Časová náročnost hry

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 19:20:34

Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Beer98 » pát 14. led 2022 20:41:45

OncheEnon píše: pát 14. led 2022 19:20:34 Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)
Veď o tom to je. Čo tam chceš potom robiť ak sa všetko zjednoduší a ochvilu to budeš mať hotové. Tá hra stratí pre teba zmysel.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 20:47:59

Tak třeba kdyby šlo obchovat s karmou, biolog tuším že můžeš dát 1 item za 8h? k tomu bych udělal třeba nějakou blbost abych mohl odevzdat 2 itemy najednou ale další mohl až za 24h jestli mi rozumíš? .. Systémem něco za něco by to snad mohlo fungovat ne? .. Když to vezmu kolem a kolem a určitě nejsem sám .. Když mám třeba noční směnu tak prostě ani nestihnu otočit všechny postavy včas (to bych musel vstát na budík a to se mi nechce) Já chápu že, to je můj problém ale nějaké změnu v systému by uvítalo více lidí co jsou nějak časově vytížený a nemají tolik času nebo čas každý den

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 21:01:24

Nechápejte mě prosím špatně, nemám problém s hrou jako takovou.. Ještě než jsem vůbec dosáhl své první 100 jsem hru zapl, Dropoval polobose, Přitažlivku, Kerindor a později i swamp .. A dokonce bych řekl že ta nejzábávnější část pro mě byla ještě předtím než jsem vlezl poprvé do swampu Hra jako taková mi přijde v pořádku.. Dokud člověk nezačne potřebovat buffku,dropa,kerindor, atd .. Najednou má v průměru 5 postav o které se stará a u všech dělat biologa,karmu,zručku...

Na začátku jsem to zapnul něco málo nadropoval, vypl a šel od toho .. Ted jsem v situaci kdy bud půjdu něco vydělávat nebo cokoli jiného a nebo půjdu odevzdat zručky,karmy,bio...

A vím že, to je MŮJ problém že, na to nemám čas

Přesto se ptám zda se to řeší něco co by ulehčilo v tomhle směru hráčům nebo prostě se nic dít nebude :D

Pokud chcete přispívat na forum hry, nastudujte si pravidla. Souhlasil jste s nimi při registraci.

Warn za doublepost.

Mio

Medvidek
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Medvidek » sob 15. led 2022 9:00:22

Dobrý den,

Ano, pane OncheEnon, osobně Vás chápu. Je nutné si určit priority, a tou bohužel Ekura pro mě není.

I přesto vás chápu. Stačilo by i nějaké to upozornění mimo hru, že je např. k dispozici odevzdání předmětu u biologa apod. Na druhou stranu i chápu ty, kteří budou namítat, že je to hloupost, mají být ve hře.

Obě strany mají tak trochu pravdu. Ale - je to hra. A vždy hrou zůstane. To že to prošvihnete, nevadí, předměty pro biologa z invu nemizí. Což je výhoda, sice se to tím posune, ale lze to pohlídat. A pokud člověk chodí na směny do práce, týdně přijde cca o 5 odevzdání. Ale to se kompenzuje eventy, kdy lze za pomoci event. předmětů - ony úkolové předměty předat ihned.

Toto problém není. Chce to pouze sledovat eventy. Kdy a který je spuštěn. Na foru lze většinou dohledat, z minulých eventů co který event dává za odměny.

Jediný problém který vidím já - no jediný - obecně:

Není volba obtížnosti - tudíž vyšší lvl vždy bude zvýhodněn v některých fázích - lokacích.
Mnohdy chybí questy - příběh - který vysvětluje hráčům, proč mají jít do válek a arén.
U rybaření berou rybky vyjma času stejně, a tudíž i když info co chytáme tam je, přesto při rybářské schopce na to není brát zřetel. Tzn. obtížnost úlovku. Navíc zde není ani zohledněn herní čas kdy úhoře chytíte i v pravé poledne. :-) A na místech, kde prostě teoreticky se candát či úhoř nemohou vyskytovat :-)
Další věcí je opotřebení zbroje - kdy je šumák kolikrát zemřete, co sekáte apod. Prostě zbroj vydrží vše. Což je další rozvoj hry, kdy hráč by možná měl o svojí zbroj více pečovat, a možná by u kováře mohl koupit či si nechat nabrousit svůj meč, či přiostřit šípy.
Chybí jakási jednoduchá animace, která nás všechny uvede krátkým příběhem do jednotlvých lokacích, ale aby nerušila, stačí po 1 shlédnutí možnost jí vypnout.
Pokud se hráči/úm povede sesekat nějakého bosse např. ve skutečně rekordním čase - mohl by mít šanci na získání fatality. Prostě se zvýhodní fatalitou možnost kritiků a zvýší se hráči možnost odolat útokům bose.
Další věcí je dokreslení příběhu či eventu animací - tak aby nerušila, ale přesto byla srozumitelná.
Chybí veselé potouchlé kousky - prostě víc srandovních překvapujících situací.
Chybí možnost kreativity. Prostě boje v arénách jsou stejné. O tom jsem psal. Stačí tomu přidat jednoduché či složité úkoly (pokud je hráč nesplní - do areny prostě nejde - nepustí ho tam). A tyto úkoly budou pouze o zbraních a brnku - prostě výbavě. Jen s výbavou za splnění questu bude hráč do arény vpuštěn. Tím se vybalancuje rozdíl lvl. Je to naprosto jednoduché - záleží jen pak na štěstí hráče.
Boj z koně či mountu - není zohledněna výška mobů - takže vás zasáhne úplně stejně prcek jako obr.
Obrana proti šípům - šíp pokud víte odkud letí se nechá odrazit. Tato schopnost válečníkům chybí. Naopak šípy by měly být vysoce účinné na BM sury. To si myslím je to pravé vybalancování ninja lukař vs BM sura. Zde pak BM sura bude znevýhodněn.
Aškoliv jsou proměny po většinu her obecně schpností mágů či šamanů - přesto válečník s nízkou inteligencí se úplně v pohodě promění. Je to nelogické, a myslím si že právě tento char by tohle měl mít znemožněno. Jediný válečník prostě proměnu nikdy nevyužije. Neměl by být založen na magii, ale pouze a čistě na fyzických útocích.
Šaman by mohl mít vyšší dosah svých kouzel. Je to magická postava a navíc podpora.
A sura? V podstatě je to nemocný upír, či černokněžník. Takže - u BMka malinko upravit dosahy schopek. Ne aby jako lukař metal své skilly přes půl obrazovky, ale naopak aby nejsilnější skill co má mohl použít jen těsně u nepřátel. U WP sury - bych dal u skillu - zrušení - i částečné poškození zdraví WP sury. On také nejen svojí schopkou ruší bufy apod, ale navíc zranuje nepřátele - zřejmě se jedná o krvavou magii.
A v rámci zaklínání, bych vložil možnost - woo-doo. Zde s nějakou malou šancí - by mohli (min. skupka3 šamanů) vytvořit woo-doo - a to tak že zadají jméno hráče (nick postavy) a zaklejí ho woo-doo. A onen hráč bude na x herních hodin (musí je odehrát) proklet - tzn. nebude mít štěstí na dropy, příšery ho budou více zranovat, sníží se mu dočasně HP, atp. Koník se mu bude častěji plašit apod. :-)

Je to jen malý výčet možných zlepšeních, který by mohli přilákat nové hráče, a mohli by snad být zajímavé i pro nás, co hru hrajeme déle. Netuším, co který hráč by na to napsal, jelikož nelze odtušit názor jiných - dalších hráčů.

Děkuji Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline WopeArch 
offline Wzypt