Souhlas, stará mapa byla super, nenáročná, velká a sraz v rohu, to bylo TOP Jinak, nevím, jak se zjistila větší prodejnost u některých stánků, protože aby to bylo prokazatelné, musel by ten samý člověk ty stánky postavit i někde jinde, pokud by mu prodejnost klesla, tak ano. Za mě to je o pozici, věděl sem, že u portu stojí 10 shopů s okouzlením, tak když sem hledal okouzla, šel sem tam, teď když ten samý člověk udělá 10 shopů někde jinde a bude je tam mít staticky, pořád (např. strom uprostřed trhu), tak prostě budu chodit tam. Co se týče věcí a ne spotřebáku, tak tam si myslím, že málokdo vezme první věc co uvidí u portu nebo u schodů, stejně spíš prolezou trh kvůli lepší věci / ceně. Jen můj názor, člověk, který má stánky pořád na jednom místě a prodává relativně to samé, si pak získá kupce a tím pádem prodejnost oproti někomu, kdo staví stánek pokaždé jinde a má třeba jen jeden. Nehledě na to, že esteticky je tržnice teď taková ochuzená, rozhodně bych zvážil možnost větší jednoduché mapy, jak tomu bylo v minulosti s chodícími Yonahy, jak píše tady kolega pikasekpikasek píše: ↑pon 22. úno 2021 12:01:31Já jen, jestli si to pamatuju dobře, za mě to bylo skvěle vyřešené, už jen kvůli velikosti (větší rozložení shopů) a náročnost samotné mapy nebyla tak velká (prostě holý čtverec/obdelník) , protože co si budeme, s tím kolik na tržnici bývá shopů ty lagy jsou někdy fakt hrozné, sám jsem kvůli tomu téměř přestal chodit na tržnici. Ale k té mé poznámce, spíše mi přišlo, že se zase vrací k něčemu co už tady bylo, a co vždycky fungovalo rozumně. Takže nechci říkat přímo krok zpátky, spíš krok zpátky k tomu,co fungovalo Jen mi přišlo vtipné, jak se to tady všemi oslavuje jako obrovská novinka, přitom už to takto bylo x let zpátky.qSTRoNgMANp píše: ↑pon 22. úno 2021 11:55:02Mě se stará tržnice líbila, prostě sraz byl v rozích, ale bylo to takové polovičaté.
Upřímně bych Správce areny hodil do měst/jinam kde by nebyl trh, ale takové ústřední město, kde by lidi mohli komunikovat mezi sebou a byla by i pvp zona např.
Rozdělit trh s tímto.
Dále mi připadá, že začíná být fakt šílený počet stánků na relativně malou plochu.
Nebylo by možně udělat něco obdobné jak je na offiku, že by byl možný udělat radius viděn stánků?
Za mě bych přidal Yonahy, aby byli 3 alespon (a zkusit do podmínky dát, aby se drželi nějaky offset od sebe, aby se nestalo, že jsou stucknuty tři na sebe, to bych udělal přes nějaky maticový výpočet. )
Odchod z tržnice bych dal také rovnou do Questu a Yonah by sloužil jako skladnik.
Možná bych rád videl tzv. nekonečný raneček, kde by člověk, kdyby byl na tržnici měl nekonečný raneček, který by při odchodu z tržnice zmizel.
Stejnak co 10D každej letí za yonahem pro raneček. (Když máte více shopů, není to zrovna pohldlné skrze lagy co mám).
