Stránka 9 z 13

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:41:09
od FluffyHero
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55
miran19658 píše: pát 02. lis 2018 20:25:12 Úprava vyšla včera a ještě ani neproběhla válka 80-109....dejte tomu alespoň ten týden. NEDOČKAVOST ZABIJÍ
Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:45:32
od Mesik
FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:41:09
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55
miran19658 píše: pát 02. lis 2018 20:25:12 Úprava vyšla včera a ještě ani neproběhla válka 80-109....dejte tomu alespoň ten týden. NEDOČKAVOST ZABIJÍ
Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?
Rozložení z minulého týdne? Co zkoušet? Všechny možné rozložení a každý týden to měnit? Smysl?

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:46:27
od MostEVILEK
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:45:32
FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:41:09
Mesik píše: pát 02. lis 2018 20:27:55

Ano a ještě včera se to mělo vrátit. Pokud se to bude měnit každý týden, jak to asi dopadne? :)
A co se mělo ještě včera vrátit? :lol: něco co se ještě ani nezkusilo?
Rozložení z minulého týdne? Co zkoušet? Všechny možné rozložení a každý týden to měnit? Smysl?
Naštvání hráčů xd

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:49:32
od Seamus
Dnes som si skúsil válku (lv 70) a myslím, že super až nato, že sme bojovali dvaja. Väčšia účasť (trošku lepších vecí) a bude to fajn :)

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:50:09
od FluffyHero
Třeba najít optimální řešení? Možná tě to překvapí, ale to co vyhovuje tobě, nemusí být optimální řešení, to je jak u maďarů tady.. Jen a pouze tým má přístup k datům a informacím, jaký má co dopad, reálně bych chtěl vidět ve vedení nějakého serveru vás rozumbrady tu, i kdyby vám dal někdo ze začátku komunitu jako je tady na Ekuře, max do měsíce by ten server byl prázdný, fakt mě fascinuje jak vám vše přijde jednoduché, musí být ohromně pohodlný život s takovým uvažováním

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 20:54:39
od Mesik
FluffyHero píše: pát 02. lis 2018 20:50:09 Třeba najít optimální řešení? Možná tě to překvapí, ale to co vyhovuje tobě, nemusí být optimální řešení, to je jak u maďarů tady.. Jen a pouze tým má přístup k datům a informacím, jaký má co dopad, reálně bych chtěl vidět ve vedení nějakého serveru vás rozumbrady tu, i kdyby vám dal někdo ze začátku komunitu jako je tady na Ekuře, max do měsíce by ten server byl prázdný, fakt mě fascinuje jak vám vše přijde jednoduché, musí být ohromně pohodlný život s takovým uvažováním
Kdyby byl feedback od teamu, uznám že nemám pravdu, ale více hráčů je pro staré rozložení, tak pracují s daty, které mám já osobně k dispozici.

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 21:32:45
od Anderson
Myslím si, že najjednoduchšie, čo by mohol team spraviť je, urobiť nejaké väčšie hlasovanie na stránke hry s tým, že by pridal oznam aj priamo do hry aby upozornili všetkých hráčov, aby išli hlasovať...
Takýmto spôsobom by sa úplne najľahšie získali najpresnejšie dáta, s ktorými by sa reálne dalo pracovať. Lenže fakt sa to zatiaľ javí tak, že sa bude skúšať štýlom pokus - omyl a pokúšať trpezlivosť hráčov...

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 21:50:32
od Cepino
Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 22:18:30
od Mesik
Cepino píše: pát 02. lis 2018 21:50:32 Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.
Neřvu. Pokládám jednoduchou otázku. Podívám se na největší milník ve hře v PvP - Zdob. šperky vs nezdob, Shell vs BS, 95 zbraně vs zbraně se schop/prům. Proč má tohle stejnou kategorii? Pokud mi někdo logicky odpoví, dám mu zapravdu. Metoda pokus-omyl může dát data dosti zkreslená. Netuším, co někdo vyhodnotí po jednom týdnu. Nežádám, aby bylo po mém. Chci jen logické uvažovaní. V tom co vidím jej nevidím. Svoji chybu umím uznat, bohužel zatím nikdo neargumentoval tak, aby vyvrátil mé tvrzení. Pokud v tom logika není, omlouvám se všem :heart:

Re: Přepracovani Valek říší

Napsal: pát 02. lis 2018 22:39:18
od Mephi
Cepino píše: pát 02. lis 2018 21:50:32 Mesik - data pro tým, pro to něco změnit, není řev na foru. To nejsou data žádné. Když se minulý týden změnilo herbaření. Tak jsme sice křičeli, ale dál jsme herbařili a poskytovali zpětnou vazbu, kolik a čeho jsme vypěstovali a jakou máme úspěšnost. A následně nad našimi příspěvky, daty Saggi mohl znova kouknout do kódu a zjistil, že tam má nějaké chyby a hru upravil. To je relevantní poskytování dat, ne řev na foru a příspěvky typu: "Vraťte to zpět." Nezlob se na mě, ale nevyzkoušet současný systém, neposkytnou údaje, výsledky týmu, to je na hlavu. Z čeho asi má tým vycházet pro nějaké úpravy? Jen z řevu na foru? Jděte ty války alespoň jeden týden, bojujte jako normálně, tým uvidí výsledky, uvidí z databáze jak se vyrovnává nějaký level jinému a pak se můžeme bavit o nějakých úpravách.

Hezký večer

PS: To mi připomíná u nás v práci. Programátoři nasadí novou verzi IS. Ženská co s ním pracuje ihned volá, řve, že je to celé na hnědou hromádku. Jdu za ní a ptám se, co je špatně, jak by to mělo být, ať mi to ukáže, jak by to mělo fungovat, co a jak dělá. A já následně vyhodnotím věc a zašlu, pokud je to relevantní, věc zpět programátorům a vysvětluji. A oni buď řeknou, že něco děláme špatně, nebo uznají oprávněnost věci a věc přeprogramují. Ale nikdy se to nedělá na základě řevu, ale poskytnutých informací a dat.
Naprosto souhlasím, nicméně.. Jak už jsem někde psal, překopat minulý systém po týdnu je dost zvláštní, pokud je kýžené pracovat s nějakými výsledky. Ty za jeden týden nemohly absolutně o ničem vypovídat. Leda že by tým přehodnotil nějaké prvky, které předtím opomněl. Sám ale v současném nastavení vidím spíš reakci na vlnu protestů těch, kteří chtěli do velkých válek se 110lv. Pokud je to to jinak, nebylo by od věci, kdyby se k tomu všemu vyjádřil i někdo z týmu a trochu osvětlil, proč tak náhlá změna.