Farba lootu

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 13:35:16

Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.

Uživatelský avatar
MoCKeR
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 239
Registrován: pát 12. črc 2013 19:15:28
Bydliště: Chunjo
Dal poděkování: 70 poděkování
Dostal poděkování: 51 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od MoCKeR » stř 08. pro 2021 14:41:08

:lol:

Warn za spam.
Bisky
Obrázek

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Beer98 » stř 08. pro 2021 14:54:06

origon12 píše: stř 08. pro 2021 13:35:16 Ahojte. Chcem sa spýtať, či sa dá nejako v nastaveniach alebo v suboroch zmeniť farba niektorého dropu. Napr tak ako je teraz, že veci s bonusmi sú trochu zvýraznené. Nejde mi o nejaký loot filter, že by sa tie ostatne veci nezobrazili alebo tak, len ich trochu odlíšiť, preotŽe keď dropujem na 55 metinoch s lvl 42, tak mi tam padne toľko vecí, že ich ani všetky nevidím, lebo sa mi názvy prekrývajú, a popravde aj ma bolia oči z toho že to musim luštiť eŠte aj cez tie efekty čo mam na sebe (buffy, aura...) Ďakujem.
Treba sa k tomu vedieť postaviť. Pokiaľ ani v tom prípade skoro nič neuvidíš tak bude potrebné navštíviť lekára zaoberajúceho sa vyšetrením zraku. :hello:
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

Uživatelský avatar
Minnoroth
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: pát 18. bře 2016 14:29:30
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 27 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Minnoroth » stř 08. pro 2021 17:36:22

Tak předně odpovím na tvoji otázku - nedá se to nastavit. Druhak by mi upřímně přišlo hloupé, aby to do hry bylo zařazeno, protože ke hře prostě patří probírání se hromadou dropu. Je to tak od začátku a takováhle změna by výrazně ovlivnila některé herní oblasti.
Minnoroth :fight:

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » stř 08. pro 2021 19:59:09

Bohužel je to tak, jak zmínil Minnoroth. Nejde to a nemělo by to jít.

Ono by nám to všem bylo o dost příjemnější, aby se v tom lépe hledalo nebo aby nepadalo tolik bordelu a jen ty významné věci. Ale ta hromada lootu nějakým způsobem balancuje ten výdělek v té hře (neříkám, že je vybalancovaný správně, spíš jen říkám, že to může být i horší). Metiny jdou sekat opravdu rychle, stejně tak mobky ve swampu, ale nevyhnutelně prostě musíš jít a hledat v tom lootu všechno cenné a vysbírat to, což zabere hodné množství času. Pokud by se tato činnost zjednodušila, pozitivně by se tím ovlivnily výdělky právě ve swampu nebo v metinlandu (v metinlandu by to asi na škodu nebylo, ve swampu ovšem už ano).

A přesně jak psal Minno, ta hra je takhle nastavená už 11,5 roku a bohužel dělat takhle zásadní změnu po takové době už moc nelze. Těžko se dá odhadnout dopad na tu hru a jak by to změnilo výdělky a ekonomiku. A protože tu hru už nějakou dobu hrajeme, tak víme, že tým nikdy nepodpoří změnu, která má špatně odhadnutelné důsledky, které by mohly mít nežádoucí efekt na již tak špatnou ekonomiku hry.

Ano, je to prostě hloupý, že se v týhle hře balancují výdělky tak, že se snažíš hráčům tu hru znepříjemnit, ale nebylo to tak zavedeno úmyslně, spíš se z toho svévolně stal ten omezovač. Takovéhle výrazné změny by měly smysl pouštět tak akorát na novém serveru, což už všichni víme, že se určitě neplánuje a v nejbližších letech k tomu nedojde po tom fiasku se Sinfortií.

Na závěr bych ještě dodal, že návrhy na zjednoduššení sbírání už tu byly v několika podobách a do hry to (zatím) neprošlo.

origon12
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 02. pro 2021 15:55:07
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od origon12 » stř 08. pro 2021 22:06:16

Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 0:35:16

origon12 píše: stř 08. pro 2021 22:06:16 Chápem ze by to mohlo ovplyvniť ten swamp, aj keď som sa tam ešte nedostal ale čítal som nejaké témy tu na fóre a vždy dôvod prečo nespraviť nejako ten drop prehľadnejšie bol práve ten swamp. Tak ako si povedal, ze sa znepríjemňuje hra vo veľa oblastiach (skoro každý možný drop pre začiatočníka) teda sa tým zhoršuje herný zážitok preto aby sa balancoval zárobok vo swampe namiesto toho, aby sa niečo robilo práve s tým swampom. Tak mi to príde ze kvôli jednej veci radšej ovplyvním 10 iných namiesto toho aby som vyriešil práve tu jednu.
To je citlivá záležitost.

