Stránka 1 z 1

Vkladani kamenu

Napsal: čtv 06. čer 2019 21:24:39
od amenhottep
Hele to je fakt normalní, že mě jedna zbraň sežere 36 kamenů + 6 ???

To se nedělo ani když ten server začínal a komunita se teprve tvořila. Chápu, že úspěšnost zde něco udělat je velmi malá, ale to ani u ITEMU nemůžete nějak zvýšit pravděpodobnost úspěchu !!!!!

Po 9 letech co fungujete už by se mohl někdo zamyslet, zda je dobré takto kašlat itemákům na hlavu.

Jo a pro chytrolínky, že to je o náhodě, že to je hra atd.... nechte si vaše moudra.

Re: Vkladani kamenu

Napsal: čtv 06. čer 2019 21:32:11
od SamJsiLama
Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Re: Vkladani kamenu

Napsal: čtv 06. čer 2019 21:42:10
od WhiteZz
je to náhoda ja tiež minule do schopky rupol 26 vyhybiek 24 spechov a 16 vitalit :D

Re: Vkladani kamenu

Napsal: čtv 06. čer 2019 21:48:20
od MagSham
Ahoj, mě to třeba jde lépe se zruč P, ale netuším zda je to placebo každopádně u mě funguje..plus nově je velitelská výzva. Nejsem pár dní na hře, ale pokud si pamatuji správně, za splnění úrovní se i zvyšuje šance na vsazení kamene. Takže bych doporučila toto s jak píše pán nademnou můžeš je dropovat i kovat. Jinak někteří i volí variantu kámoše s hotovou zruč a plniče velitelských výzev s ten jim vkládá. Osobně beru placebo :D Hodně štěstí :)

Re: Vkladani kamenu

Napsal: pát 07. čer 2019 11:37:41
od amenhottep
SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)

Re: Vkladani kamenu

Napsal: pát 07. čer 2019 12:11:18
od disaster1591
amenhottep píše: pát 07. čer 2019 11:37:41
SamJsiLama píše: čtv 06. čer 2019 21:32:11 Je určitá šance na přidání kamenů. Na každý pokud máš stejnou šanci, takže se nemůže stát, že bys řekl.. Tak teď už dávám 10. kámen, tak ten musí vyjít. Takže ano, je to o náhodě a jsem chytrolínek 🙏😊

Mimo to, se dají kameny +6 dropnout ve swampu z bažin a nebo přímo koupit za yang.

Nic na tomto serveru neni o náhodě, je to o procentuelní šanci a ta je u kamenu 33,3 % a pak o koeficientu pravděpodobnosti, který zná nejspíše jen Sagy nebo Diron. Jestliže pak u tavby procento možnosti úspěchu funguje a vychází to + / - i na procenta z celku tak, zde je podstatně snížen ten koeficient pravděpodobnosti. O čemž hovoří i příspěvek výše a nebo moje Shell u kterého tam padnul až 16 kamen. To stejné je i u zbraní nad 100 lv. kde nefunguje ani 80 %.

Někdo zde psal přesně to stejné o herbaření kde byť by měl být alespoň trochu v plusu tak naopak byl mínus. Opět se to zde svedlo na BOHA náhodu.

Jinak ANO dají se vylepšovat a ano dají se kupovat a ano dají se dropovat. Další nesmysl neboť itemáci jsou zde právě proto, že nemají toliko času a jsou ochotni zainvestovat do hry peníze, aby to bylo rychleji a mohl si i trochu zahrát a ne jen u toho sedět od nevidim do nevidim. Navíc uvědomění si toho, že bez ITEMAKU by už dávno tento server nebyl, by možná neškodilo. Tohle neni o tom, že to zde někdo dělá ZDARMA ale pro výdělek a proto by ITEM měl mít výhodu v jakékoliv úspěšnosti. Navíc po tom, co byla ekonomika na tomto serveru tak zničena a bez dlouhého sezení u hry na 36 kamenu nevyděláš a to je jen drobek, co vše musíš kupovat.

A ano, kňučím zde úplně stejně jako velký levl, který brečel nad otevřením CIDONIE, jak je to na nic a jak pujdou ceny dolu, jak nejde prodavat chtitin atd....


MAGSHAM, děkuji tvá slova o placebu pomohla :)
Tak to ze isiel chitin dole to sa dalo cakat, ta pociatocna cena bola strasne nadhodnotena ked zoberem v uvahu ze na jednu zbran +9 za predpokladu ze nerupne treba cca 8k tak to vychadza pri cene 40kk/ks 230kkk+- :D

Re: Vkladani kamenu

Napsal: úte 11. čer 2019 20:11:39
od Naavy
Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy

Re: Vkladani kamenu

Napsal: pon 08. črc 2019 20:26:48
od schvarz
Naavy píše: úte 11. čer 2019 20:11:39 Procentuální šance ne hodně zaludná věc... to ,že máš 80% šanci neznamená ,že se ti to na 80% povede. Znamená to ,že v simulaci se povedlo 80 věcí ze 100 vylepšit takže tobě to nemusí klidně 10x nebo 15x za sebou vyjít. Je to prostě náhoda ať chceš nebo ne.

