Stránka 9 z 12

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 16:39:10
od SamJsiLama
Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 17:31:35
od Hakan
obětovat náramek na DMG vyměnit za náhrdelník proti průmce, obětovat 3,5k HP v ebenech vyměnit za dračí :up: :sheriff:

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 18:18:01
od LycousOriginal
SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.

/warn za vulgarity
Mionix

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 18:53:25
od SamJsiLama
Spoiler:
LycousOriginal píše: pát 05. dub 2019 18:18:01
SamJsiLama píše: pát 05. dub 2019 16:39:10 Lycane ty fakt neumíš nic jiného než jen řvát a řvát. Už mi to přijde celkem směšné. Docela jasně jsem vysvětlil, co na to platí, i když dmg nezmění. Je celkem možný, že tě trefí 10 šípů, protože je to jen šance na vyhnutí. Takže se může stát, jakože stane, že tě trefí 5 šípů, pak 3 ne, pak 1 ano, pak zase 2 ne atp., nevím proč by se to mělo ze hry odstranit jen proto, že se to začalo používat a tobě to vadí. Taky můžu říct, že mi vadí když mě začne sekat bmko, které má jen kouzla na dálku. Necháme mu sebrat meč, nebo mu dáme nějaké omezení na to? Hmm? Přemýšlej.

A jinak jsou mi celkem jedno nějaké války. Beru je tak, jak jsou ať si každý hraje jak chce a podle svého nejlepšího mínění a cítění. Okej, mřenky byly na nic, to jsem protestoval také, ale to jen z důvodu zneviditelnění dané postavy, když bojuješ člověk na člověka, nevidím asi problém. Každý chce svojí říší nejakym způsobem asi podpořit. 😉

Kdo tady píše o odstranění, tady se jasně píše o tom, aby na to začaly fungovat obrany. No ty se můžeš jedině modlit, že nikdy nic takovýho nepřijde, jak ano, tak jsi skončil... To vím, já řvu? Ty se snažíš obhájit průniky, které využíváš, já to chci utlumit, protože je to shit, to jak to bere, nestáhneš to ničím, jedině jak psal haki a to je prostě špatně. Musí to dostat reword, hold si pak budete muset hrát se schopkama, nebo z průnikama na které se snad přidají obrany "šíp". To vše ukáže čas, plně chápu, že ti to vadí, když to používáš, však si pamatuju naše šarvátky kdysi v modré, vzal si na mě schopky (to jsem měl ještě 54 šíp) dal si 2k možná 3k bez kritu, tak jsi si přehodil na průniky zrušil mě z wpčka a jel si na průniky z luku, plně tě chápu, prostě bez nich nedáš solidní dmg, ale tak využíváš toho, čeho dříve využívali lidi, když tu nebyly obrany na zruška, a taky se prý obhajovali, že na to jde obrana, ale nakonec to změnit museli, protože nikdo by si nedodrbal pvpčko, kvůli chybě ve hře.
Dobře, nejsou na to obrany? K čemu tedy je brnění průmky, dračí naušnice, dál tam máš ty věci na vyhnutí šípu, celkem dost účinný v kombinaci s odolností na průmku. Obrany jsou, tak stáhni útok, vezmi si věci, které ti stáhnou demage lukem a uvidíš sám, co pro tebe bude lepší :-) nebo si to prostě zkombinuj, od každého něco. A pokud teda tvrdíš, že neumím dávat schopky, tak mi vysvětli ty 4 krále za sebou teď a dalších 14 králů předtím.
Jinak i za georga se dají dát slušné cb na kouzla ty 2k
https://youtu.be/ccxC2-TKWnM

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 20:50:09
od NemasZac
Obrana na šíp snižuje dmg šípů skillem i hitem a odvrátit tělesný útok neznamená vyhnutí šípů, fakt mě překvapuje, jak dlouho musí někteří hrát, aby pochopili základní pojmy

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 21:20:46
od qSTRoNgMANp
Já fakt nechápu proč zminuje odvrátit telesny utok. :D však to je jasne, že to na sipy nefunguje ... :D

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 23:06:03
od Dell
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:

Re: Průniky

Napsal: pát 05. dub 2019 23:11:02
od qSTRoNgMANp
Dell píše: pát 05. dub 2019 23:06:03
Někdy v roce 2013-2014 dostali chary na blízko poprvé ránu. Pak se snížila obrana kosti na 20% co ubralo opět na výdrži nikoli všech stejně ...ale hlavně charum co byli nuceni jít do přímého boje. Lidi začali hledat lehčí variantu a to dálkové postavy...50% lidí co hráli pravidelně za postavy na blízko (War, ninja) přešlo na šamany, archery a samozřejmě BM.

