Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Aylia
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 116
Registrován: pon 24. zář 2012 8:58:50
Bydliště: Zlínský kraj
Dal poděkování: 245 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Aylia » sob 11. led 2020 23:33:11

Jen si tu něco odložím..

"Nakonec se jediné impérium rozpadlo na tři různá království, kde všichni bojují za vlastní přežití. Od tohoto velkého dne se k sobě tyto království chovají jako nepřátelé." Odkaz v novém oknězdroj (ne, nevymyslela jsem si to sama)

I když dle vyjádření týmu se bere Ekura jako samostatná hra a ne jako offik, pořád je to ta stejná hra (a to se dá/dala na offiku zabíjet i vlastní říše). Ale pokud se z toho někdo snaží udělat friendly hru bez jakéhokoliv zabíjení mezi sebou, tak na to jde skvěle. :clap:
:chunjo:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » ned 12. led 2020 2:52:27

Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Mithra » ned 12. led 2020 10:36:47

Spoiler:
schvarz píše: ned 12. led 2020 2:52:27 Jako doteď nechápu, proč v IS nejsou level boosty, urychlovače odevzdávání karem/biologů a podobně.

Komu to bude vadit? Možná pár těm, co se s tím dělali sami? Podle mě by byli na vyšších lvlech rádi, kdyby do válek nechodilo těch samých 20-40 lidí z každý říše dokola.

Jako nalijme si čistého vína, ta hra nemá pod lvl 100 prakticky smysl. Jo, dropíci do metinlandu, budiž, kerindor budiž, malý pvpčko budiž, ale jinak? Expit těch 100 lvlů je hrozně únavný i pro lidi, co už to udělali 10x. A postavu lvl 100 holou vám dneska někdo prodá za 3kkk švihem jak nic. A ještě je to moc. :D A pokud chcete vlastní jméno, tak to s trochou kreativity za 5-8 hodin máte, ani vás to nebude stát tolik yangů.

Ale i kdyby, tak to expení je to nejmenší. Protože odevzdat biologa trvá ROK! 247 dnů, pokud pravidelně odevzdáváte 2x denně s výzkumákem. Ne každý si totiž může dovolit 3x denně logovat a odevzdávat. A někdo si chce prostě zahrát, aniž by si musel nechávat doma běžet komp, aby z práce z mobilu mohl přes teamviewer odevzdat biologa. Karma to samý, možná snad ještě horší, protože si ji fakt musíte dropovat nebo někde vyžebrat sbírání, koupit nejde.

Jako určitě nejsme první, koho tohle napadlo, tým tohle určitě prodiskutovával. Mně jen přijde fascinující, že očividně existuje důvod, proč tohle do té hry nepřidávat, který převáží ty klady.
Z pohledu hráče, kterého baví PvP tenhle názor chápu. Naopak třeba z pohledu hráče co ho baví PvM nemá vlastně smysl hra nad level 100. Protože do 100 levelu má na výběr spoustu lokací, bossů. Nad level 100 je omezen prakticky na HG a Entarian (Swamp nepočítám, tam jde jít už od 100levelu). Nevidím žádnou výhodu v nějakých urychlovačích. Řešením je rozšířit herní svět o PvP příležitosti a eventy, aby hráči, co už tu PvP výstroj dali horko těžko a za nemalého úsilí do kupy, ji mohli také ve hře využívat častěji než 3 hodiny v týdnu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
tobartos
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 219
Registrován: úte 19. dub 2011 22:06:36
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od tobartos » ned 12. led 2020 14:11:12

Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš horliví, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspíte“ (berte s nadsázkou), a jak se to prostě nezmění, necháte to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsaná věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Naposledy upravil(a) tobartos dne pon 13. led 2020 3:31:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od MoCKeR » pon 13. led 2020 2:02:41

tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od schvarz » pon 13. led 2020 4:08:41

MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.

Krudan
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 167
Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
Bydliště: Doma
Dal poděkování: 88 poděkování
Dostal poděkování: 71 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od Krudan » úte 14. led 2020 9:39:08

Spoiler:
schvarz píše: pon 13. led 2020 4:08:41
MoCKeR píše: pon 13. led 2020 2:02:41
Spoiler:
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 Na to, že Ekura (Sindicate) běží kolik let se o hru staráte stále velmi dobře. Jste aktivní a dost se snažíte, a za to Vám patří vřelé díky.

Ale..., vyjádřim se především k bodu jedna:

Až do této chvíle jsem tak trochu věřil, že má uzavření říší skutečně hlubší význam. No, nyní doslova jenom zírám, co se z Ekury, tedy běžného zproztředkovatele herního prostoru, stalo za jakýsi převýchovný ústav. Vynechám-li docela nešikovné řešení situace, v podstatě na úkor jedné strany, která si vlastně jen stěžuje na něco, co je pro hru po dlouhá léta přirozené, tedy bojovaní - hráčská rivalita - mezi lidmi, tak nám tímto krokem v podstatě kážete: „Běda, jak budete moc silní a nenecháte jiné hráče!“, nebo „Běda, jak budete v PvP příliš bojovní, přičemž míru únosné aktivity určují GM a záleží zkrátka na tom, jak dobře se vyspí"“, a jak se to prostě nezmění, necháme to uzavřené. A dále tím vlastně dodáváte „Budeme spokojení, když budete dělat téměř nic, neboť mnohem honosnější je pohled na řadu "spících" postav“. Skutečně nevím, co tím sledujete, a jak daleko ještě chcete zajít. Ono tak ani nejde o ten konkrétní problém, ale moc se mi nezamlouvá, jakým způsobem se něco takového řeší. Ekura je přece multiplayerová hra, která vždy bude hostit řadu věkově i povahově jiných hráčů. A jen proto, že leckteří postrádají určitou míru důvtipu a neumí řešit situace po svém (pro ty dotyčné; je logické, že budete-li se s nějakým prudičem hádat, děláte mu ještě větší radost, neboť nějaké etické zásady osobu schovanou za pocítačem určitě nězajímají, nýbrž je živen z toho, do jaké míry Vám dokáže "podlomit kolena", přičemž leckdy postačí ignorace, nebo jedna trefně napsana věta), neznamená, že za to musí pykat celá herní komunita, která se jen baví a lidsky blbne - hraje si. Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit. Rozumné bych takové kroky viděl v případě, kdy prostě nefunguje týmovost a postavy jsou leckdy neporazitelné, a tak se může namísto uzavíraní na tvrdo zajistit několik klidných zón, konkrétně i třeba v případě sněhuláků, což se poslední dobou opět ve hře řešilo.

Jenom bych dodal, že pošťuchování, narážky a obecná rivalita do hry prostě patří. Nezmizí to, ani když necháte říše uzavřené. Takto čím dál přísněji určovat, kdy a kde lze bojovat, je prostě nesmysl a akorát jen zvýhodňujete stranu A, která se vyžívá v PvM, na úkor strany B, kterou baví hlavně PvP. Je žádoucí vytvořit minimálně nějaký kompromis, neboť straně A se v poslední době podřizuje téměř vše.
Na druhou stranu chápu, že nikoho nebaví řešit možná stovky ticketů od hráčů (jestli je to tedy pravda), kterak jim princip metinu ztěžuje hrání. Pro ty, co se v tomto skutečně vyžívají a vkládají tam doslova každou hloupost (hold, svět skutečně nikdy nebude perfektní), bych měl radu; prestaňte se pro všechno urážet, nedělejte z komárů velbloudy, jednejte s klidem, a dřív, než si někde začnete stěžovat, uvažte, jestli nejste absurdnější, než-li dotyčný "vtipálek".
Presne tak.. pvp a OTEVRENE RÍŠE k Ekure vzdycky patrila ja sám pvp zatim nemám ale tohle mi vadí vrátil sem se po 3 letech a tohle me zamrzelo..je na hre neco špatne kdyz se mužeme videt z druhou ríši akurát na Tržnici a Eventech ani žádna alternatíva kde se mužou pvpčkari stretnout 24/7...zabíjaním u skladu sme si prešli všetci každý vime jake to delá nervy ale vyrešila by to obyčajná save zóna Nebo neco podobné ale tohle je vyrešene tak že ekure chybí druha pulka srdce -a to je pvp ... valky ríši nestačí ... pri otevrenych ríšach na svátky sem si nevšiml nejaké extrémne zabíjaní skladu ... kdo se chtel mlátiť se mlátil ale muj názor je že ekura už neni jaka byla a zabijeni u skladu v tehle dobe? Klk ? 1 blazen do tydne ? Pamatuju doby kdyz se zabíjalo u skladu i každý den a nikdo s tím nic neudelal tak proč ted to musí byt porešeno tak blbě ✌️✌️✌️
S tím, že jsi se s tím nesetkal, se bohužel pleteš, protože v červené to leželo třeba třetinu dne na tom ch1. Ale z mojí zkušenosti - mohlo za to v součtu třeba 5-10 lidí max, víc ne. A asi 3 z těch lidí ale měli full pvp výbavy a karmu, levly přes 140, takže na ně byli třeba víc jak 2 velcí hráči. Takže se to točilo. Přišel lvl 145, povraždil zahrádku ch1 a náměstí ch1, občas se přepnul i na jiná cháčka. Po chvíli se objevili lidi, co mu v tom chtěli zabránit, tak ho 2-3x zabili, on pak zalezl na námko, byl 15 minut afk a točilo se to dokola. Tohle dělali i hráči na nižších lvlech, dost jich bylo z cechu PP79, ale ti narozdíl od lvlů 145 padali na 2 kouzla, takže pak už jen zabíhali na námko, vždycky jen vykoukli, hodili kámen a zase zaběhli, a tak dokola.
Hodně populární taky bylo zapnout ducha plamene, stoupnout mezi všecky u skladu a nechat je pomalu pochcípat. :D
Takže ten problém tam je a jsi v tom trochu mimo.
Každopádně s příspěvkem, který cituješ, taky souhlasím a souhlasím s tím, že safe zóna to z většiny řeší, ačkoliv ne úplně (neřeší to problém vylejzačů a hned zalejzačů).
tobartos píše: ned 12. led 2020 14:11:12 ...

Navíc, jak jste sám zjistil, Mionixi, týká se to spíše méně zkušených hráčů (úrovní), na které stačí jen nějaké zákládní PvP, které si aktivní PvM hráčí, co hlavně jen vydělávají, mohou stokrát pořidit.

...
Já tady jen přihodím, že malý truhlíky usekám i v pvm výbavě, protože v ní mám lidi a přinejhorším zapnu kerindorskýho suru, kterej má hafo do schopky a ty lidi na kombo vypne. Ale to jen u těch amatérů. Když přijde postava třeba jen do malý války s věcma za 50kkk, tak s ním neudělám nic bez pvp za aspoň pár miliard, což si třeba momentálně můžu pořídit možná tak jednou, spíš 0.8x.

Můj názor na to, jak to vyřešit?

1) Otevřít říše
2) Přidat safe zóny ke skladníkům, obchodnicím, zahrádkám.
3) Zavést mechaniku, která zabrání lidem vylézt, vykouzlit si 2 schopnosti a zase se rychle schovat. Z fleku mě napadá třeba umožnit útok do hráčů v safe zóně, kteří v posledních 5-10 sekundách (jen příklad) zasáhli jiného hráče. Zároveň by asi bylo dobré jim znemožnit nasedat na koně, protože by jim pořád nic nebránilo sednout na UNI a být hned fuč, počkat 10 vteřinek a jít prudit zase zpátky. Zkrátka agresi začal, tak buď má kuráž na to si to rozdat a nebo skoná při ubohém pokusu o úprk. (Tohle ale zavést pouze v domovských mapách říší, dokážu si představit, že globálně by to hodně lidem vadilo, ačkoliv já bych taky uvítal, kdybych mohl dohnat ty ubožáky, co mi zabíjejí v přitažlivce buffku a pak se na jednorožci ženou pryč. :D ) Tohle se může zdokonalit, upravit, je to prostě jen nástřel. Může fungovat něco lepšího na detekci, kdo je provokatér a kdo oběť, mohou pro oba platit stejná pravidla, to je fakt na týmu.


A to je jen jeden návrh. Ačkoliv podle mého asi nejvhodnější. Padly návrhy stylu zavést pvp channel, který úplně nevím, jaký by měl na hru dopad, ale někomu se to může zdát fajn...

To, co jsem tu ve 3 bodech vypsal, podle mého řeší většinu problémů s otevřenými říšemi. Lidé si mohou vesele afkovat před skladem a u zahrádky, lidé z různých říší se mohou mezi sebou socializovati, pvpčkaři mohou porovnávat pvp a navzájem se provokovat... a provokatéři nebudou mít tu možnost se zbabělecky schovávat a pocítí následky svých činů :D
Biti na tom jsou jen ti lidé, kteří zabíjeli AFK lidi a provokovali ostatní bez jakékoliv újmy. A takové lidi nemá nikdo rád, takže jsou všichni šťastni. :D Máte-li připomínky, jsem jim otevřen, abychom společně vymysleli něco, co bude prakticky neprůstřelné a čím uspokojíme většinu hráčů.

