Re: Průniky
Napsal: čtv 04. dub 2019 17:08:38
Mithra píše: ↑čtv 04. dub 2019 9:07:01 Zakazovat zbraně ve válce je dost kaaach. Na základě tohoto by se mohl za chvíli ozvat někdo, že by se měly zakázat obourucky aurakum a pod. To už je lepší zakázat ninjum použití jakéhokoliv skillu, pokud nepoužívají svou primární zbraň. Tzn. dykar by všechny své skilly mohl použít pouze s dykami. Lukostrelec pak pouze s lukem. To by znamenalo u lukostrelce vypnout naslapovani (jiný skill s dykami nebo mečem nepoužije) a u dykare pak zamaskovani pokud má luk a všechny skilly pokud má meč. U toho meče si nejsem úplně jistý jestli tam jdou u dykare skilly. Myslím ale že ano. A takhle bych to nastavil napevno. Včetně PVM. To by ty dvě subpovolani ninji udělalo rovnocenné.
Však, to co jsi napsal nemá hlavu ani patu... To bych i po litru tvrdýho dal dohromady něco smysluplnějšího, zakazovat skilly, to kde jsi přišel na takový moudro, ale můžeš mi napsat, k čemu je daggerovi luk ve válce, když tam ten luk berou jen aby mohli držet mezerník a aby si následně zachránily svoje vlastní pozadí, tak si dají zamaskování. Hold, stejný jako předtím, nemontuj se do něčeho, co nemáš absolutně zažité ani odzkoušené, pak z tebe vyleze vždycky tak akorát blbost.
Obrany na průniky z luku jedině obrany na rasu "ninja" jinak nic jiné nefunguje, je to prostě rozbité.
Nevyřeší to rozhodně průniky z luku, ale vyřeší to aspoň jednu věc, které tam lidi zneužívají, proč asi je tam tolik daggerů s lukama? Proč tam nechodí skoro nikdo za archera? Tj. snad jasné, prostě dagger má zamaskování archer zase ne, ono když tě za archera někdo chytne, tak si skončil u daggera, když tě někdo chytne dáš si zamaskování a seš v pohodě, takže zakázání luků ve válce a na seřadišti pro rasu dagger, by bylo pro začátek dobré a hned by to dosti pomohlo lidem to už by se jim pak nelíbilo, když by je někdo začal tahat a oni vždycky ripnuli a znova, aspoň by si vyzkoušeli jaké to je nemít možnost zachránit se .
SamJsiLama píše: ↑čtv 04. dub 2019 11:03:22 Vy máte furt problém s průnikami. Řešení je celkem snadné. Máte na výběr.. existují 2 typy brnění, alespoň dračí, které má odolnost vůči škodě (Vodko má také, ale předpokládám, že to se do pvp úplně nepoužívá a bavíme se o válkách 110+). Dále bychom mohli brát obrany v dračích náušnicich, dále můžete využít kosti na dalších 15% škody dolů a těmito věcmi jsme už celkem na jiných číslech, než které vidíme na předloženém videu. Dále bychom taky mohli využít šanci na vyhnutí šípů, které se dá docílit, nemýlím-li se taktéž k 70% (vč. kamene schýlení, popř možnost u wp sury dát si strach - dalších 30%). Taky bych asi zmínil, že průniky se celkem vyrovnají lidem s útoky, kteří berou na kouzlo dejme tomu půl hp, ne-li víc a že lidí s útoky ve válce je také nespočet.
Takže abych to shrnul. V pvp máte na výběr jestli se chcete bránit kouzlům, nebo sekům/šípům.. kombinací těchto samo sebou ztrácíte na kvalitě jedné z nich.
Hezký den a už prosím bez výmluv.
03.04.2019 už jen ten datum toho účtu vidím a vím, že nemá cenu ani reagovat, to cos napsal je to samí co napsal Mithra, nechte si tu vaši teorii pro sebe, tady se bavíme o praxi, takže tolik k tomu co jsi napsal.
/edit vulgarit
Mionix