Stránka 1 z 2

Nové ikonky - drobný detail

Napsal: čtv 14. úno 2019 18:30:02
od strangerino
Zdravím, všiml jsem si, že se tu objevila celá série nových ikonek. Ikonky jsou velmi pěkné, ale měl bych k tomu jeden takový detail...
Jakožto člověk, který často kontroluje buff, kolik ještě zbývá času, tak mě celkem rozčiluje přeskakování ikonek.
Například pokud máte otravu, zpomalení nebo stun... Tyto ikonky se řadí před Vaše kouzla a před buffy, tudíž pokud ikonka zmizí, tak ikonka buffu se posune na původní pozici ikonky, která zmizela a tím pádem člověk musí změnit i polohu myši, aby zobrazil zbývající čas a ono když máte stun, zpomalení, otrávení nebo zapálení, tak to skáče opravdu hodně, protože tato omezení nemají dlouhé trvání a většinou to pouze přeskakuje z místa na místo. O to víc ve swampu, kde je člověk velmi často ve stunu nebo má otravu.

Upravil bych tedy pouze jejich pozici a tyto ikonky bych řadil vždy na konec seznamu ikonek. Všechna kouzla aura, zuření, buffy, apod, tak to vše by jim předcházelo. Nedocházelo by tedy k přeskakování prioritnějších ikonek.

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: čtv 14. úno 2019 18:40:52
od L0GAN
dobry napad :up: taky bych to takto upravil

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: čtv 14. úno 2019 19:28:46
od Saggitarius
Děkujeme za odezvu,
je v plánu provést vylepšený systém řazení, aby fungoval lépe.
Tedy nejkratší efekty (povětšinou debufy) budou na konci a nebude tak docházet k danému problému.

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: čtv 14. úno 2019 19:36:50
od strangerino
Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 3:17:52
od brezzina
strangerino píše: čtv 14. úno 2019 19:36:50 Tak to moc rád slyším! :-)

E: ještě bych k celé věci rád dodal, že mi ve stávajícím systému chybí viditelnost aktivních elixírů. Po nějaké chvilce musím většinu z nich proklikat, abych zjistil jestli jsou aktivní nebo je nutné je aktivovat. Takže by bylo dobré zaměřit se v budoucnu i na tohle.
Ideálně ve formátu - Jméno elixírů (zbývající čas).

Na toto téma jsem dokonce zakládal i návrh vč. ankety. Docela mě mrzí že i při pozitivním ohlasu se na to při teto změně nemyslelo...

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 5:40:56
od PREDATOR
Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře. Standardní ikonky sběr yangů a rozšíření skladu bych odebral, to pozná každý a je to součástí hry. Naopak bych přidal jen při vstupu na časově omezené lokace kontrolku :D ,
ktrá by svítila třeba 5 min před vykopnutím /swamp/.

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 6:21:34
od Cupra
PREDATOR píše: pát 15. úno 2019 5:40:56 Ahoj ,chtěl jsem se jen zeptat zda ikonky na kouzla nemohou třeba 20 sec. před koncem pomalu problikávat.
Upozornilo by to tak případně na další nutnost bufu nebo i u koně když je už na umření :D .
Hlavně aby to blikání nebylo šílené a nevadilo ve hře :x
Nebo rovnou vedle kováře udělat veterinu, aby koně chodili na prohlídky.
Nebo aby se elixíry naklikávaly automaticky.
Nebo SMS by nám mohly chodit, aby jsme si dali buffy.



Nechal bych to jak to je... :whistle:

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 6:22:32
od White
Byl bych rad, kdyby byla moznost pridat Kerindorska osviceni, treba ve forme jedne kolonky, po najeti by se nam zobrazily aktivni osviceni a jejich cas.
Jinak ikonky supr.

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 7:55:01
od PREDATOR
No veterina je fajn nápad ,ale asi do jiné hry. A nechávat vše jak to je - tak lidstvo stále jí kořínky a Ekura expí do 100levlu.
Ono něco vymyslet je náročnější než hanit:-)

Re: Nové ikonky - drobný detail

Napsal: pát 15. úno 2019 8:05:56
od Cupra
Ono bude asi spíš vymyslet a vymyslet.
Přijde mi to spíš jako lenost se podívat kdy ty buffy končí, nebo kolik mam % než mi umře kůň, jelikož nakrmit ho 1 pořádně za 3 neděle je asi nadlidský výkon, nebo když vidím že mám v červeném okně zkrocené zvíře, že asi už hodí kramle, tak ho jít zkrotit znova.

Ikony jsou pěkný, když budou poskládaný taky super, ale aby to ještě upozorňovalo jak na cvičený opice, tak to soráč to mě nebere.