pikasek píše: ↑pát 10. led 2020 8:40:34
rudlaninja píše: ↑pát 10. led 2020 6:56:55
Ekura je hra a hra je o hraní nemusíš u toho sedět 24/7 aby si udělal postavu bio klikneš 2x denně to jsou dvě minuty kliknutí,karma 2-3x denně za rok máš hotovo,někomu přijde zbytečné dělat postavu někomu zas přijde zbytečné běhat po cizích říších a zabíjet vše co se hne na námku a říkat tomu poměřování pvp
Kdybys nad tím trochu hlouběji popřemýšlela, tak ne každý tu hru hraje už x let jako ty, a hero market je například super v tom, že může přilákat nové lidi s tím, že si vydělají a koupí postavu, aniž by tady museli ten rok hrát. Znám X lidí,kteří by třeba chtěli hrát, ale řeknou si,že než by vůbec se k něčemu jako pvp dostali, tak to bude trvat x let, a tohle je jedno z mála, co by to novým,začínajícím hráčům mohlo ulehčit. A když nad tím popřemýšlíš, tak víc lidí kteří chtějí do války, je dobře i pro tebe, jelikož budeš mít víc cb (například,o vyrovnání počtu netřeba mluvit) . Za mě to nemá žádné negativa,pokud někomu hero market vadí, tak na něj prostě nemusí chodit,hotovo.
Jinak k ostatním bodům,
1) S tímto nejde asi jinak než souhlasit, proč by se to nemohlo udělat, vyřešil by se tak problém teamu, kterému vadí tickety ohledně zabíjení, a uspokojilo by to hráče.
2) S tímto nesouhlasím, v době hub byla postava nezabitelná,jelikož x hráčů,jak už bylo řečeno, bylo schopno vyklikat 10k hub za válku (viz. třeba ty Lycane). To prostě není přijatelné, pokud chce mít server nějak vyrovnané pvp. Jinak si dovolím nesouhlasit s tím, jak je málo postav na blízku,sám jsem posledních X měsíců byl jediný archer, který do válek chodil, až nyní se s nimi zase rozsypal pytel, mentálové se hráli vždycky a vždycky budou, daggerů je momentálně ve war snad nejvíc, jediný kdo na tom opravdu utrpěl je aurák ( o WP se asi netřeba bavit, když to jsou momentálně pouze nastrčené loutky). Ohledně útoků se netřeba bavit,všichni víme že je to problém.Osobně bych byl spíše raději za to, aby to bylo jako kdysi,kdy po vyběhnutí ze spawnu se na něj již nedá vrátit,vím že porty byly problematické, ale je dalších x možností,jak by se toto dalo vyřešit,viz třeba schůdek jako kdysi ve Svaté říši.Takže zpátky k tématu, za mě na houby určitě NE.
3)Ono, koncept staré cido měl dobré i špatné stránky,osobně si myslím,že kdyby se zavedla mapa jako například stará svatá, obyčejná mapa kde je pouze pvp, tak tam stejně nikdo chodit nebude (čti-pár lidí),kteří to opravdu hrají pro zábavu, zbytek kvůli strachu ze ztráty cb by stejně stál na spawnu,popř tam raději nechodil vůbec. Na druhou kombinace PvP a PvM taky není ideální,nicméně nynější systém střídání podle času je dle mého opravdu špatný,jelikož lidi chodí do práce,do školy a podobně, tudíž je možné, že se tam klidně za celý týden nedostanou,za mě by byl nejlepší způsob jak toto vyřešit by bylo prostě nechat vstup 24 hodin v kuse pro každou říši zvlášť, s tím, že po například dvou hodinách vás to vyhodí z cido jako například ve swampu ( už vám bylo špatně z tamějšího prostředí ..) a museli byste si dvě hodiny odpočinou,aby se mohli zase do cido vstoupit (2 hodiny jsou pouze příklad,mohlo by to být 4,5,6 hodin, to je na týmu) a ideálně toto nastavit na IP adresu (pokud to je možné) aby se předešlo lidem kteří mají více postav. Za mě byla třeba obrovská chyba možnost obchodování s chitinama, je to osobní výstroj, tudíž by se měla odrážet od toho, kolik je do toho člověk ochotný investovat času,tím že se s nimi dá obchodovat, je to opět jen a pouze o penězích, se kterými jak víme, je v rámci nějakého oběhu docela problém.
4) Jak jsem již psal nahoře, HeroMarket byl za mě skvělá a jedinečná věc, která na Ekuru přitáhla řadu lidí,a mohl v tom pokračovat,bohužel.