Časová náročnost hry

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět
OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 19:20:34

Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)

Beer98
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 115
Registrován: čtv 18. pro 2014 14:57:22
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Beer98 » pát 14. led 2022 20:41:45

OncheEnon píše: pát 14. led 2022 19:20:34 Zdravím,

Určitě zde byla v minulosti podobná témata ale musím se zeptat

Uvažuje se o nějakých změnách ve hře aby se zmírnila časová náročnost?

Ve hře je spousta věcí co dělat.. Biolog, karma, Zahrádka, zručka a možná jsem na něco i zapomněl - Lidi co mají více postav, zabere spousty času denně aby to všechno tak nějak posplnovali, a kolik reálně zbude dospělému člověku času na to jít dropovat,expit, starat se o shopy

Vím že, server funguje takhle od začátku ale co bych vypíchnul je že za těch 10+ let co server existuje( celkově metin co si budeme moc lidí nepřibejvá jen to hrají pořád ty stejní lidi z nostalgie) lidi už dospívají a já třeba nemám denně 5h času abych tu seděl a nějak se posouval (Práce ,rodina etc) - Přesto mě hra baví a chci jí hrát

Nemám řešení, jen se ptám jestli se tu něco takového řešilo nebo se plánují změny do budoucna

Díky za odpověď a lásku všem :)
Veď o tom to je. Čo tam chceš potom robiť ak sa všetko zjednoduší a ochvilu to budeš mať hotové. Tá hra stratí pre teba zmysel.
Podpis smazán administrátorem fóra pro porušení pravidel.

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 20:47:59

Tak třeba kdyby šlo obchovat s karmou, biolog tuším že můžeš dát 1 item za 8h? k tomu bych udělal třeba nějakou blbost abych mohl odevzdat 2 itemy najednou ale další mohl až za 24h jestli mi rozumíš? .. Systémem něco za něco by to snad mohlo fungovat ne? .. Když to vezmu kolem a kolem a určitě nejsem sám .. Když mám třeba noční směnu tak prostě ani nestihnu otočit všechny postavy včas (to bych musel vstát na budík a to se mi nechce) Já chápu že, to je můj problém ale nějaké změnu v systému by uvítalo více lidí co jsou nějak časově vytížený a nemají tolik času nebo čas každý den

OncheEnon
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 07. zář 2020 14:15:12
Dal poděkování: 3 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od OncheEnon » pát 14. led 2022 21:01:24

Nechápejte mě prosím špatně, nemám problém s hrou jako takovou.. Ještě než jsem vůbec dosáhl své první 100 jsem hru zapl, Dropoval polobose, Přitažlivku, Kerindor a později i swamp .. A dokonce bych řekl že ta nejzábávnější část pro mě byla ještě předtím než jsem vlezl poprvé do swampu Hra jako taková mi přijde v pořádku.. Dokud člověk nezačne potřebovat buffku,dropa,kerindor, atd .. Najednou má v průměru 5 postav o které se stará a u všech dělat biologa,karmu,zručku...

Na začátku jsem to zapnul něco málo nadropoval, vypl a šel od toho .. Ted jsem v situaci kdy bud půjdu něco vydělávat nebo cokoli jiného a nebo půjdu odevzdat zručky,karmy,bio...

A vím že, to je MŮJ problém že, na to nemám čas

Přesto se ptám zda se to řeší něco co by ulehčilo v tomhle směru hráčům nebo prostě se nic dít nebude :D

Pokud chcete přispívat na forum hry, nastudujte si pravidla. Souhlasil jste s nimi při registraci.

Warn za doublepost.

Mio

Medvidek
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 98
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 31 poděkování

Re: Časová náročnost hry

Příspěvek od Medvidek » sob 15. led 2022 9:00:22

Dobrý den,

Ano, pane OncheEnon, osobně Vás chápu. Je nutné si určit priority, a tou bohužel Ekura pro mě není.

I přesto vás chápu. Stačilo by i nějaké to upozornění mimo hru, že je např. k dispozici odevzdání předmětu u biologa apod. Na druhou stranu i chápu ty, kteří budou namítat, že je to hloupost, mají být ve hře.

Obě strany mají tak trochu pravdu. Ale - je to hra. A vždy hrou zůstane. To že to prošvihnete, nevadí, předměty pro biologa z invu nemizí. Což je výhoda, sice se to tím posune, ale lze to pohlídat. A pokud člověk chodí na směny do práce, týdně přijde cca o 5 odevzdání. Ale to se kompenzuje eventy, kdy lze za pomoci event. předmětů - ony úkolové předměty předat ihned.

Toto problém není. Chce to pouze sledovat eventy. Kdy a který je spuštěn. Na foru lze většinou dohledat, z minulých eventů co který event dává za odměny.

Jediný problém který vidím já - no jediný - obecně:

Není volba obtížnosti - tudíž vyšší lvl vždy bude zvýhodněn v některých fázích - lokacích.
Mnohdy chybí questy - příběh - který vysvětluje hráčům, proč mají jít do válek a arén.
U rybaření berou rybky vyjma času stejně, a tudíž i když info co chytáme tam je, přesto při rybářské schopce na to není brát zřetel. Tzn. obtížnost úlovku. Navíc zde není ani zohledněn herní čas kdy úhoře chytíte i v pravé poledne. :-) A na místech, kde prostě teoreticky se candát či úhoř nemohou vyskytovat :-)
Další věcí je opotřebení zbroje - kdy je šumák kolikrát zemřete, co sekáte apod. Prostě zbroj vydrží vše. Což je další rozvoj hry, kdy hráč by možná měl o svojí zbroj více pečovat, a možná by u kováře mohl koupit či si nechat nabrousit svůj meč, či přiostřit šípy.
Chybí jakási jednoduchá animace, která nás všechny uvede krátkým příběhem do jednotlvých lokacích, ale aby nerušila, stačí po 1 shlédnutí možnost jí vypnout.
Pokud se hráči/úm povede sesekat nějakého bosse např. ve skutečně rekordním čase - mohl by mít šanci na získání fatality. Prostě se zvýhodní fatalitou možnost kritiků a zvýší se hráči možnost odolat útokům bose.
Další věcí je dokreslení příběhu či eventu animací - tak aby nerušila, ale přesto byla srozumitelná.
Chybí veselé potouchlé kousky - prostě víc srandovních překvapujících situací.
Chybí možnost kreativity. Prostě boje v arénách jsou stejné. O tom jsem psal. Stačí tomu přidat jednoduché či složité úkoly (pokud je hráč nesplní - do areny prostě nejde - nepustí ho tam). A tyto úkoly budou pouze o zbraních a brnku - prostě výbavě. Jen s výbavou za splnění questu bude hráč do arény vpuštěn. Tím se vybalancuje rozdíl lvl. Je to naprosto jednoduché - záleží jen pak na štěstí hráče.
Boj z koně či mountu - není zohledněna výška mobů - takže vás zasáhne úplně stejně prcek jako obr.
Obrana proti šípům - šíp pokud víte odkud letí se nechá odrazit. Tato schopnost válečníkům chybí. Naopak šípy by měly být vysoce účinné na BM sury. To si myslím je to pravé vybalancování ninja lukař vs BM sura. Zde pak BM sura bude znevýhodněn.
Aškoliv jsou proměny po většinu her obecně schpností mágů či šamanů - přesto válečník s nízkou inteligencí se úplně v pohodě promění. Je to nelogické, a myslím si že právě tento char by tohle měl mít znemožněno. Jediný válečník prostě proměnu nikdy nevyužije. Neměl by být založen na magii, ale pouze a čistě na fyzických útocích.
Šaman by mohl mít vyšší dosah svých kouzel. Je to magická postava a navíc podpora.
A sura? V podstatě je to nemocný upír, či černokněžník. Takže - u BMka malinko upravit dosahy schopek. Ne aby jako lukař metal své skilly přes půl obrazovky, ale naopak aby nejsilnější skill co má mohl použít jen těsně u nepřátel. U WP sury - bych dal u skillu - zrušení - i částečné poškození zdraví WP sury. On také nejen svojí schopkou ruší bufy apod, ale navíc zranuje nepřátele - zřejmě se jedná o krvavou magii.
A v rámci zaklínání, bych vložil možnost - woo-doo. Zde s nějakou malou šancí - by mohli (min. skupka3 šamanů) vytvořit woo-doo - a to tak že zadají jméno hráče (nick postavy) a zaklejí ho woo-doo. A onen hráč bude na x herních hodin (musí je odehrát) proklet - tzn. nebude mít štěstí na dropy, příšery ho budou více zranovat, sníží se mu dočasně HP, atp. Koník se mu bude častěji plašit apod. :-)

Je to jen malý výčet možných zlepšeních, který by mohli přilákat nové hráče, a mohli by snad být zajímavé i pro nás, co hru hrajeme déle. Netuším, co který hráč by na to napsal, jelikož nelze odtušit názor jiných - dalších hráčů.

Děkuji Medvídek.
Největším nepřítelem člověka je on sám sobě. Mít srdce, lidskost a projevovat lásku neznamená že je život nulou - i když vše je relativní :-) Hledat nepřátele znamená být sám/a. :-)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko