Průniky

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 16:41:18

PLS nerfnout všechny postavy, včera jsem byl ve war poprvé a všichni mě dávali na kouzla. Toto je ale moc, aby mě čaryfuk dával na blesk, zakažte šamanům kouzlit. Mentalistům obouručky, ninjun luky a bmka zakažte uplně, protože mě dávají na kámen.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 193
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 55 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ddavidd » ned 07. dub 2019 20:58:09

ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

D00MHEAD
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: sob 12. led 2019 1:50:51
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od D00MHEAD » ned 07. dub 2019 20:59:13

Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od LycousOriginal » ned 07. dub 2019 21:25:29

D00MHEAD píše: ned 07. dub 2019 20:59:13 Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq
Však já ty tvoje průniky viděl, loop má větší průmku v luku i lepší hú v meditaci. Navíc s loopem jsme to točily při obranách 62 ninja, u tvých průmek při 52 ninja.

ICEwallowCOME
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 25
Registrován: sob 16. úno 2019 14:42:58
Dal poděkování: 6 poděkování
Dostal poděkování: 11 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od ICEwallowCOME » ned 07. dub 2019 22:45:58

ddavidd píše: ned 07. dub 2019 20:58:09 ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
a jo tak to se omlouvám, nedočetl jsem to celé protože mě to už přestalo bavit po první stránce, ohledně toho s nima souhlasím, co kdyby se zmenilo zamasko, kdykoliv jde nekdo do zamaska, tak ma na tu vterinku vynulované bonusy, přecejenom je to kouzlo stavěné na podporu útoku no ne?

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 15:55:26

Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 16:56:22

JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 17:14:12

disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od disaster1591 » pon 15. dub 2019 17:32:40

JoMay píše: pon 15. dub 2019 17:14:12
disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)
A tymto s tebou nesuhlasim, a ani neviem ako su tie dialkove zvyhodnene nenapada ma nic, tieto nove mapy su o dost mensie cize to pridava war na dynamike, ta jedna mapa je mozno az prilis mala ale osobne ju mam najradsej, za cias starych map ked som aktivne valcil to bolo dost o behani,hladani superov atd. co nebolo 2x super, tieto nove mapy su o dost lepsie aspon z mojho pohladu

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Průniky

Příspěvek od JoMay » pon 15. dub 2019 18:24:49

Např. Střílení ze spawnu ? Archer/ BMko hodí kouzlo bez rizika napadení. Aurák/Dagger atd... asi těžko. To mi přijde jako velký mínus.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.

Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.

Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline Suko201 
offline hern123