Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Aylia
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 116
Registrován: pon 24. zář 2012 8:58:50
Bydliště: Zlínský kraj
Dal poděkování: 245 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Aylia » sob 11. led 2020 23:33:11

Jen si tu něco odložím..

"Nakonec se jediné impérium rozpadlo na tři různá království, kde všichni bojují za vlastní přežití. Od tohoto velkého dne se k sobě tyto království chovají jako nepřátelé." Odkaz v novém oknězdroj (ne, nevymyslela jsem si to sama)

I když dle vyjádření týmu se bere Ekura jako samostatná hra a ne jako offik, pořád je to ta stejná hra (a to se dá/dala na offiku zabíjet i vlastní říše). Ale pokud se z toho někdo snaží udělat friendly hru bez jakéhokoliv zabíjení mezi sebou, tak na to jde skvěle. :clap:
:chunjo:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » ned 12. led 2020 2:52:27

Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Mithra » ned 12. led 2020 10:36:47

Spoiler:
schvarz píše: ned 12. led 2020 2:52:27 Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.
Z pohledu hráče, kterého baví PvP tenhle názor chápu. Naopak třeba z pohledu hráče co ho baví PvM nemá vlastně smysl hra nad level 100. Protože do 100 levelu má na výběr spoustu lokací, bossů. Nad level 100 je omezen prakticky na HG a Entarian (Swamp nepočítám, tam jde jít už od 100levelu). Nevidím žádnou výhodu v nějakých urychlovačích. Řešením je rozšířit herní svět o PvP příležitosti a eventy, aby hráči, co už tu PvP výstroj dali horko těžko a za nemalého úsilí do kupy, ji mohli také ve hře využívat častěji než 3 hodiny v týdnu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od tobartos » ned 12. led 2020 14:11:12

Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš horliví, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspíte“ (berte s nadsázkou), a jak se to prostě nezmění, necháte to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsaná věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Naposledy upravil(a) tobartos dne pon 13. led 2020 3:31:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od MoCKeR » pon 13. led 2020 2:02:41

tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » pon 13. led 2020 4:08:41

MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.

Krudan
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 167
Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
Bydliště: Doma
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Krudan » úte 14. led 2020 9:39:08

Spoiler:
schvarz píše: pon 13. led 2020 4:08:41
MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.
Nemam na vyber nez suhlasit, rad by som pridal este nejake navrhy ale:

1) Nevidim najmensi problem v zruseni pouzivania konov pre cudzie rise v ramci prvych miest, su im tam do slova a do pismena zbytocny a tych par krokov prejst od spawnu nikoho nezabije, automaticky to uplne zamedzi taktikam ktore pouzivaju niektory hraci kde len behaju a sekaju slabsich hracov. (Na oplatku by som mozno zrusil moznost lvlom 15 a menej sekat hracov z cudzej rise ak sa to este da pretoze dany hraci by nemali sancu utiect keby ich niekto bugoval, pripadne by som ochranny lvl pvp zvysil kludne aj do lvlu 69, nepride mi ze su nejaky pvpckari na hre pod 70lvl ktory by bojovat chceli)

2) Zrusenie ochrany mesta a prerobenie na safe zonu ako na valkach risi, aby tam hraci nevedeli saskovat z ochrany a vkuse vybehavat, ta ochrana je pre cudzie rise zbytocna (ked nerobia bordel nikto silny po nich nejde len raritne) a vyriesilo by to velmi vela problemov. (Pripadne pridanie safe zon k zahradke obchodnicke a skladu ako bolo navrhovane vyssie)

3) Kludne by som udelil nejaky postih hracom ktory budu robit do slova bordel, cize cielene vysekavat afk postavy a skladnikov a dal tomu nejake pravidla typu, max 10minut a koniec, nie cele dni vkuse (tot jasne ze hraci do prveho mesta ani nechodia a potom ta hra vyzera mrtvo)

4) Sprisnil pravidla co sa tyka znovuzabijania a prenasledovania hracov. Viem ze momentalne je to riesene skor sposobom, ak vas prenasleduje hrac cez CHcka a zaroven cez mapy, pripadne zabijanie na spawne + zmeny CH, vtedy sa to berie ako obmedzovanie v hre, ked nic ine ten hrac nerobi ale po vas ide vkuse. Podme to dat na jednoduchu zmenu CHcka v ramci miest, v ramci PVM map kde treba menit miesto koli bossom atd by som to ale vynechal, kedze to nema logiku tam.

Na zaver by som rad dodal, ze myslenie typu "ekura chce urobit z tohto pvm server" dokazuje len vasu neschopnost sa pozerat na vec z pohladu teamu. Par krat som uznal ze zavretie risi bol dobry krok, samozrejme som ale ocakaval ze bude nejak vykompenzovany. Uvedomte si ze ekura je o dost aktivnejsia od kedy sa zavreli rise prave vdaka tomu ze novy hraci a aj hraci ktory tu uz roky su, vidia tu aktivitu u ludi. Zamyslite sa, ked zacnete hrat novy metin, co urobite ako jednu z prvych veci? Hraci ktory to uz hrajeme dlhsie nejdeme expit na level 2 alebo neviem co, prve co urobime je ze ideme ch1 hlavne mesto aby sme sa uistili ze ten server nieje uplne mrtvy a ze ma aky taky vyznam na nom hrat. Tym ze tu bolo v minulosti plno deciek ktore robili a robia bordel sem tam este tie prve mesta vyzerali mrtvo uplne, aj preto server zacal upadat. Team urobil sice nie najlepsi krok, ale bol spravny. Je cas ale dat aj PVP casti serveru to co si zasluzia a vas hracov chcem poprosit o jednu vec. Udrzte to, pretoze decka si vzdy najdu sposob ako inym kazit hru. Nerobte bordel, pomahajte slabsim v boji a nenechajte vysekavat vlastne mesto !!! Inak to dopadne znova rovnako aj s safe zonami a vsetkou snahou okolo..
Krudan / Akiel

Leader of NeverRun

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od JohnDoe » úte 14. led 2020 18:13:13

tobartos má u mne za jedna z pochopení psaného textu ... snad jen jeden dotaz
když už tu spousta lidí spatřuje křivdu ve skutečnosti, že teď nemůžou upustit páru, odreagovat se tím, že budou trýznit nějakou tu postavičku, co se nevzmůže na obranu...
proč to samé chceš odpírat GM? jsou to taky jen lidi, upustit páru udělá dobře každému a bezbranných postaviček, kterým to bude vadit, ale nic s tím nenadělají, tu pobíhá nepočítaně :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Sinto 
offline Valkaryan 
offline hg003 
offline nobody1