Conclusion:

Bohužel se také musíme smířit s tím, že PVP hry hrajou i lidé, kteří PVP nemají rádi a budou si stěžovat. Za svůj život jsem hrál z většiny MMOčka, jak themepark, tak sandbox. A i v sandbox mmorpgs se potkáte s lidmi, kteří si stěžují na celý koncept té hry, ale stejně to budou hrát a u toho si stěžovat na úplně elementární principy, na kterých ta hra stojí a kvůli kterým ji většina hráčů hraje. Nutno ale také podotknout, že Metin není pouze pvp hra, ale že pve zde hraje taky podstatnou roli a tak se zase úplně nesmí zapomínat na zájmy hráčů, kteří si pve užívají více.
Nemam na vyber nez suhlasit, rad by som pridal este nejake navrhy ale:

1) Nevidim najmensi problem v zruseni pouzivania konov pre cudzie rise v ramci prvych miest, su im tam do slova a do pismena zbytocny a tych par krokov prejst od spawnu nikoho nezabije, automaticky to uplne zamedzi taktikam ktore pouzivaju niektory hraci kde len behaju a sekaju slabsich hracov. (Na oplatku by som mozno zrusil moznost lvlom 15 a menej sekat hracov z cudzej rise ak sa to este da pretoze dany hraci by nemali sancu utiect keby ich niekto bugoval, pripadne by som ochranny lvl pvp zvysil kludne aj do lvlu 69, nepride mi ze su nejaky pvpckari na hre pod 70lvl ktory by bojovat chceli)

2) Zrusenie ochrany mesta a prerobenie na safe zonu ako na valkach risi, aby tam hraci nevedeli saskovat z ochrany a vkuse vybehavat, ta ochrana je pre cudzie rise zbytocna (ked nerobia bordel nikto silny po nich nejde len raritne) a vyriesilo by to velmi vela problemov. (Pripadne pridanie safe zon k zahradke obchodnicke a skladu ako bolo navrhovane vyssie)

3) Kludne by som udelil nejaky postih hracom ktory budu robit do slova bordel, cize cielene vysekavat afk postavy a skladnikov a dal tomu nejake pravidla typu, max 10minut a koniec, nie cele dni vkuse (tot jasne ze hraci do prveho mesta ani nechodia a potom ta hra vyzera mrtvo)

4) Sprisnil pravidla co sa tyka znovuzabijania a prenasledovania hracov. Viem ze momentalne je to riesene skor sposobom, ak vas prenasleduje hrac cez CHcka a zaroven cez mapy, pripadne zabijanie na spawne + zmeny CH, vtedy sa to berie ako obmedzovanie v hre, ked nic ine ten hrac nerobi ale po vas ide vkuse. Podme to dat na jednoduchu zmenu CHcka v ramci miest, v ramci PVM map kde treba menit miesto koli bossom atd by som to ale vynechal, kedze to nema logiku tam.

Na zaver by som rad dodal, ze myslenie typu "ekura chce urobit z tohto pvm server" dokazuje len vasu neschopnost sa pozerat na vec z pohladu teamu. Par krat som uznal ze zavretie risi bol dobry krok, samozrejme som ale ocakaval ze bude nejak vykompenzovany. Uvedomte si ze ekura je o dost aktivnejsia od kedy sa zavreli rise prave vdaka tomu ze novy hraci a aj hraci ktory tu uz roky su, vidia tu aktivitu u ludi. Zamyslite sa, ked zacnete hrat novy metin, co urobite ako jednu z prvych veci? Hraci ktory to uz hrajeme dlhsie nejdeme expit na level 2 alebo neviem co, prve co urobime je ze ideme ch1 hlavne mesto aby sme sa uistili ze ten server nieje uplne mrtvy a ze ma aky taky vyznam na nom hrat. Tym ze tu bolo v minulosti plno deciek ktore robili a robia bordel sem tam este tie prve mesta vyzerali mrtvo uplne, aj preto server zacal upadat. Team urobil sice nie najlepsi krok, ale bol spravny. Je cas ale dat aj PVP casti serveru to co si zasluzia a vas hracov chcem poprosit o jednu vec. Udrzte to, pretoze decka si vzdy najdu sposob ako inym kazit hru. Nerobte bordel, pomahajte slabsim v boji a nenechajte vysekavat vlastne mesto !!! Inak to dopadne znova rovnako aj s safe zonami a vsetkou snahou okolo..
Krudan / Akiel

Leader of NeverRun

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Chyby z mého pohledu, kterýma se hra ničí...

Příspěvek od JohnDoe » úte 14. led 2020 18:13:13

tobartos má u mne za jedna z pochopení psaného textu ... snad jen jeden dotaz
když už tu spousta lidí spatřuje křivdu ve skutečnosti, že teď nemůžou upustit páru, odreagovat se tím, že budou trýznit nějakou tu postavičku, co se nevzmůže na obranu...
proč to samé chceš odpírat GM? jsou to taky jen lidi, upustit páru udělá dobře každému a bezbranných postaviček, kterým to bude vadit, ale nic s tím nenadělají, tu pobíhá nepočítaně :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D

Who is chatting