Swamp je zdrojem příjmu významné části hráčů Ekury. Jakákoliv negativní změna háže špatné světlo na celý projekt a hráči jsou typičtí tím, že nechápou změny pro dobro celého serveru, ale vidí jen to, že jim ubylo z inventáře xy yangů.

Zároveň ta hlavní věc je ten swamp, ale velký vliv to má i v tom metinlandu. V současné době je taková polovina výdělku z metinlandu o dropu z meteorů + yang, druhá polovina výdělku mapy (z dlouhodobého hlediska, počítám drop třeba fakt za půl roku až rok, ty mapy jsou hodně malá šance).
Kdyby se to zavedlo, tak i v tom metinlandu ty výdělky vyletí dost nahoru, protože tam je třeba ten drop kontrolovat opravdu hodně. Protože bez mapy uděláš za hodinu 100-200kk, s mapou se ti ten výdělek zvětší o 250kk, tím pádem přehlédnout mapu si nemůžeš dovolit. A když netrávíš tolik času prohlížením dropu, tak můžeš sekat víc metinů, takže by se zase začaly obsazovat i jiné metiny, než 55,60.

Hlavní problémy podle mého osobního názoru (ve zkratce):
- nekontrolovaná ekonomika, pořád se to zhoršuje a neřeší
- hra se točí okolo pár map, většina hry je většinou hráčů nevyužitá a není pro ně zajímavá
- nůžky mezi menšími a většími hráči se jen více a více rozevírají, dostat se na konec hry a zahrát si pořádné velké pvp nedokáže jen tak někdo, je to dlouhá a nudná cesta, na jejímž konci čeká to současné mizerné pvp, na které všichni nadáváme
- ve hře všeobecně je nedostatek výzev ať pro PvM hráče, tak pro PvP hráče (max tak vydělat na XY - všeobecně cíle jsou spíš dostat se do mapy a mít výbavu, nikdo si už za cíl nedá v té mapě něčeho dosáhnout, případně v pvp stát se králem)
- vývojáři nechávají komunitu ve tmě ohledně toho, jak situace vypadá, což vyyvolává pocit, že je komunita zkrátka ignorována, ať už je situace jakákoliv (já fakt nechci Saggiho práci zpochybňovat, sám jsem vývojář a vím, co to obnáší, jen sděluju fakta)
Velmi dlouhá verze osobního názoru:
Ekonomická situace - výdělky
Generace čistých yangů společně s celkovým množstvím yangů v oběhu určuje ceny těch dražších předmětů a ačkoliv by na to neměl dosáhnout úplně každý, tak třeba konkrétně ceny pvpčka jsou prostě úplně šílený.

Můj osobní názor je takový, že vůbec nemá existovat možnost vydělávat takhle vysoké částky v čistých yang - ať už je to swamp, kde opravdu jsi schopen dosáhnout na 1kkk/hod čistého výdělku bez prodeje předmětů jiným hráčům, jen přes prodej pro NPC.
Když to porovnáš s jinými mapami, tak tam těch čistých yangů opravdu tolik nevyděláš. Sekáním meteorů jsi nejvíc schopný udělat asi na žábách a metinech 60, kde jsi schopen vytáhnout cca 2kk/metin (takže za hodinu se kvůli spawnratu metinů nedostaneš výš, než takových 200-300kk a to už musíš mít talíky a premko, což většina těch dropiků nemá), teoreticky možná ještě na mobkách z věže a z monster v červeném lese, ale to letělo hlavně na začátku serveru a ty částky budou o dost nižší imo.