O těch výhodách pro itemáky... Jsem rád, že Ekura není P2W jako Offik. Zdá se zde slušně rozjet na začátku a vždycky je co dělat. I když je to Privát tak musíš grindovat ,ale pokud si ten "ITEMAK" tak nemusíš stačí ti ,že si pošleš SD tak za 20tisíc a koupíš si postavu lvl 150 i s karmou na P a za zbytek nakoupíš věci. Potom můžeš dělat co chceš a jen občas. Už tak mají "Itemaci" zjednodušené dostávání se k VIP,Yang premiu atd. což jsem věci co hodně pomohou, ale pořád né tolik aby to byla P2W. Je to holt grindovací hra a vždycky bude. Pokud tě to takhle nebaví můžeš jít na server kde máš hnedka lvl 150 a jen si natočit věci máš všechno za den a potom do měsíce se ten server zruší protože je to totální průjem.

Naavy
To, co píšeš o pravděpodobnosti - ta věc závisí na implementaci. Zpravidla se nechá generátorem (pseudo)náhodných čísel vygenerovat číslo a podle něj rozhodnout, zdali to vyšlo nebo ne (třeba číslo 1-100 a zkontrolovat, jestli je pod 33, nebo číslo 1-3 a zkontrolovat, jestli je 1, apod.).

Co se přímo pravděpodobnosti týče, tak ty jednotlivé pokusy o přidání kamene nebo čehokoliv jiného jsou na sobě NEZÁVISLÉ (tedy výsledek pokusu je zcela nezávislý na výsledku pokusu jiného) . To znamená, že teoreticky se ti to nemusí povést NIKDY. Samozřejmě žádný generátor náhodných čísel není dokonalý a ačkoliv zpravidla mají rovnoměrnou distribuci čísel, pořád to není to perfektní generátor. Více ve vysokoškolských kurzech pravděpodobnosti a statistiky :)

Když hážeš kostkou, tak se ti taky občas může stát, že než hodíš první šestku, tak má druhý už 2-3 figurky v domečku. Alespoň mně se to stalo :) Je to smůla, ale je to tak. Hromada lidí si řekne: "10% šance, tak to udělám desetkrát a budu to mít" - bohužel to tak nefunguje. Distribuce čísel je totiž rovnoměrná v limitě, nikoliv v tomto konečném případě :)

Jinak co se P2W koncept týče - můj názor je takovýhle.
Co NENÍ OK:
- Platící i neplatící hráč musí mít ve hře stejné herní možnosti. To znamená, že mi nemůže být zamezen přístup do SD2, pokud si v itemshopu nekoupím propustku (viz offík, 95% hráčů se nedostane přes lvl 50, páč jim odumře mozek, když si nezaplatí).
- Platící hráč nesmí mít obrovské násobné bonusy oproti hráči neplatícímu. Mít možnost si jen a pouze za 500kč na měsíc koupit bonus 500% zkušeností, yangů, předmětů navíc není ok. Kdyby ten bonus byl 100%, tak řeknu, že je to přijatelné a na nějakých 200% je podle mě hranice únosnosti.
- Platící hráč nesmí mít možnost si koupit mega silné předměty, které hráči neplatícímu nejsou dostupné. V item shopu nesmí být "MEGAÜBER PALICE JAK BLÁZEN", která je silnější než jakákoliv jiná zbraň ve hře. Protože platící hráč potom bude dominovat a to vede k úpadu komunity. Stejně tak se jedná o bonusy do poškození a podobně.
Co JE OK:
- kosmetické úpravy dostupné pouze platícím hráčům, které nemají žádný efekt na gameplay - tedy např. hezký vzhled brnění a zbraní. Tento vzhled by ovšem neměl být na hony hezčí, než vzhled brnění získatelný překonáním největších výzev ve hře. I neplatící hráč by měl možnost připadat si "hezký" a "cool". Dále také účesy navíc pouze za peníze, nějaký speciální mount (který neposkytuje velké výhody oproti klasickým mountům). Přijatelnou výhodou je kupříkladu použití mounta v kerindoru - hlavně proto, že to vyřeší i neplatící hráč např. koňským lístkem či mountem ze soutěží.

IDEÁLNÍ MODEL
Je známý. Pokud si hráč A koupí prémiovou měnu, má možnost ji utratit v item shopu či ji přímo dát k prodeji na prémiový trh v nějakém kurzu k běžné herní měně (kupříkladu 1SD za 1 milion yangů). Běžný neplatící hráč má potom možnost koupit si SD za herní měnu (yangy) a pořídit si vysněné předměty/bonusy z item shopu. Zároveň musí existovat právě daný itemshop jako regulace množství prémiové měny (SD) v oběhu a vytvoření určitého tlaku na nákup další prémiové měny.
Důsledkem tohoto systému je to, že dokud si někdo nekoupí SD ze reálné peníze a nedá je na trh, tak si neplatící hráč za yangy SD koupit nemůže. A to je dobře - tento systém zajišťuje jakousi finanční stabilitu pro provozovatele hry.
Tento systém je implementován na ekuře pomocí Black Marketu, kde se dají prodávat herní předměty za SD či přímo yangy (pomocí prutů a šeků).

Těmito pravidly se řídí většina dnes stále ještě žijících MMORPG (které žijí právě většinou díky těmto pravidlům) a většina z nich používá daný finanční model. Není to recept na úspěch, ale pokud se daná pravidla poruší, tak je to jasný recept na neúspěch :))