Tržnice a diskuse okolo novinek
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 69 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
MichaelScott
- Pajik
- Lv.20
- Příspěvky: 253
- Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
- Dal poděkování: 40 poděkování
- Dostal poděkování: 255 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Jen jsem to proletěl, ale průběžně asi 3x ročně stavím stánky s eliky. Stavěl jsem v každém městě a pak na tržnici. U schodů jsem měl asi 14kkk, zatím, co u středu tržky nemělo ani smysl stánky stavět. U těch portů to bylo o dost lepší. Co je nová tržka, už takové částky nevidím, ale mám na 3 místech +- stejně. Za mě je to +, to huntění místa bylo otravný, když člověk nemohl ani doplnit stánek, aniž by tam okamžitě někdo nepřišel a nedal tam něco za 100kkk a pak šel na hodinu pryč (budu dělat, že jsem to taky neudělal ). V létě jsem si i blokl 2 řady u schodů se stánky.MichaelScott píše: ↑pon 22. úno 2021 13:06:33Souhlas, stará mapa byla super, nenáročná, velká a sraz v rohu, to bylo TOP Jinak, nevím, jak se zjistila větší prodejnost u některých stánků, protože aby to bylo prokazatelné, musel by ten samý člověk ty stánky postavit i někde jinde, pokud by mu prodejnost klesla, tak ano. Za mě to je o pozici, věděl sem, že u portu stojí 10 shopů s okouzlením, tak když sem hledal okouzla, šel sem tam, teď když ten samý člověk udělá 10 shopů někde jinde a bude je tam mít staticky, pořád (např. strom uprostřed trhu), tak prostě budu chodit tam. Co se týče věcí a ne spotřebáku, tak tam si myslím, že málokdo vezme první věc co uvidí u portu nebo u schodů, stejně spíš prolezou trh kvůli lepší věci / ceně. Jen můj názor, člověk, který má stánky pořád na jednom místě a prodává relativně to samé, si pak získá kupce a tím pádem prodejnost oproti někomu, kdo staví stánek pokaždé jinde a má třeba jen jeden. Nehledě na to, že esteticky je tržnice teď taková ochuzená, rozhodně bych zvážil možnost větší jednoduché mapy, jak tomu bylo v minulosti s chodícími Yonahy, jak píše tady kolega pikasekpikasek píše: ↑pon 22. úno 2021 12:01:31Já jen, jestli si to pamatuju dobře, za mě to bylo skvěle vyřešené, už jen kvůli velikosti (větší rozložení shopů) a náročnost samotné mapy nebyla tak velká (prostě holý čtverec/obdelník) , protože co si budeme, s tím kolik na tržnici bývá shopů ty lagy jsou někdy fakt hrozné, sám jsem kvůli tomu téměř přestal chodit na tržnici. Ale k té mé poznámce, spíše mi přišlo, že se zase vrací k něčemu co už tady bylo, a co vždycky fungovalo rozumně. Takže nechci říkat přímo krok zpátky, spíš krok zpátky k tomu,co fungovalo Jen mi přišlo vtipné, jak se to tady všemi oslavuje jako obrovská novinka, přitom už to takto bylo x let zpátky.qSTRoNgMANp píše: ↑pon 22. úno 2021 11:55:02
Mě se stará tržnice líbila, prostě sraz byl v rozích, ale bylo to takové polovičaté.
Upřímně bych Správce areny hodil do měst/jinam kde by nebyl trh, ale takové ústřední město, kde by lidi mohli komunikovat mezi sebou a byla by i pvp zona např.
Rozdělit trh s tímto.
Dále mi připadá, že začíná být fakt šílený počet stánků na relativně malou plochu.
Nebylo by možně udělat něco obdobné jak je na offiku, že by byl možný udělat radius viděn stánků?
Za mě bych přidal Yonahy, aby byli 3 alespon (a zkusit do podmínky dát, aby se drželi nějaky offset od sebe, aby se nestalo, že jsou stucknuty tři na sebe, to bych udělal přes nějaky maticový výpočet. )
Odchod z tržnice bych dal také rovnou do Questu a Yonah by sloužil jako skladnik.
Možná bych rád videl tzv. nekonečný raneček, kde by člověk, kdyby byl na tržnici měl nekonečný raneček, který by při odchodu z tržnice zmizel.
Stejnak co 10D každej letí za yonahem pro raneček. (Když máte více shopů, není to zrovna pohldlné skrze lagy co mám).
- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Upřímně řečeno jsem tuto změnu do teď nepochopil a stále si říkám... ale proč? Když tam byly dva portály, lidé proudili ze strany na stranu... a ano, stánky u portů mohli mít výhodu v TOP místě prodeje, takže někdo jen přiběhne pro elíky nebo houby a zase odběhne...no a? To je snad normální.. V obchodních řetězcích se prodavají i místa v policích, když přijdete na tržnici také je vám někdo blíže a někdo dále. Někdo na očích, někdo za sloupem. To je normální součást konkurenčního boje... Jestli jste to vážně udělali proto, aby měli všichni větší šanci na prodej tak se ptám proč nedáte do Swampu tolik Meteorů Bažin, kolik je tam zrovna hráčů? Však se tam objevují pravidelně také jen na dvou místech a když tam někdo bude dříve, tak ma oproti jinym vyhodu...
Takto se akorát dopracujete toho, že když jsem teda měl tu vyhodu a byl tam dříve, což je mimochodem součást gameplaye, tak ted si mého stánku v moři nazvů všimne třetina potencionálních zákazníku, tedy vydělám méně, tedy to pro mě nebude mít cenu příště stavět. Takto hráči věděli, že pokud něco nenajdou u jednoho portu, třeba to najdou u druhého, případně po cestě mezi nimi a když ne, podívají se do okolních stánků..;Když jdete pro zeleninu, také se jdete nejdříve podívat do pečiva, drogerie a autodílů, zda tam ta mrkev nahodou není nebo rovnou zamíříte do zeleniny, jelikož víte že to tam asi někde bude? Nehledě na fakt že ta vaše "konkurence v ceně" dožene zase ceny do takovych extrémů, že například výroba elíků se mi už nevyplatí dělat, jelikož se tam zas najdou tací, co hodí barevné L elíky za 4kk/10 kusů, i když se do ted prodavali třeba za 8..
Za mě naprosto zbytečná změna, která vám možná zvedne čísla v odehraném čase hráčů, jelikož tam všichni budou o to více bloudit, ale pro mě akorát ukázka toho, že prováděné změny ve hře vážně nestojí za to, aby se tam staří hráči, jako jsem třeba já, nějak aktivně vraceli.. Nehledě na toho trajdajícího joudu, díky kterému musím předělávat stánek jelikož si zrovna usmyslí, ze udela 3 kroky a ja tak díky nemu budu až moc blízko NPC
Nechápu proč se zaobíráte tržkou, když nám už X let slibujete něco "Co nemůžete ani naznačovat", kvůli čemu jste udajně zavřeli porty do cizích zemí a kvuli čemu už od doby Mezopotámie testujete královský systém... Chápu že je to váš koníček a děláte to ve volném čase, o to více ale nechápu takovéto změny, které vám akorát berou čas a úsilí jen proto, aby se zase ulehčil život pár jedincům...
Pro jednoho věc zbytečná, pro druhého užitečná. Kdo chce, pochopí, kdo ne, nebudeme nutit pochopit. A pobavil jste mě, že leží na srdci tržnice někomu, kdo zapl hru naposledy pomalu někdy před rokem.
Mio
Takto se akorát dopracujete toho, že když jsem teda měl tu vyhodu a byl tam dříve, což je mimochodem součást gameplaye, tak ted si mého stánku v moři nazvů všimne třetina potencionálních zákazníku, tedy vydělám méně, tedy to pro mě nebude mít cenu příště stavět. Takto hráči věděli, že pokud něco nenajdou u jednoho portu, třeba to najdou u druhého, případně po cestě mezi nimi a když ne, podívají se do okolních stánků..;Když jdete pro zeleninu, také se jdete nejdříve podívat do pečiva, drogerie a autodílů, zda tam ta mrkev nahodou není nebo rovnou zamíříte do zeleniny, jelikož víte že to tam asi někde bude? Nehledě na fakt že ta vaše "konkurence v ceně" dožene zase ceny do takovych extrémů, že například výroba elíků se mi už nevyplatí dělat, jelikož se tam zas najdou tací, co hodí barevné L elíky za 4kk/10 kusů, i když se do ted prodavali třeba za 8..
