Biologické úkoly na Ekuře

Kvalitně zpracované návody, které Vám odpoví na otázky ohledně vývoje postavy.
Nejužitečnější: Vedení, Lovecké mise, Vše o koních a jezdeckých zvířatech
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fionina
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 29. zář 2010 9:55:28
Dostal poděkování: 4 poděkování

Biologické úkoly na Ekuře

Příspěvek od Fionina » pon 10. led 2011 17:36:14

Biolog_02.jpg
K biologovi Chaegirabu chodíme po 8 hodinách. Pokud chceme aby nám s větší pravděpodobností danou věc zdárně převzal, použijeme výzkumníkův elixír. Někdy i přes to neuspějeme.

Zuby orka padají ze všech orků v údolí orků.
Knihy klateb padají z ezoteriků v temném chrámu v údolí orků.
Upomínky démonů padaji ve věži a v chrámu útrapy z hnusných démonů.
Ledové kuličky padají z ledových golemů.
Zelkovy větvičky ze stromů a pařezů v zeleném lese.
Tuqyisovy tabulky padají z obrů v hadím poli a v zemi obrů.
Červené kořínky z vrb a pařezů z červeného lesa.
Poznámky vůdce padají z bossů ( nejvíce z malých nosičů útrapy)
Dané věci můžeme dropnout taktéž při ničení metinů.

Následné duše padají z té samé příšery.

Jinak všem co plní biologovi úkoly přeji pevné nervy a chut do hry.
Odměny od biologa stojí za tu chvíly námahy.
Obrázek

dříve Afron - nyní Fionina
ninja - říše Shinsoo
RytiřiNebes
____________________________
www.rytiri-nebes.cz


Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Biologické Úkoly na siNDiCATE

Příspěvek od Electrix » úte 27. zář 2011 18:43:17

Biologické Úkoly na Ekuře
Co jsou a kde je získat?
Biologické úkoly jsou dlouhodobé sběratelské úkoly, které zadává a kontroluje biolog Chaegirab (ObrázekJoan; ObrázekPyungmoo; ObrázekYongan). Počínaje úrovní 30 se Vám každých 10 úrovní (nebo po dokončení předcházejícího biologického úkolu) rozbliká tečka s jeho umístěním na mapce prvního města. Zpravidla je vždy potřeba postupně odnést biologovi určité množství zadaných předmětů a ve finále závěrečný kámen. Za odměnu Vás biolog pošle k lékaři Baek-Go (ObrázekJoan; ObrázekPyungmoo; ObrázekYongan), od kterého získáte určité trvalé výhody pro svou postavu a také tajemnou bednu, která obsahuje nějaký vzácný předmět.
Jak často mohu odevzdávat?
Celkově se jedná o 12 úkolů, z toho 4 poslední unikátní na tomto serveru, které Vás zavedou do těch nejvzdálenějších končin Ekury Obrázek. Protože ale biolog potřebuje určitý čas k prozkoumání každého předmětu, vezme si od Vás vždy jen jeden a další až po 8 hodinách. Pokud jste tedy důslední, můžete odevzdávat až 3x denně :idea: .
Kde a jak získám sběratelské předměty?
Každý sběratelský předmět padá jen z určitých příšer, které jsou u každého úkolu uvedeny. Pokud si nejste jisti, jak se do dané lokace dostat, podívejte se na Atlas, nebo použijte přiložené mapy. Následný závěrečný kámen vždy padá ze stejných příšer, jako korespondující sběratelský předmět.
  • S výjimkou úkolů 95 a 110 Vám předměty k danému úkolu padnou na jakékoliv úrovni, level 150 tak může klidně dropovat Zuby orka ;-) (samozřejmě musí mít aktivní příslušný quest).
  • Zlodějské rukavice (příp. premium na drop) nemají žádný vliv na drop sběratelských předmětů (kromě úkolů Lv. 95 a 110).
  • Všechny sběratelské předměty s výjimkou již zmiňovaných úlomků Lv. 95 a 110 lze v inventáři skládat libovolně na sebe.
Jsou i jiné možnosti?
Ano, kromě tohoto běžného postupu lze využít také alternativu ve formě Tašky na alchymii. Dobropis na ni lze získat u Strážce města (ObrázekJoan; ObrázekPyungmoo; ObrázekYongan). K jeho otevření budete ale potřebovat 35 CB (císařských bodů), které lze získat bojem ve válkách říší, nebo Kolonii Cidonia. Takto získaný předmět je pak možno použít namísto jednoho běžného sběratelského předmětu. Úspěšnost odevzdání je v tomto případě 75%.
Obrázek Taška na alchymii

Jak je to s uznáváním donesených předmětů?
Stejně jako většina vědců je biolog celkem puntičkář, a tak se vám bude stávat, že se mu donesený předmět nebude zamlouvat, odmítne ho a do celkového počtu se nezapočítá (tzv. ho neuzná). Šance na úspěšné odevzdání je 60%. Pokud chcete tuto šanci co nejvíce zvýšit, je potřeba si u hudebníka Yu-Hwana (ObrázekBokjung; ObrázekBakra; ObrázekJayang) nechat namíchat výzkumníkův elixír (dle průvodce z fialové a zelené byliny, nebo také z červené a modré byliny, druhou metodou se ale umíchání nemusí povést).
Obrázek + Obrázek = Obrázek (100% šance na úspěšné umíchání)
Obrázek + Obrázek = Obrázek (75% šance na úspěšné umíchání)
Do takto získaného elixíru pak můžete naložit sběratelský předmět před jeho odevzdáním (kliknutím pravého tlačítka na elixír - pozor, logicky musíte mít v inventáři i sběratelský předmět). Při každém dalším odevzdání je nutné použít nový elixír. Tímto nakládáním se zvedne šance na uznání na 90%, stále se ale může stát, že biolog předmět neuzná.
:idea: Závěrečný kámen má vždy 100% úspěšnost odevzdání.
Jak dlouho mi to celé bude trvat?
Následující tabulka uvádí počet dní potřebných pro dokončení biologických úkolů. Protože většina z Vás zřejmě nebude stíhat odevzdávání každých 8 hodin (3x denně), jsou rozepsány ještě hodnoty pro odevzdávání 2x a 1x denně. Celou sérii biologických úkolů lze v ideálním případě dokončit během 165 dnů.
Průměrný počet dní potřebných k dokončení úkolu
ÚkolObrázek
Zuby orka
ObrázekObrázek
Knihy Klateb
Upomínky
Obrázek
Led. kuličky
Obrázek
Zelk. větve
Obrázek
Tabulky
Obrázek
Červ. větve
Výzk. elixírObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
1x denně111717252233284233504467
2x denně688131117142117252233
3x denně466871191411171522
ÚkolObrázek
Poznámky
Obrázek
Úlomky I.
Obrázek
Drahokamy
Obrázek
Rez. čepele
Obrázek
Úlomky II.
Celkem
Výzk. elixírObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
1x denně56836192671007210878117493740
2x denně28423146335036543958247370
3x denně19282031223324362639165247
Vysvětlivky: Obrázek= s výzkumníkovým elixírem, Obrázek = bez výzkumníkova elixíru.

Jsou zde ještě nějaké zádrhele?
Poslední fakt, který snad stojí za zmínku je, že biologické úlohy se v současnosti bohužel kryjí s loveckými úkoly, knihami misí a dokonce i s úkoly na MH, takže není možné dělat více těchto úkolů zároveň, přednost mají vždy úlohy biologické. Obecného povídání bylo myslím už dost, vrhneme se na samotné úkoly :).
---------------------------------------------------------------------------------------------
Legenda:
:idea: = rada; :!: = důležité upozornění; (9.) = pořadové číslo úkolu;
---------------------------------------------------------------------------------------------

Level 30 - Zuby orků (1.)
Je třeba donést postupně 10 zubů orka. Po odevzdání posledního zubu Vás biolog ještě požádá o kámen duše Jinunggisů.
Potřebné předměty:
  • Obrázek Zub orka (10ks+);
  • Obrázek Kámen duše Jinunggyisů (1ks).
Drop:
  • Všichni orci v Údolí orků;
  • Meteory Duše Lv. 40, které se nacházejí v poušti Yongbi;
  • :idea: Doporučuji plášťovat Černé orky v centrální části údolí, pokud to zvládnete.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 40 - Knihy klateb (2.)
Biolog žádá donést postupně 15 knih klateb. Po odevzdání poslední knihy dostanete za úkol donést ještě kámen duše chrámu.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Kniha klateb (15ks+);
  • Obrázek Kámen duše chrámu (1ks).
Drop:
  • Ezoterici v centrální části Údolí orků (arahan, mučitel, …);
  • Všichni ezoterici v Temném chrámu (střelec, fanatik, arahan, mučitel, …);
  • Meteory ďábla Lv. 55, které se nacházejí v centrální části hory Sohan a také v Zemi přitažlivosti;
  • :idea: Doporučuji plášťovat příšery v Temném chrámu (2.-3. patro), případně ničit Meteory ďábla (máte-li dost kvalitní výbavu).
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 50 - Upomínky na démona (3.)
Úkolem je postupně biologovi přinést 15 upomínek na démona. Po dokončení je ještě třeba přinést kámen duše Sagysů.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Upomínka na démona (15ks+);
  • Obrázek Kámen duše Sagysů (1ks).
Drop: Odměny:
  • Obrana +60;
  • Žlutá ebenová bedna Obrázek.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 60 - Ledové kuličky (4.)
Vašim cílem je postupně biologovi přinést 20 ledových kuliček. Ten vás poté ještě pošle pro kámen duše Aurtumryusů.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Ledová kulička (20ks+);
  • Obrázek Kámen duše Aurtumryusů (1ks).
Drop:
  • Ledové příšery na hoře Sohan (ledový golem, yetti, ledový hmyz, ledový lev, ledový plejtvák, ledový muž, začarované ledoviště);
  • Meteory smrti Lv. 65, které se nacházejí na hoře Sohan (směrem od teleportéra do Zeleného lesa) a také v Zemi přitažlivosti.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 70 - Zelkové větve (5.)
Biolog vás požádá, aby jste mu postupně přinesli 25 zelkových větví. Pro dokončení úkolu je potřeba ještě kámen duše Gyimoksů.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Zelkova větev (25ks+);
  • Obrázek Kámen duše Gyimoksů (1ks).
Drop: Odměny:
  • Rychlost pohybu +11;
  • Navýšení fyzické obrany o 10% (pozn.: nezobrazí se v tabulce):
    • Sníží poškození všech monster;
    • Sníží poškození fyzickými útoky od hráčů.
  • Zelená ebenová bedna Obrázek.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 80 - Tabulky Tugyisů (6.)
Vašim úkolem je postupně donést 30 tabulek Tugyisů. Pro dokončení úkolu je potřeba ještě kámen duše Tugyisů.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Tabulka Tugyisů (30ks+);
  • Obrázek Kámen duše Tugyisů.
Drop:
  • Všichni obři v Hadím poli a Zemi obrů (cesta přes Hadí pole);
  • :idea: Zřejmě nejtěžší úkol, doporučuji si najít místo s mnoha obry (ideální je např. začátek Země obrů) a plášťovat - pokud to nezvládnete sami, pomůže požehnání od dračího šamana.
Odměny:
  • Rychlost útoku +6;
  • Zvýšení hodnoty útoku +10% (pozn.: nezobrazí se v tabulce):
    • Zesílí fyzická kouzla (tedy všechna kouzla vyjma šamanů, BM surů a zrušit kouzla);
    • Zesílí všem typům postav tělesné útoky (seky a výstřely šípů).
  • Modrá ebenová bedna Obrázek.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 85 - Červené větve (7.)
Biolog Vás žádá, aby jste postupně donesli 40 větví červ. stromů duchů. Poté je potřeba ještě kámen duše lesa.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Větev červ. stromu duchů (40ks+);
  • Obrázek Kámen duše lesa (1ks).
Drop: Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 90 - Poznámky vůdců (8.)
Ke splnění tohoto úkolu musíte postupně donést 50 poznámek vůdců. K ukončení questu je ještě potřeba kámen duše vůdce.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Poznámka vůdců (50ks+);
  • Obrázek Kámen duše vůdce (1ks).
Drop:
  • Všechny nestvůry typu boss (např. Zubatá s kosou, Žlutý duch tygra, Pouštní želva, Královna pavouků, Obrovský nosič útrapy, Devítiocas, Opičí lord);
  • Tisícibojovník, nestvůra, která se nachází v Zemi obrů (cesta přes Hadí pole);
  • :idea: Nejideálnější je kvůli malé šanci na drop vymlacovat u Nosičů útrapy. Poznámky totiž padají i z „malých“ nosičů útrapy (a to přesto že jsou „stupeň 1“). Nosiče najdete v okolí druhé vesnice nebo Zaniklé říši. Stačí si pouze dávat pozor, aby jste nezničili vejce útrapy, další nosiče už se pak neobjeví;
  • :!: Pozor! Pokud máte tento úkol aktivní, nedojde při zabití bosse v 6. patře k objevení kováře. Je potřeba nechat zabití bosse na Vašich spolubojovnících.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 95 - Kerindorské úlomky I. (9.)
Biolog Vás požádá, aby jste mu postupně přinesli 55 Kerindorských úlomků ze slabších monster. K ukončení questu je ještě potřeba Kerindorský úlomek.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Kerindorský úlomek z jednoho ze šesti prvních monster (55ks+);
  • Obrázek Kerindorský úlomek (1ks).
Drop:
  • Biolog přijme pravý úlomek kterékoliv z prvních sedmi příšer v Kerindoru (vstup přes Cechovní zónu), kromě Kerindorských psů - z těch úlomky nepadají. Jedná se konkrétně o tyto úlomky:
    • Obrázek Úlomek Počátku (Lv.83);
    • Obrázek Úlomek Bolesti (Lv.86);
    • Obrázek Úlomek Chtíče (Lv.89);
    • Obrázek Úlomek Odhodlání (Lv.92);
    • Obrázek Úlomek Naděje (Lv.95);
    • Obrázek Úlomek Nenávisti (Lv.98).
  • :!: Pokud by jste měli při plnění questu příliš vysokou úroveň (Lv. 109 a více, protože poslední mob, ze kterého padají je Lv. 98), může se stát, že budete mít problém úlomky získat. Můžete tak úlomky koupit ve stánku, případně je dropovat s postavou nižší úrovně. O závěrečný kámen není třeba se obávat, ten totiž padne na jakémkoliv levelu;
  • :!: V této oblasti nelze použít pergameny návratu.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 100 - Kusy drahokamu (10.)
Vašim úkolem je postupně donést 60 kusů drahokamu. K ukončení questu je ještě potřeba Démonický drahokam.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Kus drahokamu (60ks+);
  • Obrázek Démonický drahokam (1ks).
Drop:
  • Kamenný golem, Kamenožrout a Obrovský skalní golem, všichni se nacházejí v Hadím poli.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 105 - Rezavé čepele kordů (11.)
V předposledním sběratelském úkolu musíte postupně donést 65 rezavých čepelí kordů. K ukončení questu bude biolog ještě požadovat Symbol válečníka.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Rezavá čepel kordu (65ks+);
  • Obrázek Symbol válečníka (1ks).
Drop:
  • Elitní duchovní Zin a Elitní komandant Zin (Lv.97/ st.4, ne boss), oba se nacházejí hluboko v 2. patře Jeskyně vyhnanství;
  • Čepele lze taky získat zabíjením těchto mobů u Meteorů Zin Lv. 95 (nachází se v Zaniklé říši);
  • Elitní komandant Zin se také vyskytuje jako ochranka u bossů „Vodní drak“ a „Elitní komandant Zin“ (vždy 3 kusy, dokud boss žije, pravidelně je respawnuje);
  • :idea: Pravděpodobně největší koncentrace těchto příšer je v jedné z místností v bludišti za Vodním drakem;
  • :!: V oblastech Jeskyně vyhnanství I. a II. nelze použít pergameny návratu.
Odměny:
  • Max. ZB +1000;
  • Max. MB +1000;
  • Žlutá ebenová bedna Obrázek;
  • Světle zelená ebenová bedna Obrázek.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Level 110 - Kerindorské úlomky II. (12.)
Vašim posledním sběratelským úkolem bude donést 70 kerindorských úlomků ze silných monster. K ukončení questu je ještě potřeba Kerindorský úlomek II.