Definitivní tečka byl královský systém, kde hodnota CB udělala z válek hlavní důvod proč tam chodit. A i ten zbytek charu na blízko přešlo do lehčí cesty a to dělat dálkově chary i když je třeba ani nebavilo za ty postavy hrát (víme jak je to s přidělováním CB za zabití).

To byl pro mě konec vycházek do war protože pojem WAR RÍŠÍ se změnil na běhání, utíkání a lovení CB jednotlivců. A bohužel postava na blízko už delší dobu nemá ve war co dělat. Nevyváženost útoků, obran při stylech bojů všech postav dlouhodobě zvýhodňuje dálkové postavy.

O téhle situaci jsem psal už v roce 2013. Kdo chce si to najde. V dobách když jsem chodil do war já (před královským systémem) byli tihle rádoby "králové a bojovníci o CB nikoli o výsledek říše" spíš na spodních příčkách v umístění a nebo ani nebyli a neuvěříte 90% z nich hrálo za postavy na blízko.
Snad se tu ještě dožiju změny v podpoře charu na blízko jako je Aura, Dagger, WP.

Jak kdysi WP se zruškem. Kdo chtěl CB udělal WP. Pak změna v přidělování CB za zabití. Změna počtu CB podle Lvl kde v roce XY pan SCRIPT psal že rozdíl mezi lvl 145 a 150 je jen dočasný a změní se to, tak si uděláme jen lvl 145. Po 4-5 letech gratulace. No a momentálně jsou to dýkolukaři jak kdysi. Jenomže tehdy hráli postavy na blízko a tyhle individua jsme si věděli uhlídat a byla to lovná zvěř. Bohužel teď po všech těch "GO dálkových updatech" nemá tohle kdo dělat a dýkolukař nebude lovit dýkolukaře, stejně tak jako healer healera. Protože z toho žádne CB.

Nejlepší jak bojovat s nevyváženosti hry je tuhle nevyváženost využívat nebo ignorovat a prostě se toho neúčastnit a mít klidné hraní :up:
Koenčně to někdo sepsal do smysluplné podoby, co jsem chtěl říct já. Děkuji !

Re: Průniky

Napsal: sob 06. dub 2019 0:38:22
od Hakan
Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Re: Průniky

Napsal: sob 06. dub 2019 9:09:11
od LycousOriginal
Hakan píše: sob 06. dub 2019 0:38:22 Myslím, že podpory blízkových charů se nedočkáš, to by zase dálkové kterých je tu momentálně 10x více by si stěžovali a v převaze by uspěli. Pár let zpět tu s lukem běhal Neos, Mansari a občas Tomek ale jelikož po nich neustále chodili auráci a daggerové tak je to za pár válek přestalo bavit a protože byli neustále taháni a už nedávali tolik CB.
Hezky popořadě.

Války byly vyrovnané co se týká charakterů tak i jejich zaměření. Pak přišly do hry talismany. Hráči hrající za WP zjistili, že najednou berou zruškem nějak hodně i přes veškeré obrany. Tak jich začalo přibývat. Z méhlo pohledu byl otravný jen ten počet WP se zruškem, dmg byl až druhý neboť pořádné DMG na zruško měli jen ti, co od počátku za to WP hráli. Tahle éra trvala tak 3-4 měsíce tuším, a psala se druhá půlka roku 2012.
Krátce po příchodu HG, kdy se prvním WP hráčům podařilo získat trnové meče s vyšší + se najednou rozhodlo, že zrušit kouzlo bere moc a tak se zavedly obrany. Výsledek - postupné ubývání WP surů až do dnešního dne, kdy jich tam je když dobře tak 5. Těchto 5 odvážlivců si dohromady odnese asi polovinu CB co má nejlepší hráč ve válce, přitom udělali daleko větší práci.

Další rána nejen pro WP ale celkově blízkové chary byla změna kostí na obranu schopek. Na jednu stranu se zvyšoval útok ve zbraních ale snižovala se obrana. To vedlo k tomu že, daggerové, WP, auráci, kteří tvořili po mapách hloučky ve které se tváři v tvář setkali na blízko bojovníci všech 3 říši a po minutovém boji vzešla jedna říše vítězně a postupovala dále, začali ubývat, a dělat si postavy na dálkový boj. V dnešní době auráků a ninjů s dýkama napočítáme tak maximálně 10 když se zadaří.
Tady se začali objevovat poprvé dýkolukaři, ale jen pár a za chvíli je to přestalo bavit, protože stále ještě do war chodil celkem obstojný počet hráčů s postavama na blízko.

Další změna tentokrát pro příděl CB a opět se dotknul hlavně postav, které chodili do chumlů a to, že za sekání a "doražení" již mrtvého nepřítele se přičtou CB tomu, kdo dal poslední jeho HP nikoli dorážecí ránu (kdo si pamatuje ví jak to myslím). Tudíž se opět raději hráči schovali za dálkvé postavy, které kouzlí neustále a tudíž mají daleko větší šanci na tu poslední ránu, neboť kouzla u těchto postav, z vyjímkou archera, se nabíjí opravdu rychle.
Další taková nepříjemná věc byl královský systém. Ať už zvolení krále dle CB, tak tréninkové sloupy

No a jeden z posledních úderů pro blízkové chary bylo omezení použití lektvarů z hub
6.11.2012 - Zrušit kouzlo přesunuto do "škatulky" MAGICKÉ KOUZLA
1.10.2013 - snížení účinnosti Náramku z dračí kosti z původních 30% na 20% obranu proti schopnostem
2.11.2015 - Královský systém
a houbové elixíry už ani nevím kdy se měnily, přestal jsem sledovat.

Všechny změny týkající se PvP buď přímo nebo nepřímo zapříčinily, že se opět vrátili dýkolukaři s daleko větší silou, neboť můžou mít průmkové talíky (to tenkrát moc nešlo, protože mapa byla vzácnost) ubylo jim postav které je budou tahat a tak si tu budou spokojeně střílet dál, dokud někoho nezačne štvát tenhle systém a se skupinkou se nedomluví, že se vrátí zpět k blízkovým postavám. Hauk

PS: Samozřejmě že úbytek nezapříčinily jen změny v systému, ale taktéž časová vytíženost v realu nebo prostě hraní jiných her, nebo ignorování veškerého PvP z výše psaných důvodů
Hauk Hauk

Haki ono více méně, když tam jde nějaké WP, tak je to tak maximálně opička na zrušit kouzlo, borci tam jen stojí/utíkají a hází celou válku zruško, absolutně nikdo za ně nehraje na cbčka a wpčka tam právě musí chodit, aby ti co mají luk s průniky mohly průnikovat pěkně do téměř všech zrušených lidí a to když se tam sejde z red těch wpček více, tak je to tam všechno zrušené a průnikáři si jedou prostě to svoje, kolikrát se mi stalo, že do mě lítaly šípy i od 4 průnikářů naráz, hold jakmile máš zruško, tak jsou ti s průmkama tak hloupý, že tě nakliknou drží mezerník ty za blízkovou postavu musíš poodběhnout co nejdál (mimo jejich range) a když máš štěstí, nechají tě být v horším případě na tobě mají pořád ten mezerník a když se vzdálíš zase tě doběhnou a jedou tě pořád, to jsou ti opravdu dost hloupý.

Hold asi se zde nechce, aby postavy na blízko měly stejné výhody, jako právě zmiňované postavy na dálku. Dokonce bych udělal i ty kosti co jsou nyní 20% odolnost vůči schop, bych předělal jen blízkým postavám (aurák,wp,dagger,mentál,dračí šaman) na 30% jak to bylo dříve, aby se tam trošku ta propast ztratila mezi dálkovýma a blízkýma postavama, ale už tady vidím ty lamky, jak by se jim to nelíbilo, že by se jim mohly blízké postavy začít vyrovnávat.