Za mě naprosto zbytečná změna, která vám možná zvedne čísla v odehraném čase hráčů, jelikož tam všichni budou o to více bloudit, ale pro mě akorát ukázka toho, že prováděné změny ve hře vážně nestojí za to, aby se tam staří hráči, jako jsem třeba já, nějak aktivně vraceli.. Nehledě na toho trajdajícího joudu, díky kterému musím předělávat stánek jelikož si zrovna usmyslí, ze udela 3 kroky a ja tak díky nemu budu až moc blízko NPC
Nechápu proč se zaobíráte tržkou, když nám už X let slibujete něco "Co nemůžete ani naznačovat", kvůli čemu jste udajně zavřeli porty do cizích zemí a kvuli čemu už od doby Mezopotámie testujete královský systém... Chápu že je to váš koníček a děláte to ve volném čase, o to více ale nechápu takovéto změny, které vám akorát berou čas a úsilí jen proto, aby se zase ulehčil život pár jedincům...
Pro jednoho věc zbytečná, pro druhého užitečná. Kdo chce, pochopí, kdo ne, nebudeme nutit pochopit. A pobavil jste mě, že leží na srdci tržnice někomu, kdo zapl hru naposledy pomalu někdy před rokem.
Mio
- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Drahý Mio,
jelikož jste mi psal do příspěvku, který nechci editovat stále dokola, nemohu reagovat přímo na vaší zprávu, snad to takto bude dostatečné a reakce se k vám dostane.
Už od dob ofíku byla možnost stavět stánky na náměstí... A překvapivě se stavěly v kruhu co nejblíže obchodnici nebo skladníkovi. Dokonce i zde na ekuře, v jejích začátcích se daly stanky stavět i mimo kruh a tedy měli lidé vyhodu v prodeji vykompenzovanou tím, že je mohl kdokoliv zabít a stánek tak zrušit. Takže ano, opravdu nechápu proč je po 10 letech najednou tak strašně důležité, aby se někomu snížila šance na prodej a hráči museli stravit na tržnici o X minut déle
Nevidím v mém příspěvku zmínku o tom, že bych psal kdy jsem naposledy zapl hru... předpokládám tedy že jste se díval na účet který by odpovídal tomuto účtu na forku... Tedy doufam v to, že jste jen nehádal.... Musel bych vás totiž vyvést z omylu, hru jsem zapnul naposledy dnes, předtím to bylo včera, předevčírem atd. To že nejsem na daném učtu neznamená že nezapínám hru a tržnice mi leží na srdci proto, že stánky jsou možná tak jediná pravidelná aktivita, která při dosažení všech cílů ve hře tak nějak zůstává... ano, mohl bych s nejvyšším levelem chodit celé dny do jedné mapy, ale to pro mě zábava není, toho jsem si už kdysi ve swampu užil dost
Rád bych tedy viděl toho druhého, pro koho je tato změna užitečná, když nepočítám GM tým, který si bude moci udělat čárku za změnu ve hře.
jelikož jste mi psal do příspěvku, který nechci editovat stále dokola, nemohu reagovat přímo na vaší zprávu, snad to takto bude dostatečné a reakce se k vám dostane.
Už od dob ofíku byla možnost stavět stánky na náměstí... A překvapivě se stavěly v kruhu co nejblíže obchodnici nebo skladníkovi. Dokonce i zde na ekuře, v jejích začátcích se daly stanky stavět i mimo kruh a tedy měli lidé vyhodu v prodeji vykompenzovanou tím, že je mohl kdokoliv zabít a stánek tak zrušit. Takže ano, opravdu nechápu proč je po 10 letech najednou tak strašně důležité, aby se někomu snížila šance na prodej a hráči museli stravit na tržnici o X minut déle
Nevidím v mém příspěvku zmínku o tom, že bych psal kdy jsem naposledy zapl hru... předpokládám tedy že jste se díval na účet který by odpovídal tomuto účtu na forku... Tedy doufam v to, že jste jen nehádal.... Musel bych vás totiž vyvést z omylu, hru jsem zapnul naposledy dnes, předtím to bylo včera, předevčírem atd. To že nejsem na daném učtu neznamená že nezapínám hru a tržnice mi leží na srdci proto, že stánky jsou možná tak jediná pravidelná aktivita, která při dosažení všech cílů ve hře tak nějak zůstává... ano, mohl bych s nejvyšším levelem chodit celé dny do jedné mapy, ale to pro mě zábava není, toho jsem si už kdysi ve swampu užil dost
Rád bych tedy viděl toho druhého, pro koho je tato změna užitečná, když nepočítám GM tým, který si bude moci udělat čárku za změnu ve hře.
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 650
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 383 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Mně přijde humorný uvádět offík z roku 2010 jako příklad toho, jak se to dělá správně Z toho jsem málem spadl ze židle Na té hře bylo tehdy těžké najít vůbec něco, co bylo správně
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv.26
- Příspěvky: 691
- Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 278 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
I keď v niektorých bodoch s "neznam" súhlasím.
Tak jedna dôležitá pointa ťa asi obišla.
To, že sa teraz zrušil port a schody, nie je nikde napísané, že tí čo na tomto mieste robili shopy s okúzlami a pod. ich zrazu začnú robiť niekde inde. Keď som sa poprechádzal po tržke, tie shopy, ktoré mali svoju klasickú pozíciu ju nezmenili, čiže tie okúzla nájdeš tak či onak na mieste kde sa nachádzal port/schody..
Tak jedna dôležitá pointa ťa asi obišla.
To, že sa teraz zrušil port a schody, nie je nikde napísané, že tí čo na tomto mieste robili shopy s okúzlami a pod. ich zrazu začnú robiť niekde inde. Keď som sa poprechádzal po tržke, tie shopy, ktoré mali svoju klasickú pozíciu ju nezmenili, čiže tie okúzla nájdeš tak či onak na mieste kde sa nachádzal port/schody..
ende
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 625
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 600 poděkování
- Dostal poděkování: 682 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
neznam píše: ↑pát 26. úno 2021 12:34:40 Drahý Mio,
jelikož jste mi psal do příspěvku, který nechci editovat stále dokola, nemohu reagovat přímo na vaší zprávu, snad to takto bude dostatečné a reakce se k vám dostane.
Už od dob ofíku byla možnost stavět stánky na náměstí... A překvapivě se stavěly v kruhu co nejblíže obchodnici nebo skladníkovi. Dokonce i zde na ekuře, v jejích začátcích se daly stanky stavět i mimo kruh a tedy měli lidé vyhodu v prodeji vykompenzovanou tím, že je mohl kdokoliv zabít a stánek tak zrušit. Takže ano, opravdu nechápu proč je po 10 letech najednou tak strašně důležité, aby se někomu snížila šance na prodej a hráči museli stravit na tržnici o X minut déle
Nevidím v mém příspěvku zmínku o tom, že bych psal kdy jsem naposledy zapl hru... předpokládám tedy že jste se díval na účet který by odpovídal tomuto účtu na forku... Tedy doufam v to, že jste jen nehádal.... Musel bych vás totiž vyvést z omylu, hru jsem zapnul naposledy dnes, předtím to bylo včera, předevčírem atd. To že nejsem na daném učtu neznamená že nezapínám hru a tržnice mi leží na srdci proto, že stánky jsou možná tak jediná pravidelná aktivita, která při dosažení všech cílů ve hře tak nějak zůstává... ano, mohl bych s nejvyšším levelem chodit celé dny do jedné mapy, ale to pro mě zábava není, toho jsem si už kdysi ve swampu užil dost
Rád bych tedy viděl toho druhého, pro koho je tato změna užitečná, když nepočítám GM tým, který si bude moci udělat čárku za změnu ve hře.
Četl jste můj příspěvek na první straně? Zatímco dříve se mačkalo 60% stánků na dvou pláccích u portálů, tak dnes jsou krásně rozprostřeny po celé tržnici a to byl hlavní chtěný důvod plus, aby každý prodejce měl stejnou šanci na prodej. Nyní si mohou konkurovat akorát tak cenou. To je vše co vám k tomu napíšu.
Co vám vlastně na té změně tak příšerně vadí? Nějak jste byl poškozen?
Hezký den
Mio
- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
15 let starý ofík jsem nezminoval proto, že by to byl důkaz toho jak se to dělá správně, zminoval jsem ho proto, že už tehdy, 15 let zpatky tam šlo o to, kam si stanek postavíš... to same 10 let tady tak nevidím duvod to po takové době měnit jen aby par lidí, co neví jak obchodovat, na tom bylo lepe.
No právě proto si myslím, že ta změna takovy vliv mit nebude, jelikož ty stanky budou stale na stejnych místech a nebudou rozprostřeny tak, jak si GM myslí..Anderson píše: ↑pát 26. úno 2021 12:46:54
To, že sa teraz zrušil port a schody, nie je nikde napísané, že tí čo na tomto mieste robili shopy s okúzlami a pod. ich zrazu začnú robiť niekde inde. Keď som sa poprechádzal po tržke, tie shopy, ktoré mali svoju klasickú pozíciu ju nezmenili, čiže tie okúzla nájdeš tak či onak na mieste kde sa nachádzal port/schody..
Ano, četl jsem váš příspěvek. Ale jak jsem psal Andersonovi, tak si nemyslím, že toto rozprostření bude mít trvalý efekt, dřív nebo později lidem dojde že nejlepší bude zůstat tam, kde stánky stavěli před změnou a tak ty hloučky budou stale.. i když mozna o trochu volnější..Mionix píše: ↑pát 26. úno 2021 12:50:11
Četl jste můj příspěvek na první straně? Zatímco dříve se mačkalo 60% stánků na dvou pláccích u portálů, tak dnes jsou krásně rozprostřeny po celé tržnici a to byl hlavní chtěný důvod plus, aby každý prodejce měl stejnou šanci na prodej. Nyní si mohou konkurovat akorát tak cenou. To je vše co vám k tomu napíšu.
Co vám vlastně na té změně tak příšerně vadí? Nějak jste byl poškozen?
Hezký den
Mio
A co mi vadí? Asi to, že tu takovéto konkurenční boje o místo byly od nepaměti, když nekdo zabral místo u schodů, postavil jsem to o dva metry dale a dam cenu o něco nižší než ma konkurent na lepším místě. Takto se jen pomůže těm, co nad tím nechtějí přemýšlet a dají tam tu cenu rovnou o polovinu níže, což akorat bude ničit trh..
A co mě na tom mrzí je to, že k tomu někdo musel sednout, vymyslet jak na to, napsat kod, otestovat to.. místo toho aby pokračoval v práci na dalším obsahu do hry.. Takto se udělá mikro změna pro pár lidí, co nad prodejem ve stancích nechtěji přemýšlet, ale zbytek serveru se bude na náměstí kopat do zadku další měsíce... Být tu tržka par týdnů tak to pochopím, ale ona není a opravdu by mě zajimalo, zda všichni z tech 40% zbylých prodejců měli tak mizerné prodeje ze vam zaspamovali support tím, at s tím něco uděláte...
Ekura vždy byla o soupeření mezi říšemi a mezi jednotlivými cechy a hráči. Prodej a marketing je to samé, soupeření s konkurencí. Ale když tomuto soupeření ustříhnete křídla, tak z toho zbyde akorát mrzák, ne zábavná hra a opravdu mě zajímá, zda do swampu také přidate dalších 10 míst s bažinami, do přitažlivky dva ostrovy s 90tkovymí meteory atd aby mělo více lidí šanci na drop a exp na danych mistech, jelikož to zatím vypadá, že se takovým směrem chcete ubírat... Aby všichni měli vše..
-
- Lv.13
- Příspěvky: 93
- Registrován: stř 06. kvě 2020 18:02:47
- Dal poděkování: 60 poděkování
- Dostal poděkování: 69 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Souhlasím a div se někdo z cizí říše neurazí, když ho třeba zabiješ na metinech, které chceš mít pro sebe. Je to snad bojová hra a podle mě by to mělo fungovat podle přísloví: "xxxx" Pamatuju si, jak tu před pár lety žila svatá říše, jaké byly bitky na metinech a začátku přitažlivky, v cizích říších a to podle mě dávalo hře ten šmrnc. Něco chceš, získej si to... a ne brečte a dostanete všichni všechno. Takže za mě souhlas tady s kolegou i s Andersonovým postřehem.neznam píše: ↑pát 26. úno 2021 13:37:1115 let starý ofík jsem nezminoval proto, že by to byl důkaz toho jak se to dělá správně, zminoval jsem ho proto, že už tehdy, 15 let zpatky tam šlo o to, kam si stanek postavíš... to same 10 let tady tak nevidím duvod to po takové době měnit jen aby par lidí, co neví jak obchodovat, na tom bylo lepe.
No právě proto si myslím, že ta změna takovy vliv mit nebude, jelikož ty stanky budou stale na stejnych místech a nebudou rozprostřeny tak, jak si GM myslí..Anderson píše: ↑pát 26. úno 2021 12:46:54
To, že sa teraz zrušil port a schody, nie je nikde napísané, že tí čo na tomto mieste robili shopy s okúzlami a pod. ich zrazu začnú robiť niekde inde. Keď som sa poprechádzal po tržke, tie shopy, ktoré mali svoju klasickú pozíciu ju nezmenili, čiže tie okúzla nájdeš tak či onak na mieste kde sa nachádzal port/schody..
Ano, četl jsem váš příspěvek. Ale jak jsem psal Andersonovi, tak si nemyslím, že toto rozprostření bude mít trvalý efekt, dřív nebo později lidem dojde že nejlepší bude zůstat tam, kde stánky stavěli před změnou a tak ty hloučky budou stale.. i když mozna o trochu volnější..Mionix píše: ↑pát 26. úno 2021 12:50:11
Četl jste můj příspěvek na první straně? Zatímco dříve se mačkalo 60% stánků na dvou pláccích u portálů, tak dnes jsou krásně rozprostřeny po celé tržnici a to byl hlavní chtěný důvod plus, aby každý prodejce měl stejnou šanci na prodej. Nyní si mohou konkurovat akorát tak cenou. To je vše co vám k tomu napíšu.
Co vám vlastně na té změně tak příšerně vadí? Nějak jste byl poškozen?
Hezký den
Mio
A co mi vadí? Asi to, že tu takovéto konkurenční boje o místo byly od nepaměti, když nekdo zabral místo u schodů, postavil jsem to o dva metry dale a dam cenu o něco nižší než ma konkurent na lepším místě. Takto se jen pomůže těm, co nad tím nechtějí přemýšlet a dají tam tu cenu rovnou o polovinu níže, což akorat bude ničit trh..
A co mě na tom mrzí je to, že k tomu někdo musel sednout, vymyslet jak na to, napsat kod, otestovat to.. místo toho aby pokračoval v práci na dalším obsahu do hry.. Takto se udělá mikro změna pro pár lidí, co nad prodejem ve stancích nechtěji přemýšlet, ale zbytek serveru se bude na náměstí kopat do zadku další měsíce... Být tu tržka par týdnů tak to pochopím, ale ona není a opravdu by mě zajimalo, zda všichni z tech 40% zbylých prodejců měli tak mizerné prodeje ze vam zaspamovali support tím, at s tím něco uděláte...
Ekura vždy byla o soupeření mezi říšemi a mezi jednotlivými cechy a hráči. Prodej a marketing je to samé, soupeření s konkurencí. Ale když tomuto soupeření ustříhnete křídla, tak z toho zbyde akorát mrzák, ne zábavná hra a opravdu mě zajímá, zda do swampu také přidate dalších 10 míst s bažinami, do přitažlivky dva ostrovy s 90tkovymí meteory atd aby mělo více lidí šanci na drop a exp na danych mistech, jelikož to zatím vypadá, že se takovým směrem chcete ubírat... Aby všichni měli vše..
Warn za vulgarity
Mionix
MichaelScott
- Mionix
- Lv.26
- Příspěvky: 625
- Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
- Dal poděkování: 600 poděkování
- Dostal poděkování: 682 poděkování
Re: Tržnice a diskuse okolo novinek
Věci, novinky, změny do hry se budou přidávat tak jak uzná za vhodné GP nebo GA. Už se s tím pro jednou smiřte.
Mionix
Mionix
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »