Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Cupra píše: ↑pát 15. úno 2019 8:05:56
Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.
Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Každá hra kterou zná a má buffy v ikonkách má zavedeno přesně tohle blikání... Ono hádám že od toho se věci navrhují aby byli jednduché a přehlednější ne ?
Fakt číst občas tady kritiku lidí kteří by nejradši hráli hru co vypadá jak offík v době kdy vyšel každý den je už fakt na grc
Za mě každopádně supr návrh, jak jsem řekl většina her co má buffy to takhle má
Však přišlo takových změn, kde lidi ze začátku remcali a ted si to nemužou vynachvalit. Označení věci pluskem, jednoduší pro přehled po tržnici.
Odpočet ve swampu, na čtení G kouzel stačí už jen knižky, rychlejší čtení duší, stackovani požehnaných pergmanu a jinych veci ihned po nakupu.
stackovani veci ve skladu pomoci ctrl+kliknutim (teda je jenom škoda, že kdyz to preteče stack, tak to nedoplni do plna a neda se na první stranu, ale celej objem se dá na první stranu). Označení stánku, který jsem otevřel, který mám otevřený a ktery ne. Vypnuti buffu mimo skupinu, vetsi elixiry, L+eliky atd. Takových "ulehčení" oproti offiku a stejnak se najdou lidi, kteří furt chtej jet cestou offiku, ještě by to chtelo pridat automaticky lov. :DD
Cupra píše: ↑pát 15. úno 2019 8:05:56
Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.
Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Každá hra kterou zná a má buffy v ikonkách má zavedeno přesně tohle blikání... Ono hádám že od toho se věci navrhují aby byli jednduché a přehlednější ne ?
Fakt číst občas tady kritiku lidí kteří by nejradši hráli hru co vypadá jak offík v době kdy vyšel každý den je už fakt na grc
Za mě každopádně supr návrh, jak jsem řekl většina her co má buffy to takhle má
Asi hraješ plno her na nejnižší obtížnost, aby jsi měl co nejmíň práce a nejlíp aby se ta hra sama dohrála nebo fakt nevim už.
Určitě je super zjednodušení hry, ale ne že mi ta hra pomalu bude lézt do zadku a blikat na mě a buhvi co a druhej den se probudim a zjistím že večer jsem byl Lv 100 a druhej den ráno bez hnutí prstu budu 150 Připadá mi že takhle nějak by sis to představoval ve tvém Metinu
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět !!EKURA!!
Cupra píše: ↑pát 15. úno 2019 8:05:56
Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.
Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.
Každá hra kterou zná a má buffy v ikonkách má zavedeno přesně tohle blikání... Ono hádám že od toho se věci navrhují aby byli jednduché a přehlednější ne ?
Fakt číst občas tady kritiku lidí kteří by nejradši hráli hru co vypadá jak offík v době kdy vyšel každý den je už fakt na grc
Za mě každopádně supr návrh, jak jsem řekl většina her co má buffy to takhle má
Asi hraješ plno her na nejnižší obtížnost, aby jsi měl co nejmíň práce a nejlíp aby se ta hra sama dohrála nebo fakt nevim už.
Určitě je super zjednodušení hry, ale ne že mi ta hra pomalu bude lézt do zadku a blikat na mě a buhvi co a druhej den se probudim a zjistím že večer jsem byl Lv 100 a druhej den ráno bez hnutí prstu budu 150 Připadá mi že takhle nějak by sis to představoval ve tvém Metinu
Super, především mi řekni čím by ti překáželo když by ti ikonky posledních 20 sekund blikaly ? Tvoje oko by si toho ani nevšimlo pokud by jsi se na to nekoncentroval ...
Trošku mícháš jabka z hruškama, mluvíme tu o podělané blikání buffů né o nějakém expení přes noc
K tvojí offenzívě se ani netřeba vyjadřovat, víš prd ale musíš urazit než napíšeš názor
Každá hra kterou zná a má buffy v ikonkách má zavedeno přesně tohle blikání... Ono hádám že od toho se věci navrhují aby byli jednduché a přehlednější ne ?
Fakt číst občas tady kritiku lidí kteří by nejradši hráli hru co vypadá jak offík v době kdy vyšel každý den je už fakt na grc
Za mě každopádně supr návrh, jak jsem řekl většina her co má buffy to takhle má
Asi hraješ plno her na nejnižší obtížnost, aby jsi měl co nejmíň práce a nejlíp aby se ta hra sama dohrála nebo fakt nevim už.
Určitě je super zjednodušení hry, ale ne že mi ta hra pomalu bude lézt do zadku a blikat na mě a buhvi co a druhej den se probudim a zjistím že večer jsem byl Lv 100 a druhej den ráno bez hnutí prstu budu 150 Připadá mi že takhle nějak by sis to představoval ve tvém Metinu
Super, především mi řekni čím by ti překáželo když by ti ikonky posledních 20 sekund blikaly ? Tvoje oko by si toho ani nevšimlo pokud by jsi se na to nekoncentroval ...
Trošku mícháš jabka z hruškama, mluvíme tu o podělané blikání buffů né o nějakém expení přes noc
K tvojí offenzívě se ani netřeba vyjadřovat, víš prd ale musíš urazit než napíšeš názor
Sam sis odpovedel, chces pridavat neco, ceho si ani nevsimnes? Tak to je vychytavka Ladi Hrusky jak fik.
Mozna moje texty pusobi utocne, ale ja osobne nepodporuju lidi co se snazi hru zjednodusovat do extremu jako je tenhle navrh.. a nehodlam to udelat ani stebou. Pokud ti to projde mas u me cenu Michala Veliška.
Rok 2010 - Rok , kdy jsme opustili reálný svět !!EKURA!!
Než blikání buffů mi víc vadí, když písmenem L vyvolám chat a musím ho posunout, abych si mohla vybrat zda chci "zavolat", "cech", "normální" atd...
K tématu, vem si že budeš mít buff, proměnu, kritik, průnik a vše ti najednou začne blikat... tak stejně budeš řešit co ti skončí dřív
@Mionix, Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@RAMHH, "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@gagefranjo, Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
schvarz píše: @Suko201, Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
schvarz píše: @Suko201, Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme Kdy by tento update cca vyšel?
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@MoravskyPepin, Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..