Stránka 2 z 12

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 16:38:08
od D00MHEAD
Já sám se těším až hitnu krále a průniky budu prodávat ale vemte si jaká hloupost to je, do ted si někdo nestěžuje na BMka protože kouzlí neustále, další jsou healeři, přeútokovaný healeři co také kouzlí neustále, pokud by měl být nerf průniků musí to být globální nerf, srazilo by to jak celou ekonomiku tak celý dopad na války podle mě, viz update s archerama kdy skončila Rusila, bylo tam asi víc věcí ale všichni víme proč se do ted archeři nehrajou :-)

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 16:44:12
od L0GAN
Tak to dmg je celkem overpowered, ale zase bych to nějak razantně neměnil, aby se nestalo že archer nebude hratelnej. Oni mají výhodu když si stojí opodál a nikdo si jich nevšímá, ale když je chytne dagger nebo aura jsou prakticky už mrtví :D . Někdy je pro mě problém že střílejí z takové dálky že ani nevím odkud mi těch 3k lítá.

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:04:05
od INParadise
Boro3 píše: ned 31. bře 2019 16:09:59 Mne pruniky vôbec nevadia nechápem co furt vyplakavate omg. Neviem ci chcete byť nesmrteľni v tých valkach abo co ale je to z môjho pohľadu na smiech.
Hezké vyjádření, asi hraješ za červenou že? 5 zruškařů, 5 lidí s lukem. A ty ikdyž máš x krát dražší pvp tak nedoběhneš ani k chumlu. Protože pernamentně máš zruško a na zádech všechny průnikáře s lukem. Pak se tady všichni do jednoho divíte že všichni chodí za healera a další dálkové postavy a ještě ktomu s útokama, protože stím můžou pálit z dálky.

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:05:43
od crazy8
a tešte sa ešte len, ochvíľku červenej pribudne nový zruškar :shinsoo: :heart:

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:10:09
od D00MHEAD
Dekameron to je easy headshot to nikomu nevadí ale vratme se k tomu důležitému, hlavně kvůli healerům ze žluté co vím tak se začali jezdit průniky, lidi se báli dělat close range tak si radši udělali průniky kde už to ohrožení healerů není problém je to pro a proti, pokud nerf, musí tím být zasaženi všichni jinak jak jsem psal, schytá to zase stejná rasa jako vždy, nikdo jinej :-)

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:16:40
od INParadise
D00MHEAD píše: ned 31. bře 2019 17:10:09 Dekameron to je easy headshot to nikomu nevadí ale vratme se k tomu důležitému, hlavně kvůli healerům ze žluté co vím tak se začali jezdit průniky, lidi se báli dělat close range tak si radši udělali průniky kde už to ohrožení healerů není problém je to pro a proti, pokud nerf, musí tím být zasaženi všichni jinak jak jsem psal, schytá to zase stejná rasa jako vždy, nikdo jinej :-)
Myslím že problém s healerama je uplně v jiné říši než ve žluté :D

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:19:49
od MagSham
Teď to jsou průniky, předtím zruška a potom si budete stěžovat na co? Dagger může mít luk stejně jako arch může mít shardy a sekat. Je volba každého jestli si vezme schopkové věci a půjde házet kouzla nebo si nahodí průmku a bude šípovat. Je každého volba jak a za co hraje ne? Mě třeba točej zruška tak vymažem z mapy WPčka? Nebo jim vezmeme jen to jedno kouzlo do války ne?

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:24:29
od Mithra
Předmětů s bonusy slouzicimi jako obrana proti pronikavemu zásahu je ve hře dost. To, že je málokdo používá už není problém systému. Máte vysokou hodnotu zbroje, žádné bonusy a divíte se, že vám průnik bere hodně? Snižte obranu, noste věci s bonusy a nebude vám brát tolik. Co je na tomhle k údivu? Jo vy je nechcete nosit a chcete mít hlavně co nejvíc bonusů proti jiným druhům útoku? Tak se pak ale nedivte. Vždycky to je něco za něco.

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:41:00
od LycousOriginal
Mithra píše: ned 31. bře 2019 17:24:29 Předmětů s bonusy slouzicimi jako obrana proti pronikavemu zásahu je ve hře dost. To, že je málokdo používá už není problém systému. Máte vysokou hodnotu zbroje, žádné bonusy a divíte se, že vám průnik bere hodně? Snižte obranu, noste věci s bonusy a nebude vám brát tolik. Co je na tomhle k údivu? Jo vy je nechcete nosit a chcete mít hlavně co nejvíc bonusů proti jiným druhům útoku? Tak se pak ale nedivte. Vždycky to je něco za něco.
Mithro, myslíš, že si někdo (cenzura) pvpčko, kvůli tomu aby mu průnikáři brali méně? Ale pak dostal totální rekt od těch 18-20 dálkových postav, kteří tam mají navíc útoky? To snad nemyslíš vážně, to doufám, že je ironie. Btw. oni jsou ve hře bonusy proti pronikavému zásahu? Já myslel, že tam je tak maximálně odolnost vůči škodě, ale nikde tam nevidím to "odolnost vůči pronikavému zásahu".

Mithro apod. většina tady ani nemá pvpčko a ani neválčí, ale jste koukám větší experti, než ti co ty války chodí, takových TOP hráčů více to pomůže serveru pěkně do červí díry :clap: :clap:

Re: Průniky

Napsal: ned 31. bře 2019 17:46:01
od LycousOriginal
L0GAN píše: ned 31. bře 2019 16:44:12 Tak to dmg je celkem overpowered, ale zase bych to nějak razantně neměnil, aby se nestalo že archer nebude hratelnej. Oni mají výhodu když si stojí opodál a nikdo si jich nevšímá, ale když je chytne dagger nebo aura jsou prakticky už mrtví :D . Někdy je pro mě problém že střílejí z takové dálky že ani nevím odkud mi těch 3k lítá.
Toho, že archer nebude hranej, bych se nebál, stejně tam žádnej takovej není, jsou tam samí mezerníkáři ani se tomu nedivím ono střílet 2 šípy za vteřinu po 4-5k ( podle kvalitky výbavy ) je lepší než čekat na animaci kouzla, která trvá 2-3 vteřiny u některých kouzel i déle. Jinak jak může archerovi uškodit, když se nerfnou průniky? Co vím, tak archer je postava, která má kouzla a má kouzlit, né tam držet 60 minut v kuse mezerník, jestli to je účel archerů, tak to by se borci měli zamyslet nad výbavama.

E: Uděleno varování za doublepost. /Artoria