Stránka 11 z 12

Re: Průniky

Napsal: ned 07. dub 2019 16:41:18
od ICEwallowCOME
PLS nerfnout všechny postavy, včera jsem byl ve war poprvé a všichni mě dávali na kouzla. Toto je ale moc, aby mě čaryfuk dával na blesk, zakažte šamanům kouzlit. Mentalistům obouručky, ninjun luky a bmka zakažte uplně, protože mě dávají na kámen.
Tedka k tématu asi nevíte co je to meta že? Když se nefnou pruniky, potom budete plakat kvůli healerum, potom se nerfnou healeri a zase vam budou vadit bmka a tak to půjde dál. Já bych zrušil to pvp úplně a bude klid.

Re: Průniky

Napsal: ned 07. dub 2019 20:58:09
od ddavidd
ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!

Re: Průniky

Napsal: ned 07. dub 2019 20:59:13
od D00MHEAD
Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq

Re: Průniky

Napsal: ned 07. dub 2019 21:25:29
od LycousOriginal
D00MHEAD píše: ned 07. dub 2019 20:59:13 Jinak Lycane ty průniky co se používali ve videu jsou moje, tak mi tu neříkej že má Loop lepší průniky, mucq
Však já ty tvoje průniky viděl, loop má větší průmku v luku i lepší hú v meditaci. Navíc s loopem jsme to točily při obranách 62 ninja, u tvých průmek při 52 ninja.

Re: Průniky

Napsal: ned 07. dub 2019 22:45:58
od ICEwallowCOME
ddavidd píše: ned 07. dub 2019 20:58:09 ICEwallowCOME, ale oni tu v podstate nepíšu, že im tie pruniky vadia až tak moc, aby sa to nedalo hrať alebo sa tomu brániť, píšu tu hlavne o určitej vymoženosti, ktorú majú a to je zamaskovanie :)
ja osobne si myslím, že tie pruniky sú momentálne len taká diera v PVP veciach hráčov, ktorí sa snažili točiť obrany na všetko, len nie na klasické strely šípov, tak to ninje začali používať, to mi príde fér, normálne, sám som to chcel robiť ešte skôr ako to bolo populárne, ale sa k ničomu neviem nikdy dostať :D
sťažnosti sú tu hlavne na zamasko v podstate, to sa tu snažia vyplakať a ja s nimi súhlasím... ja som si urobil na tieto pruniky archera, pretože logika, luk... no ale ak by mal niekto strieľať z diaľky a nedalo by sa mu brániť ani protiútokom, to mi príde nefér...
Zamasko má slúžiť na silný prekvapivý útok, nie na zbabelú ochranu!
a jo tak to se omlouvám, nedočetl jsem to celé protože mě to už přestalo bavit po první stránce, ohledně toho s nima souhlasím, co kdyby se zmenilo zamasko, kdykoliv jde nekdo do zamaska, tak ma na tu vterinku vynulované bonusy, přecejenom je to kouzlo stavěné na podporu útoku no ne?

Re: Průniky

Napsal: pon 15. dub 2019 15:55:26
od JoMay
Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.

Re: Průniky

Napsal: pon 15. dub 2019 16:56:22
od disaster1591
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D

Re: Průniky

Napsal: pon 15. dub 2019 17:14:12
od JoMay
disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)

Re: Průniky

Napsal: pon 15. dub 2019 17:32:40
od disaster1591
JoMay píše: pon 15. dub 2019 17:14:12
disaster1591 píše: pon 15. dub 2019 16:56:22
JoMay píše: pon 15. dub 2019 15:55:26 Ahoj, tento problém jsem řešil i v jiné hře a je pro něj řešení. Řeší následující:
1) Nikdo nebude stát na spawnu a pohodlně si střílet, protože se to nevyplatí (Týká se to všech)
2) Odměňování buffů
3) Týmovou spolupráci (Tzn. žádné stání na druhé straně a střílení se nekoná, protože je tomu mapa uzpůsobena[Stále, ale zachová příležitosti a možnosti využití])
4) Přehazování věcí (Ale to tady neuspěje :D )

Jakýkoliv nerf ohledně průniků, je čirý nesmysl. Pouze mapa je špatně uzpůsobená. Jinak vše funguje tak jak má.
Mnoho z Vás bude určitě tvrdit opak, ale disign mapy je v tomto případě klíčový.
Ako fungovat vsetko funguje ale par ludi si povedalo ze naco si tvrdo ziskavat cb ked mozem hodinu drzat medzernik a vyzierat ostatnym a este som na poprednych miestach v.zisku cb a dam krala :D
myslim si ze este za cias sindicate na zaciatku serveru to fungovalo rovnako co sa tohoto tyka ale nikoho vtedy nenapadlo prunikovat s lukom vo war(aspon si nespominam) cize suma sumarum neni problem v hre ale v.komunite takto to vidim ja :D
Tak je jasné, že hráči budou reagovat pozitivně i negativně. Jen říkám, že pokud by se změnil disign mapy, tak by to ulevilo všem a bylo by to o poznání lepší. Celkově mapa na war, je zvýhodněná pro hráče na dálku (to je nezvratitelný fakt [jsem ninja]). Stačí upravit pár možností a máš to srovnané a všichni budou spokojeni :)
A tymto s tebou nesuhlasim, a ani neviem ako su tie dialkove zvyhodnene nenapada ma nic, tieto nove mapy su o dost mensie cize to pridava war na dynamike, ta jedna mapa je mozno az prilis mala ale osobne ju mam najradsej, za cias starych map ked som aktivne valcil to bolo dost o behani,hladani superov atd. co nebolo 2x super, tieto nove mapy su o dost lepsie aspon z mojho pohladu

Re: Průniky

Napsal: pon 15. dub 2019 18:24:49
od JoMay
Např. Střílení ze spawnu ? Archer/ BMko hodí kouzlo bez rizika napadení. Aurák/Dagger atd... asi těžko. To mi přijde jako velký mínus.
Překonání vzdálenosti, když např. aurák běží na healera. Dát možnost hráči taktizovat. Ne být na mapě, která je placka.
Je 21. stolení a je hodně herních mechanik, které se na této hře dají využít. A ne se držet toho samého kopyta. Neříkej mi, že by jsi neocenil nějaké křovíčko, které tě dočasně zamaskuje. Nebo nějaké úzké uličky ze spawnu, kde by jsi obešel hlavní východ nepozorovaně.

Tímhle vším, by se snížilo možnosti zdrhnutí a bojovalo by se + využila by se taktika. Dneska to vypadá následovně: Sejde se tam stádo ovcí ,běží jedním směrem, když vidí jednoho hráče (free CB) a běží. Taktika lvl -1, nekoukají na strany nic, využití mapy 0.
Koukáte jen na bonusy: Tohle nefunguje, tohle mi vadí atd... Problém je v mapě. Držet se zdravého rozumu: V reálu, když bude proti tobě někdo stát na dálku s lukem, asi nepoběžíš přímo. A tohle ty mapy eliminují. Prostě utíkej jak Tupoň kupředu (styl Rudá armáda).
Stačí pár herních mechanik, aby se vše srovnalo. A stále nežít v minulosti. Mě nezajímá co dřív, ale co je teď.

Mapa nemá být malá ani moc velká. Ale sorry jako, když je to placka a tím to končí. To je jako by jsi si hrál na Napoleona (na obří pláni), stoupnou si před sebe dvě armády a kdo koho dřív přestřílí. No tak je jasné, že ty průniky prostě budou na té obří placce nejlepší + když se nemáš kam schovat/utéct.