Potřebné předměty:
  • Obrázek Kerindorský úlomek z jednoho ze šesti posledních monster (70ks+);
  • Obrázek Kerindorský úlomek II (1ks).
Drop:
  • Biolog přijme pravý úlomek kterékoliv z poslední šestice příšer v Kerindoru (vstup přes Cechovní zónu). Jedná se o následující úlomky:
    • Obrázek Úlomek Přesvědčení (Lv.101);
    • Obrázek Úlomek Touhy (Lv.104);
    • Obrázek Úlomek Prázdnoty (Lv.107);
    • Obrázek Úlomek Posedlosti (Lv.110);
    • Obrázek Úlomek Prozření (Lv.113);
    • Obrázek Úlomek Vysvobození (Lv.116).
  • :idea: Drop těchto úlomků je omezen levelem, takže si vyberte adekvátní příšeru - je třeba mít na paměti, že z mobů o 10 úrovní nižších, než Vy, už skoro nic nepadá;
  • :!: V této oblasti nelze použít pergameny návratu.
Odměny: ---------------------------------------------------------------------------------------------
Zdroje informací: Odkaz v novém okněhttp://wiki.metin2.de/; Odkaz v novém okněhttp://www.metin2encyklopedie.cz/; Odkaz v novém okněhttp://wiki.metin2.co.uk/; původní Dumikův článek (odkaz už nefunguje); http://ekura.cz/forum; Odkaz v novém okněhttp://board.metin2.cz/; Vlastní zkušenost.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Seznam změn:
12.11.2015 Odebrána upozornění o nutnosti házet předměty pod sebe, aby padly další
2.7.2015__ Odebrána upozornění o nemožnosti plnit souběžně s jinými questy (opraveno ve hře)
4.3.2015__ Korektura názvů některých předmětů, opravena odměna za biologa level 100
6.7.2013__ Přidána funkce Tašky na Alchymii + dobropisu.
3.6.2013__ Prolinkováno s návodem na bonusy + několik dílčích oprav a úprav.
17.5.2013_ Oprava odměny u biologa 70, dodány odkazy na atlas.
6.2.2013__ Oprava obrázků na novou doménu Ekura.cz (m2.sindicate.cz zrušeno)
12.6.2012_ Oprava názvu a typu odměn dle nové terminologie ve hře.
1.6.2012 __Oprava dropu kusů drahokamu, za upozornění děkuji uživatelce sem1rek.
11.5.2012 _Grafická úprava dle novinek fóra (tabulka s přehledem čas. náročnosti úkolů).
1.5.2012 __Opravena nepřesnost v pořadí úloh, za upozornění děkuji uživateli Sarig.
7.3.2012 __Doplněny orientační časy plnění, prolinkováno na další návody.
28.2.2012 _Přidán alternativní recept výzkumníkova elixíru.
10.2.2012 _Přidáno upozornění o konfliktu poznámek vůdce s patry věže démonů.
29.1.2012 _Několik drobných stylistických úprav; přidání upozornění na konflikt s tréninkem WH.
10.1.2012 _Oprava průvodních textů v souvislosti s dnešním patchem.
3.1.2012 __Oprava názvu předmětu a úkolu Lv. 85 (Červené větve); oprava dropu u úkolů Lv. 70 a 85; zlepšení kvality některých map.
30.11.2011 Oprava u názvu questu Lv. 80 (tabulky Tugyisů), za upozornění děkuji uživateli sir elabor.
31.10.2011 Upřesnění čísel u výzkumníkova elixíru (zdroj).
8.10.2011 _Vylepšeny obrázky u úkolu Lv. 105 (Rezavé čepele).
30.9.2011 _Doplnění questu Lv. 90 (za tip děkuji uživateli terpen).
28.9.2011 _Oprava u questu Lv. 60 (děkuji uživateli kovardominik); Dolinkování obrázků na siNDiCATE; Drobné typografické úpravy.
27.9.2011 _Oprava u questu Lv. 105; Doplnění questu Lv. 70; Terminologie u biol. elixíru opravena; Relinkování obrázků na siNDiCATE.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Pokud by jste našli jakoukoliv chybu, nedostatek, nebo chtěli cokoliv doplnit, prosím napište mi ObrázekPM. Přeji spoustu zábavy při plnění biologických úkolů ;-).
Naposledy upravil(a) Electrix dne pát 11. kvě 2012 19:42:20, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
xCURLLx
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 28
Registrován: pát 14. říj 2011 12:09:45
Dostal poděkování: 4 poděkování

Biolog - Za jak dlouho se dá udělat, co dohromady přidá.

Příspěvek od xCURLLx » ned 12. úno 2012 18:45:02

Level 30 - Zuby orků - 3 dny
Level 40 - Knihy klateb - 5 dnů
Level 50 - Upomínky na démona - 5 dnů
Level 60 - Ledové kuličky - 6 dnů
Level 70 - Zelkové větve - 8 dnů
Level 80 - Tabulky Tygyisů - 10 dní
Level 85 - Červené větve stromů - 13 dní
Level 90 - Poznámky vůdců - 16 dní
Level 95 - Kerindorské úlomky I. - 18 dní
Level 100 - Kusy drahokamu - 20 dní
Level 105 - Rezavé čepele kordů - 21 dní
Level 110 - Kerindorské úlomky II. - 23 dní


Takže pokud budete poctivě odevzdávat každý den i s použitím výzkumníkova elixíru se dá biolog udělat za 148 dní .. tzn. 5 měsíců


Celkově odměny za biologa přidají : 20% příšery
21% rychlost pohybu
24% rychlost útoku
Snížení poškození od ostatních hráčů o 22%
Zvýšení poškození vůči ostatním hráčům o 20%
Snížení poškození od nestvůr o 10%;
Zvýšení maximálního zdraví (MaxZB) o 1000
Zvýšení maximálního množství many (MaxMB) o 1000
Obrana +60
Hodnota útoku +50

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline fyxicek 
offline hg003 
offline nobody1 
offline vitulinek