překvapí, ale to co vyhovuje tobě, nemusí být optimální řešení, to je jak u maďarů tady.. Jen a pouze tým má přístup k datům a informacím, jaký má co dopad, reálně bych chtěl vidět ve vedení nějakého serveru vás rozumbrady tu, i kdyby vám dal někdo ze začátku komunitu jako je tady na Ekuře, max do měsíce by ten server byl prázdný, fakt mě fascinuje jak vám vše přijde jednoduché, musí být ohromně pohodlný život s takovým uvažováním
Kdyby byl feedback od teamu, uznám že nemám pravdu, ale více hráčů je pro staré rozložení, tak pracují s daty, které mám já osobně k dispozici.
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Anderson » pát 02. lis 2018 21:32:45

Myslím si, že najjednoduchšie, čo by mohol team spraviť je, urobiť nejaké väčšie hlasovanie na stránke hry s tým, že by pridal oznam aj priamo do hry aby upozornili všetkých hráčov, aby išli hlasovať...
Takýmto spôsobom by sa úplne najľahšie získali najpresnejšie dáta, s ktorými by sa reálne dalo pracovať. Lenže fakt sa to zatiaľ javí tak, že sa bude skúšať štýlom pokus - omyl a pokúšať trpezlivosť hráčov...
ende

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Cepino » pát 02. lis 2018 21:50:32

Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Mesik » pát 02. lis 2018 22:18:30

Cepino píše: pát 02. lis 2018 21:50:32 Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.
Neřvu. Pokládám jednoduchou otázku. Podívám se na největší milník ve hře v PvP - Zdob. šperky vs nezdob, Shell vs BS, 95 zbraně vs zbraně se schop/prům. Proč má tohle stejnou kategorii? Pokud mi někdo logicky odpoví, dám mu zapravdu. Metoda pokus-omyl může dát data dosti zkreslená. Netuším, co někdo vyhodnotí po jednom týdnu. Nežádám, aby bylo po mém. Chci jen logické uvažovaní. V tom co vidím jej nevidím. Svoji chybu umím uznat, bohužel zatím nikdo neargumentoval tak, aby vyvrátil mé tvrzení. Pokud v tom logika není, omlouvám se všem :heart:
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Mephi
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 30
Registrován: stř 21. pro 2016 14:58:14
Dal poděkování: 111 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Přepracovani Valek říší

Příspěvek od Mephi » pát 02. lis 2018 22:39:18

Cepino píše: pát 02. lis 2018 21:50:32 Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.
Naprosto souhlasím, nicméně.. Jak už jsem někde psal, překopat minulý systém po týdnu je dost zvláštní, pokud je kýžené pracovat s nějakými výsledky. Ty za jeden týden nemohly absolutně o ničem vypovídat. Leda že by tým přehodnotil nějaké prvky, které předtím opomněl. Sám ale v současném nastavení vidím spíš reakci na vlnu protestů těch, kteří chtěli do velkých válek se 110lv. Pokud je to to jinak, nebylo by od věci, kdyby se k tomu všemu vyjádřil i někdo z týmu a trochu osvětlil, proč tak náhlá změna.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko