Stránka 1 z 1

Kerindor

Napsal: ned 15. led 2012 1:38:16
od Justice
Obrázek
Kerindor je jedna z především PvM map, ovšem i zde se odehrávají souboje o svou kořist mezi hráči. Do Kerindoru se dostanete přes cechovní zonu, v které se také nachází meteor, který musí být zničen k odemknutí kerindorské brány.
Sentinel
Obrázek
Meteor, zelené barvy a větších rozměrů.

Každá říše má svou cechovní zónu a také svůj Sentinel, Ze Sentinelu vylézají Kerindorští psi.
Nově Kerindor zůstane otevřený neustále (to znamená, že postava může v mapě zůstat navždy), omezen je pouze vstup do mapy, pro který je nutné vždy jednou za dvě hodiny zničit Sentinel.
Obrázek Odkaz v novém okněCechovní oblast Shinsoo - Jungrang
Obrázek Odkaz v novém okněCechovní oblast Jinno - Imha
Obrázek Odkaz v novém okněCechovní oblast Chunjo - Waryong
Rozdělení Kerindoru
Mapa Kerindoru se dělí na různé typy příšer. Barva podlahy Vám může napovědět,
kde se nalézáte. První jsou Kerindorští psi, z kterých ale nepadají žádné úlomky. Jakmile se změní barva podlahy, tak se mění i bonus na příšery.
Obrázek
> Odkaz v novém okněAtlas
Pozor si dejte na Kerindorského malého velitele, který běhá po podlaze ezoteriků, ale stále ho řadíme mezi orky.
Pokud si chcete trochu více zadropovat a sami to nezvládáte, budete potřebovat minimálně jednoho společníka. Je pár lidí, kteří chodí do Kerindoru sami (předevšim BM Sury), potom je skupina hráčů, kterým stačí pouze kamarád/ka Šaman/ka Heal/erka. Nakonec je skupina (těch je nejvíce), která se skládá ze Šamana buffera, Šamana healera/stunera a libovolné postavy.

Co která postava musí mít (nejvýhodněji):
Šaman (buffer) - Pomoc draka P + Schopnost vedení P
Šaman (healer) - Zaříkat blesk P, Běžet P, Útok + P
Libovolná postava - Proměna P + solidní výbava
Toto je základ. Další + jsou elixíry na rychlost útoku, hodnotu útoku atd...
Pochopitelně existuje několik kombinací které jsou odvozeny od postavy za kterou jste se rozhodli mapu navštívit.
Je potřeba založit skupinu. Skupinu založí ten, kdo má vedení na P. Nejlepší je v tomto případě Šaman (buffer), schopnost útoku dá postavě v proměně a schopnost Trvání kouzla dá Šamanovi (healerovi). Schopnost vedení může mít i postava v proměně, ale ztratí tak možnost útoku. V žádném případě nesmí založit skupinu Šaman (healer)! Je to podmínka proto, že schopnost Trvání kouzla umožní stopnout příšeru cca na 1 minutu.
Úkoly jednotlivých hráčů
Šaman (buffer) - buffovat ostatní, případně pokud zabijou Šamana (healera), tak vzít příšery na sebe
:arrow: Šaman (healer) - nahánět příšery na sebe a omračovat je, buffovat ostatní (Útok + se hodí do proměny)
:arrow: Postava v proměně - zabíjet omráčené příšery a zůstat co nejdéle na živu

:!: Varovaní - pokud si vezmete vylepšení na útok a to vám během proměny skončí, budete brát tolik, jako by jste nebyli v proměně. Mezi toto vylepšení můžeme počítat např. Auru meče, Náušnice z tygří kosti apod. Tuto chybu odstraníte, pokud obnovíte útok ve vedení (dáte na 1s třeba rychlost útoku a pak jej vrátíte) nebo relognutím.
:idea: Minutový stun dokáže dát pouze šaman healer a mentální válečník.
Pro stunera doporučuji natočit bonusy se ZB. Příšery dávají velké rány.
:!: V Kerindoru se nemůže používat vlastní kůň.
Doporučujeme na doběhnutí trasy použít Jezdecký lístek .

VIDEO - by Shamanice Co dropování v Kerindoru přináší?
- úlomky pro Odkaz v novém okněbiologa.
- úlomky na výměnu u Odkaz v novém okněKoe Punga
Druhy úlomků
Spoiler:
Druhy úlomků
ObrázekÚlomek Počátku
Level 83
ObrázekÚlomek Přesvědčení
Level 101
ObrázekÚlomek Bolesti
Level 86
ObrázekÚlomek Touhy
Level 104
ObrázekÚlomek Chtíče
Level 89
ObrázekÚlomek Prázdnoty
Level 107
ObrázekÚlomek Odhodlání
Level 92
ObrázekÚlomek Posedlosti
Level 110
ObrázekÚlomek Naděje
Level 95
ObrázekÚlomek Prozření
Level 113
ObrázekÚlomek Nenávisti
Level 98
ObrázekÚlomek Vysvobození
Level 116
Kerindorium
Kerindorium
Pokud na Kerindorium přesunete Falešný úlomek, získáte unikátní
bonus a zároveň si vytvoříte záchytný bod.
Jestliže zemřete a necháte se zrodit ve městě, můžete použít
Bronzový žeton, který vás teleportuje k onomu záchytnému bodu.

Je možné použít několik Falešných úlomků a mít tak více bonusů.
Bonusy mohou být stejné i odlišné.

Pro vytvoření záchytného bodu můžete použít i pravé úlomky.

Bronzový žeton můžete přesunout na kterékoliv Kerindorium.
Přesunuti budete tam, kde jste vložili úlomek naposledy.

Další informace získáte zde.
Jak se dostat z Kerindoru?

Odejít z mapy je možné pomocí teleportéra na samém začátku.
Kerindorské příšery
Drop z úlomků
Spoiler:
Drop z úlomků
Obrázek
Brnění
Fuchsiový oblek +9
Oblečení baronky +9
Pancéřové brnění duše +9
Brnění dračího boha +9

Oblek černého větru +5, +8, +9
Černé oblečení +5, +8, +9
Brnění černé magie +5, +8, +9
Brnění z černé oceli +5, +8, +9
Obrázek
Zbraně
Úplňkový meč +7, +8, +9
Černolistá dýka +7, +8, +9
Luk z parožiny +7, +8, +9
Čepel z krevele +7, +8, +9
Starožitný zvon +7, +8, +9
Vějíř podzimního větru +7, +8, +9

Chromová Čepel +0
Křižácký Meč +0
Minotauří Sekera +0
Meč Modrého Pavouka +0
Meč Slunce +0
Rudooký Meč +0
Dýka Bojovníků +0
Trojzubý Luk +0
Zvon Netopýřího Křídla +0
Rejnočí Vějíř +0
Hadí Hůl +0

Žraločí Čepel +0
Meč Uranu +0
Meč Země +0
Jaspisový Meč +0
Korálový Meč +0
Perleťový Kord +0
Dýka Medúzy +0
Luk Sépie +0
Zvon Záhrobí +0
Ozubený Vějíř Rejnoka +0
Hůl Smrtihlava +0
Obrázek
Stavební materiály
Překližka
Stavební kámen
Kmen
Obrázek
Perly
Bílá perla
Modrá perla
Krvavě rudá perla
Obrázek
Bylinky
(až 10ks)
Červená byliny
Modrá bylina
Zelená bylina
Bílá bylina
Fialová bylina
Obrázek
Bonusy
Zesílit předmět
Uhranutá věc
Požehnaná věc
Začarovat předmět
Mramor požehnaní
Obrázek
Požehnání
Požehnání magie
Požehnání života
Požehnání draka
Červené elixíry (L)
Modré elixíry (L)
Obrázek
Šípy
Ohnivé šípy
Jedovaté šípy
Obrázek
Šperky z kostí
(6 hodin)
Náhrdelník z dračí kosti
Náhrdelník z tygří kosti
Náušnice z dračí kosti
Náušnice z tygří kosti
Náramek z dračí kosti
Náramek z tygří kosti
Obrázek
Úlomky
Pravý úlomek
Falešný úlomek
Obrázek
Jedinečné
Mudrcova poznámka
Kovářova poznámka
Střep úlomku
Obrázek
Pruty
Prut zlata (500k)
Prut zlata (1kk)
Prut zlata (2kk)
Prut titanu (5kk)
Prut titanu (10kk)
Obrázek
Runy
(až 10ks)
Runa palji
Runa gwi
Runa mog
Runa gudu
Runa helmes
Runa gab-os
Runa bangpae
Runa buchae
Runa jong
Runa hwal
Runa kal
Runa chang
Runa geom
Obrázek
Ostatní
Kámen duše
Rybí kůstky
Lupa
Magická měděná ruda
Bronzový žeton
Bílý prapor
Medaile draka
Kus látky

Zvláštní poděkování patří ElectriXovi, mému příteli (původní majitel - Mawisek) a cechu Paris, který byl inspirací pro návod. :inlove:

Úpravy:
13. prosince 2012 - přidána mapa Kerindoru z Atlasu
24. ledna 2012 - chyby v textu
24. června 2012 - estetická úprava
1. června 2013 - estetická úprava
21. března 2015 - úprava vstupu a odchodu z Kerindoru v závislosti na nové mapě
12. prosince 2018 - estetická úprava, přidána fotka Sentinelu

BM sura a Kerindor, co a jak?!

Napsal: úte 07. srp 2012 11:54:50
od plug1
"Black Magic a Kerindor"
Jelikož a protože se tu dnes a denně skloňují v otázkách slova a slovní spojení jako Kerindor, BM sura, výbava do Kerindoru, statusy do Kerindoru nebo třeba kouzla do Kerindoru, tak se tu pokusím shrnout, jak je to s tímto pro BM suru. Pozorně čtěte! :inlove:
-----------------------------------------------------------------------
Kapitola první: Základní informace
Nejlepší levely pro BM suru do Kerindoru jsou 75, 80 (kvůli velkým podpůrným elixírům), 81 (kvůli císařskému štítu nebo třeba zbrani od tohoto levelu, svatému meči), 95 (kvůli smrtící čepeli) nebo také 110 (kvůli zdobeným šperkům a zbraním od 110).
---
(Je důležité dělat biologa, který dává užitečné bonusy avšak u BM surů dělá skoro prd až do dodělání Kerindorských úlomků I. (95), za což obdržíte 10% proti příšerám navíc.)
-----------------------------------------------------------------------
Kapitola druhá: Statusy a kouzla
Nyní se dostáváme k prvnímu dost často tázanému případu - Statusy pro BM suru.
Nejdůležitější ze všeho je dát na nejvyšší možný bod (125) INTeligenci, která zvyšuje BM surům sílu kouzel a ta je pro BM suru do Kerindoru ze všeho nejdůležitější! Takže jako první na maximum dáme určitě inteligenci. Poté se tu nabízí VIT, SIL a POH (Vitalita, síla a pohyblivost) - Jako druhé je nejlepší dávat VIT (čili vitalitu), která vám zvýší zdraví (ZB+) a také obranu, která vám v Kerindoru stejně příliš nepomůže, protože příšery útočí kouzly (Na snížení poškození od nich platí pouze náramek z dračí kosti a základní bonus brnění shell - odolnost proti poškození schopnosti)! Dále (POH,SIL) bych volil podle uvážení..
Shrnutí:
1. INT
2. VIT
3. SIL/POH
4. POH/SIL
Ukázka:
Obrázek
---
Také je tu hodně otázek typu, jaká kouzla dát a v jakém pořadí.
Doporučuji dávat kouzla na M1 hned z 16 na 17.(M1) level.
A radím takto:
(v závorkách jsou levely a stupně kouzel, na které si je radím dát)
1. Duch Plamene (75;80;81;95;110 na P)
2. Temná ochrana (75;80;81;95;110 na P)
3. Tmavý kámen (75;80;81;95;110 na P)
4. Temná rána(75;80;81;95;110 na P)
5. Rána ducha(75 na 6; 80 na 11; 81 na 12; 95 a 110 na P)
6. Rána plameny (Pokud jste 75; 80; 81, tak se k tomuto kouzlu vůbec nedostanete a to vůbec nevadí, do Kerindoru se nehodí).
-----------------------------------------------------------------------
Kapitola třetí: Výbava
Blížíme se ke konci, ale ještě je tu toho dost na vyprávění :D.
Řekneme si, jak má vypadat výbava pro BM suru.
Do PvP bonusů se snažíme natočit všude 10 Příšery/8 Inteligence
Je potřeba 105% na příšery.
Do zbraně, náramku, přilby, naušnic a štítu natočíme 20% na moba, na kterého chodíme (ork/ezoterik/zvíře).
Pokud se vám bude dařit točení bonusů, tak točte i do vrchních bonusů (zbraň, štít) inteligenci a to nejlépe +12 (je to těžké natočit i s 20% na moba). Pak je dobrá rychlost kouzla, která jde natočit do brnění a do zbraně.
Pokud jste zámožní, tak si dávejte do věcí talismany na moby na které chodíte, na schopnost nebo na inteligenci :).

Tak jak to má vypadat? (Píšu nejlepší možné kombinace, natočit to jde horko těžko) :D
(platí pro levely 75,80,81)
Zbraň: Nejlépe ozubená čepel+9/svatý meč+0+1 s kameny návratu, nestvůr a smrt. rány+6 a bonusy +20 rychlost kouzla, +12 INT, +20% na daného moba. (10/8)
Obrázek
---
Brnění: Stačí jakékoliv se spěchem+6 a ZB (když umíte utíkat :D) a 10/8.
Obrázek
---
Přilba: Sluneční+9 s 10/8 a 20% na daného moba
Obrázek
---
Štít: Level 75,80 štít od 61+9 s 20% na daného moba (antistun není třeba) a 10/8. Level 81 stejný císařák.
Obrázek
---
Boty: Nejlépe od 65+9 (dávají rychlost kouzla) s 2k ZB a 10/8
Obrázek
---
Náhrdelník: Nejlépe perlový+9, ale klidně i nějaký jiný (jakýkoliv) se ZB a 10/8
Obrázek
---
Naušnice: Z nebeských slz+9 s 20% na daného moba, 20% na drop předmětu a 10/8
Obrázek
---
Náramek: Z nebeských slz (kritik)+9 s 20% na daného moba, 20% na drop předmětu, ZB a 10/8
Obrázek
-----------------------------------------------------------------------
Level 95 to má podobné až na to, že má smrtící čepel místo ozubené.
-----------------------------------------------------------------------
Level 110 do Keri nemám a nikdy jsem neměl, tak o tom jakou výbavu má přesně mít, psát nebudu.
-----------------------------------------------------------------------
Zapomněl jsem napsat:Hodně důležitý do Kerindoru je buff, který vám dá pomoc draka (kritik) a zničíta moba téměř 2x rychleji.
-----------------------------------------------------------------------
Doufám, že se vám článek líbil.
"Děkujte" ( :up: ), chyby nebo připomínky mi pište do PM.


EDIT 1 = Oprava překlepů a nesmysluplných vět.
EDIT 2 = Oprava 2 celkem velkých chyb, na které jsem přišel díky Hakanovi.