A pak tady máš ent, kde je průměrný hráč schopen vydělávat 2kkk/hod konzistentně (výbava za 30-50kkk, dneska je to BMko fakt levný) bez sebemenšího prodeje hráčům či NPCčkům, v hradu s ninjou jsou ty částky pro průměrného hráče ještě vyšší, tam jsi spíš blíže částce 3kkk/hod. A to je průměrný hráč, existuje nejeden hráč, který v tom entu dosáhne na částky 4kkk/hod a dokonce i vyšší. To je za mě totální šílenost a nemělo by to být možné, protože tím ta hra vytváří mnohem více yangů, než jich zase zvládne odebírat, takže logicky dochází k neustálé inflaci atd. Nechci trestat šikovné hráče, kteří umějí tu hru hrát lépe (RAMHH je prostě bůh a nevím, jak to dělá), ale prostě ten výdělek v čistých yang nemá být téměř ze 100%, je třeba to nějak balancovat se skutečným dropem (jiným, než mapami, to je taky problém).

Největším odběratelem yangů ze hry je protáčení bonusů, které ale už také oslabuje, protože výbav už je mnoho a potřeba točit nové věci klesá (zcela logicky, když nedochází k přidávání nového obsahu už několik let). Za jiné věci, které odvádějí yangy ze hry se prakticky neutrácí.

Dokud se nějakým způsobem reguluje obsah měny v oběhu, tak tu ekonomiku jde uhlídat, aby se to nepokazilo, ale to se neděje.
Důkazem toho je právě ten úspěch serverů během jejich prvních měsíců a let, kdy zkrátka těch yangů v oběhu není tolik a dropem předmětu si jde přijít na rozumný peníz, protože ta jeho hodnota je významná. Dneska je to tak, že my koncoví hráči máme šeky s třemi, někteří dokonce se 4 ciframi a sebemenší výdaj pro nás není problém a neřešíme, jestli si koupíme jezdeckou propustku za 1,2 nebo 10 milionů, stejně tak tavby apod. A pokud někdy vyjde nějaký nový patch s novým obsaheme, tak co půjde koupit si ti topoví hráči okamžitě nakoupí a ten nový obsah zhltnout během chvilinky.

Velmi omezené množství udržitelných způsobů hraní
Lze argumentovat, že hráčům nikdo nebrání dělat hromadu činností ve hře. Jenže ta hromada činností je nevýdělečná a hráč v ní nezískává nic co chce nebo potřebuje, ale kolikrát vyloženě prodělečná. A protože ve hře neexistuje jiný cíl, než peníze a hnát se dopředu, tak motivace kompletně chybí. Tohle má na svědomí to, že se ty způsoby hraní velmi slévají a pokud si chcete zahrát něco pořádného (a vydělat na to), co stojí už v řádech desítek miliard (malé/střední pvpčko, HG, BMko do entu) nebo nedej bože velké pvp či postavu do hradu do entu, tak prostě těch možností hraní, kde vyděláte dostatek, je jen málo - je to právě Entarian, Swamp, Kerindor (poměrně těžké), možná HGčko a občasná Cidonie (překup nezmiňuju, protože ne každý to může dělat z různých důvodů).

Když se podíváme na dřívější dobu, tak bylo zcela reálné se uživit běžnými profesemi jako bylo rybaření, těžba+tavby nebo zkrátka dropováním předmětu, po kterém byla poptávka. Ta poptávka nezmizela, ale ty ceny těch předmětů už jsou zkrátka nevýznamné. Hromada map leží ladem, nedotknuté, protože nejsou třeba, jejich využití prostě není - expení je tam mizerné, drop tam není zajímavý, výdělek rovněž, questy žádné, nic tam ty hráče neláká.

Eventy
Teď ten problém začíná i u eventů - o ty eventy, které se opakují již třeba po 3. je prostě stále menší zájem (kolikrát i o ty nové!), ti běžní řadoví hráči se jich příliš neúčastní, protože je na ně nic netáhne. Tihle hráči přemýšlí jen formou výdělku, nějaké hodnosti je nezajímají, odměnové převleky z eventů jsou časově omezené a tak opět ty hráče nezajímají. Tým si na nich dává hodně práce, ale s časem se ten zájem o ně prostě nenávratně snižuje. Je ale vidět, že zájem o permanentní nebo alespoň dlouhodobé kosmetické doplňky tady je - lze vidět zájem a účast při letošním výročí. Všeobecně po vzhledové stránce se tu lze hodně rozvíjet a tým toho nevyužívá.

Hlavní problém - málo skutečných výzev pro hráče
A hlavním problémem v mých očích je prostě prakticky neexistující motivace tu hru hrát a mít se za čím hnát. Když se kohokoliv zeptáte, jaký má ve hře cíl, tak v drtivé většině případů bude odpověď obsahovat něco na styl "Chci vydělat na X a koupit si to" atd. Někdo možná řekne, že chce dát krále v pvp, někdo třeba řekne, že by chtěl maximálně vytunit svojí postavu, ale výjimečně.
V té hře totálně chybí jakékoliv pvm cíle (a upřímně i pvp, hráči by si zasloužili více výzev než jen "chci udělat krále"), protože se to celé točí jen okolo toho postavit výbavu do té mapy a potom možná dosažení nějakého hodinového výdělku, se kterým je dotyčný spokojený.
Pokoření velkých herních bossů nikoho nezajímá (a proč by taky mělo, ty bossfighty jsou otravný a ti, co to farmí, tak to dělají přes různý fígle a vobechcávky hraničících s bugem nebo ten fight je prostě jen stupidní statcheck a nevyžaduje mozek). Zářným příkladem je Selas, který nikoho nezajímá - šance na drop pera a monoklu sice čas od času někoho přesvědčí, ale o tu stínovou cidonku, což je "odměna", nemá zájem vůbec nikdo. Přitom u jiných MMO her ty PvM cíle bývají velmi běžné, chcete přeci pokořit nějakého toho špatňáka. Na Ekuře tohle opravdu nikoho moc nezajímá. I kdyby to měly být jen solo dungeony. V PvM tady zkrátka chybí výzva jiná, než zabij kvadrilion ďáblů/orků/ezoteriků nebo si přivoď zánět šlach a karpální tunel při výdělku na mole v entu.

Všechny ty problémy jsou propojené a snaha řešit pouze 1 z nich bohužel ve většina případů zhoršuje ty problémy ostatní nebo jim minimálně nijak nepomáhá. Následkem zkrátka je minimum nových začínajících hráčů, krvácení hráčů stávajících a ačkoliv se někteří hráči po letech vracejí, tak tady většinou nevydrží dlouho.

Korunu tomu dává politika vedení, kdy se obávají sdílet jakékoliv informace o vývoji hry a tak vlastně komunita nemá mnoho informací, respektive rok a půl už vůbec žádné. Poslední oficiální a dohledatelnou informací je devtalk z dubna 2020 s příslibem, ža další bude brzy. Saggi či někdo další z týmu sice občas na fóru něco utrousí, ale k tomu se dostane jen ta zdejší výběrovka, ne běžný hráč.


Jen bych dodal, že tady se nesnažím znevážit činnost týmu nebo vedení, ale snažím se nasdílet svůj pohled na věc a co podle mého názoru trápí server jako celek, ale i mě jako hráče.

Uživatelský avatar
Keriden
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 03. bře 2021 2:38:02
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 3 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Keriden » čtv 09. pro 2021 9:36:49

jen si dovolím citovat Siena. on ten drop ze stínky taky není úplně ok. Zabiješ selase, padnou ti 2-3 chitiny, 2 mapy a prut zlata. monokl nebo pero nám z něj nepadlo ani jednou. když ho potřebuješ musíš ho koupit, protože ani v entu ho nezískáš z důvodu nonstop chození stejných hráčů na keskira. Jelikož na něj chodí nonstop a drop mají tak velmi klesá i cena těchto věcí. pero v dnešní době 4kkk monokl 22-25kkk. využití pvp není žádné. proto ta agrese některých na určitých mapách. třeba ve válkách bych ocenil možnost zakázání přehazování věcí. 50% hráčů má sety a prostě je nesejmeš

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 598 poděkování
Dostal poděkování: 682 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od Mionix » čtv 09. pro 2021 13:13:29

Poprosím vás, držte se tématu zakladatele.

Mio

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Farba lootu

Příspěvek od schvarz » čtv 09. pro 2021 13:26:29

No já si myslim, že jsme řekli vše, co šlo. Podbarvit loot už v minulosti team zamítal, redukci bordelu taky (ostatně se na tom vystavěl leveling zručnosti, aby ten bordel nebyl úplně bez užitku), takže pokud k tomu není nějaké oficiální stanovisko, tak jsme tu imo asi dodiskutovali.

Ten můj příspěvek by se asi hodil do jinčího tématu.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Mionix